IKLAN BERBAYAR

Tuesday, February 24, 2009

KISAH BLOG BARU DAN CERITA MUSTAFA KAMIL AYOB BAKAL CALON PKR BKT GANTANG ?


koloborasi pakatan rakyat sudah hampir menuju ke penghujungnya. anwar semakin gusar kerana cengkamannya ke atas 'kumpulan pakatan rakyat' sudah semakin longgar. di kedah satu kejutan akan berlaku, tatkala anwar cuba menyelesaikan masalahnya di kedah, kabaran semakin hebat sudah bergentayangan di selangor. beberapa ADUN PKR dikabarkan sudah bersedia untuk menandatangani kontrak baru bersama 'pasukan' lain. ADUN-ADUN ini kabarnya punyai kaitan kukuh dengan 'bekas bos' mereka dahulu.

di parlimen, saudara zulkifli nordin sedang bermain game politik yang paling dibenci oleh anwar, iaitu usul pindaan akta artikel 11. gap telah menyatakan persetujuan bertulis kepada saudara zulkifli nordin untuk menyokong SEPENUHNYA SEGALA USUL beliau berkenaan dengan pindaan artikel 11. insyaallah usul ini akan gap kupas dan memohon kepada semua blogger untuk bersama-sama menjayakan agenda besar ini. walau apapun parti politik kita, seharusnya untuk usul PINDAAN ARTIKEL 11 ini adalah wajib untuk kita bersatu dan memastikan ia berjaya.

di perak nizar jamaludin kabarnya sudah mengidap penyakit 'gila meroyan' , satu penyakit yang pernah dialami oleh penyanyi terkenal britney spears selepas melahirkan anak sulong. kabarnya nizar telah melakukan 'cerita palsu' di dalam akhbar berbahasa cina baru-baru ini. nizar telah mendakwa menteri besar perak dr zamri telah melakukan pengubahsuaian pejabat MB secara besar-besaran. sayang tatkala cerita fitnah ini ditabur, hingga kini pejabat MB masih lagi dalam keadaan seperti yang asal.

mengikut maklumat yang gap terima, sudah ada ura-ura pkr perak mahu meletakkan calonnya di dalam pilihanraya kecil bukit gantang. berdasarkan maklumat yang diterima malam tadi, pkr mahu mengukuhkan kedudukan cengkamannya di perak dan mahu menambah kerusi di parlimen. CALON YANG BAKAL BERTANDING ATAS TIKET PKR DI BUKIT GANTANG NANTI ADALAH mustafa kamil ayob, pengikut kuat anwar ibrahim. nampaknya pas sekali lagi
dipermainkan oleh anwar.

apa pun kumpulan bloger anti anwar sudah semakin bertambah hari demi hari. sila layari blog baru http://anak-pangkor.blogspot.com/.

20 comments:

Aku said...

Bismillah

Assalamualaikum

Di sebabkan Anwar lari dari perbicaraannya dan nampak sangat sang hakim tidak memperdulikan Saiful Bukhari. Maka aku lancarkan Kempen "Supporting Saiful Bukhari" demi memberi semangat pada beliau supaya bersabar.

Anwar aku ragui di atas sebab dia tidak bersumpah mubahalah seperti Saiful.

Jadi sesiapa yang bersimpati dengan Saiful..boleh lah meletakkan banner sebagai support untuk Saiful yang telah lama menanti dirinya di bela



http://4.bp.blogspot.com/_E6kDsTpjC-s/SZTzbR5cZ3I/AAAAAAAAAAU/67amNjTPLQQ/s1600-h/340x.jpg

GOMO said...

SALAM BRO...
HUA..HUA..HUA...
ANWAR LIWAT PAS LAGI...
KENA LIWAT LAGI...
TERUS-TERUSAN ANWAR MELIWAT PAS.

ERRR MACAM MANA SELANGOR???
BILA KLU NAK DIBAGI NI??
KAWAN SAMAR-SAMAR LAGI NI.

tun saban said...

Aku sumpah seluruh keturunan mu gomo dan perak bangkit jadi babi utan,kerana suka fitnah orang,kamu lihat ke apa yang org lain buat.
sedar dan bertaubat lah.tanah kita lama dah dpt kat cina bila umno diperkudakan oleh mca ,gerakan.mic
hampa tak reti reti lagi.melayu miskin pasal hampalah.

Apai Ngelai said...

Salam,

Ketika inilah PAS harus yakin siapa kawan dan siapa lawan. Nampaknya dari dulu lagi kita dah beritahu PAS, bukannya mereka tidak sedar tetapi mereka ego. Itulah akibatnya bila pilih salah kawan. Jadinya kawan makan kawan.

Syammil said...

bila pas mau sedar ni?kalau betul pkr bertanding nanti.nampak sangat la yang pas ditipu hidup2..

amieieda said...

melePAS....

Sedingin Salju said...

Pas boleh sedarkah?

GAP KEMBALI said...

pas sudah semakin hilang halatuju dan sedang mengalami penyakit yang pernah umno dulu hadapi..sindrom angguk

megat said...

tun saban said...

Aku sumpah seluruh keturunan mu gomo dan perak bangkit jadi babi utan,kerana suka fitnah orang,kamu lihat ke apa yang org lain buat.
sedar dan bertaubat lah.tanah kita lama dah dpt kat cina bila umno diperkudakan oleh mca ,gerakan.mic
hampa tak reti reti lagi.melayu miskin pasal hampalah.

***********************************
Tun Saban..
hang ni keluar dari mana?hutan grik?sempadan? bila masa umno di perkudakan? setau aku ada persefahaman ,yang HAK tidak di gadai di pertahankan!,gamak nya la hang ni layak di sumpah sama spesis meroyan selembuzar

diperkudakan? sapa nak tgk MB kena tarik hidung,kena tunggang sila la melawat Ipoh ada sekor kat sana.baru jer angkat bungkus pi pindah rumah baru..
tu perkahwinan haram antara PKR & DAP dapat la anak haram Hindraf! kena pulak beribu angkat PAS pelacur politik..hah jadi la hasil yg memberangsangkan,tanah di gadai 999 tahun,gereja paling besar ada dah kat selangor,Xavier punya kerja..
hadis junjungan besar BARUANUAR sedap di jilat oleh penyokong PR ,people power! hah ambik sultan pun hangpa sepak..

jangan letak pemikiran hang setaraf lembu.. jangan jadi bangsat bangsa sendiri..

sedingin salju
PAS ni dah biasa main belakang rasa nya dah tak kisah kot ..DAP nak tungging jer..PKR nak tungging jer..Hindraf nak tungging jer.. barai dah belakang tu..abis..takde makna PAS tu..

Jeffry said...

salam saudara GAP

'dadah' buatan anwar mmg kuat sampaikan n.ajis lalok sepnjg masa
hadi pun dh x dpt nk slmtkan dia sb diri sendiri dh terkepung dgn anak2 buah erdogan.
nk gostan perahu dah x boleh..nmpknya terpaksa la PAS menjadi kuda tunggangan sampai bila2..wallahualamm

Sasha2020 said...

Tun Saban...kamu yg mesti bertaubat. Apa yg kamu meroyan kat sini. Siapa fitnah siapa? Inilah akibat kalau dah memang bergelumang dgn fitnah, sendiri buat fitnah pun tak sedar (aku maksudkan penyokong parti PKR dan PAS)

singamaraja said...

Auuum!

Eeeeeee! ngak mau masuk campur

sulhairil hafiz sulaiman said...

PAS seharusnya keluar dari pakatan rakyat jika benar-benar perjuangkan Islam dan Melayu

Anonymous said...

Aku x paham kenapa kalau fanatik UMNO sanggup mencaci menghina ulama PAS? Ya sebagai manusia bagi pandangan aku mereka juga x lari dari kesilapan namun apa yang dilihat setidak-tidaknya org seperti Tok GUru Nik Aziz sentiasa berpesan kepada pngikutnya agar menyuarakan apa2 bantahan secara aman!! Menyuarakan bantahan x salahkan? apa guna perbezaan pendapat kalau x boleh suarakan?? Dalam menentukan Hukum Islam Ulama sendiri mempunyai perbezaan pendapat.

Jgn salahkan Ulama seperti Nik Aziz, Haron DIn, Hasan Ali, kalau pengikut membuat demonstrasi melampau, mereka cuma ada kudrat manusia biasa bukan superman boleh pergi halang puluhan ribu orang itu??? Mereka cuma boleh menasihati!!!!
Alih2 orang yang xder perasaan hormat pada orang Agama ikut sedap mulut menghina mereka.

Nasiblah Sheikh Yusoff Al-Qardawi bukan rakyat Malaysia, kalau tidak dia pun mungkin dihina oleh golongan sebegini apabila dia mengeluarkan statement DIa tak sanggup jejak kaki ke Malaysia kerana malu rakannya Anwar Ibrahim dipenjara dahulu.Malu kepada Allah...itu ujarnya.

Hebat sungguhkah kita jika dibandingkan dengan ilmu Ulama Tersohor seperti Yusoff Al-Qardawi ini?? Mungkin ya kia lebih hebat dari dia!!!!!!!! Ulama no 1 umatt Islam ketika ini jauh rendah dari taraf ilmu kita agaknya??? Nauzubillah.

MUZAMIL (pemuda Taiping))

Muhammad Azli Shukri said...

anuar makin terpinggir.

megat said...

en Anonymous(Muzamil)

meh sini saya nak bagi faham..

ulamak PAS yg mengkafirkan saudara seagama,mengharamkan bekerjasama dgn MCA & MIC,menghalalkan kerjasama dgn DAP & Hindraf & PKR
dan ulamak PAS jugak lah yg kata tuhan boleh mencarut,menghalal yang haram,mengharamkan yang halal..
kenapa saya kata mcm tu..
terlalu byk ciri2 ulamak dalam PAS sama seperti hadis nabi..ULAMAK AKHIR ZAMAN,
sanggup jual ayat quran demi kepentingan politik.. maki hamun..fitnah..disudahi dengan takbir..lepas tu dapat la hasil ceramah tu dalam tabung penuh!HARAM! duit hasil fitnah!
Halal bagi mereka dengan hasil fitnah dapat sumbangan untuk politik yang kononnya perjuangan atas nama ISLAM,
ugama pun boleh di jual apatah lagi dengan ayat2 suci allah..

tuan guru nik aziz(peribadi tak di pertikaikan baik org nya..tapi demi politik-byk statement nyanyok..
aku perhatikan sapa yg sokong statement dia sama nyanyok la.. kalau nik aziz suruh menyuarakan dengan aman,abis yg pemuda PAS ajak buat tunjuk perasaan lepas solat jumaat tu kenapa? dah tu bila jadi kelam kabut tak berani ngaku yg anjurkan..apa punya pondan pemuda PAS ni..Ngaku jer la PAS tu pelacur abis cerita..

Sheikh Yusoff Al-Qardawi- kawan baruanuar mmg la mcm tu..dia percaya bulat2 mainan politik baruanuar..
eh jangan lupa ulamak dari indon Gus Dur..tu kawan dia jugak..

mufti perak sapa pulak yang maki!
mantan mufti perlis di tuduh sesat? sapa yang tuduh!

gamak nya la kalau pandai skit bab ugama..pandai bercakap skit..hafal 3-4 potong ayat quran boleh jadi dah pemimpin PAS,dan jangan lupa kena excelent maki hamun mmg layak sangat.
nak berjuang kena la consistent bang..PAS pun sama FLIP FLOP!
satu jari tunjuk kat orang 4 jari tunjuk kat badan yang empunya!

*******************************
Anonymous (Muzamil)
Jgn salahkan Ulama seperti Nik Aziz, Haron DIn, Hasan Ali, kalau pengikut membuat demonstrasi melampau, mereka cuma ada kudrat manusia biasa bukan superman boleh pergi halang puluhan ribu orang itu???


*********************************
tak salah kan dorang yer takpe..mcm tu pengikut PAS memang buta perut la,habis sampai tidor atas jalan apa cerita? maki hamun..baling batu pada kereta?cakap ulama sendiri pun taknak dengar? abis?
cakap siapa yg dorang dengar? dorang dengar cakap ulamak & ustaz 'DAP' kot tu yang jadi mcm tu..rasa nya pemimpin dalam PAS harus di tukar tak cukup bagus ..bawak masuk jer pemimpin DAP lagi bagus.. sama jer senang skit DAP nak tarik hidung..

punca fitnah dari siapa?dari pemimpin PAS & PR kan? kesimpulannya memang layak di MAKI! kalau boleh layak di baling KASUT !
tapi malang nya org dlm UMNO & BN tak di asuh mcm tu..hormat pada pemimpin baik dari pihak lawan sekalipun.. takde pulak mcm di permatang pauh,pemimpin di baling dengan AIR KENCING di isi dalam botol mineral!

kalau nak faham lebih lanjut rajin2 la pegi tgk tempoh berkempen waktu pilihanraya nanti yer.. nanti faham la..jangan serbu tak pakai helmet..nak bagi statement tgk2 dulu..pandang2 dulu..dengar2 dulu dan lebih afdal lalui dulu ..
dan lebih afdal jangan terjilat & termakan najis fitnah PR!

GAP KEMBALI said...

jefry
pas sudah kena 'pil kuda' lalu diperkudakan oleh kuda tua anwar ibrahim yang bernafsu kuda.

sasha 2020
sila buat blog. mari kita dakwah kan orang melayu ke jalan yang benar ! AYUH

suhairil
gap sudah link kan blog saudara.

azli shukri
salam perkenalan dpd gap

megat
fuhh.,,hujah berani dan tegas. layak menduduki kerusi mursidul am pas ..perbetulkan akidah mereka.

GAP KEMBALI said...

saudara megat
gap melihat keberanian anda. sila buat blog !

UMNO Cawangan Gombak Selatan said...

SALAM PERJUANGAN DARI UMNO CAWANGAN GOMBAK SELATAN.

Inilah sebenarnya Pakatan Rakyat. Masing-masing bersatu atas kepentingan masing-masing.

Kami di UMNO Cawangan tidak sama sekali membenarkan Anwar Ibrahim menjejakkan kaki ke kawasan kami.

Hidup UMNO.. Hidup BN... Hancur PAKATAN

anakpahang said...

saudara Megat...hujah saudara memang ada kebenarannya...saya mempunyai ramai kenalan/kawan2 yang hanya sokong membuta tuli....bukakan fikiran dan buat keputusan bijak yang mana benar yang mana hipokrit...!!
p/s: saya menjemput saudara megat dan teman-teman GAP utk layari blog : e9malaysia.blogspot.com utk sama2 memberi komen dan ulasan....