IKLAN BERBAYAR

Monday, March 16, 2009

MUHYIDIN YASIN 'BUKAN' ANWAR IBRAHIM .

jangan kita nafikan bahawa umat melayu pernah berperang sesama sendiri. revolusi kebangkitan melayu menantang peliwat sekitar 1699 telah mencatat sejarah terawal bahawa umat melayu telah mendahalui perjuangan kebangkitan rakyat 100 tahun lebih awal dari revolusi peranchis dan revolusi iran 1979 !

marah umat melayu mengheret tubuh badan sultan mahmud pada revolusi itu cukup menggerunkan. seperti ulangan pembunuhan rashid dostum di bumi afghan, mayat sultan mahmud di heret dan ditikam bertubi hingga ke pengkalan pelabuhan johor.

pemimpin alim yang punyai darah ahlul bait telah diangkat menjadi sultan, dan sultan ini jugalah telah bertarung dengan penderhaka secara solo pada waktu subuh. tatkala sedang berzikir di teratak, datang sejumlah besar penderhaka yang menuntut bela kematian sultan mahmud. puluhan penderhaka melayu telah menyerang hendap namun pemimpin agung ini sempat membuka langkah pencak silat, membunuh 8 orang penderhaka sebelum tumbang dan syahid memegang tasbih ! ALLAHUAKBAR ulangan kisah sahabat r.a yang tubuh syahidnya didapati hampir 100 liang tikaman di badan dek pedang kafirin !

kibasan parang pernah dihayun oleh orang melayu kepada umat sebangsanya. krisis 1987 meletakkan situasi genting ber beda pendapat umat hampir seinci ke arah perang saudara. semuanya kerana apa ? BERBALAH MEREBUTKAN KUASA.

1987 telah melahirkan kumpulan perpecahan terhebat untuk umno. team A menentang team B. satu digelar umno baru dan satu lagi semangat 46. hanya perbezaan 41 tahun sahaja dari tahun keramat 1946 perpaduan melayu menentang malayan union, umat melayu telah kembali bertelingkah.

pemilihan umno 1987 telah memecah belahkan roh perjuangan ahli parti umno. mereka berpecah dan bercakar. di situ muncul anak seorang alim. muhyidin bin haji mohd yasin. menteri besar termuda selepas najib di dalam parti umno. anak muda ini memerhati gawat umat 1987. gawat umat ini merebak laju ke johor, kubu kuat umno ketika waktu. siapa sangka orang tua dan muda, jemaah surau dan masjid, pekerja sektor kerajaan dan semuanya telah terbahagi dua.

veteran pejuang malayan union ramai yang masih hidup ketika itu, syahdu melihat majoriti melayu umno parti keramat menuju kehancuran. air mata bergenang melihat masa depan nasib anak bangsa.

muhyidin memerhati surah quran, direnung kisah sunah nabi saw dan sahabat, memohon petunjuk dan roh semangat dariNya. benarlah doa LAHAULAWALAQUWATTAILLAHBILLAH. di situ dia telah menemui jawapannya.GERAKAN PERPADUAN UMAT MELAYU ! sama seperti pihak uthman r.a (muawiyah) dan gerombolan tentera aishah r.ha ! quran dijunjung di mata pedang sewaktu hampir nyawa sahabat melayang . MAHA SUCI RABBULALAMIN, muhyidin yasin melakukan semula ulangan sejarah.

perhimpunan melayu johor telah dicanang.18 disember 1988 menjadi tarikh keramat penyatuan. seluruh umat melayu hadir, baik tokoh plitik,agama,budayawan,profesional,guru,imam jemaa surau dan masjid,pemandu teksi,guru dan penarik beca semuanya bersemangat kembali. resolusi melayu johor telah menggerakkan MT umno untuk memanggil semula seluruh ahli S46 termasuk musa hitam untuk kembali menyokong umno.

muhyidin kini hadir untuk memimpin umat sekali lagi, di waktu perpecahan melayu semakin memuncak selepas pilihanraya ke 12. muhyidin mahu bertarung untuk menjawat jawatan timbalan presiden umno seterusnya menjadi timbalan perdana menteri.

anwar bin ibrahim pernah berada di situ. di jawatan itulah anwar menghalalkan segala yang haram. hidup dan setiap saatnya tiada lain melainkan menghancurkan dan keadaan menjadi semakin parah selepas pilihanraya ke 12. saat ini juga tatkala anwar berada di sebelah sana, masih ada terdapat 'baruanya' di dalam pemilihan ini.

meletakkan pemain amatur di perlawanan akhir bola sepak piala dunia merupakan kesilapan terbodoh seseorang jurulatih. perwakilan umno yang bertuankan helaian wang pada 24 mac ini tidak akan diampunkan dosanya ! najib dan muhyidin perlu diangkat menjadi ketua negara !

39 comments:

QasehNuryz said...

Salam GAP.

Moga gandingan Najib/Muhyidin akan bawa sinar harapan buat BN/UMNO dan negara.Jgn sekali mereka lalai dan memberi laluan mudah pada Anwar yang sentiasa mencari peluang.

p/s : As long Muhyidin bukan kaki tido..okeyy la tu.hehehe

amieieda said...

insyaallah partnership Najib-Muhyidin akan menyatukan umah melayu yang satu

Anonymous said...

Alahai tak bestlah Muhyidin...

Kita nak Mat Taib sebab dia boleh bagi kita senang

GOMO said...

SALAM BRO...
MUHYIDDIN DAN BUKANYA SOKONGAN MACAM ORANG GILA KAT TAIB NGAN ALI RUSTAM TU.
TAKDA LANGSUNG JASA DENGAN CALAON YANG DUA ORANG TU.

MUHYIDDIN NI DAH TERBUKTI MEMBERI SUMBANGAN KEPADA NEGARA.

HARAP PERWAKILAN AKAN MEMILIH CALON YANG BERKERJA UNTUK RAKYAT.

abe MIE 'TERJAH' said...

http://pkrpasdap.blogspot.com
anwar ibrahim adalah mukhyiddin tapi mukhyiddin bukan anwar...

mukhyiddin mampu sekat kebangkitan anwar? UMNO dan BN memerlukan pemimpin yang berani...dan berinovasi...

tak sabar nak lihat UMNO bangkit seperti zaman TUN selepas tertidur zaman Pak Lah...

imanshah said...

Bersama kita berdoa moga Muhyidin menang!!

Jeffry said...

SALAM BRO GAP
BAHWASANYA SETIAP YG BATHIL AKAN BERTEMU YG SAHIH. ORG2 MELAYU MENJUNJUNG KASIH TERHADAP SULTAN MEMPERTARUHKAN NYAWA DEMI UTK BANGSA, AGAMA DAN NEGARA, MAKA SEHARUSNYA MUHYIDIN ADALAH CALON YG DINANTI2KAN.

WAIMA SESAPA SEKALIPUN YG DIRASAKAN LAYAK DAN BERSEDIA UTK MEMIKUL TANGGUNGJAWAB SBG TIMBALAN PM, HENDAKLAH SEDIA BERKORBAN DAN MENERIMA SEGALA DUGAAN YG MAHA HEBAT!

WALLAHUALAMMM..

GAP KEMBALI said...

qaseh
anwar pasang kaki di dalam umno.

amiieda
insyaallah.bro maaf tak balas sms. bil kena potong semalam.takpe nanti settle

gomo
jangan lupa

abemie
bangkit ? agenda terbesar mungkin

jeffry
bila agama didahulukan, insyaallah umno akan menang. pas ? hmmm kitab nya kini pelbagai..pas for all

YB_ajak said...

GAP,

harapan saya Muhyidin perlu menang dah takder lagi calon yang berpengelaman dalam UMNO, as far at the moment his the best...sebenarnya kawan ada calon lain iaitu Datuk Rais Yatim...sifat low profile dan ketegasannya amat dikagumi...anyway Muhyidin still the best...

Bloggers kena bersatu dalam hal ini untuk memastikan yang Muhyidin menang...

Doa anda amat diperlukan....

YB Ajak

rimbabana said...

salam GAP


Abg nuar dah takut dah bila Muhyidin dan Najib berganding... taik dah tinggai secamca...

Parpu Kari said...

SALAM GAP!

MEMANG GANDINGAN NAJIB DAN MUHYIDDIN LAH YANG PALING DI GERUNI OLEH FUCKATAN RIOT!

DITAMBAH PULAK DENGAN KEHADIRAN MUKHRIZ SEBAGAI KP, LAGI POWER LA UMNO LEPAS NI, CUMA AKU HARAP..PAK LAH SERAH KUASA CEPAT SIKIT LA, TU AJE..

kifli said...

Andainya Datuk Seri Najib Menjadi Perdana Menteri
Posted by: Kerajaan rakyat // Category: Najib, Rasuah

Amalan biasa parti UMNO yang telah membentuk kerajaan persekutuan Malaysia sejak lebih 50 tahun dulu, presiden parti tersebut secara langsung akan diangkat menjadi Perdana Menteri. Ini hak mereka walaupun perlembagaan tidak mensyaratkan begitu.

Perdana Menteri Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi dilaporkan akan menyerahkan jawatan perdana menteri kepada Datuk Seri Najib selepas perhimpunan agong parti tersebut akhir Mac ini. Telah menjadi tradisi UMNO/BN menyerahkan kuasa perdana menteri yang akan mentadbir negara yang mempunyai lebih 27 juta RAKYAT seolah-olah jawatan tersebut warisan datuk nenek moyong mereka.

Saya tidak berminat membicarakan budaya mereka menyerahkan kuasa mentadbir negara dengan cara yang amat tidak demokratik itu. Apa yang ingin saya sentuh adalah apakah yang dapat RAKYAT Malaysia banggakan andainya Datuk Seri Najib menjadi perdana menteri?

Senarai berikut mungkin tidak lengkap, tetapi memadai untuk kita menilai - andainya Datuk Seri Najib menjadi Perdana Menteri Malaysia, maka sejarah akan terukir:

1. Perdana Menteri pertama yang diangkat menjadi wakil rakyat BUKAN kerana potensi peribadinya tetapi kerana mengenang jasa arwah bapanya.

2. Perdana Menteri pertama yang mempunyai sejarah “duda mengahwini janda”

3. Perdana Menteri pertama yang dikaitkan dengan konspirasi pembunuhan zalim warga Monggolia.

4. Perdana Menteri perdana yang tidak merasa malu atau rasa bersalah mengizinkan isterinya berlaku sumbang bersama pelakon lelaki Bollywood dihadapan orang ramai.

5. Perdana Menteri pertama yang dikaitkan dengan perbuatan rasuah bernilai ratusan juta ringgit.

6. Perdana Menteri pertama yang didakwa berlaku sumbang dengan seorang artis wanita tempatan di Port Dickson.

7. Perdana Menteri pertama yang melakukan penyembunyian wakil rakyat demi menjatuh sebuah kerajaan negeri pilihan RAKYAT.

8. Perdana Menteri pertama yang didakwa melakukan perhubungan sulit dengan wanita Monggolia yang kemudiannya mati dibunuh.

9. Perdana Menteri pertama yang diketahui umum terlalu menurut telunjuk isteri.

10. Perdana Menteri pertama yang telah diperakukan melalui ‘Akuan Bersumpah’ telah menggunakan khidmat bomoh Hindu untuk tujuan tertentu.

Sambungan kepada senarai di atas saya serahkan kepada RAKYAT Malaysia lainnya untuk meneruskan.

Syammil said...

kepimpinan dalam umno perlu digantikan dengan pemimpin yang bersih, berpengalaman luas dan bijak bagi menghadapi situasi genting seperti sekarang..

sokong ds najib dan ts muhyidin..

Anonymous said...

Keputusan Lembaga
disiplin UMNO yang telah diumumkan petang tadi, sungguh mengecewakan ramai orang2 melayu yg merasakan Lembaga ini seolah2 tidak sensitif dgn perasaan akar umbi..hukumann yg dikenakan seolah2melepaskan batuk ditangga sahaja..atau mungkin seolah2nak jaga hati seseorang..jika inilah bentuk hukumannya, sahlah politik wang tidak akan dapat dibendung jauh sekali untuk dihapuskan..Lembaga Disiplin sepatutnya menghukum perasuah2 ini dgn satu hukuman yg tegas dan keras..tak kiralah apa akibatnya..jika UMNO tidak berani mengambil risiko, percayalah hukuman saperti yg diputuskan hari ini hanya akan ditertawakan orang sahaja..situasi yg ada ini, saya percaya akan menjadikan ramai orang semakin jauh dari memilih UMNO sebagai wadah perjuangannya..

GAP KEMBALI said...

SALAM SEMUA
mohon semua bloger teruskan usaha memberi sokongan kepada NAJIB/MUHYIDIN !

AMAT PENTING

Medan Info Kita said...

Muhyidin perlu REFORM dia punya Public Relation..., jgnlah terlampau keMENTERIan sgt cara approach.....

Sebaik saja NAJIB - MUHYIDIN berkuat kuasa, Anwar pun akan cari jln keluar negara... tak berani dah nak "main main" politik kotor

silap hari bulan Anwar jadik Mursyidul Am Penjara Sg Buloh

Sedingin Salju said...

Gap, itu sudah mesti. N dan M.

Anonymous said...

aku harap semoga Najib tidak terikat oleh mana2 pihak.Biar dia peneraju bangsa melayu dan Islam.taknak terjadi yang sebelum ni AMIN.Muhyuddin berpikiran ke depan n dia kurangkan kontraversi politik.sil lawat blog aku kalu korang senang
http://sumbuapi.blogspot.com

sumbuapi said...

Hidup najib n Muhyuddin.kedua duanya perjuang bangsa melayu dan islam.
aku arap tiada lagi terjadi perkara yang lepas2.pemimpin perlu kuat untuk bela bangsa dan negara.
http://sumbuapi.blogspot.com/

Anonymous said...

http://sumbuapi.blogspot.com/

basic 2009 said...

khas kepada kifli ...

"mengikut cerita yg diterima, vcd anwar meliwat dah ditonton ... Terbeliak bijik mata semua sbb tgk barang Anwar - giant size punya..."

Anwar + PKR + PAS + DAP = bodoh + bangang + celaka + jahanam

Anonymous said...

logik akal kebangsaan takkan dapat mengalahkan islam & al guran assunnah

Anonymous said...

balik2 hidup melayu, anak haram no1, buang anak no1, rasuah no1, penganggur no1, dadah no1, rogol no1, rempit no1, bohsia no1 etc....

Anonymous said...

balik2 hidup melayu, anak haram no1, buang anak no1, rasuah no1, penganggur no1, dadah no1, rogol no1, rempit no1, bohsia no1 etc....

rahman,ahchong,muniandy said...

salam semua.dalam masa 12 hari ini pasti nya ramai pencacai2 pr akan bertungkus lumus merosakkan nama baik ds najib agar aljuburi dijadikan pm.diharap seluruh umat yg pro kerajaan dapat menangkis segala tohmahan,penipuan,provokasi dari pihak2 yg sgt berhasad dengki itu.
harap maklum.

rahman,ahchong,muniandy said...

salam.untuk pengetahuan teman2 saya sedang berjuang dalam blog kerajaan rakyat.dasyat pemikiran yg anti kerajaan bn nih.mereka buta sejarah.mereka totally bukan pejuang bangsa.minda mereka sudah rosak teruk akibat dijampi aljuburi.

Anonymous said...

GAP ,AKU LAGI SUKA KALAU DIGANDINGKAN DGN MIKE TYSON SEBAGAI PM,ALI RUSTAM SEBAGAI TIMBALANNYA.

kifli said...

Agong digesa tidak lantik Najib jadi PM
Datuk Zaid Ibrahim hari ini menggesa Yang di-Pertuan Agong supaya membuat pilihan yang betul - jangan lantik Datuk Seri Najib Razak sebagai perdana menteri akan datang.

"Ini adalah masa yang amat sukar. Malaysia memerlukan seorang pemimpin yang akan menyatupadukan negara ini yang sedang berdepan dengan kesukaran. Berpecah kita lemah.

"Saya keberatan untuk menyatakannya tetapi untuk sebab-sebab yang telah saya katakan, saya terpaksa menyebut bahawa Najib pasti akan memecahbelahkan kita dan dalam berbuat demikian, akan menolak kita semakin hampir ke tepian," kata bekas menteri di Jabatan Perdana Menteri itu.

Berucap di majlis makan tengahari Royal Rotary Club di ibu negara hari ini, bekas ketua bahagian Umno itu berkata, terdapat ahli-ahli parlimen parti itu yang berkelayakan untuk dilantik sebagai perdana menteri.

Sehubungan itu, demi negara, kata Zaid, beliau menggesa Seri Paduka Baginda supaya mengambil kira keperluan dalam pelantikan bagi jawatan tersebut serta kebimbangan rakyat.

"Tidak ada obligasi perlembagaan bagi Seri Paduka untuk melantik presiden Umno sebagai perdana menteri," katanya dalam ucapan yang agak keras itu.

Najib dijadual mengambil alih jawatan perdana menteri lewat bulan ini apabila Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi bersara.

Menurut Zaid lagi, tidak pernah dalam sejarah negara ini di mana pemilihan perdana menteri menjadi begitu genting.

"Malaysia", tegasnya, "kini dalam krisis" apabila negara sedang berdepan dengan cabaran-cabaran ekonomi yang besar yang akan memberi kesan sosio-politik yang teruk, yang tidak dapat dielakkan. - Malaysiakini

Anonymous said...

aku harap najib Altantuya tidak jadik PM mesia..sbab jawatan tu bukan hak warisan mak bapak dia.....kalau nak jadik raja ke dlm Umeno, aku tak kisah....lebih elok Muhyiddin jadik PM....elok dibersihkan dulu segala tuduhan yang dikenakan pada najib Altantuya tu dulu....

Anonymous said...

salam GAP...

mcm mane citer nie..Datuk Zaid Ibrahim (ex-Menteri Jab. Perdana Menteri) merangkap ahli UmNO...boleh membuat kenyataan akhbar memohon kepada DYMM tuanku Mizan agar tidak melantik Najib sebagai PM mesia???....payah camnie...ramai yg mintak najib jadik PM...tapi ahli UmNO sendiri menentang najib sebagai PM...kalau org (Datuk Zaid Ibrahim) yg pernah jaga jabatan kehakiman sendiri menentang, maknenye ade yg tak betul dgn Najib nie....fikir-fikirkan....

Sedingin Salju said...

Ya, teruskan perjuangan anda. mereka sememangnya buta hati tapi mungkin suatu hari nanti, buta mata.

Sedingin Salju said...

ya betul tu. Mereka sememangnya, ingin menghuru-harakan negara dengan melemparkan pelbagai fitnah. Sama juga seperti peminpin mereka.

Anonymous said...

ZAID IBRAHIM TU SIAPA? MCM PERNAH DGR JER NAMANYA TU..OOO YE,KALAU TIDAK SILAP, DI NI DULU MENTERI YG JOLI KATAKKAN DUIT RAKYAT KAT BEKAS-BEKAS HAKIM DULU TU..

PESAN KAT DIA, DUDUK DIAM2 DH LAH..NIKMATI KEKAYAAN YG DIA ADA HASIL DARI DARAH DAN AIR MATA PEMIMPIN2 UMNO ZAMAN TERDAHULU...JGN NK JD VIRUS MEROSAKKAN UMNO PULAK..

amieieda said...

hehehe GAP apasal puak2 PR susah payah nak tentukan PM malaysia...haha komer menang ke pilihanraya? lagi heran ada yg nak boh nuar jd PM..ajer udah meroyan mengkomer nih..lagi sewel bro! bior la UMNO dengan perjuanganya!!! HARAKAH komen plak macam PAS dah masuk UMNO...lebih tahu dari yang tau...terima kasih HjHadi, err proposal dah siap?

kifli said...

Mr. Thagarajoo dari Bandar Kinrara Puchong, Selangor yang pernah berkhidmat dengan Datuk KS Nallakaruppan dan kemudiannya berkerja sebagai pemandu kepada Datuk Kenneth Eswaran telah mendedahkan bahawa Datuk Seri Najib dan Datin Seri Rosmah Mansor telah menjadikan berbomoh (bomoh Hindu) sebagai amalan mereka.




Datuk Kenneth Eswaran adalah rakan akrab kepada Datuk Seri Najib Razak




Antara apa yang dinyatakan oleh Thagarajoo dalam ‘akuan bersumpah’nya ialah:





Beliau sendiri (atas arahan Datuk Kenneth) yang membawa bomoh bernama Mr. Ji berbangsa India dan beragama Hindu ke rumah Datuk Seri Najib untuk upacara berbomoh mengikut amalan Hindu. Bomoh tersebut didatangkan khas dari Kerala, India.
Bomoh tersebut bukan sekali ke rumah Najib tetapi banyak kali.
Antara kaedah berbomoh yang dilakukan di dalam rumah Najib termasuklah yang memerlukan Najib dan Rosmah duduk di tengah-tengah sementara Mr. Ji menjalankan upacara menteranya (mungkin dengan berjampi mengelilingi Najib dan Rosmah) yang menggunakan segala peralatan berunsur kepercayaan agama Hindu. Kemudiannya Najib dan Rosmah akan dimandikan dengan susu lembu oleh bomoh tersebut.
Menurut Thagarajoo, setiap kali amalan Hindu ini dilakukan ke atas Najib dan Rosmah, beliau hadir sama.
Semasa pilihanraya kecil Ijok pada tahun 2007, Thagarajoo telah memandu Mr. Ji ke Pusat Pembuangan undi untuk menjalankan aktiviti menteranya bagi menjamin kemenangan calon Barisan Nasional dari MIC, K. Partiban.
Thagarajoo penuh yakin amalan berbomoh Hindu ini masih diteruskan oleh Najib dan Rosmah. Malahan beliau yakin Mr. Ji turut dibawa ke Permatang Pauh.
Datin Seri Rosmah pernah meluahkan rasa bimbangnya kepada Datuk Kenneth sekiranya Datuk Seri Abdullah Badawi berkahwin dengan Jeanne. Datuk Kenneth kemudiannya memberi jaminan dia akan meminta bantuan bomoh Hindu itu untuk menghalang perkahwinan Abdullah dengan Jeanne.
Titipan di atas adalah akuan bersumpah yang tidak disiasat oleh PDRM kerana ianya melibatkan Datuk Seri Najib dan Rosmah Mansor. Cuba kita bandingkan dengan laporan berikut:

Polis menemui dua kertas putih dan sepotong kayu kecil, dipercayai dijampi, yang diselitkan secara misteri di bawah meja Datuk Seri Abdullah Ahmad Badawi di bangunan Umno.

Ketua polis daerah Dang Wangi, ACP Zulkarnain Abdul Rahman hari ini dilaporkan mengesahkan penemuan objek tersebut, tetapi beliau enggan memperincikannya.

Menurut laporan Sin Chew Daily, skuad pemusnah bom polis Kuala Lumpur menemui objek misteri itu dalam pemeriksaan rutin mereka beberapa hari lalu di bilik mesyuarat Umno di tingkat 39 bangunan ibu pejabat parti.

Berdasarkan apa yang telah diperakukan melalui ‘Akuan Bersumpah’ oleh Mr. Thagarajoo, maka rakyat dapat membuat telahan siapakah yang cuba menggunakan ‘ilmu hitam’ atau ‘ilmu Setan’ terhadap Datuk Seri Abdullah Badawi. Mungkinkan orang itu terlalu rakus untuk menjawat jawatan perdana menteri.

Tahniah kepada pemimpin Pakatan Rakyat kerana pastinya mereka tidak terlibat dalam kerja-kerja khurafat dan syirik seperti itu.

megat said...

kifli,

lepas ni aku nak buat akaun bersumpah,lepas tu ko kena percaya la..

korang ni nak bagi percaya bukan susah pun.. buat jer akuan bersumpah lepas tu percaya abis..tu jer la ubat dia..
mcm tu la anwar & geng tipu korang..
bukan susah pun nak tipu melayu2 bodoh ni..

buat akuan sumpah byk2 lepas tu kempen ramai2..buat PC ..panggil reporter,buat ceramah lepas tu jilat sorang sikit taik fitnah tu.comfirm melekat dalam hati.
habis satu keturunan percaya fitnah tu, kifli ..agak nya ko makan taik fitnah tiap hari kot.amacam sedap ?

utk yang belum tahu, tiap minggu dan tiap bulan ada jamuan taik di setiap ceramah PR,sapa2 nak makan taik free di persilakan.jangan lupa berdoa dulu sebelum makan.baru mustajab taik tu

Sedingin Salju said...

Aku rasalah Megat, depa kena pukau tu. Sedarkanlah depa tu.

ejarll said...

as'kum...
saudara kifli..
anda lupa ker pasal SUMPAH SAIFUL?? yang 2 camne pulak???nape anda n geng anda dlm PKR x caya pulak???SUMPAH org HINDU anda percaya, SUMPAH saudara sesama ISLAM anda n geng dlm PKR tidak percaya... ANUAR BRAHIM xnak berSUMPAH 2 camne lax????

Anonymous said...

ko semua ni bukan xpk tp akal kat kaki.. ada internet tgk dan nilai jgn ckp yang itu salah dan yang ini salah.. sama ada parti penyokong dan pembangkang korg kena tgk.. jgn taksub sampai memakan diri.. kita rakyat xperlu bergaduh dan kena bersatu.. kita kena nilai dan semua kita tak kira apa kaum dan agama perlu berdoa moga kebenaran menutupi yang batil... ckp biar berasas jgn wat fitnah. memang kita nampak apa yg depan mata xsemestinya kebenaran tp tggu ketentuan dr yg Esa.. paham x doll!