IKLAN BERBAYAR

Wednesday, April 15, 2009

ANTARA ELIZABETH WONG DAN SHOICHI NAKAGAWA , ANTARA MECD DAN STRATEGI POLITIK BANGKRAP !

jangan reserve komen anda, luahkan pendapat anda semahunya. untuk tajuk ini maka wajarlah pas didapati bersalah kerana bersekongkol dengan pelacur politik melayu khalid ibrahim. moral dan nilai sudah hilang. apa yang ada pada mereka adalah meneruskan dasar merosakkan segala apa yang ada.

eliz sudah mengaku salah. thats d point, tapi bila politik menghalalkan matlamat maka 'dipaksanya' minah ketiak tak cukur ini terus berkhidmat. muslimah pas berpeluk tangisan meratap kembali kepulangan 'ikon baru' mereka, ratu bersekududukan.

aku sudah nampak cahaya di hujung terowong itu, selepas ini HOMOSEKS dan LESBIAN pasti akan diangkat menjadi adun dan ahli parlimen pakatan. liberalisme yang mereka mahu, hak asasi mereka perjuangkan, maka sewajarnya juga pelakon wanita lucah yang f#ck dengan kuda pun satu hari akan dijulang. bertakbir lah mereka menyesatkan umat.

khalid irahim, imannya adalah kalimah tauhid. rakan sekutunya pas, parti penjual islam yang maha karut. bila dua labu-labi ini bersekongkol maka rosaklah wacana politik islam/melayu masa hadapan. khalid si gagap pun beretorik sundal menyampaikan hujah membela 'ratu bersekedudukan' ini.

hari ini bukan persoalan maksiat laki melayu dan eliz dibicara, bukan kerosakan moral yang dibincang...tetapi alasan politik sundal yang diberi. manakan tidak sundalan, bila pemainnya itu pun merupakan penyundal agama dan penyundal bangsa.

minggu yang sama cerita ketiak eliz tak cukur ini keluar, nun jauh di kota rom sewaktu persidangan menteri kewangan G7, menteri kewangan jepun yang bernama shoichi nakagawa telah dirakam seakan-akan mabuk dan mengantuk bila mengadakan sidang media.

gambar beliau 'lalok' telah mendapat liputan luar biasa di jepun. shoichi dikecam kerana memalukan negara matahari terbit. namun, shoichi dalam sidang media berikutnya telah menjelaskan bahawa beliau tidak mabuk sebaliknya mengantuk kerana minum ubat batuk.

apapun alasannya. selang 2 hari tiba di jepun BELIAU MELETAK JAWATAN !

BEZAKAN 2 KES INI, SEORANG WANITA ADUN PKR BERSEKEDUDUKAN DENGAN LELAKI MELAYU BERNAMA HELMI MASIH DIJULANG OLEH PAS DAN MELAYU PKR......MANAKALA DI JEPUN KESALAHAN SHOICHI NAKAGAWA HANYALAH DIDAPATI MENGANTUK SEWAKTU SIDANG MEDIA !

ANTARA MECD DAN 'STRATEGI POLITIK BANGKRAP'

ramai yang begitu seronok bilamana pegumuman PM akan masih wujud nya cabang-cabang MECD dalam beberapa kementerian. ada yang bangang dok kata ini strategi politik najib/tsmy untuk mengaburi persepsi masyarakat bukan bumiputra akan ketelelusan new government.

'ini strategi bro' ! antara hujah kerap kedengaran. yang bercakap ide strategi ini sekadar mengulas isu, you are not involved in the system. kau yang bercakap mudah ini bolehlah mengeluarkan 'fatwa satrategi' tapi untuk kami termasuk aku gap yang 8 tahun sudah bermain dengan MARA/TEKUN sudah cukup faham akan permaslahan ang timbul.

kamu di comfort zone dan yang makan gaji tolong tutup mulut busuk kamu rapat-rapat.aku mencabar sesiapa yang bangang ini untuk mencuba 'berniaga' dalam keadaan ekonomi sekarang.

pemansuhan MCED dianggap strategi. so apologetik hujah ini. berapa lama dan sampai bila kita kena beralah dengan bukan bumi. adakah dengan mahu mengambil hati dan undi mereka kamu sanggup mencurah/meletakkan/memperjudikan nasib peniaga-peniaga melayu sebagai bahan gadaian ?

kuala sepetang sudah memberi signal jelas, rakam dan buatlah apa juga program 'mengambil hati dan undi' dari cina...pasti mereka tetap bersama pembangkang !

apa perlu umno menjadi nizar dan anwar ibrahim, menggadai budi dan body demi undi ? 5 hari sahaja yang diperlukan oleh najib/muhyidin untuk mencatur nasib peniaga melayu, APAKAH KIRA JIKA STRATEGI INI TIDAK BERJAYA, MAKA AKAN ADA BANYAK LAGI 'STRATEGI BANGKRAP' MEMBUNUH MELAYU AKAN KAMU LAKUKAN ?

ADAKAH KAMU YAKIN DENGAN PEMANSUHAN MCED INI AKAN MENGEMBALIKAN SEMULA UNDI CINA ?

HINGGA KE HARI INI SELURUH DEWAN PERNIAGAAN DAN PENIAGA MELAYU SUDAH BERSUARA........MANA PERGI SUARA 'SETIAKAWAN' DAN'BERANI BERUBAH' ? SEKADAR MAHU MENJADI JAGUH ROSTRUM PWTC ?

BACALAH KEMBALI KITAB-KITAB LAMA, MAKA KAMU AKAN KETEMU 'RAHSIA ILMU TEGAS' YANG TELAH BERJAYA MENAIKKAN KUAN YEW DAN SINGAPURA !

MASALAH PEMIMPIN MELAYU TIADA LAIN ..TERLALU BERLEMBUT DAN SUKA BERANGAN DAN BERHARAP SOKONGAN YANG TELAH TIADA KAN KEMBALI ! UMPAMA PUNGGUK MERINDU BULAN, YANG DIKEJAR TAK DAPAT YANG DIKENDUNG BERCICIRAN, KERA DI HUTAN DISUSUKAN ANAK MATI KELAPARAN !

BERHENTILAH BERMIMPI ........

16 comments:

Anonymous said...

Aku malu tengok Melayu dan Muslim bersungguh2 mempertahankan perbuatan yang terang2 dan nyata tidak bermoral,sanggup menipu,menyalahkan orang lain termasuk polis,tapi kaum sendiri dipermainkan,dikutuk dan dihancurkan.

Parpu Kari said...

PEH DALAM SEKALI BRO, KALAU DEPA TAK FAHAM LAGI AKU TAK TAU NAK KATA APA LA BRO!

HE HE HE

Tuah Derhaka said...

GAP,

Kita kena buat sesuatu tentang MARA dan Tekun ni...pasal eli tu org tgh menilai, persoalan skg selamatkan hak kita, kita semakin menjadi bangsa yg penakut! Takut dgn Hak kita sendiri! Takut dgn bangsa Hitam dan Putih! Maka Jadilah kita Bangsa yg Dijajah Semula! bangsa yg lemah! bangsa yg bakal dihina semula!
Teruskan GAP! aku membantu dgn cara aku dan bila kita semua Membantu, Kita akan lebih Kuat dari mereka Yg memegang PM dan TPM, dr mereka yg Hitam dan Putih! dr Mereka HIjau Toyol dan Mata Syaitan! Dr Roket yg xpernah ke lamgit pun! Takbir!

Zainal A. Kasim said...

Salam,

1. Saya setuju pandangan saudara tentang MeCD;

2. MeCD telah berjaya untuk menjadi One Stop Centre untuk hal-hal berkaitan dengan keusahawanan. Kini ianya menjadi EIGHT stop Centre apabila fungsi-fungsi MeCD sebelum ini diagih-agihkan kepada 8 kementerian;

3. Apa salahnya MeCD memperjuangkan bidang ekonomi orang Melayu? Kalau ianya nampak tidak berapa sesuai dengan suasana semasa, apa salahnya PM membuka Kementerian ini kepada bukan Bumiputra untuk sama-sama menggunakan kemudahan/bantuan keusahawanan yang telah diwujudkan di dalam MeCD. Bukankah itu lebih elok iaitu menyemarakkan ekonomi negara untuk Bumiputra dan bukan Bumiputra di dalam ekonomi tidak menentu ini;

4. Strategi menutup MeCD ini sama dengan kesilapan Pak Lah membatalkan jambatan bengkok. Ianya berkemungkinan menjadi duri dalam daging kepimpinan DSN;

5. Kalau orang lain, nak tutup sekolah "Jenis Kebangsaan" pun heboh satu dunia. Cubalah tutup sekolah Cina kat Jalan Ampang tu. Tetapi kita orang Melayu begitu berani menutup sebuah Kementerian untuk orang Melayu;

6. Jemput melawat blog saya dan tengok ulasan saya di:

http://c-bok.blogspot.com

Megat Panji Alam said...

Tak guna tabur berlebihan kepada bukan Melayu kerana mustahil mereka kembali semula ke pangkuan BN. Cuma kalau ada yang miskin dari kaum bukan Melayu wajiblah UMNO tolong. Kalau ada anak India yang cerdik tapi miskin perlulah diberikan biasiswa. Kalau anak Cina yang miskin dan cerdik pun perlu dibantu. Yang ini tak bolehlah diabaikan. Cuma bantuan yang pelbagai untuk raih undi tak perlulah diteruskan. Sampai RM1 juta kepada sekolah jenis Cina buat apa? Duit mereka ambil, pangkah tetap PR. Kan elok diberi pada PIBG sekolah kebangsaan di Felda atau kampung-kampung Melayu yang ada kalanya sesak nafas bila nak buat pelbagai aktiviti.

petikan dari blog idiealis

Anonymous said...

apa u sibuk pasal moral? AMNO ni moral tinggi sangat ke? Aly Ketam dah konfom rasuah oleh panel "berwibawa" tapi tak mau gak resign. Mat Taib bawa duit juta2, tak mau gak resign, bawa lari puteri Sultan, buat muka seposen gak...pendek kata banyak lagi boleh list down. Apa AMNO buat

AnakWatan said...

bro aku harap dimasa akan datang lebih baik ayat "bersekedudukan" tu ko ganti dgn "ZINA"....

org melayu tak malu kalau kita cakap "bersekedudukan" tapi "ZINA" mereka akan malu....

sama juga khinzir dan babi....

aku heran kenapa akhbar sekarang lebih suka memberi ayat yg sopan kepada penzina2 tersebut.....

AnakWatan said...

UMNO tak bagus.... banyak jugak kurapnya

tapi PKR lagi haprak... banyak kudis buta dan kurap

antara yg buruk dah jahat .... aku rasa buruk lebih baik dari jahat kan....

so... org pkr.... cermin2lah diri anda.....

Senapang Patah said...

Hebat PKR ini , semua ada , macam tong sampah , Rasuah , Kaki lubang kunyit ada , perempuan terlebih sudah ada, yang dekat bukit Selembau tuh pun hebat juga sehingga letak jawatan. macam - macam ada…. PKR sudah tentu lah macam Tong sampah. yang hairan parti Islam tuh turut perjuangkan hal perempuan terlebih ini. Nik Aziz yang bingai dan selalu blurr tuh menyalahkan orang yang pecah rumah masuk curi gambar. Wei..Pok Nik , tentu baru bangun tidur dan tentu hari sedang hujan , sebab Pok Ni ni kata dia selalu bingai waktu macam ni. Pok Nik , buka orang pecah rumah , masuk curi gambar, orang tuh baru sudah cuci kepala bird dia yang patuk …… patuk lah ….. tuh yang perempuan terlebih sudah tu kelihatan terdampar keletihan … Pok Nik wei……

Jarang sekali orang kalau tidur pakai cermin mata kecuali jika terlalu letih. Gambar Eliz ketiak tak bercukur sedang tidur separuh bogel sambil pakai cermin mata mungkin terlalu letih sehingga tak sempat buka cermin mata.

Letih yang macamana tu? Kepada yang berpengalaman tuan-tuan tafsirlah sendiri.
Eli PKR dan ...

antipkrsarawak said...

MECD cuma dipecahkan kepada kementerian2 lain tp peranannya masih wujud kukuh...

ELIZ msh mendapat sokongan puak2 sial haram jadah pas dan pkr...

sama seperti anwar tokoh peliwat nombor 1 negara masih mendapat tempat...

Anonymous said...

Kabarnya ini adalah atas nasihat dan desakan Omar Ong, Ethos Consulting anak Cina menyamar Melayu yang nak bawak Malaysian Malaysia. Dia budak tingkat 4.

Berhati2 Dato Najib! Selamatkan MeCD.

Melayu

rahman,ahchong,muniandy said...

Sebenarnya orang melayu PAS dan UMNO telah dipermainkan oleh seorang manusia bernama Anwar "Drama King" Ibrahim!

Kenapa saya katakan demikian? Sebabnya ini adalah permainan polilitik gila Si Agen Zionis ini, dia telah mengaturkan segalanya dan kini PAS dan UMNO seolah-olah berada di dalam keadaan "Check Mate"

Bila melayu berpecah siapa yang untung? Jawapannya ialah tiada siapa yang untung pun! Kecuali Anwar dan cita-cita politik gilanya sahaja! Demi mendapatkan kuasa atau lebih tepat lagi saya mengatakan demi hendakkan kerusi PM Anwar sanggup berbuat apa sahaja hatta sanggup menghancurkan bangsa sendiri sekali pun!

Inilah kenyataan pahit yang harus ditanggung oleh dua parti yang mewakili kaum melayu di negara kita ini.

Di dalam keadaan sekarang ini, UMNO sudah mula mendapat semula kepercayaan orang melayu namun ianya tidak cukup untuk UMNO memenangi sesebuah kawasan yang ditandingi kerana masih ada segelintir kaum melayu yang menyokong PAS!

Namun bilangan orang Melau yang menyokong PAS ketika ini amat kecil sekali, saya tahu jauh di sudut hati pemimpin-pemimpin PAS memang ada yang terasa kepiluan apabila mereka semakin kurang mendapat sokongan mealyu/islam.

Angkara siapakah ini? Kenapa PAS masih tidak mahu muhasabah diri? Kenapa PAS terlalu ego untuk mengakui yang mereka lebih memerlukan UMNO dari UMNo memerlukan PAS ketika ini? Kenapa tidak boleh diadakan satu kata sepakat di antara UMNO dan PAS demi menjaga kebajikan bangsa melayu?

Kenapa harus PAS menjadi pak turut? Kenapa harus PAS menjadi budak suruhan kepada beberapa individu yang gilakan kuasa? Kenapa PAS tidak meletakkan kepentingan rakyat melebihi dari kepentingan peribadi Anwar dan kumpulan Erdogan dalam PAS?

Siapa yang menguasai PAS sekarang ni? Golongan ulamak atau golongan 'ERDOGAN" yang bertuhankan Anwar "Kaki Putar Alam" Ibrahim?

Tahniah kepada Anwar Ibrahim kerana telah "check mate" kan PAS dan UMNO!

Apa pendapat anda? Siapa yang rugi?

HILANGLAH SUDAH ERTI KEMERDEKAAN DI BUMI YANG TERCINTA INI GARA-GARA SEORANG MANUSIA YANG BERNAMA ANWAR YANG TERLAMPAU GILAKAN KUASA SEHINGGA SANGGUP MENGHANCURKAN NEGARA MALAYSIA!

BANGUNLAH WAHAI RAKYAT MALAYSIA, MARILAH KITA SEPAKAT MENOLAK ANWAR IBRAHIM YANG SUDAH TERANG LAGI BERSULUH AGEN YAHUDI ZIONIS INI!

MARILAH KITA BERSATU!

Anonymous said...

itulah... kadang2 sedih bila tengok pemimpin UMNO ni tinggal yg lembik2 jer... takut nak mempertahankan hak org melayu... takut akan hilangnya undi org cina... mcm ni la caranya bukan setakat org cina jer yg lari x lama lg org2 melayu yg kecewa juga akan berpaling dr menyokong UMNO... teringat suatu ketika dulu sebahagian org melayu yg kecewa menyokong pembangkang sebagai protes kpd perbalahan Paklah dan Dr M... mungkin UMNO yg dahulu begitu gah dan dapat mengawal rakan2 komponen yg lain semakin dipijak2 dan tidak lg dihormati... krn apa??kerana begitu taksub untuk mendapatkan undi org cina... Amaran buat UMNO sekiranya sedikit demi sedikit keistimewaan org melayu di abaikan bg sy x ada beza antara UMNO dan PKR.. jd x ada beza juga untuk kita mengundi sesiapa pun krn dah hilangnya parti yg menjaga kepentingan melayu...

drafunt said...

100% sokong komen menengenai Eliz Wong. Memang kita sebagai Melayu (yang Islam) malu. Mari kita semua juga mengsyorkan kepada UMNO serta MCA dan komponen BN lain untuk memaksa Chua Soi Lek juga berhenti kerana aktiviti tak bermoral dia serta seks luar tabiee! Ahli komponen BN semuanya bermoral tinggi tidak patut dicemari. Jangan cakap tak serupa bikin. Tak mau nanti lebih banyak keluar video lain.

kelambuharimau said...

kerajaan kena dahulukan bangsa melayu..selagi melayu tidak maju seiring dengan bangsa lain MECD perlu diteruskan..
hanya kerajaan ini sahaja yang membela orang melayu..so mecd perlu diteruskan

kelambuharimau said...

elizabeth yang buat perkara tu kena tanggung la..tapi ade barua makcik makcik kat belakang eli..org islam,bertudung,siap nangis lak..kasihankan Eli kononnye..bodoh punya melayu!!