IKLAN BERBAYAR

Tuesday, April 14, 2009

MECD : SATU LAGI KOMEN PAK LAWYER KITA



3 comments:

Anonymous said...

Nak tahu tak ????

Kafir Harbi DAP menaikkan kadar tarif air sebab di Perkampunagn Berapit Bukit Mertajam yang dihuni oleh suku sakat dia diberinya air secara percuma

Nak tahu tak ????

Kafir Harbi DAP telah menyuruh Juruteknik dari MPPP dan MPSP memberinya anggaran keluasan tokong di seluruh Penang untuk tujuan semakan dan pembesaran

Nak tahu tak ????

Pemberian milik tanah selama 999 tahun telah diluluskan oleh DAP kalau tak caya rujuk PTG Penang

Anonymous said...

ada bukti? kongsilah dengan kitaorang..

acip said...

hehe..aku msti tak pernah baca perlembagaan persekutuan kan..
terserlah sgt dah..
70% daripada hak keistimewaan melayu ialah biasiswa belajar anak melayu.
tak caya pegi cari hakim mahkamah persekutuan..
ni madey yg mansuhkan dulu jadikan ptptn..
bkn cina.hindu,budha sikh kadazan,iban,melanau yg ilangkan hak melayu..
melayu ni pon satu..bangang smpai ke mampuih..
hak sendiri warganegara pon tak reti..
buat malu je kau kutuk2 pmbangkang.takde isu lain ke??tak abis2 nizar alat dap,kalo mcm tu lim guan eng alat melayu lar sbb ikut ckp DSAI..apada lu..confirm kau blaja tak tnggi,kalo blaja pon msti universiti kat sintok ni..kan2??
pas tolong cina miskin alat cina??
abis umno pg bagi bukit kat pahang kat towkey judi baik plk???
alahai bangsaku..mengapa bodoh sgt ditipu bngsa sndiri??tak abis2 isu hak istimewa melayu..woi!!blaja lar rajin2..bkn ampu kuat2 mntak nk jadi istimewa!kah..kah..kah..bngsa ku takde maruah..pulau pangkor apesal bg vicent tan??kan tanah melayu tu bodoh..