Tuesday, April 14, 2009

KABINET 'DREAM TEAM' ANWAR BERAHI-M




12 comments:

Parpu Kari said...

MUAHAHAHAHAHAHAHA!

MUAHAHAHAHAHHAHAAHA!

AL JUBURI WAL LIWATI ADALAH RAJA BERUK NO. 1 DALAM DUNIA INI BRO!

DIA NI BERUK SPESIS YANG SUKA KUNYIT PUNYA!

Anonymous said...

sesape berhajat nak simbah air longkang ke muka DSA supaye die lekas bangun tak mimpi2 lagi?

politik longkang..
kabinet kangkung..
hidup menyimpang..
tak tau dek untung..

cikwan

Malaysian-2Day said...

lebih kurang je muka derang semua ni yek.

Anonymous said...

HEHEHE....NI LA PENGKIANAT BANGSA..ANWAR MAT JENIN VERSI BARU...

Anonymous said...

Kabinet Bayangan Anwar
Tian Chua-Minister Department Photoshop.
Eli Wong-Minister Department for Sexual Education
Nga-Equestrian Minister and Muslim Affairs
Lim Guan Eng-Minister In Charge Of Press Freedom
Mohammad Fairus Khairuddin-Minister In Charge Of Quarries...............

PAS UNTUK SEMUA said...

UMNO yang BARAH sudah bertambah PARAH. Inilah tanda2 saat kematian UMNO sudah hampir tiba.

Ribut yang melanda UMNO pada PRU12 masih bergelora. Ditambah pula dengan taufan PAU yang baru lepas.

Nah, sekarang kesan nya sudah nampak nyata didua buah negeri - Perlis dan Terengganu, tidak mustahil banyah lagi negeri2 yang akan bergelora lagi.

Anonymous said...

Bukan tak jadik 16 sept tu, cuma semua ahli Parlimen BN dibawak lari ke Taiwan untuk belajar cara tanam padi (tanam padi pegi kedah je laaa, sume nak ngabiskan duit rakyat).....takut la tu....dah tu plak dlm bulan puasa plak tu gi merayau kesana....berapa banyak laa duit rakyat yg dah digunakan untuk ahli MP BN blajar tanam padi....tunggu gak, ape hasil "lawatan sambil blaja" MP BN tu??? mesti tak pose seko2....DSAI baru "sergah" sikit pon dah kelam-kabut bawak lari MP ke taiwan....bodoh melantun-lantun sekor-sekor...ngabis duit rakyat jeee...

MAHAGURU58 said...

Har! Har! Har! Har!....

Oooops! Itu ketawa aa ata copyright oo...

Itu Latok M Lajoli punyieeeerrr!

Hehehehehe!

First class!

:P

Walk D Talk 09 said...

APA ISTIMEWA MUKHRIZ ? KALAU TIDAK BERIKAN PADA YANG MENANG JANGAN BAGI PADA YANG KALAH.

ejarll said...

WALK D TALK 09,

nax tau g tnye pak lah...

ejarll said...

pas untuk semua..

alooo bro, lu jgn ingat lu menang d bkt gantang lu da jantan.. lu g tgk btl2 undi BANGSA MELAYU kt sne mase PRK yg lps, klu x krane bangsa CINA n INDIA lu da x menang la bro...

UNDI MELAYU da g pd UMNO BN la bro...

jd tunggu....

Anonymous said...

ya, betui.
dulu masa 99 pun kalo takda undi cina n india BN dah bungkus. lepas tu baru nak buat persempadanan semula.
kita yg bodoh!