Thursday, May 28, 2009

AZMIN MAT DAYUS BERSAMA RAKAN2


INI ADALAH KOMEN PEMBACA. ( JAMALUDIN)

Bismilah Hir Rahman Nir Rahim

Saudara DSAI tidak pernah hargai pengorbanan perjuangan Kak Min Sekeluarga selama bertahun tahun . Memang dasar Saudara DSAI suka menepikan orang2 yang beperlajaran tak tinggi. wal hal orang2 yang tak beperlajaran tinggi macam Kak Min Sekeluarga lah yang memperjuangkan Parti Keadilan Rakyat walaupun Saudara DSAI merengkuk dalam penjara .

Wang ringgit,kudrat, masa , dan LLN yang selama ini di korbankan oleh orang2 semacam Kak Min Sekeluarga untuk memperjuangkan parti Saudara DSAI walaupun Saudara DSAI masih didalam penjara tanpa mengeluh pengorbanan demi masa depan Parti Saudara DSAI .

Tapi apabila Saudara DSAI keluar penjara ramai lah ahli profesional dan graduan graduan pengampu pengampu berduyun duyun tunjuk muka memberi sokongan kepada Saudara DSAI
,walhal semasa Saudara DSAI masih dalam penjara ,ahli profesional dan graduan graduan pengampu batang hidung pun tak nampak .

Golongan yang beperlajaran rendah macam Kak Min lah kuat memperjuangkan PKR dengan ihklas tanpa bayaran pun . Tapi hati mana tak terguris bila golongan macam Kak Min Diketepikan oleh Saudara DSAI .

Malah golongan ahli profesonial dan graduan ini memperkecilkan dan menghina perjuangan orang seangkatan Kak Min yang selama ini memperjuangkan Parti Saudara DSAI dengan berkhemah .

Contoh yang ditunjukkan oleh Kak Min perihal dua ekor lembu yang berpelajaran tinggi ahli PKR Tertinggi jawatannya yang cuba memperlekehkan malah merendahkan martabat keluarga Kak Min dengan lawak bodoh mereka ini ( tawaran jawatan dan duit ) . Cuba kita fikir patut ke?

dua ekor lembu ini buat lawak bodoh kat sekeruti Airport dengan berjenaka isi kandungan beg baggasi mereka ada "BOM" . So YB Saifudin jangan lah nak mempertahankan dua ekor lembu ini yang terang terang menghina keluarga Kak Min dengan lawak bodoh mereka e2.

Saya rasa Kak Min nak tunjuk perihal keburukkan ahli ahli profesional dan graduan graduan PKR ini ( yang selalu menghina dan memperlekehkan perjuangan orang orang seangkatan Kak Min yang beperlajaran tak tinggi tapi masih ada maruah diri )

kepada Saudara DSAI yang selama ini ditipu oleh orang2 sekelilingi Saudara DSAI . Saudara DSAI jangan lah lupa perjuangan orang2 macam Kak Min ini.

So saya menyeru kepada pengundi pengundi PRK Penanti undilah calon BEBAS supaya kita dapat menghukum Parti Saudara DSAI yang terlalu hina penjuangan orang2 macam Kak Min .

Kalau tidak orang2 profesional dan graduan2 PKR akan menencingkan perjuangan orang2 yang beperlajaran rendah yang masih setia memperjuangkan Parti Saudara DSAI . walaupun Parti keadilan Rakyat kalah pun di Penanti tidak akan tumbang Pakatan Rakyat .

Saya cuma memohon pengundi pengundi Penanti ajar sikit golongan2 profesional dan graduan2 ini yang suka menghina dan memperlekehkan dengan lawak bodoh mereka ini. Lawan Tetap Lawan . Syabas Kak Min berani kerana kebenaran supaya Saudara DSAI tidak lupa golongan macam Kak Min ini/

Hidup Kak Min

21 comments:

Anonymous said...

SALAM BRO GAP...

nampak sgt la pompuan tua @ kak Min tu takleh pakai....nak sgt jawatan tinggi dalam parti...aku rasa kalau pompuan tua tu masuk UmNO, pastu kalau menang plak dlm pilihanraya nie,then UmNO tak beri jawatan penting, gerenti pompuan tua tu akan buat perkara yg sama pd umNO....baik jgn percaya sgt org yg lidah bercabang camtu....berjuang hanya nak kan jawatan....tarak ikhlas....tak boleh pakai punye org.....

Anonymous said...

PKR merasuah dengan wang dan jawatan dalam penipuan di pilihanraya kecil Penanti.

Perkara ini dirancang dengan kelulusan ketua2 PKR paling tinggi.

2 Pilihan raya kecil di Kedah sudah dirancangkan.

PKR konon jujur dan telus dan anti rasuah.Tapi busuk dengan rasuah ,dengan penglibatan ketua2 tertinggi dia.

Sila baca transcipt perbualan perasuah PKR di internet dan akhbar.

Anonymous said...

Semua wanita2 di Penanti jangan biarkan kaum kamu dihina sebegitu oleh Azmin.

Kak Min terbukti bercakap dengan kebenaran,menyebabkan Azmin menjatuhkan maruah Kak Min dengan panggilan2 tak senonoh.

Jangan undi calon Azmin/PKR
Undilah Kak Min.
Jangan biar kaum wanita teraniaya.

Jeffry said...

AKU CABAR PENGUNDI2 KAT PENANTI KHUSUSNYA MAKCIK2, KAKAK2 DAN ADIK2 YG DH CUKUP UMUR TU UNDI KAK MIN!..SI AZMIN TONGKENG DH MERENDAH2KAN KAUM WANITA!!..INGAT UNDI KAK MIN!!..BUKAN BAPOK AZMIN TONGKENG!!!

pak malau said...

Salam GAP.
aku nak minta izin agar Rakan2 GAP lawat laman.
www.sungguhka.blogsport.com.

Untuk samasama kita menilai satu lagi negeri dibawah pemerintahan ulama'dan ust2 politik hari ini.

Inilah hakikat yang sebenar belaku di Kedah yang tidak jauh bezanya dengan Perak yang mungkin Rakyat terlepas pandang sebab pemimpin kedah hari ramai ust dan ulama politik.
Tetapi betoi ka! puak2 ni ulama'atau bertaraf ust,kalau apa yang puak2 haram jadah ni buat lebih dari puak2 Ir Nizar di Perak.

sebenarnya di Kedah juga Parah budaya pembohong dan putaq belit Exco dan pemimpin mengalah Yahudi Laknatullah.

Sila ke blog yang aku maksukan.Sama2 kita nilai manusia atau Haiwan puak2 ni?

zari said...

Saya nak tambah sikit bukan sekadar menghina yang tak berpelajaran saja tetapi mereka anggap semua orang melayu ni boleh dibeli dengan wang ringgit.Hanya melayu yang bodoh dan yang cacat otak saja yang sanggup menggadai maruah.HIDUP KAK MIN AND YOU ARE THE BEST

pak malau said...

Hari ini bukan setakat Anwar,Tapi barisan Pembangkang yang Depa la nei bergelar YB sampai ke Dato' hasil dari tsunami Politik PRU12 yang lepas.semuanya bagai kadok naik junjung.JAKUN,MERAK BUIH,semua ada.Baik bertaraf Ust sampai yang tak ada taraf ust.Sama saja.Pembohong,penipu....dan banyak lagi yang haram jadah2 ni lakukan.Tapi mungkin rakyat tak tau saja.Apa yang depa cakap dan Apa yang depa buat sebenarnya.
Tapi puak2 Haram jadah ni lupa Allah lebih tau..dari apa yang depa dan rakyat tak tau.Insyaalah Tunggu balasan Allah nanti, tau lah ust2 dan ulama'2 di Kedah ni langit tinggi rendah.Kuasa undi ke penentu depa jadi YB? Atau kuasa Allah ka penentu depa di dalam longkang dan parit?.Insyaallah kita tunggu.
Depa puak2 ust ni juga yang cakap Allah tak tangguh apa yang dia janji.Bukan macam puak2 haram jadah ni berjanji dan memutaq belit.Tunggu 100 hari kedah bangkit la.Kedah negeri madinah la. Kedah bersih dari rasuah la.macam macam depa punya syok cakap dan memutaq rakyat.Semuanya rakyat telan bulat2 macam telan ubat panadol.Sebab rakyat telan bulat2 pasai depa ust @ulama.tapi bila rakyat telan saja apa yang depa cakap , lepas 100 hari perintah..cakap2 puak2 haram jadah yang rakyat telan rasa dah macam nak temuntah.
Cuma tunggu sat saja..bila rakyat dah temuntah tau lah apa yang Ust2 dan Ulama’ dalam politik pas Kedah ni bagi rakyat mentekedarah ! bangkai bewak ka bangkai babi.Yang hangpa sumbat pada rakyat.Sabaq sat no Exco2 kedah dan pemimpin kedah no. Sabaq!! Mentekedarah lah dulu..tumpang ada lagi masa.Bila allah dah tarik semua yang hampa ada.Baru hampa tau akai hangpa tang mana no.
Rakyat boleh tengok nanti nil ah muka2 barua yang menipu rakyat.Baru depa sedaq kot.Sapa hangpa semua.Dari tok Penakan sampai cucu penakan sapa hangpa sebenar. Masa tu jangan pulla hangpa dok menyalak macam anjing pula tuduh rakyat pula kapiaq tak sokong hampa.Kerana hari rakyat pun dah Nampak hangpa sendiri dok bawah ketiak kapiaq.Ingat no.Jangan jadi lidah bewak pula esok2 bila cina hindu sokong orang lain tak sokong hampa.Time tu semua orang kapiaq,hampa saja yang islam.Hari ini hangpa tak jadi kapiaq lagi sebab DAP dan Hindraf dok sokong hangpa.

pak malau said...

Aku cuma dapat mohon Allah s.w.t kalih hati perut depa dari pangkah cap mata.Pangkah saja Kunci.Buat apa kita nak bersekongkol dengan DAP tu.Sebenarnya..Anwar hari ini, bukan Anwar macam Anwar dulu lagi.Siapa lagi nak sedaq dia kalau bukan orang Penanti.Janganbiar dia dibawa arus DAP laknatullah.Ingat kerana kuasalah Anwar jadi macam hari ni.Tapi kalau hangpa nak pilih cap mata juga lantak pi la kat hangpa...maluih la susu sakat hangpa.

pakngah santan said...

masa dalam umno, anwar pernah kata melayu ni bodoh. sebab tu la ni, kita dapat tengok macamana anwar melembukan melayu pkr dan pas.

dia cucuk suruh buat demonstrasi, depa ikut. dia dan kaum bangsawan dia dok relek saja. ada lah cina dan india dua tiga kerat.

nampak sangat cina jadi decision maker dalam pkr. melayu cuma jadi balaci terjerit-jerit buat demonstrasi.

sebab tu kak min pandai. dia tau macamana puak pkr berfikir. dia bukan ambil audio saja tapi visual juga. kalau audio saja, sure badigol pkr kata bukan suara depalah, orang tiru suaralah. dengan adanya visual, mana boleh kelentong lagi.

sebab tu top badigol pkr semua bengang. nak kata apa lagi. tapi itu pun, depa boleh nak twist lagi. saifudin, zahrain, azmin masih nak perlekeh kak min.

anon 4:59, hang pi lah ronggeng dengan azmin tonggeng. mana tau, nanti sama-sama diambil visual tanpa pakaian kerana berlenggeng.

Anonymous said...

Yang aku heran....

Cina kasi rasuah kat Melayu.
Melayu telah tonjolkan kebenaran.

Yang kuat hentam dan memalukan Melayu yang benar,Melayu juga.

Apasal tak hentam Cina perasuah.

Apasal PAS diam aje,bersekongkol dengan parti yang terang2 merasuah.

Saiful KONON said...

Salam,

Anon May 28, 4.59,

Hg tu yg tak leh pakai!

bijen moretti said...

SALAM Anonymous May 28, 2009 4:59 PM...

nampak sgt la laki tua @ bang Nuar tu takleh pakai....nak sgt jawatan tinggi dalam negara...aku rasa kalau laki tua tu masuk UmNO, pastu kalau menang plak dlm pilihanraya nie,then UmNO tak beri jawatan penting, gerenti laki tua tu akan buat perkara yg sama pd umNO....baik jgn percaya sgt org yg lidah bercabang camtu....berjuang hanya nak kan jawatan....tarak ikhlas....tak boleh pakai punye org.....

http://bejahnz.blogspot.com

Anonymous said...

PKR ni memang Parti Kencing Rakyat.

Hari ni kalau baca paper, Si Anwar saman Datuk Anifah Aman sebab memfitnah dia kata Anwar nak tawar jawatan tinggi dlm kerajaan kalau join pembangkang.

Inilah perangai munafik nombor satu di Malaysia. Dia ingat bila dia nak saman malu 100 juta, orang akan ingat dia dipihak yg benar? Boleh blahhhh....

Rakyat majoroti tak sebodoh yg dia sangka melainkan puak-puak mereka (PKR/DAP/PAS) yg telah dikencing oleh Anwar.

Sasha2020 said...

Kalau saya pengundi di Penanti, memang saya akan sokong Kak Min… Saya tak mahu munafik jadi pemimpin. Penipu rakyat. Buat pilihanraya atas kepentingan peribadi. Konon nak lanjut pelajaranlah…Bullshit!! Semua orang dah tahu. Anwar memang akan buat benda-benda bodoh dan merugikan asalkan niat dia tercapai…Bodoh betul!!!

Anonymous said...

salam pd sahabat melayuku sekelian....

jgn terlalu terpengaruh & marah dgn sentiman melayu yg cuba dihasut & dipanaskan oleh sesetengah melayu lain....patutnya kalau kita marahkan melayu yg bersekongkol dgn DAP, patutnya kemarahan kita itu ditujukan juga pd UmNO gak...kerana sudah lama parti kesayangan melayu nie bersekongkol ngan CINA komunis@ MCA & GERAKAN...dua parti nie lagi terang-terang semangat kecinaan mereka berbanding DAP yg dianggotai oleh bangsa melayu,India & Cina...jgn cepat sgt kita terpengaruh/ cepat melatah dgn dakyah parti perkauman melayu itu...buka minda, biar akal yg waras kuasai pemikiran kita...bukan emosi semata-mata...sebab yg bertanding di penanti pon adalah bangsa melayu kita....sama bangsa ngan aku , kau & melayu yg lain.....

AnakWatan said...

yang sebenarnya dalam kes ini ialah...

ibarat melepaskan anjing tersepit....

tapi yg melepaskan anjing tu pun bodoh.... sebab tu kena gigit balik...

dah tau anjing gila... yang hang pi lepaskan buat apa.....

YB_ajak said...

GAP,

harapan kawan agar pengundi2 di Penanti nanti boleh berfikir secara waras.....
semoga dengan kehadiran Kak Min akan membuat azmin & the gang kecut sampai tak boleh keluar lagi...

Kempen untuk kak Min telah bermula...AllahuAkbar

Yb Ajak

Anonymous said...

Dua perasuah PKR kata akan buat agreement dan akan bincang dengan calon PKR dan bayar balik duit.

Maknyanya calon PKR terlibat merasuah.

Apasal dia tak di batalkan pencalonan atas sebab rasuah???

Adakah orang PAS akan mengundi dia juga walaupon terdedah kegiatan rasuah?

Anonymous said...

PAS konon anti rasuah.Tapi saya rasa mereka tetap akan mengundi calon PKR walaupon sudah terbukti kesalahan rasuah calon dan parti PKR.

SHOEI said...

AKU HARAP PENGUNDI DI PENANTI JGN KELUAR MENGUNDI...JOMKITA KE JOM DANGDUT...

Anonymous said...

Laaa baru tahu ke Parti Kencing Rakyat ni bagi rasuah.

Awai-awai dah tahu PRK Penanti cuma perangkap je....dia cadang nak buat sepuluh PRK dia fikir boleh nak kencing agaknya.

Silap langkahlah butoh pendek jolok bontot tak sampai..... Lain kali tak payah pergi kalau ahli parti dia letak jawatan walau ada pilihan raya sekalipun.

Azmin pun sama butoh pendek jilat panjang-panjang bontot anwar.

Baru kena tengking pucat lebih daripada hantu....kuang-kuang-kuang