Thursday, May 28, 2009

AZMIN NAIB PRESIDEN PKR, TAHAPNYA LAWAN POMPUAN JE ! ALAHAI


azmin ali melayu takde adab, kurang akhlak dan memang jenis politician kategori bangsat. di atas pentas politik dia sanggup menghina seorang wanita,seorang ibu dengan gelaran 'minah ronggeng' !

aku nak tanya pembaca sekalian, kalau kamu anak kepada kak min, apa yang kamu rasa jika ibu kamu sendiri digelar 'minah ronggeng' oleh rakan separti nya dulu ?

azmin ali sudah melampaui garisan adab berpolitik . kalau kak min dia gelarkan sebagai 'minah ronggeng', apa pula perasaan azmin kalau seluruh rakyat malaysia menggelarkan isterinya shamsidar taharin dengan gelaran 'minah tonggeng' ?

apa juga kata azmin jika seluruh rakyat malaysia juga menggelarkan kau sebagai 'mat dayus'. mat dayus kerana sudah berpuluh kali kenyataan nallakarupan mengenai kontroversi hubungan sulit shamsidar/anwar kau tak defend isteri kau ? kenapa diam azmin ? adakah diam bermaksud tuduhan nalla itu benar ?

bro azmin, lu punya otak biar stabil sikit bro. takkan lu mau berentap dengan perempuan ? itu je ke tahap kelakian kau azmin ?

MEMANDANGKAN AZMIN SECARA TERBUKA MAHU BERPERANG DENGAN SEORANG WANITA, MAKA WAJARLAH KITA MULAI HARI INI MENGGELARKAN AZMIN ALI SEBAGAI 'AZMIN MAT DAYUS' ! KERANA AZMIN SEKADAR BERANI UNTUK BERGADUH DENGAN WANITA JE...

MACAM SANTINO MORELLA DALAM WWE WRESTLING ! LAWAN POMPUAN JE TAHAP DIA !

alahai azmin mat dayus ! malu la aku kalau jadi pengundi tempat kau. ahli parlimen gombak nak gaduh dengan pompuan !!!!

28 comments:

yeopPERAK said...

salam perjuangan
kita tanya dr lo lo apa pandangan beliau tentang azmin ni...
hari tu dr lo lo bukan main marah dgn menteri wilayah.kata dr lo lo menteri wilayah menghina kaum wanita masa kat keramat tu.azmin ni menghina wanita ke tak???
jawab dr lo lo
jawab
jawab

shonzu said...

Alahai kesiannya lelaki merangkap suami 'minah tonggeng' AnuWar Berahi ni.

Anonymous said...

salam Gap.....

rasanya AZMIN nie bukan nak sgt bertekak ngan makcik tua.... mungkin maksud dia suruh makcik tua tu baik dok kat masjid atau surau..lebihkan amal ibadat...jaga cucu & suami...maklumlah dah tua....jgn masuk campur hal2 politik lagi....lagipon tembelang makcik nie pon dah pecah dah....ade seseorang pemuda yg ngaku saudara ngan makcik tua nie, ngaku diupah oleh si tua kutuk nie untuk perangkap kawan2 nya...hai nampaknya perangkap makan tuan la nampaknyee......

Jeffry said...

BRO AKU NAK GELAR DIA "AZMIN TONGKENG"!..KEPARIT PUNYE AZMIN!!!..DASAR 'ANU'NYE KONTOT!..KEHKEHKEH

hatiminda said...

puan azmin ali lelaki lembut! Idaman anwar suami dan isteri...kuat merajuk dan lembik..pakai seluar dalam wanita..auw.auw

gotahlantun said...

BRO,
AKU RASA 'MINAH RONGGENG' ADA MAKSUD DALAM KELUARGA AZMIN NI KOT?

Abas said...

Salam:-

Dulu masa kerja dengan Brother Anwar Bin Ibrahim, Azmin Mat Dayus kenakan syarat siapa yang nak jumpa Brother itu kena bayar tol. Masuk kena bayar keluarpun kena bayar jugak.

Tapi TOL untuk Brother Anwar dari Mat Dayus tu memang spesil. TOL itu masuknya sedap keluarpun sedap.

Mat Dayus kini hidup senang lenang, kaya dan raya. Rumah tersergam dan kereta2nya macam armada.

Masa jadi ahli UMNO dulu Mat Dayus ini meregek-rengek mintak belas ikhsan nak jadi AJK Bahagian Gombak.Kalau tak buat gitu dia pasti kalah. Standard dia lawan ketua cawanganpun kalah.

Mak Minah Tonggeng Azmin Dayus: ( MEMANTAD )

TokAyah said...

Bapa borek anak rintik .... Bapa kencing berdiri anak kencing berlari........Bukan ada fakta pun yang tau bagi gelaran pada orang ikut sedap mulut. Macam bos dia juga.. cakap najib monggolia.pengikut dia bertepuk tangan......Tak payah kot kita panggil dia mat Dayus!!! tak baik.Tak lama lagi Azmin pun hilang dari pentas politik Malaysia. Sampai bila nak hidup dengan dok mengata orang.......

nuar bekas banduan said...

NIEH NAK TANYA DR LO LO KALAU CAKAP MACAM AZMIN TU TAK MASUK DALAM KATEGORI GANGGUAN SEKSUAL KE? HEEE MANA BERANI SEBAB DR KELOLO JAMBAN

pakngah santan said...

mana mungkin 2 badigol yang jumpa aminah, in their own capacity (kata depa), senang-senang nak beri duit dan jawatan. ini musti ada badigol lain (yang memang suka main belakang) di belakang mereka.

pkr hanya ada satu dewa yang control parti. mana bisa ahlinya buat decision sesuka hati. tian chua dulu pun kena bamboo pasal memandai cakap.

sebab tu azmin bengang pasal aminah telah, albeit indirectly, kacau sama itu dewa. azmin kan mat tonggeng kepada dewa tu.

aminah ronggeng, azmin tonggeng.

TokAyah said...

Azmin tau pula Kak Minah tu Minah Ronggeng.. sebab dia dulu sama-sama menari ronggeng dengan Kak Minah dalam PKN

Anonymous said...

apasal loq loq tak bising yang azmin telah menjatuhkan martabat seorang wanita? pasal yang cakap tu puak dia juga.

adakah loq loq ni betul-betul seorang muslimah atau oloq-oloq saja?

so, saya mau tanya sama itu loq loq, apasal diam saja?

Anonymous said...

azmin,

gelaran minah ronggeng tu elok di bagi kat bini hang ja..dan tak lupa adik "jantan" hang yang tak lembik tapi lagak lembik tak tentu arah kat tv tu...respect la sikit orang perempuan/bini orang/mak orang...cermin la sikit diri tu, jantan dayus sial oiiiiii...kurang-kurankan lah KURANG AJAQ hang tu

pak malau said...

Op!!OOPPPP!!Kak Min Minah Rogeng? so UMI Halfida Minah apa pula.Bukankah minah tersebut juga salah seorang yang kononnya terlibat dalam Konspirasi melingkip anwar???Agak Umi Halfida ni...Minah Apa ye??

Hai takkan azmin lupa UMI kot??

pak malau said...

Mana lebih baik diantara Kak Min dengan Kak Umi Halfida? Pada pandangan Azmin le?Jawapanya kedua kakak ni.semua nak dedah Bro Anwar punya kerja kan.Rongeng atau menunggeng tetap sama.Keduanya ada kaitan dengan Azmin.Dulu kakak dia dedah Anwar.Hari ni Kak Min dedah pula.Esok lusa pecayalah Azmin pula dedah kes Bro Nuar.Tunggu!...habis madu bang Nuar tendang Azmin pula.Time tu Azmin cari pula bukti dedah sana sini.Tunggu Insyaallah...Tunggu dan lihat.

rauna said...

salam bro GAP..

ooo..dia kata kak min minah ronggeng yea.. abih tu BINI dia minah apa? Menjalang dengan laki org...tonggeng pagi tonggeng malam..

Kepada Dr lo lo, kenapa diam!!dah la loq ke..bila kena diri sendiri bukan main melenting lagi, siap suruh orang sembah lutut minta maaf dkt dia, macam la dia sorang jea ada kemaluan...

Hanya lelaki yang bernaluri wanita jea yang tergamak bergaduh dengan wanita ni..harap2 DBP mewartakan secepat mungkin pengertian nama MAT DAYUS = Jantan Sundal yang Menyundal kan Diri dan Isteri.

shonzu said...

Itu loq loq sudah jadi itu hud hud...

Jadi, kita TANYA SAMA ITU HUD HUD.. hehehe.

Anonymous said...

Dr x kenang budi ni.

krjn hantar blajar2 tinggi2 balik lawan kerajaan.

baik aku cikgu diploma pun tp sokong krjn.
x betol cakap x betol.
yg betol kita sokong dan dukung.

itulah UMNO,x pilih bulu janji ada ilmu dan keupayaan.Itulah dasar DEB,mungkin kalau x da dasar ni Dr ni jadi tukang bancuh ubat kot walaupun pandai...

Kalau x da DEB aku x tahulah nasib Bumiputera..

GAP KEMBALI said...

ayuh

kita bantai dr lolo.. jangan dia lalok da la

GAP KEMBALI said...

shonzu

tolong buat blog

pak malau said...

Azmin...azmin...Kamu nei.Cermin2lah diri sapa lu? sapa kakak lu? sapa bini lu? semua tu perempuan daging darah lu. Cuma bini lu bukan lu punya lu puak atau suku.Ingat tak apa cerita tentang keluarga lu,terutama kakak lu tu!!! tak kan lupa kot..lu punya kakak sendiri.aku rasa rongeng2 kak min pakai juga tudung.Lu punya kak,,,terus melengeng!! lu jgn buat hal Azmin! lu cerminlah diri lu...Sapa? kakak lu sapa ? Lu jangan ingat Rakyat tak tumpu kat lu..lu rasa lu dah baik.soory azmin .

Lu tau,pada rakyat lu tak nilai apa2 rakyat tau lu sapa? Lu tak libeeeh dari pecacai anwar saja....lu ada apa dalam politik.

Tanpa Anwar lu mungkin dah duduk sama2 ddengan sedara lu yang belakun nyah tu.Lu ingat jangan lebih celita....lu tak ada nilai apa.
kalau dalam sukan lu cuma tukang lab peluh saja.Lu sedaq tak lu sapa. Banyak soly na azmin.Gua ingat lu duduk tiam2 lagi baguih jgn dok peleceh sapa2 sebab lu dan kakak lu pun selupa saja.

awal2 lagi.lu sudah boleh banding kak min dan lu punya kak ata selupa ka.Ata tutup kepa lo..lu punya kakak ata tutup ka? lu punya kakak sapa ? kak min sapa? selupa pelangai macam lu punya kakak ka....soly..banyak soly..jauh langit dali bumi ma...so lu luluk tiam2 na..nanti wa bula lu punya celita satu dunia...lu nanya.Wa balu jumpa Ezam ma,,,,celita lu banyak panjang ma...

soly ..aa amin na...wa mau pi cari sapa mau lompat ma..

pak malau said...

Wa itu lo lo ka? apa di pompoan ka? apa pasai nama lo lo aa.sudah habih angka ka.ooo itu hali ada cakap gangu itu sex ka.

Apa macam ganggu sex aaaa??? wa sikalang macam2 ganggu itu pas punya olang ooo.Cilaka!!jantan punya olang..pas aaa itu elogan kacau...pompoan aaa itu sex kacau aaa.

Itu la sikalang politik aaa...macam cilaka ooo.olang cina sikalang pun na sulah ta tak helan mau potong lan....mau sokong sama itu lo lo punya geng oo.

Ini macam cakap ada ganggu sex ka ?? wa mau tanya itu tok gulu aa....atau wa mau tanya itu "hang Cabut' itu lagi cilaka oooo...mau lawan na...sulah mali...luluk lepan itu ezam ma...lia CHAU Maaa!!!

Itu macam olang pun ata PAS punya lalam ka??? lagi cilaka aaaa itu lo lo punya olang aa.Titon atas yalan..mau mapuih ooo lagi pegang bendela lo....itu lizad na..pun pukimak punya olang ooo...cakap mau moooogo aa.Apa pasai banyak bolo aa...Helan...wa helan ma...melayu mayak molo..

Anonymous said...

Salam GAP..
Saya rasa Azmin dan jgk ahli2 pkr yg lain semacam kena "shock" dgn pendedahan Kak Min tentang sogokan (RASUAH) siap dgn bukti sekali lgi tu.Azmin semcm histeria dan teramat panik seolah olah langit nak hempap kepala dia hingga tk boleh berpikir,bertindak dan berckap dgn betul seperti pengidap "Down Syndrome" gamaknya..Oleh kerana pada masa itu Azmin da tk tahu nk ckp apa..dah tk boleh nak spin kenyataan Kak Min maka dlm keadaan panik itu Azmin terbayang lah wajah isteri dia..Bila terbayang wajah isteri maka teringat la kisah isteri dia yg pernah menonggeng dan ditenggong lalu ditunggang ..Pada saat itulah maka dgn tidak semenah menah terpacur lah dari mulutnya perkataan "Minah Ronggeng" yg merujuk pada isteri beliau sendiri..
GAP teruskan perjuangan ! !

Sasha2020 said...

Korang kat sini ni pun macam tak faham -faham lagi dengan perangai pemimpin PKR. Parti Kencing Rakyat.

Kak Min dalam PKR dulu pun dah faham sangat dgn perangai pemimpin mereka. Apa-apa yg dikatakan , mereka tak akan percaya dan akan menuduh itu fitnah dan sengaja di buat-buat. Tengoklah sendiri apa yg si Anwar buat. Dia saman Datuk Anifah Aman. Padahal si Anwar lah yg memang berjanji nak beri jawatan tinggi dlm kerajaan kalau join pembangkang semasa orang dok kecoh pasal 16 september last year. Tapi biasalah, cara Anwar ialah kita kena saman balik sebab kalau tidak, orang akan anggap kita bersalah. Bodoh betulll

Sebab tulah, sekarang ni, orang2 dlm PKR sendiri pun dah tahu sangat perangai munafik mereka ni. So, caranya ialah merakam semua percakapan atau perbincangan supaya boleh dijadikan bukti sekiranya ada apa apa yg berlaku. Inilah yang Kak Min buat…biarpun dia tak sekolah tinggi , tapi sebenarnya dia lebih bijak dari pemimpin2 PKR yg sekolah tinggi tapi sebab dah kena kencing, maka jadi bodoh.!!

Anonymous said...

Azmin musti terkenang kembali kes bini dia tengah Ber"Ronggeng" ngan BroAnwarBinIbrahin(H1N1)dulu. Dasar Mat Dayus. Bagi bini kat org.....

abu said...

salam sume...
pe2 pon aku rse same jek kite ni sume..
die dok kutuk org n kite plak duk kutuk die...
korang xrse ke korang same jek ngan die???

Anonymous said...

Ya sokong bro GAP. Lpas ni dia nak bertanding dengan sesiapa dalam Gombak dengan Bukit Antarabangsa, kita panggil Mat Dayus dan tendang bontot dia laju-laju.

Tak boleh harap dia kat Bukit Antarabangsa...baru kena tengking dah muka pecat.Suruh dia naik kat tanah runtuh hari tu tak nak pulak.

5 hari ada kat sana baru nak bukak kaunter khidmat amal.Tahi kucing ko jilat lagi bagus daripada jilat bontot Anwar Daja Paling Besar.

Ewadi said...

Salam buat kaum sebangsa dan seagama.

Aku tak peduli UMNO/PKR/PAS yang aku pentingkan batang tubuhnya sapa. Itu yang kena tanya bila mati nanti.
Pada aku Calon tu MESTI/WAJIB
-Baik akhlaknya
-Terjaga Sembahyangnya
-Terdidik ahli keluarganya
-Berbudi bahasa dengan masyarakat
sekitarnya.
Sekarang nie , kalau pilih parti sama aje CELAKAnya.

UMNO kalau dapat kuasa... macam aladin dapat lampu ajaib. Bagi 1 nama DUN Umno yang miskin atau hidup sederhana. MUSTAHIL kalau ada.... Pening tak kalau DUN UMNO tempat aku 2 orangnya anak mati pasal HIV.

Yang banyak memBEBEL pasal PKR nie MESTI
-Kontrak dah tak dapat.
-Kereta mewah kena tarik.
-Rombongan free Pegi siam/Medan
dah tak boleh.Maknanya PANTAT
FREE dah tak dapat.( Jangan nak berdalih ) Aku boleh buktikan kat AREA kelang ( AJK Masjid lantikan Khir Toyo MEMANTAT FREE kat SIAM )

PAS/PKR pun sama kalau dapat KUASA. tambah kalau dapat microphone. 1 Dunia jaja salah orang. Salah sendiri tak nampak. Tengok je le yang ada depan mata kita. Peruntukan RM500K aje kecoh 1 Malaysia.

Cuma MUNGKIN kalau Checklist individu orang PAS nie elok sikit je pada UMNO/PKR. Tak lah pernah dengar/nampak anak-anak mereka isap DADAH/TANGKAP KHALWAT/MAIN JUDI/MINUM ARAK/BERCERAI BERAI/RASUAH..... Puncanya SEMBAHYANG 5 WAKTU mereka jaga tu je.BukanNYA dah berenti jadi DUN baru nak sembahyang.

Kita buat simple Matematik = 1 hari 24 jam / 5 waktu. bermakna 4++ jam dah kena menghadap Tuhan lagi. Takut juga nak buat benda HARAM nie.

Tu je aku nak cakap...Pasal aku campur semua UMNO/PKR/PAS tempat aku . Aku tau yang mana yang SEAGAMA dengan AKU. Bangsa tu jangan kira...Tuhan tak tanya enko bangsa apa. Munkar/nakir BEDAL aje kerja dia.