Wednesday, May 20, 2009

BLOG PEJUANG MELAYU ! DATO' HAFARIZAM

Ayuh rakan-rakan pejuang. kini jadi rakan follower lawyer pejuang melayu, yang menentang habis-habisan talibarut di perak !

7 comments:

denaihati said...

terima kasih kongsi link hebat ni

denaihati said...

Bro harap baca blog bro rocky's ni dan beri komen http://rockybru.com.my/2009/05/letter-to-bru-new-malay-dilemma.html

aku nak komen besok ..adakah Anwar ni pengikut freemasons???

x-pkr said...

yezzaaa.....datuk hafarizam ! juga harap beliau juga turun padang utk beri penerangan dlm isu Perak.

PAS dok ceramah dari segi politik, biaq BN jwb dari sudut perundangan n ilmu!

Anonymous said...

Tahniah Datuk Hafarizam,
info berguna untuk orang gila kuasa seperti nizar yang berjaya di pesongkan oleh puak bintang 3 dan hindraf (LTTE... dah mati pun.!)

D'Rimba said...

peguam yang belajar ilmu undang-undang barat mudahan kuatla pegangan agamanya perjuangkan Islam dalam Melayu itu sendiri.

anakbukitgantang said...

Semoga lebih ramai tokoh korporat, masyarakat, NGO dan professional menyertai Datuk.....Trend sekarang kembali ke arah kesejahteraan, keamanam dan kemakmoran.....

Lihat keputusan pilihanraya India..rakyat India dah jemu dengan BJP yang masih berpolitik, berpolitik dan mainkan isu komunal. Akhirnya keputusan pilihanraya dan kemenangan berpihak kepada Kongress dan mereka memilih Manmohan Signh aka arkitek permodenan India dari segi ekonomi dan teknologi. Harap rakyat Malaysia yang berakal dan sayangkan negara juga memilih BN dan UMNO DALAM pru13 bagi mengembalikan keamana dan kesejahteraan di Malaysia. Amin. Semoga doa di makbulkan Allah. Amin.

basic_2009 said...

yesssssss, saya setuju dengan GOMO:

1) hapuskan hak mengundi kaum bukan bumiputra

2) batalkan semua parti politik yang bukan milik kaum bumiputra di Tanah Melayu ini.

3) kembalikan semula hak-hak Melayu yang telah diliberalisasikan bulan lepas.

"tidak ada guna lagi kita beri peluang kepada kaum lain di negara kita jika mereka tidak menghargainya. diberi betis nak paha pula.

dulu kaum pribumi terlalu berlembut dengan kaum bukan bumiputra. pertama dimintanya taraf warnanegara dan kita beri kerana kesian. kemudian diminta pula hak berniaga,kita beri. kemudian kita bagi lagi kepada mereka hak mengundi dan berpolitik. diminta pula hak lesen-lesen dan permit kita beri lagi. sekarang mereka sudah melampau dan berani pula cuba menuntut hak politik dan taraf bumiputra."



Anwar Aljuburi + PKR + DAP+ PAS = bodoh + sial + celaka !!!