Monday, May 18, 2009

CARA-CARA BERKESAN 'MENCUCI DOSA' IKUT KAEDAH PAS.

BAYANGKAN JIKA ELIZ INI ADUN BARISAN NASIONAL ?

15 comments:

Anonymous said...

Gitulah adanya....yang penting dapatkan restu Nicky Adjeez....bila Nicky kata tok apo...maka gugurlah dosa dosanya...

p/s: wow..eli wong bertudung.

zm.azami said...

asalam..

Perangai pemimpin PAS dan PKR serta DAP ni umpama peribahasa Melayu "Gajah Harimau di hutan hendak diburu, pijat-pijat di bantal tak dapat dihapuskan".. semoga pengundi dan rakyat dapat menilainya...

sekian, wasalam

SuaraMuda said...

PUAK PEMBANGKANG BAHLOL + TOLOL! ALBAJARI SUDAH JADI BENGONG SELEPAS ULAS PERKARA INI. KONARNYA MENGENCING BARUA2 PR. HUAHUA!

Anonymous said...

Salam,

Saya mengalu-alukan sebarang komen dari semua pihak tidak mengira fahaman. Namun biarlah konstruktif dan tidak lucah atau fitnah dan melulu.


http://penpusaka.blogspot.com

Anonymous said...

Kalau Spooky Nik Aziz dah halalkan,semua boleh terima.Rasuah politik pon boleh terima,asal tak undi orang yang bagi rasuah.

Susah betul ada ulama macam ni.
What to do??

Rahman,Ahchong,Muniandy said...

Kunci pintu syurga ade kat nik ajih kot.Nak naik ke langit tu senang pasal roket ade pada kawan2 nik ajih.Ape apele asal bahagia hendaknya.

Saiful KONON said...

Chua Soi Lek.

1. Ehem-ehem

2. Lompat parti sahut seruan anwar.

3. Pakai ketayap pi kota baharu.

4. Boleh ceramah di pentas PAS juga.

Tungaklangit said...

salam bro gap

ada borang ahli pas ke? sebab banyak dosa lawan juak-juak PR yang tak tau nak fikir yang mana betul dan yang salah ni..

Anonymous said...

Pelacur dibenakan berceramah di pentas PAS. Yang hadir terdiri daripada imam, bilal, guru-guru agama, lebai dan ahli-ahli PAS. Masa nak buat ikut nafsu, selapas jumpa Bos PAS, sabar sebahagian daripada imam

shahsin said...

PAS untuk semua. Politik wang untuk semua. Pelacur dibenarkan memberi ceramah di atas pentas dan di dengar alim ulamak. Nanti perompak, gangster semua boleh bagi ceramah asal Tok Ajis beri laluan

Malaysian-2Day said...

PAS (Putar Alam Shah) sekarang lain beb, derang bukan cam dulu, dulu nak Negara Islam, nak hukum hudud, sekarang PAS nak Camry, PAS nak rumah MB, PAS sekarang MAIN RASUAH, PAS sekarang sokong MAKSIAT, PAS sekarang halalkan fitnah. Pendek dan panjang kata, PAS sekarang dah jadi parti LAWAK!

Anonymous said...

hehe..
ayat last tu mahal bro..
kalo Eli nie BN tentu kne abes2an...
tu je la modal nanti..
Hak hak hak~

-Glory

Anonymous said...

aku menanti GAP jadi calon bebas kat penanti.. aritu dengaq kata dah ada ura2 nak ambik calon.. jadi tak??

Parpu Kari said...

bro, aku suka gambar no 3, anwar pasti suka sehingga menjilat kaki punya la! Muahahahahahaha

Anonymous said...

N.Ajis sejak tergoda ngan Dik Eli ni makin merapu plak. Lupa plak. Konduktor ke syurga la kata kan. Yang haram bisa di halalkan pak... Tahniah BroAnwarBinIbrahim (Influenza A H1N1 )kena berjaya menyuntik virus ke dlm kepala hotak N.Ajis hingga biol...