Saturday, May 30, 2009

DATOK ZAHARIN PKR PENANG..BIAR BETUL ?


datok zaharin masih ingatkah lagi insiden di hotel tahun 2007 ?

SUNGGUH MEMALUKAN
SUNGGUH MENGAIBKAN
SUNGGUH TAK KU SANGKA

BEGINI RUPANYA PERANGAI KETUA PKR PENANG !

bila aku dengar rahsia besar ni , aku menjerit ...

BIAR BETUL DATOK ZAHARIN BUAT MACAMTU !

21 comments:

megat said...

GAP,

suara datuk zahrin mcm Broery Marantika hihi

Anonymous said...

benda sedap. penghuni gua

DR NOVANDRI HASAN BASRI said...

Dedahkan lagi... Agar rakyat tahu dan membuat penilaian yang sewajarnya.

http://novandri.blogspot.com

Anonymous said...

benda yg biar betul ni...??? nak cerita kasik habis la kawan....tq

Anonymous said...

Dr Zaharin kena jaga belakang dia.Orang2 PKR ,geng2 dia sedang berusaha nak tumbangkan dia.Kelakarnya.Baik dia pasang alat2 video dan sound recording macam Kak Min.

Anonymous said...

bagus bagus...bongkar bro jangan x bongkar

Anonymous said...

Salam,

Anda dipelawa untuk komen walaupun fahaman berbeza.Pendapat tuan/puan amat saya hargai.

http://penpusaka.blogspot.com

Rahman,Ahchong,Muniandy said...

Tman rasa jika org umno yg buat perkara semacam tu pasti suku dunia dah heboh.Apa org2 PKR nak kata dgn sikap mengawan Bos mereka.Hampeh punya PKR.

Shah said...

PKR ialah parti paling glamour kes, main bontot, main depan, rasuah, kroni, bini bagi bos sondol. Cerita pelacur Eli pun belum habis keluar. Ini adalah keran Nuar sibuk mengata orang lain tetapi dalam kain dia pun tak betul

Pejuang Bangsa said...

PKR ini semua kaki dangdut ,kaki karaoke ...semua hebat2

dedahkan la sikap datuk PKR ni ..dia mengatak BN sedap mulut dia sedangkan diri dia pun tak betul

lebai-mangkuk said...

N12 Penanti, PKR seperti pungguk rindukan bulan. Malang nya bulan tidak akan mengembang lagi di N12 Penanti.

Ternyata PAS sudah sedar akan sikap buruk PKR dalam Pakatan Rakyat. N12 Penanti yang sepatutnya di serahkan kepada PAS, sudah mendapat reaksi negetif dari penyokong PAS.

Sekarang PKR terpaksa berjuang sendirian di Penanti. PKR cuma bergantung haraf kepada cina DAP sahaja untuk meraih kemenangan.

pak malau said...

RAHMAN.AHCHONG,MUNIANDY.SETUJU 110%.
Itulah yang sedang belaku hari ini .Kalau yang melakukan itu UMNO.walaupun seutas benang di HUKUM RASUAH...Tapi kalau Baju dianggap hadiah atau sedekah.Makan tengah hari dianggap Ziarah.Menyanyi dan berkaraoke diaggap Riadah.
Itulah Lumrahnya pemimpin Pembangkang..Memaki hamun membongkar keburukkan pemimpin mereka dianngap tak bermaruah...Tapi memaki hamun Hingga nak memancung Mufti dan Ulama..Penyokong BANGANG pula beranggapan pemimpin mereka berhemah.Dari pemimpin sampai penyokong sehaluan saja.Bagai LEMBU di Pasang Roda.
Nak bagitau laman www.Sungguhka.Blogsport.com BUKAN Blog PAK MALAU Punya.Cuma Sekadar nak hebah berita sensasi yang ada disana untuk menilai Pemimpin hari ini yang memiliki Ilmu Agama tinggi tak kan sampai macam tu jadi.
Nak cari publisiti dengan maki bukan diBlog GAP ni.Cuma nak Realisasi Fatwa yang pemimpin kamu bagi memboleh “KITA MEMAKI” .Yang kena maki itulah Rialiti kebenaran yang betoi2 terjadi.Bukan seperti pemimpin kamu “MAKI” kerana bersikap Busuk Hati semata mata nak perintah Negeri,lupa pada Raja Sendiri…Punya ikut rentak DAP.Renung renung dan cerminlah diri.Siapa Pemimpin yang kamu dok sanjung la nei..hanya dok jadi LEMBU PEDATI pada DAP dan Al-jubri yang kamu dok puji.nn

Anonymous said...

GAP,
i say man...sya dah konfius, awat chek ceghita sekerat2 saja. stori la bg habih...mamu kedah nak tau ni...isu panazzz mcm ni kn sebaq cpt2 biaq satu dunia tau. sapa depa ni. PKR...Parti Kencing Rakyat!!!!!!! haahaha

Anonymous said...

GAP...

AKU TAU APA DIA BUAT KAT HOTEL, DIA PEGI SANA KENCING, PAS TU LUPA NAK BASUH SEBAB TERLALU BANYAK KENCING..... HU3X
SESIAPA YANG TERKENA TEMPIAS KENCING DIA CEPAT2 LA IKUT JEJAK KAK MIN..... KASI BONGKAR DIA PUNYA AUTARRRRRR...

Anonymous said...

Salam Gap..
Ape nak diherankan.. Ketua kaki sontot,anak buah kaki sontot..Bercermah berkempen dihebahkan keseluruh pelusuk daerah umno rasuah ! Kronisma,napotisma ! Altantuya ! Umno zalim ! ! Walaupun kebnyakan tuduhan mereka cuma persepsi tnpa bukti diolah dgn skrip lunak merdu agar nmpk nyata dimata rakyat
PKR seringkali membalun 'rakyat' dgn laungan 'suara rakyat' 'demokrasi rakyat' 'ketuanan rakyat' 'makamah rakyat' 'hak rakyat' 'pilihan rakyat' dan mcm2 jenis 'rakyat' lagi la..
Semua itu untuk memperbodohkan rakyat demi untuk meraih simpati dan sokongan rakyat.PKR sanggup melakukan apa saja.Menghasut,memfitnah semcm da lumrah dlm PKR..Terdesak sgt untuk berkuasa 'Rasuah Mega 16:9' umum dah maklum untuk merealisasikan 'Hayalan' Anwar kemaruk 'PM'.
Mak,Bapak dan anak terlibat dlm parti politik yg sama dan memegang jwtn penting dlm parti.PKR ini 'One Big Family Party' nmpk sgt 'Napotisma'. Baru saja memerintah dah wujud kes 'rasuah','Kronisma' merujuk kpd kes 'kuari di p.pinang' hingga terjdinya PRK Penanti ciptaan Anwar.Ini bukan persepsi bukan tohmahan jelas ada bukti..Cuma penyokong taksub dan dicucuk hidung mcm iembu menidakkan kebenaran ini.
Bagaimana dgn isu moral? Anwar 'kes bontot' takot bersumpah.Sumpah Saiful dah terang dan jelas bersumpah dgn Nama Allah,bersumpah di masjid dgn Quran di manupulasi kata tak sah,.Anwar sndiri takot menyahut cabaran Saiful.Takot kerana dia sedar diri sendiri buat dosa.
Kes Eli Wong bogel dan bersekedudukan dgn lelaki muslim Anwar mengiakan saja tnpa mengambil tindakan tegas.Mana letak maruah parti?Anwar menghalalkan yg dah nmpk jelas itu adalah 'maksiat' kenapa? Kerana Anwar sendiri 'Bapak Segala Maksiat'
'Kes Romantis'? Terbaru Zaharin yg Gap paparkan skg nie..tak payah komen 'Picture speak louder thn voice' .Kalau beginilah tingkahlaku sorg pepimpin yg menjadi 'idol' kpd masyarakat umum sungguh memalukan dan menjijikkan adakah mereka ini menjadikan maksiat sebagai hobi.Berkaraoke berkepit sakan di hotel?.
Pendedahan Kak Min mengenai sogokan rasuah wang dan jwtn oleh PKR memang jelas ' terbukti' PkR juga parti ' rasuah' ini bkn fitnah bkn tohmahan Kak Min ada bukti rakaman suara tawar menawar antara beliau dan wakil PKR.Bukti dlm bentuk rakaman 'cd'..Anwar silakan bersilat, gunakan lah kepakaran anda memutar belit fakta untuk memperbodohkan dan menipu rakyat !! Anwar balun la ' rakyat' dgn laungan keramat anda tu ' ketuanan rakyat', ' 'demokrasi rakyat', ' hak rakyat ',' pilhan rakyat',' makamah rakyat ' dan mcm2 'Rakyat' lagi hanya satu pembohongan !
Anwar jgn lupa 'Allah itu maha melihat dan maha mengetahui '.Kalau dulu Anwar sering Menabur fitnah,, putar belit memburukan umno..Rupanya PKR Juga bapak 'Rasuah' ! ' kronisma ' parti ' maksiat ' !! Sungguh menjijikan sekali..pekong sudah terdedah ' bkn kerana fitnah tpi dgn 'bukti' yg nyata ! ! ' Allah Maha Adil '..
Saya saran kan bro Anwar dgr lah apa yg 'kapal sink' katakan. ."Anwar perlu Bertaubat "..Betul la apa yg dilaung laungkan "Rakyat tidak mudah diperbodohkan lagi ". . .PKR RASUAH ! ! !

Rakyat Biasa

BARISAN RAKYAT said...

kali pertama jumpa blog ni..
slmt berblog

Aniq Ruzaien said...

Salam..

Tengok gelagat Anwar dengan PKR ni, macam tengok cerita mami jarum.

Bila orang punya salah, heboh satu Malaysia dia pi canang..

Dah tu, xde keje lain, carik salah orang je, sampai hal ehwal keluarga sendiri tunggang langgang.

Satu hari nanti tuhan akan tunjuk kebenaran jugak..

anakmudakita said...

wa ckp sama lu
asal lu sokong 'minah ronggeng' ni
mana lu punyer calon
kata nak letak
x cukup duit ke bang???
ke sama cam umno
pengecut.....

Anonymous said...

terkejut menjerit konon....orang cam kau ape nak heran...sebab ckp orang PR buruk2 belaka ape nak heran....buat2 terkejut lak..

kulatlapok said...

salam Bro,

Camne kalau pemimpin BN Melayu yg MINUM ARAK?? mungkin minum arak GAP x akan terkejut kerana perbuatan tu x le namapak sangat macam Datuk Zaharin tu...

kputrahuffaz said...

woi!!!!!!!!!!!!!!hg igt org kdh nk ikut hg sgt!!!!!!!!!!!!!MULUT MCM ANAK HARAMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMMM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!