Thursday, May 14, 2009

KOLUM KHAS : SURAT PEMBACA DALAM BLOG GAP.

gap mempelawa seluruh rakyat malaysia tidak kira umur,pangkat,pro bn atau pro pembangkang untuk menulis surat dan menyatakan pendapat anda mengenai isu politik semasa.

kolum khas ini gap berikan kerana mahu mengajak rakyat berdiskusi secara profesional dalam isu politik.

SYARAT-SYARAT NYA
1) rakyat malaysia
2) umur tak kisah . budak sekolah,ipta,ipts,kerani,petani,pemandu teksi dsbnya.
3) ISUNYA MESTILAH POLITIK SEMASA
4) boleh kutuk mengutuk TETAPI tolong jangan mencarut berlebih-lebihan.
5) tidak boleh memaki hamun nama mak bapak dan keturunan.
6) pandai-pandailah korang..surat jangan panjang berjela dah la..

HANTARKAN KEPADA


HADIAH MENARIK MENANTI ANDA, BERUPA PELUANG MEMBUAT KOPI SECARA TERTUTUP DENGAN ANWAR IBRAHIM..HAAAA..APA TUNGGU LAGI !REBUTLAH PELUANG KEEMASAN INI...

9 comments:

GOMO said...

SALAM ABG GAP...
KALAU ADIK MENANG NANTI ADIK DAPAT BUAT KOPI KAT BANG NUAR KAN???

NI NAK BELI SIAP-SIAP KE GEL PELINCIR???

JENAMA KY ATAUPUN JOHSON & JOHNSON???

Kumbang said...

salam bro,
kalau aku nak tulis tanpa hadiah boleh?
banyak gelilah itu hadiah. hehe

GAP KEMBALI said...

kopi kopi kopi kopi kopi kopi kopi
anwar anwar anwar anwar anwar
kopi kopi kopi kopi kopi kopi kopi
anwar anwar anwar anwar anwar

NIKMATILAH KESEGARANNYA..auw auw

GAP KEMBALI said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

aku nak tulis sampai menang ..nak rasa jgak abg Nuar punya barang sambil minum kopi...mesti best tu...kalau dah x tahan....repot polis le....

add said...

Pelincirnya mintak denga eli wong je, mesti keluar punya cecair tu... tak caya tanya tian chuak dengan abe khalid gagap tu...

Anonymous said...

Apa yg berlaku di Perak, tidak lain n tidak bukan adalah angkara kianat AL Juburi zionist. Dia tahu hanya dengan buat kucar kacir, pertelagahan antara sebangsa Melayu sendiri yg akan membuat dia bermaharajalela n buat apa saja yg haram kejadah untuk puaskan nafsu serakah dia. KIta Orang melayu yg begitu pandangan pendek dengan mudah dia putar belit sampaikan ada sudah termakan psiko aljubiri zionist. Sekarang orang melayu kita tanpa fikiran yg waras, membabi buta menolak apa saja yg hak dan benar tapi sanggup menjadi penjilat tegar DAP. Orang PAS si Idham yg mualaf, sanggup membela saudara mara dia di DAP, tapi kita orang melayu sanggup hentam dan pukol bangsa sendiri auzubillah!! Buka lah mata dan buka lah hati wahai bangsa ku. Si Nizar Komunis sudah pun beri hadiah hak milik 99tahun kepada Orang DAP yg makan babi, orang melayu datuk nennek berkorban nyawa, apa hadiah yg dia bagi. Ini lah yg terjadi kepada nasib orang melayu Perak yg hanya sanggup jadi tukang Pukul DAP. Kesian orang Melayu Perak. Ayuh lah orang Melayu bangun dari minda yg sempit dan kolot, buka mata dan hati atas perkara durjana n kianat yg telah dan sedang berlaku. Jangan lah menag sorak, kampong tergadai. PAS sudah hilang haluan, ugama sudah di gadaikan, hak orang melayu sedang di cagarkan, nasib anak2 orang melayu akan menjadi merempat di tanah datuk nenek kita sendiri dan DAP, Ngeh, Nga, Kit Siang, Idham bedebah, Nizar bintang 3 dan bossnya AlJuburi akan bermaharajalela!!!! Jangan lah jadi Melayu bengap dan bahalul!!!

Ezad said...

salam bang

hadiah tak menarik la..

geli la.. geliiiiii

Anonymous said...

Hadiah tu elok tawar pada puak puak Pas dan PKR je.