IKLAN BERBAYAR

Sunday, May 24, 2009

PERAK ADALAH MAINAN POLITIK DIVERSI !


lantak dia lah nak buat mogok lapar 3 hari,
lantak dia lah kalau nak buat mogok TAK BERAK 3 hari,
lantak dia lah kalau nak buat seks rambang 3 hari 3 malam non stop,

anwar mencipta politikal diversi, apa juga isu yang ada perlu dimanipulasi. tanggal julai mendebarkan hati. jangan kita menari mengikut tarian politik terbarunya.

perak dia mencipta katastrophi , hindraf sudah memulakan api. baca dan fahami maksud tersirat di atas permukaan. di situ anda akan menemui jawapan tersembunyi.

percayakan anda sesuatu akan berlaku di negeri pakatan nanti ?

21 comments:

megat said...

isk isk katastrophi

Anonymous said...

Tangkap dan sumbat je dalam ISA.Itulah sebab utama mereka nak hapuskan isa.Habis cerita.Tutup buku! Rakyat meloya lihar gelagat mereka selama ini.Apakah mereka merasa undang sudah tiada lagi! Apakah mereka merasai semua rakyat restu mereka!!! Sooory le biar mereka mampus!!

Anonymous said...

Pecayalah Rakyat tidak perlu layan dan gusar tidakkan mereka.Samada nak mogok atau nak belapaq.sampai bila mereka mampu tidur tengah Jalan..? Aku Cabar paling tinggi 2 jam lebih dari tu Mapuih kerin dibakar matahari.Dalam berpuasa pun ada yang menkedarah tengah hari ini nak belapaq kerana politik PoooooDAH !!! biar mereka mampuih.Yang tidoq tengah jalan tindih saja biar mampuih.

AnakWarisan said...

betol tu lantak dia orang lah nak mogok setahun pun kamu peduli apa.yang lapor perut depa bukan perut kamu yang kamu melalak tu buat apa?.

Anonymous said...

Sultan buat keputusan pun depa takmau.. Mahkamah buat pun tamau.

Mai sini, aku bagi penampak sekali baru sedar kut?

Bota

Anonymous said...

lantak diorg la tak nak mkn 3 hari atau 3 bulan sekalipun..
org gila ni bukan bole dilayan sgt krg tak pasal2 dgn kita2 jd gila..

yg penting kita jgn ikut & layan rentak diorg yg semakin lama semakin sumbang..

Biarkan Luncai terjun dengan labu-labunya

p/s : Luncai= Anwar

Yus

PolanPolan said...

salam GAP

apa kata kita dok pakat ramai2 makan KFC depan Nizar n sekutunya, pasti depa tahan... harhar:D

Parpu Kari said...

Bro. Ini namanya politik lancap ciptaan anwar! Katostrophe lancapan terakhir dari YB BABI

shonzu said...

Bagus la, sekurang2nya kita nampak perangai sebenar dan bagaimana tahap pemikiran golongan pembangkang di Perak khasnya dan di Malaysia amnya. Sekarang ini cuba bawa satu budaya baru pula, nak buat mogok makan 3 hari.

Kenapa tak gabungkan berguling2 atas jalan sambil memegang bendera dan mogok makan 3 hari berturut2??

Tapi kalau setakat mogok makan 3 hari tak memadai, sebab mungkin mogok TAK MAKAN je. Buat la tak minum juga dalam 3 hari tu. Kalau boleh biar berlanjutan selama sebulan, baru dikira hebat.

Pembangkang.. pembangkang...
Penipu Rakyat... Penipu Rakyat...
begitu rendah pemikiran anda rupanya.....

Anonymous said...

Gelak aku Nizar dan DAP nak mogok lapar 72 jam...72jam je...boleh minum yop..dalam bangunan pulak tu...
Orang irak, taliban....tak makan berminggu-mingu tak de hal pon...
depa nak buat lawak biarkan..aku setuju kalu ada cctv orang boleh tonton..atau open orang boleh tonton macam badut sarkas....

Pejuang Bangsa said...

ta faham la Gap apa itu katastrophi ?? boleh terangkan ...

Rahman,Ahchong,Muniandy said...

ha ha ha ha. best nya kfc.makan pulak depan komunis si nizar tu.ha ha ha.saya nak tambah dgn piza panas2.setuju tak gap?

rauna said...

salam bro GAP..

Betul bro...kita lantakkan provokasi,manupalasi dan politik diversi ciptaan aljuburi tu kerana fakta tak boleh diganti dgn fantasi..

Walaupun jam ditangan aku ni berhenti krna kehabisan bateri,tp berjuta-juta jam lg yang terus berdetik menghitung kedatangan julai nanti..

Di perak Aljuburi menyusun strateji melewatkan masa utk di adili,tp Allah lebih mengetahui niat jahat dlm diri..kerana ego takdir x dipeduli,gunakan hindraf sebagai balaci, perangai macam mabuk todi..

Bila hindraf x sedar diri, tak kan melayu nak berdiam diri,bila melayu sudah beraksi malapetaka la seluruh negeri..

Bila huru hara menjelma nanti,undang2 Tentera jadi pengganti,kes liwat tak sempat di bicarai,sempat la Aljuburi ke luar negeri,mencari suaka ke sana sini dengan alasan keselamatan diri..ini mungkin jawaban yg tersembunyi dan segalanya mungkin..

GSenduk said...

Salam GAP;

Adapun orang-orang yang ada dalam hatinya kecenderungan ke arah kesesatan, maka mereka selalu mencari-cari maksud mengikut selera hatinya.

Adakah mereka telah melakukan kesilapan apabila diberi pengentahuan. Pastikah kini jelas dan nyata mereka telah terkebelakang, tidak lagi sealiran dan tidak lagi diperlukan.

GAP KEMBALI said...

makan depan niza ?

idea baik, kasi bawak lauk yang kuat baunya. telor berlada,ayam berlada,tom yam... konpem si nizar oder punya.

keldai punya nizar

squillaciukm said...

WOI GENG2 PR YG CIPAN-ZI!!!!

KO PEGI KAT PERLIS

AD DUN YG DLU BN MNANG TYM PRU 12..

TAPI MHKAMAH PUTUSKAN CALON PAS MNANG...

AK NK KO SURUH CALON PAS 2 LETAK JWATAN

BUAT ELECTION BARU...

BARU AK BOLE JOIN KAU TUK BUBAR DUN PERAK

KALU TAK

KO BOLE PEGI MAMPHOOSSS!!!

KATE MHKAMAH X LAYAK TNTUKAN SAPE YG MMRINTAH SSUATU KWSAN KONON...

Saiful KONON said...

Salam,

aku pun setuju makan depan Nizar n d gang, jom ramai2 hampar tikar hidang lauk kita makan sambil tgk depa mogok, pastu kita buka gerai2 air tebu, pop corn, apam balik n cendera hati nizar menang. ajak pelancong datang tengok, siapkan kerusi depan tu untuk org ramai dtg menikmati pemandangan yg dulu hanya terdapat di India..

Malaysia truly Asia,
visit Malaysia 2009.

Jeffry said...

KEHKEHKEH TONGKENG 'ANU'WAR DH MELECUR DGN TERUKNYA AKIBAT PERMAINAN API HINDRAF DAN NIZAR KATUN AL-MALAUN MAKA TERBAKAR RENTUNG LE PUAK2 FAKATAN DI MAKAN API BUATAN SENDIRI YEHAAAAAAAA!!!!!...

TokAyah said...

Saya penuh percaya,,,lebih-lebih lagi selepas 1 Jul....tungang langanglah pengikut-pengikut Al Juburi

TokAyah said...

Nape Nizar saja nak mogok lapar, mana pengikut-pengikut PAS yang berbaring atas jalan halang kereta Raja Muda itu hari tak ikut sama-sama. Mai La ramai-ramai.....kita mogok sampai pilihanraya ke 13

Pok Nik Klate said...

Sepatutnya NIZAR, NGEH, NGA dan org3nya mogok lapar samapai mati..baru lah ada klass.. Hidup kome pun menyusahkan rakyat..