IKLAN BERBAYAR

Tuesday, May 19, 2009

TERUSKAN ASAKAN , ANWAR SEMAKIN TERKEPUNG !


tak perlu bererotik murahan, berilmiah dalam soal perbahasan. padang yang biadap mereka mahukan, maka padang yang biadap juga kita sajikan.

semalam anak keling waytamoorthy sudah memberikan amaran kepada najib, beralah atau mereka akan melakukan demonstrasi ke 2...hhaa apa ada hal, lu pikir malaysia kepala bapak lu punya ka tambi .

anwar attaturk, bapak segala pencelaru, hidup nya umpama bayangan dajal, merosakkan segala apa yang dipegang.

aku cukup bersyukur tun mahathir memecat sialan ini daripada umno.
aku akhirnya faham mengapa rahim noor melepaskan satu 'HAYUNAN' kepada mangkuk sekor ni.

selepas 10 tahun, barulah persoalan kepada 2 tindakan ini terjawap. ANWAR PUNCA SEGALA MASALAH DALAM NEGARA. dia buat kacau dalam umno, kini dia buat kacau dalam pas.

aku menunggu keputusan samada tindakan akan diambil terhadap dauq iraqi, kalau dia kena maka saat kehancuran pas semakin hampir ! takbir takbir takbir !

kes hindraf ni... satu lakonan khas yang dicipta oleh anwar attaturk untuk mecipta kacau bilau, satu katastrophi politik yang gawat.

WHY WHY WHY ?

pasai najib semakin menghampiri kepada politikal checkmate !
(sayang banyak benda rahsia aku takleh cerita, cuma berkias saje,harap dapat meneka)
anwar sudah menghidu bau wangian sel sungai buloh.

16 comments:

Anonymous said...

barula aku faham kenapa hayunan itu dilepaskan... lama menanti jawapan baru terjawab hayunan itu dihadiahkan kepada al-juburi tu.... kepada penyokong al-juburi kembalilah kepangkal jalan

Anonymous said...

Alah..aku kalau boleh pun aku hayun je mangkuk ayun nie...

Senjaliza said...

PAS LEBIH MOLEK bediri sendiri dari berada dalam naungan Pakatan Rakyat. PAS dianggap sebagai second class oleh Pemimpin Utama Pakatan Rakyat seperti Anwar, Karpal dan Lim Kit Siang. Mark my words and read their lips. Smell the roses before you take them. jangan biarkan umat diperalat.

Anonymous said...

Hidup Anwar and PKR. Semua yang still dalam BN hanya mereka yang berkepentingan sahaja. Pulus Pulus Pulus... You all Pulus Mania... Kerja tak ikhlas pun...

Anonymous said...

Janganlah Publish comment yang memihak jer bro...

Anonymous said...

Mungkin banyak lagi yang akan tersingkap dan yang akan terbelah dengan sendirinya bila waktu dan saat kemurkaan Allah s.w.t tiba.Mungkin diwaktu itu kita sekalian hanya mampu berastaqfirullah setelah segala kemungkaran Anwar terserlah.

Hari ini sedikit demi sedikit kemungkaran yang dilakukan Anwar kian merkah cuma kita tunggu retak menunggu belah.

Virus perpecahan kian merebak bukan saja didalam UMNO dari kesombongan dan keangkuhan sikap pemimpin sendiri.Tetapi virus ini mula merebak dan berjangkit dalam PAS tanpa kita sedari, Merebut kuasalah punca segala galanya ini.Dari insan yang tidak sedar diri bahawa segala galannya adalah takdir illahi bukanlah kuasa Makal Sakhti seperti yang mereka laungkan hari ini.

Dalam keghairahan menakluki Negeri. Kuasa dan takdir Illahi kita sanggup ketepikan kononnya suara dan kebangkitan rakyatlah yang dapat membukti keadilan yang kita cari selama ini.

Lalu kita kumpulkan segala spesis suara anak negeri untuk mencerca bangsa dan Raja sendiri.Hari ini bangsa lupa diri Agama Allah sudah mula dicaci oleh sekutu mereka sendiri.

Tetapi kita masih utuh dengan kesombongan diri kononya suara Makkal Sakhti.Inilah Bijaknya pemikiran Yahudi yang mula merasuk pada anak negeri kononnya Demokrasi belum cukup lagi.Bangunlah segala yang Bangang ini lalu mecerca bangsa sendiri,Dengan Agama agenda mereka bersembunyi niat kotor yang direncana Yahudi.

Bukankah Yahudi itu bangsa yang bijak sekali,tidak sedarkah bangsa kita hari ini akal anak negeri amat cetek sekali kalau nak dibanding dengan politik dajalnya Yahudi jauh langit dari bumi.

Persoalannya sekarang dimana Akal yang Allah s.w.t bagi pada bangsa kita hari ini? hingga suara dan kebangkitan kita sedang dicatur oleh Yahudi. Lupakah kita pada kuasa Allah s.w.t hari ini, mungkin kita sedang diuji kerana terlalu Retorik untuk menegak agama Allah selama ini, tetapi tidak seperti yang dijanji.Macam macam helah yang pemimpin agama bagi tetapi hakikatnya hanya sekadar untuk memancing undi.

Inikah Perjuangan pemimpin yang ingin menegak hukum dan Agama Allah selama ini. Bila kuasa sudah diberi helah tidak tercatit dalam manifesto pula alasan yang dibagi. Bukankah ini dajalnya taktik yahudi berjaya mencabangkan lidah pemimpin Agama hari ini. Apakah kita masih mahu melaungkan lagi slogan Makkal Sakhti yang direka cipta oleh Yahudi untuk mengkaburi hakiki yang kita cari.

Kembalilah kita kepangkal jalan,,mintalah pada Illahi jangan bangsa kita disesatkan lagi oleh mereka yang mempunyai agenda kepentingan diri. Kerana untungnya tidak seberapa,pembelaannya tidak memadai dengan Agama yang menjadi galang ganti. Mampukah bangsa kita hari ini mengesan helah dan tipu daya yahudi menipu bangsa kita hari ini. Begitulah liciknya taktik yahudi dalam terjaga bangsa bermimpi.

antipkrsarawak said...

ya, kita terus lakukan kepungan terhadap anwar celaka.

sekarang anwar bagi telunjuk kononnya umno/bn akan meletakkan calon bebas tajaan umno/bn.

anwar celaka suka menunding jari kepada pihak lawan.

kes rasuah dlm pkr, dia kata ini mainan umno.

kes seks eliza anwar celaka kata umno pegi umpan eliza.

kes dia liwat saiful, anwar celaka umno/bn upah saiful.

semua benda yg tak molek dlm pembangkang anwar celaka tak nak ngaku.

semua ini dikatakan perancangan jahat umno/bn.

kita tengok calon pkr akan lawan "calon bebas pkr" dlm pilihanraya dun penanti, mesti seronok berperang sesama sendiri...

anwar celaka tengah pusing auta sbb kes liwatnta semakin hampir!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

BERITA CAP BUMI said...

bukak blog ni kena laknat je...puak umno merasakan mereka betul je...padahal bukan semua parti perfect pun,asalkan berusaha mengembalikan keadilan kpd pihak yg benar maka ngan sendirinya negara itu akan stabil dan harmoni.bukan mcm sekarang banyak sangat penipu dlm undang2 dari umno dan bn lahabau.

BERITA CAP BUMI said...

ape kejadahnya semua ini wahai umno bn?

Anonymous said...

satu hari anwar ni akan kena panah petir.

Atau tanah merekah buka dan menelan makhluk bernama Anwar

Leaps tu semua penyokong PR kata BN punya angkara... hahaha

Anonymous said...

Dalam BN ade mic, mca, gerakan dan UMNO, Dalam PKR semua bangsa ade.

Sebahagian besar ahli PKR adalah bekas ahli ahli mic, mca, gerakan dan UMNO.

Oleh itu segala tindakan tingkah laku serta kelakuan mereka adalah sama.

Anonymous said...

semua benda yg tak molek dlm pembangkang anwar celaka tak nak ngaku.

SAME JUGA DENGAN BN.

POLITIK BAIK.

YANG TAK BAIK ORANG BERPOLITIK. SEMUA KATA DIA JE YANG BETUL, YANG LAIN SEMUA SALAH.

Anonymous said...

Rahim Noor diperlukan.Dalam keadaan sekarang dan selamanya semua penyokong Rahim Noor adalah pejuang bangsa.PAS adalah satu agama baru yang membawa kerosakkan kepada Islam.

Anonymous said...

Kambing bodoh laknatullah,

U orang pakai otak dan tanya diri sendiri--pakar pakar undang undang ada di sebelah mana--pembangkang kan.Satu dunia sudah tahu,makhamah kita adalah korup--video linggam telah dedah betapa korup hakim hakim--yang paling ketara sekarang ialah kes Altantuya--tak payah panggil saksi saksi penting. Terang terang menunjukkan sifat makhamah kangaru.Jadi siapa lebih tahu tentang undang undang.Yang saya tahu Umno menggunakan polis dan Pemuda Umno celaka untuk ugut rakyat.Siapa yang terlibat dalam kerja kerja haram.Bekas ketua umno diktator Mahathir adalah ketua perompak kolar putih--mengikut kajian Morgan Stanley--beliau telah curi dan sia siakan duit RM300 bilion sepanjang diktaship beliau--21 tahun.Toyo pula telah curi duit rakyat Selangor beratus juta.Bekas MB Selangor Muhd telah ditangkap dengan 2.4 juta ringgit di Australia,Najib yang curi berbilion ringgit dalam pembelian kapal sukoi dan submarine mengarah Sirul dan Azilah membunuh Altantuya--boleh baca di Malaysia Today,Perompak AP Rafidah,Perogol kanak kanak Rahim Thamby,jutawan Khairy yang tak kerja--mana dapat juta juta untuk beli saham,ketua perompak polis Musa, yang beri kontrak sewa helikopter yang bernilai RM20 bilion kepada anaknya,perompak kayu balak Taib Mahmud,ketua anjing MACC-Ahmad yang mempunyai anak phidophile--yang telah kena tangkap di australia--jadi pakai otak dan tanya sendiri siapa yang terlibat dalam aktiviti Haram--u orang tak malu kah menyokong pemimpin haram ini--otak awak dekat bontot ah--tak boleh fikir secara rasional.Kenapa Transparency International telah letak status Malaysia ke 47 banding dengan Singapore--no 4--sebab orang yang dipertanggungjawapkan untuk memerintah negara curi duit rakyat--just simple as that--no need to be a rocket scientist to figure out.
Pasal DSAI tak payah cerita--tanya budak pun tahu ada conspiracy untuk bunuh karier politiknya. Sukma dan Munawar tidak pun buat laporan polis bahawa mereka telah di liwat--tetapi polis telah tangkap mereka dibawah ISA dan seksa mereka untuk menuduh DSAI liwat mereka. Azizan pula tidak diperiksa oleh doktor tetapi masih boleh dihukum oleh makhamah yang korup itu. Saiful pula telah diperiksa oleh doktor tetapi tidak ada kesan liwat--tetapi berani sumpah atas Al-Quran kerana duit. Ikut bos dia yang sumpah tak kenal Altantuya--tetapi baru baru ini telah tersebar di seanataro dunia berita Altantuya. Kalau beliau tidak terlibat kenapa ADCnya Musa Safri arah Azila dan Sirul jumpa Razak Baginda. Kalau makhamah impartial--kenapa tidak panggil Musa Safri untuk beri keterangan. Apa motif Azila dan Sirul bunuh Altantuya--kalau bukan wang. Dan siapa yang janji wang itu. Jadi apa nilainya bersumpah atas Al-Quran.Dalam kes Saiful--mereka kata ada bukti kukuh--tetapi tak berani bicara di hadapan Hakim Komathi--seorang hakim yang impartial--takut kalah. Tetapi konspirator mati mati mahu dengar kes tersebut di makhamah tinggi--supaya mereka boleh lantik seorang hakim yang korup seperti Augustine Paul. Kehakiman yang korup telah dibongkar dalam video Lingam. Jadi apa lagi hendak di kata. Pakai otak dan fikir secara rasional. Tunggu lepas PRU13--PR akan bina lebih banyak penjara untuk masukkan semua perompak, pembunuh, penyangak,perogol UMNO/BN kedalam penjara.
Pasal kedudukan MB Nizar, mahkamah tinggi telah putuskan, hanya "a vote of no confidence in the DUN" boleh singkirkan beliau dari jawatannya--sultan pun tidak ada kuasa untuk singkirkan beliau--penyokong No1 Umno--Mahathir pun telah bersetuju dengan keputusan itu--jadi tak payah cakap banyak--kalau anak jantan bubarkan DUN dan adakan pilihan raya--baru tahu rakyat mahu kerajaan dipimpin oleh siapa--jangan cakap buang duit saja--tapi perompak perompak Umno/BN boleh curi duit rakyat dalam scandal terkini--PKFTZ--RM12 billion

Anti Umno

pak malau said...

PAS hari ini bukan lagi PAS dizaman mengguna guni baja subsidi kerajaan BN lagi,seperti yang pernah didakwa oleh Anwar bin Ibrahim satu ketika dulu dalam majlis ceramahnya di Padang Menora,Tasek Gelugor .Itu zaman Anwar mengangap PAS Parti lebai kampong.Dan parti yang bernasib baik kerana dapat lagi menumpang tuah BN mengguna guni baja subsidi kerajaan untuk membuat posternya.

Tapi hari ini PAS sudah berada sebaris dengan Anwar sama sama menentang kerajaan BN yang pernah satu ketika dulu jika dapat Anwar pintalkan awan dilangit dan dapat karangkan buih buih dipantai ingin Anwar kalungkan dileher TUN dan Siti Hasmah, begitu mulia dan tingginya sanjungan anak kelahiran To’ Kun tersebut pada Tun dan Siti Hasmah.

Hari ini tidak hairanlah jika Anwar akan kalungkan buih buih dan gumpalan awan dilangit pada PAS pula..Jika Tun dan Datin Siti Hasmah juga tersungkur dengan sanjungan melangit Anwar satu ketika dulu, inikan pula PAS yang lebih mengenali siapa Anwar bin Ibrahim. Anak kelahiran To’ Kun Bukit Mertajam Sejak kecil lagi sudah berada dalam selimut dan berdarah asli UMNO.

Mana ada penyokong atau pemimpin UMNO sehebat Anwar bin Ibrahim anak kelahiran To’ Kun tersebut yang sudah berada dalam politik UMNO sejak zaman kanak kanak lagi .Dan hari ini berada dalam barisan pembangkang mengetuai Pakatan rakyat melalui suara Makkal sakhti.

Anwar tidak mudah terkepong atau dikepong jika yang mengepong dan dikepong itu adalah PAS.Siapa PAS dan siapa UMNO? PAS pada Anwar hanya sebuah parti wayang kulit yang memerlukannya sebagai Tok dalang yang mahir lagi Professional untuk memula Agenda Nasional Bukan agenda lapok PAS yang pernah dipertikaikan oleh Anwar dizaman PAS mengguna guni baja subsidi.Pas bukan layak dan setaraf mengetuai politik Anwar. Pas perlu sedar dan terima hakikat ini.

Siapa jaguh atau panglima dalam PAS yang mampu mematah taring dan siong bila Anwar beraksi? Tidak lain dan bukan hanya panglima panglima mustar yang bijak memaki hamun dibelakang saja dan lemah berhujah dengan fakta berbanding dengan Anwar.Dan hari ini pendekar pendekar mustar tersebut telah tumpul siong dan taring Cuma sesekali mengaum bagai singa Zoo yang di beri makan daging impot beku seminggu sekali untuk beraksi dalam pertunjukkan,itupun setelah diarah oleh gembalanya.

Inikah pangima PAS yang mampu beradu dengan Anwar? Selagi kayu TAS berada ditangan Anwar singa yang disaji daging impot beku ini jangan harap dapat mengepong Anwar.Anwar lebih bijak dengan ilmu politiknya berbanding dengan singa zoo yang berada dalam PAS,kerana sesetengah dari mereka adalah singa yang didik oleh Anwar. Mampukah Singa yang didik ini membaham tuannya???

pendekarmelayu said...

SIAPAKAH ANWAR IBRAHIM INI?? TANYALAH RAKAN-RAKANNYA SEMASA DI MCKK,UM,ABIM DAN RAKAN-RAKAN MENYONTOTNYA YANG LAIN.HA..HA.HA.. TAK HABIS-HABIS KERJANYA MENCARI PERHATIAN DAN MEMBUAT HURU-HARA. NEGARA CUKUP AMAN SEMASA DIA DOK DALAM. BILA DIA KELUAR JE NEGARA MULA DAH HURU-HARA. BAIK HANTAR JE DIA KAT DALAM BALIK. BARANGKALI ITULAH TEPAT YANG PALING SESUAI UNTUK KEPARAT NI.. MENYUSAHKAN RAKYAT JE... KEPADA PENYOKONG-PENYOKONGNYA, SEDAR-SEDARLAH DIRI... JANGAN BIARKAN DIRI ANDA DIPERBODOH DAN DIPERKELDAIKAN OLEH KEPARAT NI DENGAN UCAPAN DAN PIDATONYA YANG HEBAT-HEBAT. BUKAN BOLEH BUAT KERJA PUN.. DULU SEMASA PEGANG JAWATAN MENTERI LINGKUP HABIS NEGARA DENGAN IDEA-IDEA BODOHNYA, BAHASA BAKU LAH, INTEREST SEWA NAIK BELI SAMPAI 10%, MACAM-MACAM HAL LAGILAH YANG MENYUSAHKAN RAKYAT. FIKIR-FIKIRKANLAH....