Tuesday, June 23, 2009

BANGSA MELAYU SUDAH BERSEDIA MELAKUKAN TSUNAMI POLITIK KE 2 !

Keputusan pilihanraya ke 12 pada maca 2008 sudah menjadi sejarah. ombak kebangkitan rakyat melakukan undi protes telah melanda ke seluruh negara. kenaikan harga barang dan harga petrol antara pemangkin utama protes pilihanraya.

pakatan pkr,pas dan dap menang bukan kerna mereka hebat. rakyat tiada pilihan, melakukan undi protes kepada BN dianggap sebagai pengajaran. hari ini semakin jelas gabungan pakatan sebenarnya tiada sekukuh mana.

persepsi meluat rakyat melihatkan gelagat flip flop pas semakin kuat. kiranya ini wadah pimpinan pakatan akan datang, maka difikirkan mereka hancurlah bangsa hancurlah islam dan hancurlah negara.

pas menghina ALLAH bila hudud perlu mendapat kebenaran karpal dan dap !
pas menghina ALLAH apa senantiasa persendakan matlamat penubuhan negara islam di waktu kempen pilihanraya !
semalam ALLAH telah mempersendakan pas pulak, apabila ludah yang mereka keluarkan, dijilat-jilat-jilat sejilat jilatnya semula.

pesana sms dan email gap semakin menimbun. menyatakan kekesalan melihatkan gelagat permainan politikal pas. mana pergi kredibiliti ? mana pergi konsistensi perjuangan ? hilang dilambung angan, angan yang dipasang oleh anwar attaturk .

pas kini mejadi kambing gembalaan anwar dan dap. taat dan patuh pas kepada anwar attaturk dan dap melebihi segalanya.

orang melayu menggeleng kepala dan janji mereka akan dikota, pas akan terlingkup dalam pilihanraya akan datang. bangsa melayu merasa cukup kecewa dan benarlah pendapat sesetengah para komentar, PAS TIDAK MEWAKILI ISLAM DAN ISLAM BUKAN MILIK PAS.

pas sedang menggalikan kuburnya pada pilihanraya akan datang.rakyat sila teruskan serangan untuk kita menghapuskan pkr/pas dan dap kemas-kemas !

13 comments:

mohammad azren fooldog PH yg bahalol said...

Bro GAP,

Setuju benar dengan pendapat saudara mengapa prestasi BN merosot pada PRU-12, bukan kerana parti Penipu Rakyat (PR) kuat tetapi lebih kepada undi protes rakyat terhadap kenaikan harga barang dan harga petrol, ditambah dengan tiada pemberian bonus kepada kakitangan kerajaan.

Tapi mungkin juga Allah nak menunjukkan kepada rakyat Malaysia siapa sebenarnya PR bila dapat sedikit kuasa. Kini, masanya untuk kita menyerang habis2an Pakatan Haram Jadah yang diketuai AnWAR Al-Juburi. Biar mereka terlungkup pada PRU-13 nanti. InsyaAllah...

Ashley Ahmed said...

Salam,

Bro, ayat U mmg power :)

TAAVEEKUN PERAK said...

Yg amat penting sekali sekarang kita perlu membangunkan daya pemikiran penduduk Manik Urai dengan memberi kesedaran yg cukup serta membawa mereka keluar dari sistem rimba PAS dan kembali kpd BN.

GAP KEMBALI said...

KITA harus memulakan ombak kebangkitan rakyat menolak pkr/pas/dap..

teruskan asakan

PARPUKARI said...

Pas lebih ular dari keling!

Dee said...

Salam Gap.

Tindak tanduk Pas masa kini amat pelik skli jauh berbeza dgn Pas suatu masa dahulu.Kini Pas seolah mengikut rentak Pkr dan Dap yg rakus kuasa.. Pas flip flop kan kerajaan Perpaduan setelah Hadi bersemuka dgn Kit Siang dan Anwar dan yg peliknya Hadi dgn selamba menuduh bahawa kerajaan perpaduan ini adalah satu bentuk fitnah UMNO.

Kerajaan perpaduan adalah cadangan Hadi sendiri dan dari awal lagi pkr dan dap telah membantah cdangan Hadi ini. Hingga lah ke hari ini 3 pemimpin kanan PR ,Kit siang ,Anwar dan hadi sendiri telah berbincang dan sebulat suara menolak kerajaan perpaduan ini dan kesan sampingan dari mesyuarat mereka itu pula menuduh ''kerajaan perpaduan'' itu adalah fitnah Umno..Ini lah yg amat mengherankan.''Kerajaan Perpaduan'' adalah buah fikiran Hadi dan mereka telah berbincang sesama mereka dlm suasana seperti perbincangan hal (rumah tangga) PR tapi kenapa palit kan umno dgn tuduhan fitnah? ? Dimana logiknya.? ? Umno duduk diam saja tapi dituduh memfitnah ?? Ini lah akibat bila kuasa mulai mengaburi mata maka hilanglah pertimbangan akal logiknya..

Nmpknya Pas suka sgt bergabung dgn Dap yg jelas lantang menolak konsep Pas iaitu Negara islam dan menolak dari bekerjasama dgn Umno yg terdiri dari melayu Islam. Adakah Pas yg bergabung dgn Dap ini kerana agama atau kuasa ? ?..


Oh ya apa komen saudara gap dgn penundahan perbicaraan kes liwat Bro Anwar dari 1hb julai ke 8hb julai??. Bro Anwar buat lawak Madah berhelah lagii.

Sekian.

P/s: Salam Perjuangan Saudara Gap dan Blogger2 BPN yg lain !

Frodo Baggins said...

Salam bro gap

Frodo antara org yg kecewa dgn mainan politik spesis lidah bercabang biawak pemakan bangkai ni!!!!

Tsunami ~ 2nd wave akan melanda!! org yg dah letakkan agama dan bangsa di bawah tapak kaki, akan kita bungkus hidup2!!! Ini bukaN soal kuasa / harta tp maruah kita sbgi khalifah yg mentadbir negara yg dilimpahi rahmat dr yang ESA!!!

Frodo Baggins said...

Salam bro gap

Frodo antara org yg kecewa dgn mainan politik spesis lidah bercabang biawak pemakan bangkai ni!!!!

Tsunami ~ 2nd wave akan melanda!! org yg dah letakkan agama dan bangsa di bawah tapak kaki, akan kita bungkus hidup2!!! Ini bukaN soal kuasa / harta tp maruah kita sbgi khalifah yg mentadbir negara yg dilimpahi rahmat dr yang ESA!!!

Anonymous said...

orang2 melayu perlu tolak pas
tindak tanduk dan tunduk pas kepada dap sudah membuktikan perjuangannya mudah disungkurkan oleh bukan islam

Anonymous said...

orang2 melayu perlu tolak pas
tindak tanduk dan tunduk pas kepada dap sudah membuktikan perjuangannya mudah disungkurkan oleh bukan islam

GAP KEMBALI said...

kita lanyak mereka habis-habisan !

Anonymous said...

Assalamualaikum bro GAP.......

Ambo raso sangat pelik sekarang ni dengan pendirian PAS (Parti Agama Songsang). Ambo dulu sangat2 menghormati tok guru nik aziz sbb ambo tngk dio ni zuhud dan beriman. Rupo2nyo kulit luar jah comel isi...hanya ALLAH SWT yang maha mengetahui. Tok guru loni tok serupo mulo.

Kemerosotan UMNO di kelantan adalah berpunca dari masalah ahli-ahli dio sendiri bermula dari peringkat-peringkat cawangan hinggalah sampai ke peringkat negeri. Yang membuat onar ni kebanyakkannya yang mempunyoi jawate. Perangai-perangi demo ni hok buat rakyat dan ahli-ahli UMNO sendiri pun benci.Puok2 pemimpin UMNO ni di Klate ni ado perasaan sombong dan ego sikit kurang budi bahaso dan mesro dgn rakyat.Ambo perati di perikat cawangan pun dio org main cah keting doh gak mace mano la nok kukuhkan perpaduan dlm UMNO kalu mace ni gak peringkat cawangan pun ado kucar kacir doh. Pemimpin PAS dio pandai ambik kesempatan dari pada perkaro2 mace ni sebab PAS pandai bermain drama sbg orang alim.Sebab tu lah tiap-tiap kali mengudi BN kaloh sokmo bukanyo sebab puok pas ni ramai tapi gak puok2 UMNO sendiri hok dok pakoh pas maso ngundi.
Tapi kalu bab memberi perkhidmatan ambo raso ADUN BN paling bagus memberikan perkhidmatan kepada rakyat takla mace ADUN PR kecek jah pandai buat pulok x seberapa. Kalu buat benda ko rakyat sikit pun dio gege doh seoloh-seoloh buat projek mega berbilion rial. Umpama ayam telor sebutir gege sekapung. Kalu di DUN Guchil (Adun PR) tu gak nok berurusan pun payoh sebab pejabat YB tutup semace tu belum lagi nok jupo YB sediri.

Maaflah kalu ambo silap royat gak. Tapi gak cubo lah kito pakat-pakat mikir di luar dari kotak pemikiran biasa. Yang paling penting ialah untuk kelangsuangan hidup orang Melayu sbb ramai lagi orang melayu hok hidup susoh dan tak dinafikan ado org melayu hok hidup sene pasca merdeka tp sebayok mano gak kalu nok dibandingkan dengan bangsa pendatang. Bangso bumiputra terlalu sikit hok hidup sene kalu nok dibandingkan dengan bangsa pendatang. Kalu boleh gak loni kito pakat-pakat pikir lagu mano nok bawok kaum bumiputera ni maju dan boleh bersaing dengan bangsa-bangsa lain bukan setakat kat Malaysia jah tapi di peringkat antarabangsa. Kita Daulatkan Islam bersamo-samo, bukan hanya pada slogan sahaja yang penting perlaksanaan. Salamualaikum.
PumudaKlate.

AntiHero said...

bagaimana cara berkempen paling berkesan untuk mematahkan tipu daya pembangkang.kebanyakkan org ramai malah penyokong umno sendiri tidak membaca blog hanya bergantung pada akhbar arus perdana.Tapi bagi antihero cara yg paling berkesan adalah kita print kan semua artikel2 yg ada di dalam blog yg menceritakan kepincangan dan kebobbrokkan pembangkang dan kita tampal di hentian2 bas atau di tempat2 ramai org dari situ akan ramai org malah penyokong pembangkang akan dapat membaca.