Tuesday, June 23, 2009

PAS SECARA SUKARELA MENGKAPANKAN MAYAT MEREKA SENDIRI !

sebelum ini ramai yang bertanya kenapa gap n gang secara terbuka menyokong nasarudin mat isa dalam perebutan jawatan timbalan presiden pas.komen-komen sebegini tidak kami publishkan didalam blog kerana takut menggangu game politikal kami.

kami memasang perangkap, memilih jalan terbaik untuk membuktikan secara live kepada audience akan sikap flip flop parti pas. maka ustaz nasarudin dijadikan modal kempen tegar, husam diletakkan sebagai calon favourite mangsa hentaman dari pihak kami.

perkara yang kami kaji dan lakukan adalah..
1) mewujudkan persepsi baru kpd masyarakat bahawa pas tiada pernah tetap pendiriannya dalam politik.
2) melagakan calon . gap mengambil tanggungjawap menghentam husam secara konsisten dan pada masa yang sama menyokong nasa.
3) mahu mewujudkan projection imej kepada public bahawa pas sebagai parti flip flop.matlamatnya mewujudkan persepsi baru bangsa melayu betapa pas sememangnya tiada pendirian politik yang tetap.

idea serangannya mudah. hudud dan negara islam sudah tiada dalam perjuangan pas, jadi kami perlu mewujudkan keraguan maha hebat ke atas pengundi/pemerhati atas pagar. maka satu bentuk modal politik baru perlu dilahirkan.

masa serangan adalah pada muktamar pas. 2 fraksi berbeza berebut kuasa. satu kumpulan ulamak manakala satu lagi kumpulan attaturk pas. memilih husam sebagai calon akan memberikan ruang besar kepada anwar attaturk menguasai parti pas. husam harus di berikan serangan, damage berterusan harus dikenakan...

anda harus faham, selain permainan blog pihak kami juga sudah berhabisan menghantar sms bertalu-talu kepada beberapa pimpinan/perwakilan pas . tujuannya supaya operasi kecil ini berjaya.. pada petang pemilihan hampir tercetus pergaduhan besar di stadium malawati di antara penyokong pas kedah yang menwakili nasa dan penyokong pas kelantan yang pro kepada husam..namun cerita ini tidak dikeluarkan oleh harakahdaily .

bloger ruang bicara faisal (yang bakal berentap dengan zaid ibrahim di kota baharu) dan medan info telah menyumbangkan masa dan beberapa perkara dalam proses propaganda ini. kami punyai database yang agak lengkap senarai no hp perwakilan memandangkan kami 'pernah' bekerjasama dengan mereka tidak lama dahulu.tambahan pula dengan bantuan rakan-rakan lama dalam parti pas sendiri telah memudahkan kerja kami.

nasa menang, husam tewas. harus kita fahamkan sekali lagi hudud dan negara islam sudah hilang dari perjuangan parti pas. unity govt di war-warkan.

membina imej pas sebagai parti mempermainkan islam hari ini telah berhasil. hasil sikap flip flop mereka, dalam masa tak sampai seminggu unity government yang dicadangkan telah ditarik balik. lebih menggembirakan apabila umno pula disalahkan dalam hal ini.

hari ini rakyat malaysia dan bangsa melayu khasnya telah di pamerkan oleh tuhan akan sikap sebenar pas. pas lupa melayu sudah bangkit, pas lupa melayu semakin cerdik menilai helah politik. sms yang kami terima sungguh teruja dan mengujakan.ramai melayu sudah menggelengkan kepala.

percayalah dalam hati pemimpin pas sudah terdetik rasa kegusaran, pilihanraya ke 13 kawasan majoriti melayu umno dan pas akan berentap. anwar tahu bahawa pakatan tiada lagi mampu memenangi kawasan seat majoriti melayu. gelombang kebangkitan umat melayu terhadap politik lacur pakatan sudah tidak dapat dibendung.... hari ini pas telah mengkapankan mayat mereka sendiri tanpa mereka sedari !

ps:- sekarang fokuskan serangan kepada anwar attaturk !

19 comments:

Anonymous said...

GANYANG!..LANYAK!!...HENTAKKK!!!..BALUNNN!!!..BELASAHHHH PAKATAN SIYALANN 'ANU'WAR ATTARTURK SHILAKAK!!!!

Anonymous said...

Latest atkel ok 65%...35 lg terdedah pd hilng kyakinan atau org anggap rasa kecewa. Ingat jualan msti sgt laku pd nx elction.

Anonymous said...

salam Bro Gap.....

ngeri gak artikel kali nie....bukan sbab beritanya, tp sikap ngadu domba yg dijalankan Gap & rakan2....saya tak tahu nak cakap ape...sbab bab ngadu domba/melaga-laga sesama umat amat dilarang dlm Agama Islam.....aku tak mahu terbabit dlam hal nie....mana yg sokong perbuatan GAP nie, aku doakan semoga ALLAH ampunkan dosa kamu.....

p/s: pd manusia yg memberi makna -ajb- tu, aku tak marah, cuma kesian tahap pemikiran kanak2 kamu tu jee...
-ajb-

Cucu Tok Selampit said...

GAP, perjuangan belum selesai. Mari kita hancurkankan pakatan haram yang terdiri daripada Parti Angguk Saja (PAS), Batang Keadilan Rakyat dan Parti Syaitan.

GAP KEMBALI said...

ajb

adu domba ? nantikan impak BESAR kami lakukan secara sulit untuk jatuhkan anwar dan pemerintahan PR selangor !

politik adalah game persepsi, pas telah hancur kredibiliti !

anwar ibrahim, masa kamu akan tiba.

Mazlees Sarong said...

UMNO YANG BODOH!
HIDUP DALAM KESENANGAN, TERUSKAN LAGI BERMEWAH-MEWAH
TAK PAYAH BUAT KERJA
TOK SAH SERANG PEMBANGKANG
BIARKAN ANWAR KUASAI POLITIK NEGARA

YANG PENTING AKU DAH KAYAAAA

Lawyer Garang said...

ang gap sayang...,
agak2nya apakah super power yg ade pd anwar..?
jez cudnt b liv it laa, teks ucapn dasar muktamar dibuat sendiri oleh guru hadi bukannya umno yg buatkan..

Anonymous said...

GAP..harap boleh komen..thanks..

http://writtenbyhim.wordpress.com/2009/06/23/tipah-tertipu-bangtipah-tertipu-versi-bn/

syedmzazi said...

aku dah agak dah,haritu ada benda yang aku komen......soalan yang hang tanya.......ada titik hitam ka hang dengan pas.Harini depa sendiri yang jawab..dapat kita nilai sikap sebenar pas.memang tak boleh percaya..pas memang tak ada pendirian sendiri,suka tikam dari belakang..lebih kurang anwar je.Tak ada bezanya pimpinan pas dari atas sampai kebawah.Rakyat dah ditanamkan kebencian mendalam kepada umno melebihi agama dan bangsa sendiri.aku dengan tugasan aku menutralkan pandangan mereka.salam perjuangan GAP.

Oh Me said...

Gelikan Anu-War "harus Bertaubat" Ibrahim ni? Hadi Awang yg nak berkerjasama dengan UMNO dia pulak yang sibuk bagi komen....

BP people anti PR said...

teruskan perjuangan...
hapuskan pr di bumi ini...
aku x rela pengkianat perpaduan melayu bernafas d tanah melayu ini

Shah said...

PAS pun dah duduk semeja dia atas pentas dengan pelacur Eli Wong. PAS tak tahu mahu malu, muak macam kulit kerbau macam dah lali. PAS untuk semua termasuk pelacur, gangster, penyamun, perempuan sial dll

Anonymous said...

Dulu membangun bersama Islam dan sekarang membangun bersama DAPig sial

mohammad azren fooldog PH yg bahalol said...

salam saudara GAP,

Sebenarnya selepas ini PAS akan bakal kehilangan banyak penyokong kerana mereka telah buka mata siapa yang benar dan siapa yang salah; siapa yang mulakan, siapa yang mungkirinya; siapa yang ikhlas dan siapa yang pura-pura.

Kita doakan semoga ramai lagi penyokong Melayu dan Islam terbuka mata dan pintu hati untuk melihat sandiwara terhebat tahun 2009 ini.

Kalau UMNO berseorangan untuk membela Melayu dan Islam pun tidak mengapa, kerana UMNO ikhlas dalam perjuangannya, cuma masih ada segelintir ahlinya yang tidak sedar lagi. Teruskan berdoa..

Kepada ajb...

Sebelum nasihat pada orang lain, nasihat la dulu pada ahli dan pemimpin parti yang anda sokong tu, sebab kebanyakan yang ada dalam parti tu memang LEMBU macam saudara juga....

p/s: pd manusia yg bergelar -ajb- tu, aku tak marah, cuma kesian tahap pemikiran LEMBU kamu tu jee...

GAP KEMBALI said...

lawyer garang
satu perkara rakyat harus kita faham, pas tiada pernah konsisten dalam perjuangkan matlamat politik mereka.

anwar mengetahui kelemahan ini, maka anwar menjalan operandinya.ada cerita sulit selit, anwar punyai pujukan luarbiasa, 1 minit bersamanya anda pasti terpesona walaupun anda maki hamun dia sebelumnya..ini cerita benar. lawyer garang, tima kasih panggil gap sayang.

shonzu melengkap cerita flip flop pas.

fedup said...

tak malu betui mereka..kita yang di katakan mengadu domba..kalau betullah yang dikatakan kepimpinan ulama takkan sampai hendak menipu sebegini..sedih kecewa dengan sikap PAS..'

nak kata k;jaan yang putar belit..apa..ucapan dia buat kat muktamar tu guna bahasa siam ker..sampai kita tak paham..

Kalau kaji2 balik la kan..siapa ingat masa bang Nuar tu dalam UMNO dulu dia reka pasal nepotisme kronisme dan macam2 lagi..siapa yang kena Zahid hamidi dan team..sekarang dia ulangi cara yang sama ini..kena sedar semua..

Bro GAP..teruskan..aku tetap menyokong kowg semua..terutama menganyang bang nuar tu..sekarang ini bukan PAKATAN RAKYAT TAPI PEMBELIT PENIPU RAKYAT..

rasa2nya lepas nie ada director filem tamil datang buat filem nie..putar memutar..

Sabda Rasulullah s.a.w seorang laki - laki yang menuduh laki - laki lain itu jahat, atau menuduhnya kafir, maka tuduhannya akan berbalik kepada dirinya, seandainya orang yang di tuduhnya itu tidak seperti itu' - Shahih Bukhari

dulu asyik menuduh UMNO laa..k'jaan la kafir menipu memutar belit fakta sekarang apa jadi..janji Allah itu benar..

Ashley Ahmed said...

Salam,

Depa igt Islam depa punya, bila hentam depa, depa pki ayat quran, bla hentam org depa pki ayat quran. depa turut quran atau quran turut depa?

Betoi juga Mazlees...

Anu-WAR- berahi-M said...

Kurang setuju..

Aku kurang setuju dengan nama website ni...gerakan anti PKR..tapi yg byk dlm blog ni lebih anti PAS.. aku keliru, tolongg....

buat ahli PKR, masuklah parti DAP pasal dasar perjuangan kamu lebih kurang same aje dengan mereka..

Anonymous said...

saudara gap, apa niat anda sebenarnya mewujudkan blog ini?
Segala isi kandungan dalam blog ini sebenarnya menggambarkan kejahilan saudara yang nyata dan tidak berpaksikan kewarasan seorang yang berilmu dan bertamadun.. memang diakui keadaan politik negara ini amat getir dan kian meruncing dengan perpecahan bangsa melayu. Apakah sebabnya? tepuk dada tanya diri, tanya iman.. Kerana duit kerana kuasa manusia mudah lupa dan akhirnya bangsa kita yang merana.. keadaan ini perlu dibetulkan dengan tindakan yang benar dan ikhlas dalam memperjuangkan survival melayu yang tulen. Tak perlulah menuding jari kepada sesiapa, marilah kita sama-sama bangunkan anak bangsa kita dengan kekuatan ilmu dan berjuanglah seperti Allahyarham Tun Ghafar Baba..