IKLAN BERBAYAR

Sunday, June 28, 2009

SELANGOR BANGKIT : EZAM BERIKRAR BAHAWA UMNO AKAN TAWAN SEMULA SELANGOR !

malam tadi ada peristiwa memalukan berlaku, pada pengamatan aku ia berlaku kali ke 2 dalam masa 1 bulan..

ezam telah memalukan husam dalam siri debat di tv9, dan malam tadi aku menyaksikan sendiri buat kali pertama di depan mata kepala aku pencacai-pencacai pas dan pkr DIMALUKAN,DI AIBKAN secara yang paling serius pernah dilakukan oleh ezam...

malam tadi aku di kuala lumpur, bermesyuarat dengan beberapa pimpinan AMK yang mahu mengambil alih tampok pimpinan AMK dalam pemilihan jawatan bahagian dan negeri tidak lama lagi. hampir 15 bakal calon ketua AMK ini adalah ahli umno yang bakal berperang dalam merebut kerusi ketua AMK bahagian selangor..ok cukup cukup..

panggilan telefon dari bloger medan info akan ceramah sulong ezam di taman medan PJ, membuatkan aku balik awal... sampai disana ezam sudah 15 minit berceramah..

di luar pagar dewan kelihatan beberapa pencacai sampah yang aku percayai kumpulan penyokong pkr/pas. mereka menjerit jerit bagaikan monyet monyet dalam kandang kelaparan, cuba menggangu konsentrasi ezam. perkara ini berlangsung hampir 30 minit.

ezam yang pada mulanya tiada keinginan untuk melayan karenah monyet-monyet ini, mula memandang mereka. satu persatu hujah dikeluarkan dengan penuh semangat, suaranya cukup keras. bermula dengan nizar yang biadap pada sultan,penyokong baring atas jalan,pas yang menjadi kuda tunggangan dap,hudud dan negara islam yang terpaksa melalui kebenaran dap dan anwar attaturk meliwat saiful telah MELENYAPKAN SAMA SEKALI SUARA-SUARA PROVOKASI murahan tahap monyet penyokong pkr..suara provokasi mulai senyap dan semangat penyokong pakatan mulai berderai hancur luluh jatuh ke bumi tatkala dibelasah secara bertalu-talu oleh ezam !!!

bagi aku, inilah pertama kali aku melihat ezam melalui ceramah umno di taman medan PJ, melanyak secukup cukupnya anwar,nizar dan dap !!!!!!!!!!!! buat pertama kali aku melihatkan seluruh hadirin umno dan pengundi atas pagar bagai dihasut histeria luar biasa keadaannya mendengar ucapan dan hantaman paling berapi daripada ezam. mereka kelihatan cukup bersemangat dan sungguh energetik !mungkin kalau anwar,kit siang atau nizar lalu di depan ketika itu, dah mampos kot 3 ekor ni dikerjakan oleh penonton !!!!

ezam berjanji, taman medan adalah permulaan nya. aku sempat bersalam dengannya dan memberitahu malam ini dia seperti ezam 10 tahun lalu.... di waktu era kebangkitan reformasi. dia menjawap serius ini adalah permulaan, dia akan membantu seluruh jentera umno untuk bangkit dan merampas pemerintahan selangor dari pakatan !!!!

baca link ini...


dan star online

19 comments:

Anonymous said...

salam bro...
rakaman video ceramah ezam ada tak malam tu?

Kumbang said...

salam bro,
videonya mana?..1 Malaysia nak tengok ni..hehe

Hidup Ezam !!

GAP KEMBALI said...

bro

kamera video takde la..

Parpu Kari said...

SAYANG LA, SEPATUTNYA DI RAKAM KAN, TAKPE BRO GAP, KITA COLLECT DERMA LEPAS NI UNTUK BELI VIDEO CAM!

AKU HARAP UMNO BANGKIT SEKARANG, JANGAN LENA DIBUAI MIMPI ATAU MASIH LAGI DALAM MOOD CUTI-CUTI MALAYSIA...

ZAMAN BERLEMBUT DAN DIAM SUDAH BERLALU, MASANYA UNTUK KITA BANGKIT DAN MENENTANG MUSH DURJANA AL JUBURI, NIZAR MENTAL SERTA DAP!

AYUH RAKYAT MALAYSIA KITA BANGKIT DAN MENOLAK PAKATAN SIALAN AL JUBURI INI!

Parpu Kari said...

SAYANG LA, SEPATUTNYA DI RAKAM KAN, TAKPE BRO GAP, KITA COLLECT DERMA LEPAS NI UNTUK BELI VIDEO CAM!

AKU HARAP UMNO BANGKIT SEKARANG, JANGAN LENA DIBUAI MIMPI ATAU MASIH LAGI DALAM MOOD CUTI-CUTI MALAYSIA...

ZAMAN BERLEMBUT DAN DIAM SUDAH BERLALU, MASANYA UNTUK KITA BANGKIT DAN MENENTANG MUSH DURJANA AL JUBURI, NIZAR MENTAL SERTA DAP!

AYUH RAKYAT MALAYSIA KITA BANGKIT DAN MENOLAK PAKATAN SIALAN AL JUBURI INI!

IR UMNO 50an said...

apa ni censor2...!!!Mana dia Demokrasi???Saya punya komen apa tak siar2...UMNO sama UMNO pun nak
block2 ke?? MCM GINI MANA NAK MAJU???? Ini lah dia budaya UMNO..
KATA ORANG ENGKAU YG LEBIH....!!!!!

cikgu shafiq said...

kalo de vdeo lg best..
dh lma xtgk org kna ayt2 pdas ni..

Jeffry said...

BRO KALAU BLH WA NK MINTAK EZAM TURUN JB BRO!..WAT CERAMAH KT SNI PULAK BRO!..AISEHMENNNNN!!..PLS EZAM!..PLS!..PLS!..PLSSSSSSSS!!!!

mamak selatan said...

Betil szam dapat tawan selangor dengan ceta lembu dan kereta kah kah kah best punya ceta.Wa mamu pula nak derma kahkahkah.

GAP KEMBALI said...

umno perlu lawan ... bangkitlah daripada tidor yang panjang..

takkan nak harap bloger je !

Cheguman said...

Bro,
Budak-budak PKR tu nak lawan Ezam? Kalau aku ada situ aku suruh diorang balik tidur je.

Sebenarnya gerakan besar-besaran secara online dan ofline sedang bermula sebagaimana kata Ezam itu.

Tunggu...

Rahman,Ahchong,Muniandy said...

elok tuh.ezam ooo ezam.bawalah semua amk pkr sertai umno.lanyak jgn tak lanyak.hentak jgn tak hentak.kami para blogger di belakang anda ezam oooo ezam.

GAP KEMBALI said...

cheguman

malam tadi kalau bro,parpu dan gomo ade..aku rasa dah bertumbuk kot..

8julai..jana kan kebangkitan rakyat menoolak peliwat !

Saiful sodom said...

yeah,,
kita pergi ramai ramai 8 julai ni. Si gemuk Parpukari, yang pastinya sudah menggomol saiful dari belakang, yang si GAP ni dah letih di anukan oleh saiful..mari kita memperjuangkan kawan kita. Dia adalah mangsa. Kita sudah tiada selera dengan saiful lagi. Anal dia dah ada bau
hahahah

Observer said...

Bagi aku Ezam ini umpama jelmaan Anwar apabila berpidato. Mempunyai karisma dan ucapannya juga mampu menarik minat para pendengar. Maklumlah anak didik Anwar. Semoga beliau terus memperjuangkan apa yang benar dan beliau percaya.

YB_ajak said...

GAP,

hang patut rakam ceramah ezam tu...mau tunjuk satu malaya sapa itu anuwar....takpe esok masih ada...

kalaulah si ezam dapat tawan selangor...fuyoooo GAP...itu kalid ibrahim mesti jual dia punya lexus...hihihihihihi

GAP jangan kata parpu, gomo, aku pun hati panas bila dengar penyokong PKR bikin hal....

YB Ajak

PolanPolan said...

Salam bro,
nampaknya ahli BPN kena donate & merekrut cameraman,banyak ceramah2 n program yang dianjurkan x sempat le nak join..rugi

pada pandangan aku selangor dapat ditawan,kekalahan BN semasa PRU yg lalu hanya ala boleh dikatakan rakyat merajuk je.YB2 PR di selangor diibaratkan pagar yg x boleh diharap diantaranya ahli parlimen P.99(hanya pandai menemplak mukanya yg kurang cantik disebalik projek BN yang siap selepas kekalahan BN di PRU sebelum ini)DUN N.18(ala mula2 je rajin,haa skang lalu pn x)N.19&P.98(padan muka pada yang mengundi mangkuk ni, bila dah susah, BN gak yg tolong)yang lain2 malas aku nk menaip panjang, pendek kata khalid n da gang mmg x boleh pakai, cuma tunggu masa..

GAP, pas ni anjing PR menyalak lg, jgn ckp byk, kasi tinju je, bg gegar skit otak anjing PR yg penuh sawang dah lama x diselenggara, manala tau kot2 leh jadi bijak balik...

harhar..

Lawyer Garang said...

ape la u bro..!!!!
knape tak advertise awal2 ada ceramah ezam..???? i really missed his ceramah so much

mlm 2 during ceramah abg hamdan at s.alm, i saw ezam but he didnt took stage to ceramah..

nxt time pls la bro, let us knw early, geraammm plak rasernya got 2 knw ade ugly incident by stupid opposition supporters..! if i waz there, tau la nak ajar they all nie

kim salam kat ezam pls...

GAP KEMBALI said...

yb ajak

kalau ada kaki liwat kat tempat ceramah tu, pasti aku dah arahkan dorang liwat sekor-sekor monyet pkr/pas tu..biar dia rasa erti liwat..

pola polan
bkan tinju je..kalau kau ade kat situ siap bertumbuk mau..

lawyer garang
last minit dapat tau, budak2 kat situ tak petik suis je, kalau tidak dah berentap kot. mau ada pas/pkr yang jadi mayat..

satu perkara yang gap suka, tahap kesabaran penyokong umno dan pengundi atas pagar gap salute..meeka bergegar dalam ceramah ezam tapi tak mau melayan suara monyet kat luar dewan..

bg gap, provokasi sebegini perlu terus berlaku, supaya pengundi atas pagar menyampah dengan pukimak2 kononnya islam tapi perangai macam sial. advantage untuk umno