IKLAN BERBAYAR

Saturday, June 27, 2009

8 JULAI : ANWAR DAN PENYOKONG SEMAKIN KEPANASAN DENGAN KEMPEN 'SOKONG SAIFUL'

alhamdulillah, moral penyokong-penyokong pkr semakin dowan dan terus down. kempen sokong saiful bukhari yang akan diketuai oleh gap dan rakan bloger sudah menampakkan impak besar.

lihat link ini. betapa kepanasan mereka membela anwar attaturk,pengadai islam penggadai bangsa !

6 comments:

Rahman,Ahchong,Muniandy said...

saudara,salam ziarah.
Bukan sahaja PKR di downkan tapi tlg pastikan yg kita semua wajib kuburkan PKR/PAS/DAP.Merka ini semua adalah perosak masyarakat negara Malaysia.Kata hikmah untuk tahun ini adalah "UNDI PAS BERMAKNA UNDI MASUK NERAKA"

Anonymous said...

nak tgk gak brp ramai nak dtg nnt...

ada nasi bungkus x?tshirt dapat x? brp duit nak bg?

aku nak p gak, nak contact sape ni?
hihihi...

mrL

Anonymous said...

aku mesti pegiii...celaka punya anwar

danish said...

Aku pun nak....Anwar memang patut kena...kita hukum ramai-ramai... hukum sontot beramai-ramai..ni asik dia je yg menyontot..

Nanti aku panggil geng2 Blueboy ajak join..dorang mesti suka..tambah lak mentor sontot ada kat situ... isk..kawan aku si zam mesti seronok, seronok dapat bontot kerepot cam si Anwar tu

liwat liwat jugak brother. .. said...

eh ah chong beradap sket! pkr dap tu wajib,pas agk releven. ibarat mcm drM kata kalu tak.. kerajaan takde cermin muka ,nk tgk muka mrk.cantik ka tak cntiK ka. PAS msti dtarbiahkan kasi cerdik camne nk kurangkan judi.arak.dandut.zina.liwat.bohsia yg makin dibnggakan remaja kini. bg kerajaan ada segan sket.kena berdiri di atas politik mcm raja perak bg tau tu. kena cerdik mcm diaorg tu jgak beb..ini long term brother..kita semua adik beradik mesti msk syurga xkira politik apa nama..

Peliwat Bangsaku Silakan..kutemankn dikau ke pnjara said...

woi kapal da lama sound..enough.. so much trouble to the country..tobat nuar..tobat nuar.. org melayu kata..hang da jadi Peliwat Bangsa.. Hang tak sedaq ka... itula pasai hang kena msk penjara.. PakLh suruh rehat, tobattt, duduk surau sufi tu, jgn meliwat. Tp hang makan tongkat ali kasi lg kuat, lg hebat, bini hang da expired, hang nk tabuq kat mana. hang da xblh contact nala pun. dia pun da tobat, kapal nasihaT, xnak lg suply service apa2..UMUR da SIKIT ja.. ingatla ANAK CUCU kita dbwh DAP jugak JAGA..