Monday, July 6, 2009

8 JULAI : APA YANG PERLU ANDA LAKUKAN ?


-hadirkan diri anda memakai pakaian putih.
-tiba di sana kita berkumpul dengan aman.
-nampak saiful bukhari kita lambaikan tangan tanda sokongan.
-nampak anwar attaturk, kita cakap kat dia 'JANGAN LARI'
-selawat beramai-ramai.
-tiada caci maki kepada pihak sana.
-sebarang provokatif bermakna si pelaku itu adalah dari pihak anwar.(kami akan tahan)
-bawalah kertas A4 atau manilla kad yang ada slogan..RAKYAT SOKONG SAIFUL,ANWAR JANGAN LARI LAGI,JUSTICE 4 SAIFUL.


7 comments:

Peluang Terakhir.. said...

PADA MEREKA YG WAS2 atau munskil, DAN TIDAK SANGGUP MELAKUKAN KELAS PERTAMA.. BOLEH la lakukan kelas sederhana..

bawalah sepanduk or atleast A4 "Berani Kerana Benar, Takut Kerana salah".. kalu takut baju putih, kai..baju kelabu taik anjing pun boleh..apa2 baju pun boleh la..bedal la jelah..Kalau dah xde sgt kan GAP..

Apa2pun aku dongar ko (nua) masuk la.. rehat lah dalam penjara..Paklah belajar la dari kesilapan..serta menantunya..jinggo..seseorng tu tak boleh berubah pun jika dah terlalu sgt tua kecuali micheal jackson..

lagi pun ini bukan Melayu..kalau Melayu dia xkan jadi anjing yang tersepit.. DAN gigit balik..dia ni eerrr..memang anjing la.. anjing DAP..rasanya...

ko nak gunakan DAP??...Haha singA-pura2 tu pun dah buka special branch dia.. melingkup la Melayu lepah ni..

Cucu Tok Selampit said...

Kita jumpa di sana.

Anonymous said...

Salam Bro Gap.....

seperti yg aku tulis sebelum2 nie, aku tetap yakin & percaya pd laporan perubatan yg dikeluarkan oleh doktor Pusrawi(dah hilang keje doktor tu, akibat mempertahankan kenyataan beliau sendiri) yang mengatakan Mamat saiFOOL nie,duburnya tiada langsung kesan2 diliwat pon, beberapa jam sebelum si SaiFOOL nie buat laporan polis....dan aku tetap percaya pd laporan pertama yg dikeluarkan dari HUKM,HKL & Hospt. Selayang yg mengeluarkan laporan yg mengesahkan bahwa DUBUR SaiFOOL nie tiada langsung kesan diliwat pon (w/pon selepas itu laporan dari HKL,HUKM & Hosp. Selayang diubah...dan laporan hosp. Pusrawi ditolak(maklumla sepital swasta...paham2 jelaa)...pd aku , semestinyalah doktor yg beretika,bermoral serta bermaruah akan mengatakan perkara yg benar & tidak akan menggadaikan maruah mereka sebagai doktor....semoga kebenaran akan terungkai kelak.....suka aku sarankan kepada sesiapa yg beria-ia nak memberi sokongan kpd SaiFool nie, eloklah fikirkan semula tindakan kamu tu...nnti dipelangkung oleh polis2 & FRU...maklumlah perhimpunan tanpa permit,kecualilah korang2 semua pakai lambang umNOO tuh...besar kemungkinan polis takkan kacooo laa w/pon tanpa permit polis...

-ajb-

Anonymous said...

xpelah ajb

kalau orang x yakin dgn dr pusrawi tu..
tak pelah nak buat camne..kan dah org kata memang xde kesan liwat

macam ko ngan aku aku sebut ANUAR PELIWAT BANGSA, ko mesti ingat aku 'UMNO' KAN..cam tu le..

CAM dr pusrawi la.. dengar je ..anuar ibarahim ...kawan baik dia dulu...mesti ingat KONSPIRASI punya.. (kat sini dah rasa cam senget dah)

kalu DR. KATA SAH ada liwat.. dah SAH najib yg plan.. lebih baik report xliwat...harap2 xLAH dilewat-LEWAT..kan

polis centrii want to jaga said...

aku doa kebenaran akan muncul jua. apala cite meka brdua ni.. tp kalu dia dpt msk sg besi..aku bersyukur jg. dpt la aku tumpu pd carier smula.. aku ingat bila keluar jail jd bahgia mesia ni. jd lebih gila rupanya.. so apa2 cite.. ko rehat la kat dlm hotel tu selagi ada sdkt baki nyawa d badan k.. kalu ye pun xlah malu sgt..kalu member2 baju belang2 tanya..u know it was a BIG Konspirasi u know..

..."polis centrii want to jaga"
"..anuar mati...DAP..JAGA.."
pilah undi Pakat-Pakat-Kasi-DAP-Jaga..

singa pura2 dah pasang bendera kat penang..wow caya la..wa respect sama lu olang maluyu..wa caya sama lu.. Yap yap hurray ..Yap Yap Kuan Yeuw..

Anonymous said...

Bro alj , lu tulis mcm lu tak percaya langsung anwar meliwat si saiful , tak pa lah lu punya otak lu pikir sendirilah , untuk perhatian alj,jubur susah nak trace jika ada liwat nak2 lagi jika sipeliwat tegar guna keywai ( lotion pelicin lah ) . lagipun jubur tak ada " SELAPUT DARA " lagi susahlah . Tapi aku tak faham kenapa lu pakai nick name " ALJ " macam ALJUB je !!!!!!!

Anonymous said...

AMK Shamsul tak kena bontot dia. Kalau kena bontot dia atau adik dia baru dia tahu. Tapi DSAI tak mahu orang pendek mamcam Shamsul. Anuar suka kulit putih. Mungkin Azmin Ali pun kena bedal. Harap selepas ini mangsa Anuar berani tampil lah kehadapan seperti Meor, pensyarah UKM dll.