Monday, July 6, 2009

8 JULAI : OOOO..GGAPP TAKUT LAAA..EEEEEE


DARI AGENDADAILY

Bahang menjelang mulanya bicara kes dakwaan liwat Datuk Seri Anwar Ibrahim yang dijadual Rabu ini semakin terasa.

Dicelah-celah usaha Anwar mencari jalan menerusi proses mahkamah untuk membatalkan kes itu media PKR sudahpun memainkan peranan sebagai hakim istihar beliau tidak bersalah.

Kalau mengikut aturan undang-undang tindak tanduk itu nyata contempt of court.

Anwar pula yang akan berdepan dengan bekas pembantu peribadinya,Saiful Bukhari Azlan dalam gelanggang mahkamah juga sudah rancak main ayat-ayat untuk menarik simpati orangramai pada kes itu dalam ceramah-ceramah politiknya.

Ia dikatakan naluri biasa pada sesiapa pun jika kena berdepan dengan lawan yang ‘ tahu banyak’.

Siapa tahu mungkin ada ‘cerita-cerita meletup’ yang bakal terbongkar dalam keterangan Saiful di mahkamah kelak.

Seperti diduga PKR akan memperhebatkan perang sarafnya ketika perbicaraan berlangsung untuk mempengaruhi pemikiran orangramai bahawa kes itu satu konspirasi politik.

Ketua Pemuda PKR Shamsul Iskandar Mohd. Akin Ahad melancarkan KEJAM,singkatan pada Gerakan Rakyat Tolak Konspirasi Jahat Terhadap Datuk Seri Anwar Ibrahim.

Ia sebagai tanda solidariti pada Anwar.

Katanya gerakan itu antara lain akan menyebar fakta-fakta untuk mendakwa kes itu satu konspirasi.

Menurut Shamsul Iskandar mereka juga rancang nak bawa 5,000 penyokong membanjiri Kompleks Mahkamah Jalan Duta, Kuala Lumpur masa perbicaraan Rabu ini.

Baginya itu bukan perhimpunan haram kerana perbicaraan di mahkamah terbuka dihadiri sesiapapun dan mereka datang bukan nak buat huru hara.

Soalnya mampukah Ketua Pemuda parti yang sentiasa menggangap apa jua yang tidak menyebelahinya sebagai tidak adil itu... jamin tiada kekecohan akan timbul?

Juga apakah keadilan hanya penting bagi Anwar tapi tidak bagi Saiful ?

6 comments:

Anonymous said...

Depa tak tahu kah DSAI kaki bontot. Beberapa banyak sudah jadi mangsa seprti Azizan, Meor, Sukma dan terkini Saiful. Mungkin Azmin Ali punya bontot pun dia bedal sebab DSAI suka manusia yang lembut dan kulit yang putih. Harap siapa yang menjadi mangsa DSAI datang kehadapan buat laporan civil terhadap DSAI. Berani kerana benar

Anonymous said...

KEHKEHKEH JUBUR ANUWAR KEPANASAN MELETOP2 MCM BARA API KENE TUANG DGN AIR KEHKEHKEH. KLU DIA BWK 5000 YG SEMUANYA KAKI PENADAH JUBOR, BLEY KE DIA JAMIN XDE KECOH2 KT SNA NANTI?..PIRAHHH MABOK KO SAMDOL!..EH SLH!..SAMSUL!..HARRKK PTUIHH!

Cucu Tok Selampit said...

Ni Shamsul yang sama terkencing dalam seluar kerana takutkan Pemuda UMNO? Dia datang suruk dia kencing dulu. Jangan kencing dalam seluar buat kali kedua. Busuk!

Anonymous said...

Peh.. menakutkan.. ngeri... 5000 tu... hang jangan main2 GAP... hahaha... cam bagus jer ketua AMK tu.. jgn esok kena sergah lagi sekali.. kencing lagi dalam seluar.. dah la kepala selalu kena kencing... elok la tu... agak2 la bape ramai org dtg mewakili "KEJAM" tu... dulu ckp 100,000 yg datang 5000... kali nie aku risau yang nie pat lima kerat jer... byk lagi pegawai mahkamah... tak pe.. harap2 yg kempen pakai baju putih lagi ramai... tolong bungkuskan mamat nie... check in kan ketuanya dalam hotel sungai buluh... dasar P*****t...

terima kasih tuan blog

perlop

hilbert said...

Salam GAP,

Anwar dan PKR semakin terdesak...hidung semakin tersumbat dah...

5000 orang yang KYJAM tu nak kumpul...weiii..,banyak tu...

Tak payah banyak sampai ribu-ribulah Shamsul...mahkamah bukannya nak buat konsert "Nyanyi Jilat Menjilat"...lah...

PolanPolan said...

salam

5000 org ke? atau termasuk beruk, belangkas serta siamang skali? 5000 org ni semua tokey balak? dok goyang kaki, bila duit x ada disebabkan dek terajang oleh majikan, baru bising kerajaan zalim x bantu penganggur..
agaknya 5000 ni dikalangan mereka yg pernah termakan biskut meri kangkang en nuar kot