Saturday, July 18, 2009

ADUN PAKATAN SELANGOR SALING TIKAM MENIKAM !

kekecohan yang dilakukan oleh ronnie liu sekadar lakonan diversi. jawapan kepada kematian setpol dap masih belum ketemui. matinya setpol dap ini adalah sekadar gambaran smoking skrin yang dipamer didepan mata sahaja. beza penerimaan pemimpin umno disabitkan kesalahan terhadap rasuah tiada sampai ke peringkat kematian, ini yang membezakan antara umno dan pakatan.

ini semua diversi, persoalan besar yang memulakan spark atau percikan jangan kita lupakan. KERAJAAN PAKATAN SELANGOR kini berdepan dengan masalah yang cukup genting, rasuah dan penyelewengan kini sudah dihidu oleh SPRM , ia bisa menggoncangkan pentadbiran pakatan rapuh ini.

bermula dengan kabaran ketidakpuasan jawatan exco,menjurus kepada monopoli maha besar dap dan pkr menguasai tender-tender kerja maka bermula etika politikal animalisme, tikam menikam demi kemarukan kuasa dunia.

azmin ali sudah mengetahui bahawa sanya nyawa politikal adun melayu bisa menemui ajalnya dalam pilihanraya ke 13. khalid ibrahim melaksanakan sistem pemerintahan kaedah bisnes dan urusniaga untung rugi,apa sahaja yang agenda yang difikirkan untung maka ia perlu diteruskan demi mengekalkan kuasa. lihat sahaja keputusan kerajaan negeri meluluskan pembinaan kuil tokong dan gereja kini bisa melebihi 10 ribu kaki persegi. rakyat(melayu) selangor kini sedang memerhati sekitarnya, pembangunan kuil luar biasa sedang giat dibina..azmin ali pening kepala dengan khalid berahim yang gila glamer.

azmin ali menggunakan wee chee keong sebagai panglima menyerang dap cina. manakala kumpulan penyokong kerajaan (backbencher) yang diketuai oleh azmin ali menyerang exco melayu dan mb .. serangan mereka tersusun namun masih ada kelompongannya.

lompong ? ya lompong kerana rakan-rakan adun pakatan sebenarnya saling tikam menikam demi menyelamatkan kedudukan dan pangkat. kekalutan di peringkat pentadbiran negeri juga disahut luar biasa kalutnya di peringkat bahagian. parti pas selangor sedang berkelakuan de-aktif. lari menjauhkan diri bagi mengelakkan kontroversi, namun tangan-tangan mereka adakalanya menjolok beberapa dokumentasi penting kepada pihak lawan.

disini KITA menjalankan operasi. bukan membantu tetapi mematikan sama sekali pentadbiran pakatan selangor secepat mungkin.. semalam kami mendedahkan sedikit sahaja penyelewengan pegawai adun batu tiga rodziah ismail. rakan bloger harus fokus kepada serangan rasuah dan penyelewengan pemimpin pakatan selangor. refresh dan kembangkan ia sebagai peranti serangan menjatuhkan kerajaan pakatan.

BENARKAH SATU PILIHANRAYA KECIL BAKAL BERLAKU DISELANGOR ? kami sedang mengusahakan gerakan ke arah itu, doakan kejayaan kami.

14 comments:

PawanaMelati said...

JANGAN MIMPI DI SIANG HARI NAK JATUHKAN KERAJAN SELANGOR SEKARANG.

PawanaMelati said...

JANGAN MIMPI NAK JATUHKAN KERAJAAN SELANGOR SEKARANG.

Labu Labi said...

make sure xde org sampai jd spider man terjun dgn labu2nye. mrk bunuh diri , org lain yg susah.

Junah said...

Salam,

Sentiasa berdoa, haih jgn la pakatan memerintah, pasal rasuah pun boleh buang orang dr tingkat 20, minta simpang la.

Arif Omar said...

dah nak padam dah. nyawa ikan dah tu. mano pun dah nak terbang.

TAK SANGKA said...

TAK MUNGKIN! MUSTAHIL ! Xade langsung sebab/teori org pakatan sangup bunuh member sndri. XDE teori LOGIK pun..apa? 'selamat' gaya kongsi gelap? kame kaze? BN nk 'cipta bunuh diri' ni apa JADAHnya.!! nya. yg paling terdesak politiknya..anuar ibrahim tarikh bila dah dkt KELUAR STATEMENT sokong chngpeng..(sedut sokongan MCA~grakn). Adakah 'BACKUP' anua (dr tmpat2 trtentu)ada JANJi apa2 ?......Mai Habaq Apa Teorinya...KITA MINTAK SINGAPURA juga Tolong SIASAT KES yg sgt RUMIT ni !!

Jeffry said...

SLM BRO..BIAR DIORANG MAIN TIKAM2 SAMPAI MAMPOS SEMUA SKALI!..SNANG SKET TAK BYK KARENAH. ANYWAY KALAU DIORANG TIKAM KE NAK APE KE TLG PEGI KAT TGH LAUT!..KLU MATI PUN BIAR JD LAUK IKAN..POLIS PUN X PENING KEPALA NK SIASAT!..RAKYAT PUN X PAYAH NK BUAT DEMO LG! KEHKEHKEH

yopman said...

Salam sejahtera,
Tahniah dan teruskan usaha anda semampu mungkin.
Saat dan ketika yg baik membuat serangan ialah ketika musuh berada dalam keadaan lemah dan berpecah belah.
Teman sokong dari jauh dgn cara sendiri.

Ikhlas dari,
sanasinigitugini.

Kisah sapi betina dalam surah Al-Baqarah.... said...

Kisah sapi betina dalam surah Al-Baqarah....

2 orang anak saudara nih...dok tunggu bila lah pak cik depa nih

nak mati(lembat sangat nih..tua..tua dah..), lalu anak saudara

itu bunuh dia supaya mereka mendapat harta pusaka.


-Lalu mereka USUNG mayat itu, letak kat pintu rumah puak lain,

kat kg seberang

-Lalu, jadi TUDUH MENUDUH.., kata org kampung tu bunuh.


-Kemudian , si PEMBUNUH itu pon, p lah jumpa nabi Musa a.s ,

kata orang kampung lain yang bunuh pak saudara itu.


-Lalu, kata Musa a.s , Allah soh mereka sembelih lembu,dan kerat

ekor atau ada kata lidah lembu itu, dan pukul pada mayat itu.


-Dengan izin Allah, hiduplah mayat itu, lalu dia cerita saper

yang bunuh dia,anak saudara SENDIRI yang bunuh.

Anonymous said...

kerajaan pakatan rasuah dah tak lame umurnya...sedikit masa lagi rebah la tu...ak sokong GAP...teruskan perjuangan..

one eye said...

Selangor dah kering dah,sampai duit zakat nak digunakan.Dulu ada 1 billion lebih(kjaan lama), sekarang tinggal 100 juta lebih saja.

Exco2 dap byk bela kongsi gelap,patutlah rumah2 urut,pelacuran,perjudian bercambah bak cendawan lepas hujan.

Inikah yg rakyat Selangor mahukan?Sepatutnya kerajaan yg kurang baik digantikan dgn kjaan yg lebih baik bukan sebaliknya.

Anwar hipokrit tu dulupun kaki rasuah,kronisme,nepotisme,juga salahgunakuasa ..apa yg dia tak buat?Lagi mahu sanjung macam wali?Lagi mahu angkat jadi pemimpin no 1 ke?Apa beza dia dgn pemimpin2 yg dikatakan korup yg PR nak jatuhkan sangat?Kelebihan dia cuma pandai bercakap dan putar belit luarbiasa lebih dr orglain.

Anonymous said...

ya sila lawati MATAMIN.BLOGSPOT.COM disana ada jawapannya...!!!

Anonymous said...

Kerajaan Pakatan adalah boneka DAP. Di Astro macam macam ada? Di Pakatan macam macam rasuah ada. Rasuah DAP kaedah mengikut rompak duit rakyat di siang hari. Kaedah PKR menghulur derma dermawan. PAS pula Amal Jariah. Semua ini ikut boss DSAI ibu segala rasuah di dunia

Anonymous said...

Kerajaan Pakatan adalah boneka DAP. Di Astro macam macam ada? Di Pakatan macam macam rasuah ada. Rasuah DAP kaedah mengikut rompak duit rakyat di siang hari. Kaedah PKR menghulur derma dermawan. PAS pula Amal Jariah. Semua ini ikut boss DSAI ibu segala rasuah di dunia