Friday, July 31, 2009

AYO KADAVALEK ! MIC MACA..SUPERB BRO !

ayo maca mic.. pemuda mic.. kadel venaleki yenndapora kunjuure kureena.. gap very happy maca ! serius maca mic ! kadel vennedi sutteknake rombu tiley yennda MAIKA sollekk pakatan penipu pakatan penipu ! superb maca ..superb ! vadelkudiyama roumbe tirai thanggathirai sappdek ilek kasi ilek unjumare kudiyama !

gap salute pemuda mic ! superb maca superb...yinde kudiyadel MAIKA solekkvadey !ajjoo kadawalek !klik sini untuk pemuda mic gagah berani !

16 comments:

eXception said...

Aduh GAP... Terbelit limpa aku membaca ko punye artikel ni... Nasib baik tak pecah...

eXception - Bukan Sekadar Blog Picisan

PADANGBOLA said...

apokobondo ekau tulih ni jang?

akupedulikhape said...

exception,bukan setakat limpa je nih,hempedu aku pon tersekat kat esofagus aku nih..mane ko translate ayat nih GAP?

megat said...

GAP takde yang alih bahasa ker? haha

Anonymous said...

Peh.. mmg tak paham... hahahaa...

hai.. sejak aku jadi ahli pemuda umno nie... dua2 ketua aku lembik... harap2 yang sebelum nie jangan la ada ati nk jd PM.. mintak tlg la... jikalau anda masih lagi berperangai lembik mcm dulu x payah la.. buat malu jer...

Yang duk ada skang nie.. takut nk demo.. jaga nama konon... educated kata org puteh... bodoh... org gasak kita gasak... nie pasal duk diam la UMNO selalu kena... kata sekolah tinggi sampai oversea... itu pun tak leh pikir kaa.. tu la org kata... senang sangat dapat jawatan... pasal pak mertua jd PM hang pun naik.. niee.. jangan duk lupa... hutang terima kasih masa jadi naib pun tak bayaq lagi... pasal tu sampai kena boo... org duk kait kan die gan rasuah... merata tempat aku pegi.. dari semenanjung sampai ke sabah org duk ckp pasal die rasuah.. mana ada kredibiliti nk jadi ketua... dengar kata terasa ati sampai nk ikut jui meng.. aa.. elok la tu.. leh ganti sam kencing dalam seluar... mamat sam tu dah mcm lembu aku tgk...

Tolong la Pemuda UMNO.. bangkit la... kalau la nie pun hangpa tidoq... tak tau la...

bodo punya olang...

perlop

GAP KEMBALI said...

alo bro..maaf lupa mau translate. ayat aku tu cuma kata 'TAHNIAH PEMUDA MIC' itu je..

SELAMAT ULANG THN 16sep .genap 1thn jd P.MENTRI said...

maknenye- mic jgn bazir wang .Pakatan Menipu Rakyat...MIC juga kna kluar wang ka...PORAAHHH...! ibarat melepaskan Anu Terkepit...esok dia meliwat lagi...itu..Pakar ..Bahasa..tak tau ka...

Anonymous said...

Dei tambi maca,
Apa lu cakap, dei.

Ezad said...

dey macaaa

apa tulis ni?

taruk subtitle laa dey!..

Anonymous said...

elo gap sejak bila ko cakap tamil..
memang terbelit lidah aku nak sebut..
he...he...

ricky said...

Peerrhh tersimpul rapi lidah aku membacaya...

ayyoo-yoo manyak tara paham la macha...taruk itu subtatil juga..

Pejuang Bangsa said...

Pemuda MIC mmg berani !! bertahan di kubu anda ..memang senyap terus penyokong fuckatan riot bila geng MIC kata Pakatan penipu !!

Anonymous said...

salam Gap....

pergghh!!! pandai gak GAP berbahasa Tamil yeee...heheh..ini semua wayang MIC laaa....dah banyak seleweng bisnes MAIKA, memeang patutlan india2 lain tu tuntut duit mereka balik....kene kencing dek MIC & samy DOLL ajee...sama mcm pemuda UmNOO ngan ketua mereka yg pegang keris plastik GABAN....autaaa semua tuuuu...

-ajb-

ejarll said...

-ajb-

bis ko nax yg cmne, yg pegang bontot ke???

or yg selak bontot

or yg @#$%^&+>< bontot.....

MIC pun ok jugak otaknya.. said...

ajb ni pandai je buat cite

tak nampak ka..depa nak tolong BALA TU.. tapi ramai gak xsetuju..lebih2 lagi yg bengang samy lama betui jd presiden tu..

kalau jd beliau lagi lah nampak heronya...

ini mainan politik..depa xnak samy jd presiden lg..
nanti lg susah in future

sama jg ngan paklah..kalau dia jaga terus rosak mesia ni...hancus...

ekonomi..pentadbiran dsb..hancus..
(ORG CINA gak pentingkan ekonomi)

tapi yg berkorban UMNO LA...

Yg amik kesempatan ANUAR LA..

tapi takpe ekonomi dpd dipulihkan ..kalau org cina x respect pengorbannan ini, aku tak tahu la..

kena konfuse ngan anuar habih...mesia ni..

Anonymous said...

SALAM..
BRO KITA PAKAT DEMO DARI SEKSYEN 8 KE PEJABAT MB..KITA KUMPULKAN ORANG ISLAM MELAYU PULAK...KENA BERANI MATI BEB...

AKU MELAYU