IKLAN BERBAYAR

Monday, July 13, 2009

KERAJAAN SELANGOR BAKAL DITUMBANGKAN OLEH KUMPULAN BLOGER !



aku bukan mahu bercerita angkuh lagi sombong, pilihanraya ke 13 baki masanya tinggal 2 tahun sahaja. hingga ke hari ini, indeks KPI yang boleh kami kumpulan bloger berikan kepada ADUN/pemimpin umno selangor sekadar 2/10 sahaja..

ini pandangan jujur, rakyat bawahan sudah bersedia melakukan perobahan menukar kerajaan pimpinan pakatan namun sayang seribu kali sayang, wave atau gelombang kebangkitan rakyat menolak pakatan ini tiada disedari oleh umno selangor. rakyat sudah sedia bangkit namun mereka belum 'bangkit dari tidor' yang lena...

ini adalah teguran jujur, tiada retorika ampu sana ampu sini. bila najib dan muhyidin begitu kuat memerah tenaga mengembalikan sokongan rakyat kepada umno/bn , kelihatan masih ada segelintir pimpinan umno berterusan hipokrit melakonkan watak utama 'bersikap pura-pura'..

ini adalah pendedahan yang akan menjadi pemangkin kejatuhan kerajaan pakatan selangor. kumpulan bloger kami bermati-matian mengorek rahasia yang bisa menumbangkan sebuah kerajaan...

tahniah gap ucapkan kepada usaha tidak pernah kenal jemu salah seorang kumpulan bloger kami. blog medan info kita.. gerakan underground kami akan menjanjikan kejutan maha hebat..

kejatuhan kerajaan selangor pimpinan khalid ibrahim bermula dengan ini..

DAN AKAN DISUSULI DENGAN DOKUMEN RASUAH MEGA !

13 comments:

Medan Info Kita said...

thanx GAP!!!

Parpu Kari said...

alhamdulillah bro, aku pun dah copy paste dari blog medan info mengenai isu ini bro!

semoga selangor akan kembali kepada kita semula!

Zuraidah ampang tu...he he he..menarik kisah yang berlaku kat situ bro...

GAP KEMBALI said...

MIK
ayuh kita tumbangkan kerajaan kalid berahim ! perjuangan islam dan melayu harus kita tunjangi !

parpu
kita akan menjadi pemangkin suara baru kebangkitan melayu/islam !

darul ehsan today (det) said...

bravo...gap bravo...gap bravo...gap

viva la blogger...

megat said...

Aku harap pemimpin UMNO yang tidor tak payah susah susah banggun,biarkan mereka tidor. PRU13 jangan mimpi nak bertanding lagi.Biar blogger ajar mcm mana nak jadi YB

PawanaMelati said...

Tak usah mimpilah nak tengok kerajaan Selangor tumbang. Selangor sekarang jauh lebih baik dari dulu beb..Selesaikan dulu isu villa Khir Toyo tu dulu ,baru rakyat Selangor boleh fikir-fikirkan. Banyak lagi isu korup di Selangor terdahulu belum selesai lagi. Jadi janganlah bermimpi di siang hari bro..

KP said...

tq GAP..Pergerakan Pemuda UMNO Telok Datok sokong GAP..oleh itu kami minta izin dari GAP agar kami dapat cpoy apa2 artikel dari GAP untuk dimuatkan ke dalam blog kami.Harap GAP izinkan..

Panglima Perang Cyber said...

Salam bro.

saya dah sebarkan link ini kepada semua contact dalam YM saya.

semoga mereka akan turut bersama2 kita menyebarkan kebenaran dan menentang kebatilan.

takbirrrrr

GAP KEMBALI said...

det
bravo bravo..mmmmm

megat
syyy...jangan bising broo..syyy

pawana melati
tunggu pukulan maut kami..

kp
kau buat ape ja lah, janji maklumat sampai dan kita tumbangkan mereka..

pang5 perang
sahabat pejuang , demi islam dan melayu kita lawan habis-habisan bro ! tk

Goh Wei Liang said...

GAP. Salam bro. Silakan ambil artikel dari blog aku tu.

Rasanya Khalid Ibrahim pening kepala. Saya setuju dgn komen bro tentang UMNO Sgor.

Sampai berita mcm ni dan serangan terhadap Pakatan, kami blogger perlu turun padang buat.

Bangkit ayuh bangkit, wahai Barisan Nasional Selangor !

GAP KEMBALI said...

bro wei liang goh

tk bro, kita punyai tanggungjawap besar menumbangkan mereka.

Sulhairil Hafiz Bin Haji Sulaiman said...

salam...

Taniah GAP. aku percaya selepas ini mesti si Khalid Ibrahim akan tunduk dengan salah-guna kuasa yang telah dilakukan oleh beliau dan kuncu-kuncunya

Sedingin Salju said...

Bagus Gap. Teruskan usaha. usaha itu tangga kejayaan.