IKLAN BERBAYAR

Sunday, July 12, 2009

SYUKUR BILA NAJIB/MUHYIDIN BERSAMA TABLIGH

KLIK DISINI YOUTUBE NAJIB/MUHYIDIN BERSAMA TABLIGH..SYUKUR SYUKUR !

INILAH JEMAAH DAKWAH AHLI SUNAH WAL JAMMAAH YANG BENAR ! jemaah tabligh adalah jemaah yang begitu kuat memperjuangkan sunah nabi saw. bila najib dan muhyidin datang hadir ke ijtimak tabligh , aku terasa amat bangga dan bersyukur kehadrat ILAHI.

teruskan dakwah wahai karkun ku, insyaallah berkat doa dan usaha akan ramai lagi manusia mendekati dan mengamalkan sunnatullah.
kepada pembaca sekalian, kiranya ada jemaah tabligh datang ke masjid dan surau anda, layanlah mereka dengan baik. mereka itu tetamu anda. cukupkan keperluan mereka.kalau ada orang pas datang kepada anda, tanya dia bila nak buat hudud ?
aku menantikan komen bloger faisal tehrani mengenai jemaah tabligh, masih tak keluar lagi..dia ni kena dakwah sikit pasal terlalu taksub dengan syiah. mat sabu lagi sekor pengikut syiah yang tegar, tak percaya tanya hj hadi kenapa waktu perlantikan ketua penerangan pas, bila disuruh oleh kumpulan erdogan untuk melantik mat sabu sebagai ketua penerangan...
haji hadi bingkas menempelak ' KAMU GILA KE..DIA KAN SYIAH' !

4 comments:

Anonymous said...

aku baru balik dari hadiri perhimpunan tabligh sedunia GAP. aku anggarkan dlm 200-250 ribu hadirin. pendek kata ceramah pas di stadium kota bahru pun kalah lah....

kereta macam lautan, karkun mcm di masjidil haram, melaut org ramai.

org terlalu ramai dan terlalu padat, tapi air muka tetap gembira dan tersenyum.

najib hebat , muhyiddin pun hebat,... diberi ruang utk berucap sepatah dua kata sebagai memberi restu utk perpaduan islam sedunia.

PAS, sesama islam semalaysia pun bergaduh sakan, macamana nak satukan islam sedunia.

salam UMNO dah dihulur tapi ditolak dgn angkuh dan sombong. itulah wajah PAS yg sebenar.

AllahuakbarX3, mereka dtg dari pelusuk dunia dgn satu matlamat untuk merapatkan silaturrahim sesama agama.

ceramah tabligh 3 hari rata2 pasal perpaduan ummah, sayang nabi dgn ikut sunnah, dll.

tak da pun maki hamun, tak da pun benci-membenci, semua saling sayang menyayangi.

nabi muhammad saw kuasai 3/4 dunia hanya melalui kasih sayang, islam tak akan tertegak dgn maki-hamun.

Zul.

dedak said...

tabligh yg sibuk berjuang apenye,pergi selamatkan org palestin,iraq,chechen lagi bagus,tabligh mcm buih kat laut je...bila suruh tegakkan islam dgn memerintah msia,katanya perpecahan...dasar puter belit...org islam kat china kena tindas,islam kat thailan pun gitu,mana gerakan tabligh ni,haprak pun takdak,kecuali org2 yg berjuang menghancurkan kemungkaran dari kerajaan...tabligh ni sibuk suruh org buat baik,tapi tahu yg memerintah ni hampeh,tak nak join parti politik...ikut je budaya tabligh india nu,nak jadi tabligh org tak tinggal politik oi...cakap macam bagus je tabligh ni...nak amar maaruf mesti ngan nahi munkar tau....nahi munkarnya takde...

Anonymous said...

dedak i support U....
mgkin GAP x penh keluaq jemaah kot....
GAP tahu cari yg dlm kain jeww...
hehehe lawak jeww, jgn marah GAP..

GAP kalo nk komen pape pon, komenlah, tp jgn babit kan SYIAH d blog anda sdh naa...
sbb GAP jahil tentang islam...

slama idup GAP, penah ka SYIAH ni mmgangu khidupan,kemewahan,keselesaan GAP? kalo x da, GAP dok diam2 naaa....
sy dr bole lyan blog GAP, jd fedup kalo GAP nk selit n nk melaga2kan SYIAH n SUNNAH!!!

bye GAP..
harap GAP faham same naa..
gdLUCK n HAVE A NICE DAY!!!

Anonymous said...

tuan2 yg dimuliakan Allah swt.. JANGAN nak politikkan usaha agama ni dgn mn2 pihak.. org UMNO ke PAS ke.. kena buat usaha agama..

kepada Dedak.. jgn kata mcam tu.. ada je karkuzari (laporan) dari negara2 tersebut yg "org tabligh" ni pergi berjuang ye.. di Afghanstan, pakistan.. usaha ni tak berjalan dengan POPULIRITI tetapi pengorbanan. takkan nak tunggu akhbar tulis "JEMAAH TABLIGH BERJUANG DI PALESTIN" di selatan thai siapa yg kena tembak.. org buat usaha agama juga yg byk org kata "TABLIGH" ni..
sy minta jgn di politikkan.. masa ijtima' ada je org PAS,PKR yg hadir..