Tuesday, July 28, 2009

PEMUDA UMNO, KOYAKKAN BAJUMU ! AYUH BERSAMA GAP KITA TURUN PERTAHANKAN NEGARA !

1hb ogos dijangka panas. perhimpunan sokong ISA dan antai ISA sudah semakin bingit kedengaran.kedengaran suara-suara partai politik negara untuk memohon rakyat berhimpun tanda solidariti , samada kamu berpihak kepada oposisi atau berada di pihak kerajaan. pilihan ini mudah tiada meletakkan kamu dalam situasi di tengah-tengah. mudah bangat.

semenjak kemenangan luar jangka pihak oposisi memenangi beberapa negeri dan kerusi parlimen, kumpulan ini tiada senyap mahu sunyi daripada membuat 'jambori' kenduri menuntut pesta demokrasi di malaysia disuburkan.

samada memilih jalan gampangan mahupun lacuran, oposisi senantiasa mengeksplotasi apa jua isu demi menarik perhatian . projektori mat jenin 16 september dimana 30 ahli parlimen kerajaan melompat meropakan kaedah politik 'smoking screen' atau mengkaburi skandal seksual luar tabi'e anwar attaturki. satu cerita mahu bikin kecoh sahaja.

apatahlagi pesta tahap sialan jurus gampangan BERSIH mahupun PPSMI, sekadar perhimponan menagih populariti demi mengekalkan momentum sebahagian pengikut fanatikal partai. bicara tentang penglibatan RAKYAT MARHAEN, ia tiada bisa kelihatan kerna player dan para demonstratornya ulangan muka-muka dan pekikan suara keldai yang sama sahaja. 1 hb ogos sekali lagi 'pesta masturbasi politik' daripada pembangkang akan berlaku.

pada tahun 1950, kumpulan anak muda dan kumpulan tua dari seluruh pelosok tanah melayu telah berarak ke perkarangan mahkamah di singapura sewaktu kes natrah mencapai tahap klimaksnya. beratus tangkapan dan hampir 20 kematian dicatatkan sewaktu kebangkitan melayu berlangsung. ada yang ditahan dan dilokap. ini meropakan perhimpunan rakyat terbesar selepas kempen membantah penubuhan malayan union.

kenapa mereka berkumpul ? tiada lain kerna mempertahankan dasar akidah dan perjoangan melayu. perkiraaan fikiran melayu itu mudah, kiranya dicabar agama,bangsa dan negara maka pantang anak melayu berundur,kita akan lawan ! inilah jiwa pendekar yang pernah ada di hati seluruh orang melayu ketika itu.

dato haron pernah menjawat ketua pemuda umno, gahnya beliau pada saat itu amat ditakuti oleh kumpulan kuan yew. bersama dr mahathir mereka pernah menggegarkan persada politikal negara. berentap dengan cina kerna mempertahankan dasar hak bangsa tiada pernah terpadam.

dua tokoh ini meropakan kumpulan pendesak paling tegar, tiada pernah gentar walapun untuk menentang bapak kemerdekaan tunku abdul rahman. menentang bukan bererti membenci, sebaliknya ia manifestasi ketegasan jiwa anak muda untuk senantiasa mendahulukan kepentingan agama bangsa dan negara.mereka mengambil iktibar sejarah perjoangan islam lama.

pemuda umno harus bangkit dan pertahankan negara.tanpa mengira lokasi mahupun platform, apa juga sialan yang coba merosakkan dasar maka disitu pemuda harus ada.. kiranya ada anasir coba menggugat kestabilan negara, maka wajiblah seluruh kumpulan anak muda bangkit dan lawan mereka !

BANGKIT WAHAI SAUDARAKU SANG PEMUDA UMNO, AKU SERU KAMU KOYAKKAN BAJU PEMUDA MU ITU, AYUH BERSAMA AKU GAP KITA TURUN PADA 1 HB OGOS DI KUALA LUMPUR ! AYUH HADIR SEBAGAI ANAK MELAYU.... INGAT SAUDARAKU, ANAK MELAYU PANTANG DICABAR !!!!!!!!!!! BANGKIT DAN LAWAN PERTAHANKAN BANGSA DAN NEGARA TERCINTA INI..

PEMUDA MELAYU, KAMU MASIH INGAT SIAPA INSPEKTOR TAHA KALU ? YA... DIA SEORANG INSPEKTOR POLIS PADA TAHUN 1950... HARI ITU DIA TELAH MENGOYAKAN BAJU POLISNYA DAN TURUN BERDEMONSTRASI BERSAMA SELURUH ANAK MELAYU PERTAHANKAN NATRAH DARIPADA DIMURTADKAN OLEH ANASIR SIALAN ! YAAA.. DIA MATI... DIA TELAH MATI... HARI INI DIA TELAH MENINGGALKAN KITA CEBISAN SEMANGAT UNTUK KITA PERTAHANKAN APA YANG TELAH LAMA KITA BINA !

1 HB OGOS HARI BERSEJARAH, SELURUH PEMUDA UMNO HARUS TURUN BERAMAI-RAMAI DI IBU KOTA, JANGAN GENTAR WAHAI SAUDARAKU.KIRANYA KAMU BENAR-BENAR SAYANG AKAN AGAMA BANGSA DAN NEGARA INI...AYUH KITA LAWAN KITA LAWAN KITA LAWANNNNNNNNN !!!!!!!!!!

20 comments:

yushafieza said...

serius i suka blog u..

antianwaribrahimdotcom said...

kj sudah jd pondan? kecewa...

Lin said...

salam bro GAP

satu seruan yang mesti disambut oleh Pemuda UMNO dan tinggalkan KJ seorang diri melayan dirinya...

Anonymous said...

SLM BRO..JGN LUPA MLM NI KT TV9 (KLU X SILAP AKU LA) ADE PERBINCANGAN PSL KES NATRAH..APA PUN AKU AKU TETAP SOKONG LU 200% BRO!!..YEHAAAAAAAA!!!!

Khairy said...

Pergi jahanam dengan UMNO. UMNO dah gila talak

Anonymous said...

TAKBIR...ALLAH HU`AKBAR...!!!!

Anonymous said...

KJ = Anwar Ibrahim.. Misi mereka sama, hancurkan Najib utk jadi PM. Awas pemuda umno

PENJULANG DAP dan CHNPENG..! said...

ya GAP..KAMI juga menyeru..kita pakai baju kek 16 Sep bg mngingatn bangsa hari KECELUPARAN BANGSA bernama ANUa.1 ogos vs 16sep.Target mrk nak memalukan mesia krn Intenal Security Act. Amerika pun respect kita guna ini utk elak perkauman.kelampauan agama dll.DAP ini AMARAN..Utk kau..ko ingat diri sikit berapa ekor MELAYU boleh masuk DEWANrakyat negri china.Dasar xtahu di untung,itu anu bukan melayu tahu.Ktuanan MELAYU Dia xsangup sebut.TIPU ayat kat MLAYU,KetuananRkyat LEBIH MELAYU dr K.Melayu. CIS Cnpeng.!!

Anonymous said...

Pegi mampus la sama korang....syok sendiri je la.....hahaha......

TokAyah said...

Jangan ingat dia orang sahaja yang ada emosi dan pandai berdemonstrasi. Saya cabar bangsa ku bangun demi menegakkan HAK untuk anak-anak cucu kita. Jangan ingat selama ini kita berdiam bermakna kita takut. Teringat kata-kata Nenek ku diam-diam ubi diam berisi. Sarang tebuan jangan di jolok. Bangsa yang tidak faham bahasa dan menjaga perasaan orang lain harus ditunjukkan jalan balik ke pangkal jalan.

DR 1221 said...

!@#$#!^&*#@PEMUDA#$@!^%$(*&#UMNO!@#$@!KHAIRY(*&^%$#KJ@#$#@&*
AYUH PEMUDA UMNO

Anonymous said...

jgn ikut KJ tu...dia tu 'anwar dlm pembikinan'...tak caya...tunggu...

mann bp said...

sokong gap...!!!!
teruskan perjuangan mempertahankan hak melayu dan agama islam
anua,niky ajis dia bukan melayu ...dia setan bertopeng melayu..x de jiwa melayu...dan x bela islam
dua ekor ini adalah ketua petualang melayu...yg akan menghancurkan melayu
dan islam..
ayuh gap dan rakan2...
rejam dan hapuskan dulu setan2 ini !!!!!

Anonymous said...

Pergi jahanam dengan PR. PR dah gila talak..

p/s: gua support lu bro GAP..ayuh kita pertahankan ISA...

Anonymous said...

NAK BUAT CAMNER... MELAYU PENAKUT.. CINA LAGI KUAT BERSUARA.. TUKAR JER NAMA MALAYSIA JADI CINASIAL.. KAN ELOK TU

GAP KEMBALI said...

islam melayu malaysia MILIK KITA TANGGUNGJAWAP KITA.

pertahankan sampai mati !

melayulupalagi said...

jom ISA ISA ISA ISA...

org BODOH n BANGANG jek yg nax ISA d HAPUSKAN...

wahai org2 MELAYU yg menetang ISA, korang akan menyesal 1 hari nanti kalu ISA d HAPUSkan..

pk la panjang, bkn cam anua n PEMIMPIN korang yg BODOH dlm PR yg pk utk diri n zaman d'org jek..

pk utk anak cucu kita akan dtg...

Anonymous said...

skrg baru pasal islam dan melayu.masa berkuasa ada cerita pasal islam ke.abd hadi awang minta kerajaan pusat utk lulus hudud ditolak ada je alasan.skrg bolih ckp pas buang agama.hei jgnla berselindung disebalik agama.pas tak pernah luput perjuang agama.masa berkuasa ckp je utk melayu,apa yg ditolong utk melayu melainkan konco2 yg rapat dgn ketua yg kenyang.

Anonymous said...

mana letaknya pendirian org melayu pas?

blakang nik ajis atau blakang kitsiang?

itu yg aku tak tau

Anonymous said...

orang pas belakang nick ajess...
nick ajees belakang keet siang...
itulah realitinya...