IKLAN BERBAYAR

Tuesday, July 28, 2009

SELANGOR BANGKIT : SAH PAKATAN SELANGOR DI AMBANG PERPECAHAN !


ini maklumat terbaru.. telpon tangan ku sampai kehabisan bateri gara-gara sms masuk memberikan cerita panas politik selangor.

maklumat yang kami terima, sudah wujud pergolakan maha besar dikalangan adun-adun pakatan .tikam belakang, tuduh menuduh sudah berlaku dikalangan mereka. pergadohan besar ini akan menjurus kepada klimaks nya . gegaran politik 7.5 skala ritcher bakal melanda selangor !

ada wakil adun pakatan selangor sudah menghubungi kami, ceritanya dia menikam rakan adun nya sendiri demi menyelamatkan diri ! insyaallah ulangan kejatuhan pakatan perak bakal berlaku di selangor ? nantikan.......sila klik di sini
http://www.youtube.com/watch?v=SMzf_u_VNMc

25 comments:

Anonymous said...

tak ada lah....BN yg rancang kejatuhan kami...itulah alasan pemmpin2 MANGKUK PR ni bro....x caya...tunggu...dan penyokong2nya yg taksub sampai x bolah berfikir tu...pun...percayalah dgn sepenuh hati...

BOCAH KAMPONG said...

Bersyukurlah jika itu boleh berlaku..
jika tidak marilah kita sama sama saksikan kehancuran demi kehancuran yang akan ditanggung semua rakyat Selangor..

Anonymous said...

Khalid baru nak buat AUDIT, hai bekas korperet ni, macam mana eiiii, year-end last March2009, baru sekarang nak bikin audit?

Lingkop, macam mana nih...

takkan takder internal audit kian lama yang sepatutnya alert hal penyelewengan sejak awal lagi..

Dah ada satu kematian baru nak Audit?

Tally

DozzVader said...

Bro,dedahkan lagi!!! huhu, sokongan 100% akan diberi.

sasha2020 said...

Aku takut nanti ada pulak adegan tidur atas jalan, terlompat-lompat macam kera, yang macam kena histeria pun ada dan macam-macam lagi.....
kalau PR tumbang pun aku suka. Selama setahun lebih memerintah Selangor, tak ada apa yg boleh dibanggakan. Dahlah tak tahu nak memerintah, masa habis berpolitik.

ADUN ADUN DAP pulak mengkayakan orang-orang dia. Orang melayu memang jangan haraplah sangat dgn ADUN DAP. Mereka ni sebenarnya yg lebih racist daripada orang melayu.

Jeffry said...

SLM BRO..KLU BTUL2 KHALID GAGAP TESUNGKUR..AKU POSER 3 HARI BROO!! HUHUHU..MUDAH2AN SI GAGAP TU CENONGGENG CIUM TANAH KHKEHKEH YEHAAAAAAAAAA!!!

kokawi said...

macam biasala...skrip lama...nisemua dah tentu kalau tak bukan angkara BN.BN lagi....kire bengap sangat la PR...asyik kene jerr..dgn BN...muuaaahha..

jahanam said...

kongsi gelap PKR tak berkuasa melawan kongsi DAP..

revival gee hin vs hai san..

kaki jubo & bogel Vs along & pelacur..

pas jadi hakim, n.ajis keluar fatwa

Arif Omar said...

mangkuk ayun tu semua akan ke penjara semuanya

Afdzal Mokhtar said...

salam bro...mmg depa pakatan pembangkang ni akan hancur tak lama lagi..telah banyak perkara2 yang mungkar di lakukan oleh mereka..insyALLAH,PAKATAN PEMBANGKANG AKAN HANCUR X LAMA LAGI....

anakmelayu30.blogspot.com

support bro...

Anonymous said...

Semoga kejatuhan mereka ini utk selama2nya..bikin porak peranda negara saja...

GAP KEMBALI said...

ayuh sahabat, kita serang selangor habis-habisan.

pokok sudah reput, ambik kapak kita pakok ramai2 sampai tumbang !

anaklangkawi said...

menantikan kejutan kalo betul laa

Abas said...

Salam GAP...

Itu ADUN Batu 3 Rodziah dengan cite tidak boleh tidur..malahan kencingpun sudah terlupa nak basuh!

Telanjangkan dia supaya rakyat tahu apa dia sembunyikannya di bawah kain dan tuduh labuhnya itu.

AnTi AljUbuRi said...

Gua tak mahu campur dulu...

mmmm... 7.5 scala ritcher??

Gua punya maklumat rasanya lebih hebat..

berukuran 8.3 scala ritcher ..
(kalau saksi/pemberi berani kedepan)

siapa yang boleh gua gegar???

Datuk dari Parti Anggok Sahaja!!!

Mana PAS selangor HA? KINZAR perak ada la nampak.! said...

PAS SELANGOR...contoh ...Negara Islam Tadahan Kongsi Gelap. DIAM2..ubi berisi. Diam2 PAS..DERMA Ceramah Tetap ada ISI..Beb.. Kongsi gelap..?..lantak kau la DAP...JANJI aku punya pun ada masyoK.....jadilah pas ...PAkatan kongsi gelap Semalaysia

PolanPolan said...

Salam En GAP & da`gang..serta salam takziah buat PR

- Selangor dah semakin berjerebu, tempiasnya akan dirasai oleh negeri bersempadan dgnnya...

- Sedia maklum MB slgor Abdul Khalid Gagap dahulunya boleh dikatakan sbgai pemanang pemegang saham minoriti kump Guthrie dan dilantik menjadi pengerusi dari situ khalid gagap mencilok harta2 kekayaan guthrie dan membuat beberapa projek sampah dimana sebahagian dari setiap projek2 suka2 hatinya tanpa persetujuan atasan dimasukkan kedlm poketnya, salah seorang yg dekat dgn sigagap ni adalah ayah aku sendiri(bukan tali barut)yg ketika itu berjawatan P..P..P dgn Kump Guthrie(skang da pencen)

- Dan Kini,thn 2009 yg akan masuk bulan ke8, peruntukkan yg diberikan dah pn licin, hek..elehh apa barang duit dah abis(sama je la dgn 3 negeri yg lain dibwh PR)

- Skang exco2 dan sigagap ini semakin biadap, hinggakan terdesak mencadangkan mahu menggunakan wang Zakat..utk diagih2kan pd kaum lain..Hek..elehh.. Ramai beruk2 PR x meyedarkan diri selain wang Zakat yg digunakkan utk membantu org (Islam) miskin, wang itu juga digunakan utk membantu mereka(Islam) yg bergantung hidup dgn dialysis..

- Nampaknya kerakusan PR sgor sudah ditahap Dajal, pekara yg terang2an yg dicipta oleh Dajal PR masih disorak oleh ahli beruk2 PR yg dikawal oleh Yajuj&Majuj.

- Tah apa yg Kera2jaan PR Sgor buat aku pn x nampak, Lalang kt MMR2 nampaknya lg tinggi dari lori sampaikan ular tedung pn dah pandai guna hway(salah 1 cth)sejak Kera2 PR sgr bertuka tgn, x de pn kuli2 yg mencantas yg tau byk projek merobohkan.

- Hanya perjuangan GAP&rakan BPN yg ku harapkan, dpt tuntut kembali hak yg sepatutnya dirasai oleh rakyat bknnya utk tekak sigagap serta pencacainya sahaja.

- Syabas GAP teruskn usaha..walaupn rupa GAP tidak ku kenal..tetapi lubang hidungmu tetap menjadi pujaan hatiku..

- Maaf sekiranya melalut lebih bukan apa, susah nak melelapkn mata megenangkan nasib org melayu 1 Ogos nnt

- Sblm terlupa, nampaknya gerakkan Anti ISA byk menggunakan student cina dari TAR collage dgn megedarkan lencana ANTI ISA, nasib baik penumbukku x singgah pd budak2 tersebut semasa dlm lif, terasa sperti negara mahu diambih alih oleh cina(PR)

- Tah apa2 la diaorg ni... Hek..elehhh!!!

antipkrsarawak said...

Seorang penganalisis jenayah tidak menolak kemungkinan terdapat segelintir wakil rakyat ditaja oleh kumpulan-kumpulan kongsi gelap tertentu untuk menghalalkan kegiatan haram di kawasan mereka.

Hasil analisis dan pemerhatian pihaknya mendapati, banyak kegiatan haram antaranya pusat judi, hiburan, spa dan pelacuran tumbuh di kawasan terlibat selepas wakil rakyat berkenaan memenangi pilihan raya.

Menurut Kamal Affandi Hashim, tindakan wakil rakyat itu yang menghalalkan kegiatan haram di kawasannya dianggap sebagai membalas jasa golongan berkenaan.

“Berdasarkan analisis dan kajian saya, sebaik sahaja segelintir wakil rakyat ini dipilih menjadi wakil rakyat, muncul pusat-pusat perjudian, hiburan dan pelacuran yang tumbuh seperti cendawan selepas hujan,” dakwanya.

TERUSKAN USAHA GAP RANAPKAN PAKATAN PEMBANGKANG DI SELANGOR!

mrfeusted said...

dulu mereka laungkan hancur hancur..hancur BN..sekarang mereka akan hancur dengan doa mereka sendiri...

zulmin said...

wow!
ini dah baguih..
bila gegar pakat gi masjid ramai2 mcm kat aceh ari tu...wuhahaha
wa dengar lagi best scala ritcher smpai tak leh baca... mungkin ari ari kiamat kot...wuhahahaa..opppss sori gua jln2 jer

RedXone said...

salam gap

macam tgk sinetron plak bila perhatikan apa yg berlaku kat selangor ni. pelakon pon hebat2 belaka. pandai manipulasikan fikiran 'penonton' dgn helah lain bila semua dh pecah lubang. sinetron musim pertama kat perak dah tamat, skrg musim kedua kat selangor pulak. hahaha. bongkar bro, jgn x bongkar.

7.5 scala ritcher pon silap² boleh naik jadi 8.0

boleh jadi tsunami kat selangor nanti

syedmzazi said...

Alhamdulillah.....aku menunggu saat kehancuran pakatan celaka ini...bukan saja di selangor malah keseluruhan akan hancur....jangan percaya ngan nik ajis....putar alam

PAKATAN KONGSI TERANG SEMALAYSIA said...

JOM KITA PI negri china. kita tubuh parti keadilan Kongsi Gelap.Baru betui..Brjuang utk kaum Chnpeng..Ingat thinkng meka 'busines' je..melingkup la anak cucu kita di busines kan..Nua The Chnpeng The Kongsi Gelap..Petaka bangsa yg cuba cari imej melayu balik..setelah lama malu nak menyebut KETUANAN MELAYU.Now dah jadi..Ketuanan Kongsi Gelap DAP..Padam Muka.SIAPA JULANG DAP dpt kontrol negara Tanah Melayu,Tnh air sndri Automatk dpt nama PETAKA BANGSA.Org Plestin kata:Melayu mmg BANGANG!

PAKATAN KONGSI TERANG SEMALAYSIA said...

JOM KITA PI negri china. kita tubuh parti keadilan Kongsi Gelap.Baru betui..Brjuang utk kaum Chnpeng..Ingat thinkng meka 'busines' je..melingkup la anak cucu kita di busines kan..Nua The Chnpeng The Kongsi Gelap..Petaka bangsa yg cuba cari imej melayu balik..setelah lama malu nak menyebut KETUANAN MELAYU.Now dah jadi..Ketuanan Kongsi Gelap DAP..Padam Muka.SIAPA JULANG DAP dpt kontrol negara Tanah Melayu,Tnh air sndri Automatk dpt nama PETAKA BANGSA.Org Plestin kata:Melayu mmg BANGANG la!

GAP KEMBALI said...

AYUH LIPATGANDAKAN SERANGAN TERHADAP SELANGOR !!!

MEREKA HAMPIR TUMBANG !