Wednesday, July 29, 2009

BLOGER ANTAI ANWAR KINI DIANCAM SECARA FIZIKAL PULA !




perhatikan gambar di atas. kereta ini milik seorang rakan bloger antai anwar dan pakatan. pagi tadi cermin depan kereta bloger ini telah dipecahkan . ia dipercayai dilakukan atas 'arahan' seseorang. satu laporan polis telah dibuat.

pesanan ringkas sms dan beberapa email berunsur 'ugutan melampau' sudah kami serahkan kepada pihak polis dan dalam masa terdekat kami akan menemui suruhanjaya multimedia untuk melengkapkan siasatan. kepada penyangak , kalau sudah tidak tertahan dengan serangan berani mati daripada pihak kami, maka elokkah kamu berundur. berikan kepada pemimpin 'bersih' lagi layak untuk mejadi kepala.

sudah kami nyatakan selama ini bahawa kami tidak 'bertokongkan' 'berpatungkan' kepada individu. islam melayu dan negara ini milik kami, dan kami akan serang kamu habi-habisan selepas ini sehingga kamu tersungkur.ini janji kami wahai kamu 'pengkhianat bangsa' !!!

insyaallah pada 4hb ogos ini,'satu upacara' politik paling besar akan berlaku di selangor ! pakatan selangor bakal menuju kehancuran !

22 comments:

Dr Azman said...

Memang dasar binatang, tak tahu nak buat apa terus pecah kereta. Memang pemimpin mereka pun macam binatang, opsss silap anwar lagi teruk dari binatang sebab binatang pun tak main sesama jantina. Hahahaha

Salam Perjuangan

RedXone said...

kuikuikui...episod mafia masih berlaku nampaknya. panas agaknya sampai nak pecahkan cermin kereta org. cermin pecah boleh ditutup, tp rahsia pecah nak tutup dgn apa?

Anonymous said...

Takutnya....
"Abang busat" mafia Selangor mula tunjuk taring yang tak tajam lansung. Berani kat belakang je macam Al-Juburi berani "bantai belakang" je..... kalau berdepan kecut telur dengan kantung2 sekali masuk ke dalam... Bangsat punya pecacai..!!!!

Jeffry said...

SLM BRO...PERGHH DIORANG MAIN KASAR NAMPAKKKK!!..MMG SAMSENG KORENG PUNYE MANUSIA LA SAPE YG BUAT KEJE TU BRO. BACUL XDE TELOR!!..TELOR SEME SIMPAN DLM MULUT AL-JUBURI BUAT INSURAN SIYALANNNN!!!..HARKK PTUIHH!!

DozzVader said...

Setakat pecah cermin satu kereta ingat boleh tutup cerita?Apadaaa.. memang secara moral mereka dah lemah.Dah tak boleh jawap segala pendedahan dan asakan dari kita.

Hanya masa akan menentukan dengan izin Allah.

YANG GAMBI said...

Salam,

Ini belum lagi dapat memerintah Malaysia dah buat tindakan komunis, kalau puak ni jadi kerajaan, deme akan hapus ISA, tapi ganti dengan kru-kru mafia untuk bertindak pada orang macam papukari......

Komunis je yang suka rosakkan harta benda awam....

MEMBEBASKAN TANAH AIR dari YAHUDI ..laknatullah said...

JOM KITA PI negri china. kita tubuh parti keadilan Kongsi Gelap.Baru betui..Brjuang utk kaum Chnpeng..Ingat thinkng meka 'busines' je..melingkup la anak cucu kita di busines kan..Nua The Chnpeng The Kongsi Gelap..Petaka bangsa yg cuba cari imej melayu balik..setelah lama malu nak sebut KETUANAN MELAYU.Now dah jadi..Ketuanan Kongsi Gelap DAP..Padan Muka..SIAPA JULANG DAP dpt kontrol negara Tanah Melayu,Tnh Air sndri Automatk dpt nama PETAKA BANGSA. Maka kaum Plestin brasa KAGUM & bkata..Melayu mmg PEJUANG !!

TAIPINGMALI (TM) said...

bila dah kalah berhujah, maka guna kudrat pula, itu lah PR. Parpu !! lain kali jika ada yg baring atas jalan, jangan hon atau berek...langgar jer.

Anonymous said...

aku ada maklumat. itu perisik rakyat punya kerja tu

Anonymous said...

jangan takt terus kan uasaha ada.jangan tkt depa semua pon nak kena mati gak.

Anonymous said...

bro...jgn patah semangat..teruskan usaha menggempur PR ni..gua sokong lu bro...dorg igt dorg samseng la..samseng bacul...

GAP KEMBALI said...

TERUSKAN SERANGAN WAHAI SAHABATKU ! SIKIT LAGI...SIKIT LAGII...

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...

SALAM;
Biasa lah Bro.

Bukankah PAS terima segala samseng-gangter jadi ahlinya...biasalah tu.Yang main kasar tu sebab PAS belum Tarbiyyah lagi..Tunggulah Ust2 Pas pi tarbiyyah.

Kita hampir berjaya GAP. Inilah tandanya kita akan mencapai misi dan Vesi hancurkan puak-puak PAS dan PKR ni.

Insyaallah Allah swt bersama kita yang berada dipihak yang menentang kezaliman dan kemungkaran mereka.

Wassallam.

Singh Is Kinng said...

Salam GAP,

Ada juga sesama kita dok gelak sakan bila cermin keta saudara kita ni dipecahkan.

Komen tu ada kat Wenger.

http://wengerkhairy.blogspot.com/2009/07/pedoman-dari-pejuang-bangsa.html

Wassalam.

GOMO said...

CELAKA LAH DEPA NI. NI DAH START MULA MENJAHANAMKAN HARTA BENDA BLOGGER NAMPAK MEMANG NAK CARI GADUH TEAM ANWAR AL-JUBURI NI.

SIAP SEDIA SEMUA BLOGGER DENGAN KESELAMATAN ANDA. JIKA TERDAPAT HAL YANG MENCURIGAKAN SILA LAPOR TERUS KEPADA PIHAK POLIS DEMI KESELAMATAN NYAWA ANDA DAN KELUARGA.

PAKATAN KONGSI GELAP SEMALAYSIA said...

MELAYU..JOM pi negri china. wat Parti Keadilan Kongsi Gelap.Baru betui..Brjuang utk kaum Chnpeng..INGAT.. thinkng meka 'busines' je..melingkup la anak cucu kita di busines kan..Nua The Chnpeng The Kongsi Gelap..Petaka Bangsa yg cuba cari imej melayu balik..setelah lama malu nak sebut KETUANAN MELAYU.Now dah jadi..Ketuanan Kongsi Gelap DAP..Padan Muka..SIAPA JULANG DAP dpt kontrol Negara Melayu,Tanah Air sndri Automatk dpt nama PETAKA BANGSA.Maka kaum Plestin brasa KAGUM & BKATA- Melayu mmg solid BANGANGnya

antipkrsarawak said...

KITA KAT SARAWAK SEDIA HANTAR MINYAK PUNTIK DAYAK UNTUK BALAS BALIK KEPADA MEREKA YANG BUAT KERJA KUTUK TU!!!

yushafieza said...

nak ckp lebih kang yg sokong diorg tu pun org melayu gak...
yang buat jahanam pun melayu gak..susah kalau belajar tinggi tp bangang ni.
kalau dah termalu cmni la perangainya, xdpt org...kereta pun jadi.

ejarll said...

d'org nie tlalu bangsat, bkn LELAKI langsung...klu brani berdepan la...

jgn ingat org UMNO BN penakut!!!!!

kami berdiam kerana IMAN, kami tunduk kerana WARAS...

....jgn sampai IMAN dan tahap KEWARASAN kami d CABAR..

...jgn sampai IMAN dan tahap KEWARASAN kami di gugat..

kesabaran ada tahapnya...

aku xsbr tggu tarikh 4hb OGOS...

Anonymous said...

Anon 11:35 PM,
Kelakar tapi "ada makna tu!" dgn komen saudara. Muahahahahahaha.

Anonymous said...

Dia dah goyang. Dah takut. Dah tak lama lagi. PR menuju kehancuran sebab kaki penipu, kaki bontot, kaki judi, dll. Allah swt murka dengan pemimpan PR yang banyak buat sandiwara. PR cuba mendahului Allah swt dengan cuba mencuri rezeki yang ditetap kan oleh Nya

TebuHitam said...

Alamakkk..... orang penakut ajer yg berani pecahkan cermin pasal benda tu tak melawan.
Kalau berani tunjukan muka.Kita bersemuka dan berlawan menggunakan akal dan fakta.Baru tau sape yg benar dan siapa yg salah.
Setakat cermin pecah tak patahkan semangat kami untuk terus berjuang demi bangsa agama dan negara.