IKLAN BERBAYAR

Thursday, July 30, 2009

SELANGOR BANGKIT : PAKATAN SELANGOR SEMAKIN RAPOH !


pakatan haram selangor semakin menuju kehancoran. mereka pkr,pas dan dap adalah penghina kepada islam dan mereka pernah menghina bangsa melayu. mereka lacurkan apa juga yang telah dibina demi kemarukan kuasa.

hudud itu ayat ALLAH, dan ayat ALLAH inilah disepak terajangkan oleh anwar, nik ajis dan pakatan. tendang ke sana ke mari dengan senyum dan hilai tawa, tanpa rasa takut di hati mereka akan azab yang bakal menimpa ..hati mereka semakin hitam,huduh permainan politiknya lebih gelap daripada malam kelam yang tiada rembulan dan bintang !

hari ini mereka menerima satu persatu azab dariNya, siapa sangka doa siang dan malam memohon kemenangan daripada kita,orang-orang islam yang sedih melihatkan sifat politikal binatang pakatan.... semakin hari dimakbulkan oleh tuhan rabbulalamin.

nizar jamaludin adalah melayu petaka bangsa, dia adalah pelacur politik paling hina yang pernah lahir dikalangan keturunan orang melayu ...nizar sanggup berbaringan berbogelan membiarkan tubuhnya diratap jilat oleh pimpinan dap.. siang dan malam tubuhnya digomol dijilat-dijilat oleh kafirin ! ulamak-ulamak pas sekadar senyum melihatkan tragedi seksualiti politikal sumbang bekas mb mereka.. kerna apa ? kerna nik ajis adalah sang dewamahakeliruumat , bisa halal padanya walaupun acara itu berdosa maha neraka..

melayu pakatan adalah manifestasi barua agama petualang bangsa. qada dan qadar tuhan menentukan segalanya, perak itu tumbang kerna pas sanggup melacurkan agama. hari ini peristiwa ngeri kehilangan sebuah negeri semakin menghantui.kini tiupan ribut sang twister bisa menggegarkan negeri selangor jua.takbir takbir takbir daripada kita.

sekali lagi dap menjadi puncanya. DAP adalah musuh Islam yang terang lagi nyata. DAP menolak Islam. DAP menghina Islam dan menghina Melayu. kerna politikal teori maha brengset ketuanan rakyat, ada Melayu dan ada Orang Islam yang membela dan menyokong mereka.

dap adalah yahudi nomor dua. dap adalah manisfestasi sifat kelangsungan Yahudi di timur. dap sikapnya adalah sialan jahatnya..Bodoh kepada Muslimin dan Melayu yang membela dap . siapa mereka ? mereka adalah melayu pakatan pkr dan pas selangor ! memakai songkok dan kupiah namun semangat pada islam dan bangsa adalah null !

seksualiti politk luar tabie ini tiada direstui tuhan rabbullalamin.kerna persekongkolan luar tabie inilah, insyaallah pakatan selangor akan mengalami kejatuhan.perlahan-lahan namun arus ombak yang semakin besar itu hanya menunggu masa untuk menghempap mereka.umpama dua bukit uhud menghempap ke atas kepala, hancur lunyai berselerakan dan bedebuumm, bisa meranapkan sama sekali kerajaan yang rapuh iman dan jiwanya.

saat kejatuhan semakin tiba, islam dan melayu bakal dijulang semula ! ayuh bangsaku bangkit dan lawan mereka sampai kemenangan berpihak kepada kita. SELANGOR BISA BANGKIT SEMULA ! anwar attaturki aku bisa mendengar degupan jantung resah mu itu ! insyaallah nantikan tanggal 4 ogos, satu 'upacara politik' bakal menggegarkan selangor ! soldadu bersedia... ready kita tembak mereka !!!!!

10 comments:

Anonymous said...

JAHANAM MULUT NIK AZIZ, JAHANAM NIZAR, JAHANAM ANWAR DAN JAHANAMLAH MEREKA YANG SEANGKATAN DENGANNYA.

HABIS JAHANAM

NIK AZIZ JAHANAMKAN AMAL IBADATNYA SELAMA INI.

NIZAR JAHANAMKAN DIRINYA SENDIRI

ANWAR JAHANAMKAN BANGSA DAN NEGARANYA.

NIK AZIZ, NIZAR, ANWAR, LIM SIANG-SIANG, KHALID, LIM GORENG ADALAH ENAM JAHANAM.

PENJAHANAM, JAHANAM, KEPALA HOTAK.

garamanis said...

BRO,

ERK..KENYANG AKU DENGAR GAP..PASTI CELAKA DAN CHI-BAI PETUALANG AKAN DILUDAH HABIS-HABISAN..

SELANGOR BANGKIT, AKU BANGKIT JUA KESEDARAN KERANA PELALI KUASA MAKIN KEHABISAN..

AMIN

yushafieza said...

kalau dah duit mengaburi mata..ni la jadinya, gila kuasa sampai lupa bangsa n agama sendiri.
ckp lebih2 kang kata xhormat pulak, xckp kang, melampau2 lak bangangnya diorg ni.

Jeffry said...

SLM BRO..FUCKATAN TINGGAL NYAWA2 AYAM JE BRO..JOMMMM ASAK2 LAGI KWN2!!!..YEHAAAAA!!!!

Anonymous said...

Salam tuan,
Artikel yg menarik dan berfakta yang sepatutnya boleh menyedarkan "orang-orang yang hendak sedar" tetapi bukan golongan totok yang hatinya telah dibutakan Allah swt.

member pencen keramat said...

DAP dengan MCA,sama aje bangsa yang sama dan agama yang sama, apa yang nak dibisingkan.

Sang Saka Bangsa said...

baru je setahun lebih dah merapu dah..ini lah dia akibat dari gila sangat nak kuasa, pengalaman takde..yg diorang tau dulu hanya bangkang bangkang..sekarang bila jadi pemerintah dah meracau tak tentu hala....lantak kau la labu...

http://justanothermale.blogspot.com/

P.L.T. said...

betul la.. pakatan pelik lg maha pelek ni. SATUnya benci kuasa islam sgt2(eg. tok kong pun kena byk jugak). SATU lg terlalu BENCI pasal UMNO xpro islam sgt (Eg. mesjid byk pun xguna. kena kasi hudud jugak!). pkatan yg pelik.. NAMPAK TAK? So dia jadi cam PAKATAN LUAR TABEI !! mamat pencen apa susah tiap2 bln dpt pencen! ingat nasib anak cucu sket.. DAP memang patut dpt byk kuasa memerintah ..tp di negara yg xbetul ..CONTOH PERAK.Negeri MELAYU,raja MELAYU.knpa DAP byk sgt?Mcmana meka dpt prntah ngri Melayu?

Anonymous said...

Sejak PAS bersama DAP, PAS sudah jadi Parti Angkatan Sial. Cakap macam macam hingga sanggup tolak Islam demi untuk bersama DAP. Dulu membangun bersama Islam. Islam sekarang hanya tinggal kesan sehingga Melayu di hina Islam di pijak.

Anonymous said...

Sejak PAS bersama DAP, PAS sudah jadi Parti Angkatan Sial. Cakap macam macam hingga sanggup tolak Islam demi untuk bersama DAP. Dulu membangun bersama Islam. Islam sekarang hanya tinggal kesan sehingga Melayu di hina Islam di pijak.