Wednesday, August 26, 2009

NANTI KAN ?

nantikan artikel paling radikal yang tidak pernah gap nukilkan. demi islam demi melayu !

9 comments:

Pokemon said...

Hentam jangan tak hentam...,

Kalau bukan kita yang buat kerja ni, sapa lagi nak buat...,

Kih kih kihhhh....

Nak harapkan pemimpin Umno ??? Tak dapek den nak nolong ehh.

Kih kih kihhhhh....

wcw_rocks1997 said...

Gerakan Anti PKR tak insaf lagi ke?

matakurabun said...

bile gap nk kuar kan? x sabo ni..

AnTi AljUbuRi said...

Tolong jangan buat aku macam ini lagi .. nanti punya nanti, tekanan darah aku dah naik 195..

Lain kali jangan suruh nanti, terus kasi tahu jer .. nanti punya nanti, tekanan darah aku naik lagi, jangan kasi aku nanti, takut aku dah tak boleh membaca lagi!!! Nanti sampai mati!!

Apa citer sahabat??? Hantam mereka cukup cukup ... 16 septemeber ni genaplah setahun al juburi menjadi perdana menteri .. kah kah kah... perdana menteri dalam mimpi!!!

Ahmad Nizam said...

Salam Persaudaraan

Tak sabar sabar saya nak baca nukilan saudara tersebut sebab saya tahu tahu rencana saudara memang bernas dan benar

bijen moretti said...

ayuh ayuh bongkarkan!..

Anonymous said...

harap dicepatkan kerna saya mahu letakkan di mysapce saya..untuk menyedar kan kawan2 saya dari PR..

UMNO Cawangan Batu 5 said...

bila nak up cerita nih? cepatlah gap

Anonymous said...

penantian itu satu penyiksaan....

-mr manson-