IKLAN BERBAYAR

Thursday, August 27, 2009

RAMALAN GAP SEMAKIN TEPAT ?

artikel ini aku nukilkan pada 3 december 2008. kisah pertemuan sulit anwar dan soi lek di mount kiara.... klik di bawah

http://gerakan-anti-pkr.blogspot.com/2008/12/gempar-pertemuan-sulit-anwar-dan-chua.html

hari ini tee keat pecat soi lek....ada konspirasi besar sedang berlaku.konspirasi yang melibatkan kuasa politik melayu. gap bukan raja petra dengan teori politik fantasinya.. gap berkarya berdasarkan fakta. cerita di olah dari sumber yang benar...

selama setahun gap menulis, seluruh kiasnya tepat. aku bukan nostradamus yang bijak meramalkan insiden gempar-gemparan. cuma satu yang ku pinta, agar kamu mempercayai seluruh kata-kata gap tentang cerita dan rahasia pemain politik malaysia.

percayakah kamu bahawa sesuatu yang buruk akan melanda partai pas. percayakah anda bahawa umno akan menguasai seluruh kerusi melayu parlimen dan adun ? percayakah kamu bahawa islam dan melayu akan kembali berkuasa secara mutlak di tanah melayu ? benarkah cerita bahawa umno sengaja kalah bagi memudahkan najib melakukan politikal checkmate terhadap anwar ?

di permatang pasir aku meminta agar majoriti undi pas dikurangkan. alhamdulillah doa aku 'didengari'.. pada 3 dec 2008 aku bercerita tentang pertemuan sulit anwar dan soi lek. pemecatan beliau oleh presiden mca mempercepatkan lagi kebenaran cerita gap.sesuatu yang menggembirakan akan berlaku kepada umat melayu.

14 comments:

The Hobbit Frodo said...

Berdoa semoga Allah sentiasa bersama & memberkati perjuangan kita bro GAP... amin.


Cant wait!!! hihihihi bentuk suprise yg macam mana kah nanti akan kita lihat!!! yay!!!! Goooo Bro GAP

eXception said...

GAP, ramalanmu benar belaka....

eXception - Bukan Sekadar Blog Picisan

Anonymous said...

giler suspen...
trus kan bongkar GAP...
ape yg benar

bulazbujamil said...

harap2 bro GAP betul,

nampak jelas orang melayu sedang dipermainkan dari luar dan dalam BN.

UMNO pulak masih macam biasa.. rilek jer

KaCa Mata said...

Alhamdulillah semoga cepat Parti Kroni Rasuah tue berkubur.. dan nasib bangsa melayu kembali terbela..

Anonymous said...

ngeri apabila terbayang 'anwar menjadi pemerintah m'sia..'

sial kau anwar....

-mr manson-

meca said...

i wait ok

sirkodeng said...

Sabarlah saudara. Kerajaan Islam sedang dibentuk. Orang China dan India belum nampak lagi situasi ini. Memang sekali pandang nampak macam mereka dah hampir menang tapi situasi adalah sebaliknya.

Saya tahu ego PAS amat tinggi. Tetapi jika ditakdirkan PR menang PRU13. Saya berani jamin yang ahli parlimen UMNO adalah penentu pembentukan Kerajaan Islam. DAP tidak mahu kewujudan negara Islam tetapi itulah kesilapan percaturan yang China dan India lakukan yang tidak dapat dielak. Jika situasi adun-adun PKR Islam melompat parti saya yakin kewujudan negara Islam dan melayu akan terbentuk kembali.

Jadi, sama - sama kita tunggu situasi ini berlaku. Ayam daging diberi dedak hingga gemuk. Bila sampai masa akan dijadikan korban. Pada waktu itu tiada lagi sesalan. Bersabarlah.

Anonymous said...

GAP ,

Jikalau dilihat dan dibaca kitab2 dan sejarah , sebenarnya tanah Melayu ini adalah negara yang diberkati . Dulu raja2 melayu yang berkuasa terdapat di Selatan Thai , Indonesia dan Mindanao . Sekarang cuma di Malaysia; fikir-fikirkanlah .Kebesaran dan rahsia Allah .. cuma apa yang sy berdoa agar raja2 kita menjadi raja2 yang bertakwa,beriman dan adil.
Bagi orang Islam di sini agar bersatu dan pemimpin yang korup serta berakhlak buruk agar dibuang.
Undang2 Islam ditegakkan tapi bukan secara drastik. Insya Allah Islam akan bangkit bermula dari alam Melayu bersama raja2 Melayu .
Oleh yang demikian pembersihan secara total dari dalam UMNO mesti bermula.Selain itu juga kebangkitan dari segi ekonomi juga dan mesti dikuasai oleh orang Islam .

Pengundi Atas Pagar

Anonymous said...

bodoh betol sape2 yg percayakan anwar..
senang2 kena kencing..

NUAR BERAHI BEKAS BANDUAN said...

SAH ADA SUATU AGENDA SEDANG BERLAKU SALAH SATU SEBABNYA LIM KIT SIANG TERKEJUT DENGAN BERITA PENYINGKIRAN TERSEBUT.SETIAP STATEMENT DARI LKS NI KITA KENA BACA BERLAWANAN.KALAU MELAYU TAK FAHAM LAGI TAK TAU LA MUNGKIN AKAN DATANG MELAYU JADI MACAM MELAYU SINGAPORK MENYESAL TAK BERGUNA LAGI

joejet said...

lg bodoh kalau org percayakan umno!!!

Satria Kebenaran said...

Hidup GAP!!!! Saye akan menunggu detik bersejarah tuh.... Pastikan UMNO, Melayu dan Islam bersinar kembali di Malaysia!!!!!

Anonymous said...

lagi bebal,kepala penuh tahi,bodoh kalau org percayakan Pakatan haram jadah...