IKLAN BERBAYAR

Sunday, August 23, 2009

NIZAR PUAKA : MASIH KAH KAU INGAT ?


4 comments:

Akhirnye... said...

GEMPAR!! Tian Chua akhirnya mengaku cipta surat hantu sprm.kasi mahkamah gempar.pkr sudah set betapa 'gelap' nye selangor. akan dgelapkan DIPERTAHANKAn jugak. mari cina pkr, kita kasi rosak kerajaan melayu tanah melayU...CIS..

Bangkitla Melayu sebelah sini dan sebelah sana... said...

KAUM CINA DI INDONESIA telah pun berjaya MENGUASAI EKONOMI..NEGARA itu..

KAUM CINA DI MALAYSIA MENGUASAI EKONOMI..BERMAKNA MALAYSIA DALAM BAHAYA..

IA DIIMBANGI OLEH KUASA POLITIK..KEDATANGAN kaum cina yg hanya berminat
faktor ekonomi telah bertukar ingin menguasai negara tercinta ini..

ini diterjemahkan oleh suara DAP... LEE KUEN YEUW pula punya rasa optimis
pulau pinang akan kekal dikuasai DAP.SEPERTI PAP di Pulau Johor..

Org Melayu Pulau Pinang, pindah lah selagi sempat.. bila kerakyatan pulau pinang
dikenakan korang akan terperangkap seperti melayu singapura..

Orang pas tidak boleh berfikir lg..abang nizar tu..sedih dibuatnya...kerana mrk tdk tahu atau lupa..agenda DAP..
SIputar alam al-Bala Al-Putar Nuar sudah pasti dah kasi kelentong hidup2 pd para pemimpin pas
...

nuar pasti tahu DAP ni..hajat hati nak gunakan dap...nampaknya skrg dap sudah makin berani..maknanya dap yg gunakan org melayu...

makcik aku penah bg tahu masa anua heboh kena tangkap dulu..dap..tiap2 mlm meeting..di n.s.

kalau melayu pas pertahan dap..rasa geram je..kalu melayu pkr tu ada agenda paham jugakla..tapi kalu melayu yg masuk dap betul2 tu..hiss rasa nak parang je..betuah betoi..

Tungaklangit said...

salam

bro GAP, manusia macam pas dan pkr ni manalah dia orang tahu halal dan haram...

kalau yang dalam pas memang sahih dah masuk syurga dan mungkin pkr pun tumpang sama sebab kawan dgn pas...

kalau yang jahat tu mereka kata baik..

hanya pengundi di P Pasir sahaja yang mampu mengajar mereka ni

salam

Jeffry said...

SLM BRO...DIA BUAT2 LUPA LA TUU SB MASIH MENGIDAM NK NAIK TAKHTA..PEGI JAHANAM SAMA NIZAR!!..HARKKK PTUIHH!!!