Sunday, August 23, 2009

NIZAR PUAKA : RAJA PETRA GENTAR DENGAN BLOGER PATRIOT !




barua kepada pengkhianat melayu, raja petra semakin panas punggong dengan asakan bertalu bloger antai anwar. hari ini petra kepanasan, dan jelas bila syaitan kepanasan maka fitnah pasti akan ditabur.

petra memfitnah bloger patriot, satu kumpulan besar bloger antai anwar dan pakatan yang berusaha menawan semula negeri selangor,penang,kedah dan kesemua kerusi parlimen pakatan haram.

petra menuduh kewujudan bloger patriot sebagai mujahid islam yang coba menyerang agama lain. bodoh atau bangang kita tak pasti, namun misi kita untuk mempertabatkan islam dan bangsa melayu adalah satu perjoangan otama.

bloger mempertahankan islam, dengan islam yang benar inilah seluruh agama lain akan terjamin haknya. petra memusing cerita, kononnya kita coba menyerang agama lain. tolong lah petra, kamu boleh memperbodohkan anwar dan pakatan dengan teori bahalol tahap mangkok kamu,tetapi bukan rakyat !

aku tiada mahu menulis panjang. tiada perlu melayan dajal berkepala botak yang jahil agamanya. aku minta supaya dia jaga anak lakinya yang punyai masalah..KAMI AKAN SERANG SELANGOR DAN SELURUH NEGARA UNTUK MENGEMBALIKAN SEMULA KUASA ORANG MELAYU !

klik disini
http://mt.m2day.org/2008/content/view/25942/84/

8 comments:

Tungaklangit said...

salam bro GAP

kalau dah anak kaki penyamun macam mana nak jaga orang lain...

lebih elok dia diam diamkan diri supaya polis tak sampai depan rumah dan berikan gari kat dia

salam

Anonymous said...

rpk n Nuarbrem sama saja 2 x 5...pengkianat...
haramkan kakinya menjejak bumi malaysia ini...
rugi je malaysia ada rakyat bahlol macam ini...
korang duduk kat israel paling sesuai..perangai pon serupa yahudi
ko berdua boleh blahh...faham

bijen moretti said...

rpk ni xpnh nk serik2..
hadoiyai..

Jeffry said...

KEHKEHKEH SI BOTAK TU CUMA TAU LARI SANA SINI. ANAK SENDIRI CENONGGENG KT DLM PENJARE GARA2 IKUT PERANGAI MAK BAPAK PUN DIA WAT DONNO JEK!..APE PUNYE SPESIS BAPAK TAH DIA NI!!..BAPAK KANGGARU KOT KEHKEHKEH. APE PUN BLOGGER PATRIOT / PEMBELA NEGARA TETAP GANYANG!!! YEHAAAAAAA!!!

abe MIE 'TERJAH' said...

http://pkrpasdap.blogspot.com

Macamana nak join blogger patriot?

kita ramaikan ahli

TebuHitam said...

Hahaha....
Lutut dah mula goyang.
Rakyat dah dapat baca pergerakan mereka.Tu pasal mengelabah tak tentu pasal.
Doa mereka nak menguburkan UMNO/BN pd PRU13 nanti dah diterbalikkan oleh allah kepada mereka.
Yg mengetahui akan segala hal yg tersembunyi adalah allah yg maha esa.Segalanya akan diterjemahkan di PRU13 nanti.
Nantikan saat itu.

Rahman,Ahchong,Muniandy said...

bapa borek anak rintik.bapa yg terlalu pandai jaga tepi kain org lain.dalam kain sendiri bernanah semacam je.

hilbert said...

Salam GAP,

Saya baru terfikirlah, jika Interpol gagal juga mengesan akan kedudukan RPK, lebih baik minta Nik Aziz buat tilikan, mana tau dia pasti dapat bagitau mana duduknya RPK tu... kan.

Sedang sapa-sapa yang masuk dalam Syurga atau Neraka bila dah meninggal dunia Nik Aziz dapat tengok, inikan pulak orang yang masih hidup..kan.