IKLAN BERBAYAR

Monday, August 24, 2009

NIZAR TAKEBEER : INSYAALLAH





kurang majoriti sudah pasti, persoalan menang aku hanya sekadar berkata insyaallah. pas semakin terhimpit dengan game psywar yang silap. manakan tiada silap, jika panglima perangnya adalah mr mahfuz, badut sarkis dan tukang lawak di parlimen.

dimana-mana penyokong pas bertindak luar batas. memang itu sekadar provokasi tetapi di sebalik perbuatan ini nunnnnnn jauh di sudut hati menjelma kerisauan. risau dan gundah itu diterjemahkan dalam bentuk tindakbalas fizikal. itulah bahana bila otak juang mereka itu lebih banyak diletakkan di kepala lutut.

nik ajis,mahfuz dan nasrudin tantawi akan dituding jari kira pas tewas. 3 mangkok ini meropakan liabiliti pada pas. bicara berkenaan moral rohaizad sudah sayup-sayup hilang dari terbang melayang ke awan. kerna apa, kerna bandingan moral rohaizad dibedakan dengan moral anwar adalah lebih teruk huduh.

insyaallah moga kemenangan berpihak kepada umno.

7 comments:

orang said...

Aku rasa orang Pas ni dah hilang akal...atau ada akal tapi letak kat bontot...Hampas-Hampas patut hambuskan saja Nik Ajis.

Sekarang ni aku dok sian ngan Tuan Guru Hadi..terkebil-kebil bila nik ajis ceramah...

Aku rasa Tuan Guru Hadi ni dah bosan dengan feel si ni Ajis ni...

Kalau Tuan Guru Hadi rasa teraniaya oleh gelagat nik Ajis ni..dan mongkin akan hilang sokongan pengundi-pengundi bangunlah wahai tok guru hambuskan nik Ajis tu dari Pas sebab dah nyanyok sangat dah...takut nanti kenyataan nik Ajis ni makan diri korang dan Pas

Anonymous said...

Bintara Muda
Wahai Panglima perang Pas Mahfuz dan nasrudin Tantawi dimanakah sikap keislaman kamu dalam mejaga maruah saudara kamu seagama,mengapakah kamu sanggup mengaibkan rumah tangga saudara islam kamu bernama rohaizat, walaupun kamu kata untuk tujuan menyedarkan dia adakah itu sahaja jalan yang ada mengapa kah kamu tidak berjumpa sendiri menasihati secara personal dengan rohaizat. megapakah kamu mengaibkanya didalam ceramah dikhalayak ramai adakah itu cara seorang islam menyampaikan nasihat, tidakah kamu malu dengan serban yang sebesar bakul diatas kepala kamu yang pak arab pun tak pakai serban macam yang kamu pakai. Dimanakah otak kamu sebagai sorang islam. Adakah ini yang kamu belajar semasa kamu diatas dunia ini. Wahai Mahfuz dan Nasrudin Tantawi aku mendoakan agar engkau sebagai saudara ku diampuni ALLAH dan dirahmatiNYA dan ditujukkan hidayah jalan yang lurus olehnya.

vengai said...

The truth is.
The brain of UBN leaders is in their asses. They do all the dirty things and think people believe what they propogate.
Actually these people are laughing at their asses thinking the stupidity of these UBN leaders using all the goverment machinery for their own benefit and enrichment. Claiming themselve as a malay right protecter.

Some of their ass lickers as like this blog owner is one of the human in this country is sleeeing and navent wake up from his long sleep.
Hei Mat

UBN adalah Tong Najis yang dah penuh dengan Najis.BOs u cuba tutup taong Najis yang pdah penuh dengan Najis mereka tetapi sayang takle tutup.Tekan sebelah kanan, tai percik sebelah kiri, Tekan sebelah kiri , tai percik sebelah kanan.
Tak le tutu lagi dah la mat.

Rakyat Bukan bodoh seperti hang le. Semuanya celik.

joejet said...

insyaallah allah akan memberikan kemenangan kepada pas...membangun bersama islam -takbir-

antipkrsarawak said...

tahniah gap! dedahkan lebih banyak penipuan dap dan pas! jangan lupa pkr jugak! politik di sarawak tidak sama dengan semenanjung. politik sarawak kalau marah, "marah dalam senyum". sarawak tidak agresif seperti di sana.

mufarakahpr said...

nasib baik aku dah keluar PR

mati pun jangan berkawan dengan DAP

ahmad said...

menang lagi BN. kalah lagi PR. tahniah UMNO. 1001 kali. aku ulangi lagi BN MENANG LAGI. MENANG SORAK. HE HE HE. Tak kisahlah janji ada perkataan MENANG krn kalau harap menang PRK memamng UMNO sampai mampus x akan menang. tahniah sekali lagi aku ucap pada UMNO & BN kerana MENANG