Friday, August 21, 2009

PRK-N11 : RAHASIA BESAR MAHFUZ OMAR ?

aku melihat gelagat penceramah kategori lawak mr mahdoz omar semakin jelek. hari ini dia menyerang peribadi calon umno rohaizad. sayang walau mahfuz badannya besar, tetapi punyai otak yang dangkal. lebih dungu daripada keldai.

memang benar mahfuz badannya besar,namun otaknya sekadar punyai berat 1 gram sahaja. dengan otak yang beratnya 1 gram, mana bisa ia membawa pemiliknya untuk menjadi manusia rasional apatahlagi normal.

mahfuz tiada punyai kredibiliti sebagai pemimpin. cara olahan dan penyampaian nya dalam ceramah dan sidang parlimen persis tukang lawak sarkas, menghiburkan ahli parlimen yang lain sahaja. pernah aku berbicara dengan seorang ahli parlimen pkr, katanya mahfuz layak di gelar mr bean. lawaknya bodoh, ilmunya dangkal hujah nya kosong.

memang suaranya lantang tetapi lantang ini saperti seekor keldai yang cuba menyanyi lagu di pusat karaoke.

siapa kata mahfuz berani ? dia tiada telor..benar memang tiada telor. peristiwa operasi lalang 1987 mahfuz lari lintang pukang di sawah bendang, bersembunyi di rumah seorang melayu pada waktu kemuncak operasi.

hari ini mahfuz seperti kera, menyerang status perkahwinan rohaizad pula. dia lupa bahawa pimpinan pas juga punyai onar dan permaslahan rumahtangga lebih teruk...tetapi umno tiada pernah menjadikan isu itu sebagai sasaran menyerang .

AHAD INI MAHFUZ AKAN BERTEMU BUKU DENGAN RUAS. RAHSIA BESARNYA AKAN DIDEDAHKAN ! TUNGGU

14 comments:

IMANSHAH said...

Presiden Pas, Abdul Hadi Awang kahwin dua. MB Kedah, Azizan Razak kahwin dua. Bekas pesuruhjaya Pas Perak, Ahmad Awang kahwin dua. Exco Kelantan, Takiyuddin Hassan kahwin dua atau tiga. Bekas timbalan speaker Dun kelantan, Wan Ismail Wan Jusoh kahwin dua atau tiga.

Speaker DUN Kelantan Nasaruddin Daud juga kahwin dua. Bekas speaker DUN Kelantan, Wan Abdul Rahim Abdullah juga kahwin dua atau tiga. Timbalan speaker DUN Kelantan, Zaki Ibrahim juga kahwin dua.

Bekas wakil rakyat Jeli, Apandi Mohamad juga kahwin dua atau tiga. Bekas wakil rakyat Guchil, Zulkefli Yaacob juga kahwin dua. Adun Air Lanas, Ustaz Abdullah Yaacob juga kahwin dua atau tiga.

sumber :Presiden Pas, Abdul Hadi Awang kahwin dua. MB Kedah, Azizan Razak kahwin dua. Bekas pesuruhjaya Pas Perak, Ahmad Awang kahwin dua. Exco Kelantan, Takiyuddin Hassan kahwin dua atau tiga. Bekas timbalan speaker Dun kelantan, Wan Ismail Wan Jusoh kahwin dua atau tiga.

Speaker DUN Kelantan Nasaruddin Daud juga kahwin dua. Bekas speaker DUN Kelantan, Wan Abdul Rahim Abdullah juga kahwin dua atau tiga. Timbalan speaker DUN Kelantan, Zaki Ibrahim juga kahwin dua.

Bekas wakil rakyat Jeli, Apandi Mohamad juga kahwin dua atau tiga. Bekas wakil rakyat Guchil, Zulkefli Yaacob juga kahwin dua. Adun Air Lanas, Ustaz Abdullah Yaacob juga kahwin dua atau tiga.

sumber :msomelayu.blogspot.com/

Ashley Ahmed said...

Salam,

Org yg mampu memimpin lbh drpd satu isteri adalah org yg hebat untuk memimpin.

Kerana ramai pemimpin hebat rela cari ayam sbb takut bini.

TokMudim said...

Kulup nak tunggu apakebenda...dedah sampai londeh...

UMNO kurang bijak meletakkan calon bermasalah, jika calon bersih UMNO akan menang besor...Bodoh punya UMNO

Unknown said...

Salam

Selamat menjalani ibadah puasa Ramadhan 1430H

Kelopak Salak said...

Kadang-kadang boleh tersenyum dan tergelak sendirian bila membaca komentar-komentar dari pihak PR ni. Tak kira la, ahli PR mahupun dari penyokong-penyokong yang taksub ni.

Apa yang dibuat di pihak BN sememangnya tak pernah kena.Buatla sebaik mana pun, ada saja yang tak kena. Agaknya, kalau turun dari langit pun, kalau tidak menepati citarasa puak-puak ni, memang tak kena la.

Akan tetapi, bila ada yang melibatkan pihak mereka-mereka ini, tak kecoh pun. Macam krisis arak baru-baru ni kat selangor, rasanya tak ada pun berita tu kat hARAKah. Dulu cerita babi. Kalau kerajaan bawah pimpinan BN luluskan projek tu, silap-silap macam-macam boleh jadi, bila dia orang sendiri yang lulus, lain pulak cerita.

Sama juga dengan cerita Kg. Buah Pala, (kami kat Penang panggil High Chapparal). Apasal kerajaan PR buat derk saja? Layan pun macam tak layan.

Terus terang kami akui, walaupun ramai yang menyokong BN, tak semua polisi kami setuju. Kami tak mahu dikatakan hipokrit. Macam bapak kita la, adakah semua polisi bapak kita, kita setuju? Macam tu la juga kerajaan memerintah.

Memang kita bukan sempurna. Lagi pun manusia bersifat baharu. Mula-mula kata tak mau serang peribadi, ni macam mana? Dari cerita lesen kena tarik la, bini 2-3 la, esok apa pulak? Pandai sungguh korek cerita orang. Kalau kita jaga aib orang, orang pun akan jaga aib kita.

Esok dah nak puasa, rasanya tak perlu la kita nak dengar atau baca tentang keburukan kedua-dua belah pihak. Boleh?

hilbert said...

Salam Ramadhan al-Mubarak GAP serta semua komentar-komentar yang beragama Islam.

Pasal bini lebih dari satu ini ingat saya kepada kata-kata oleh Allahyarham Tan Sri P.Ramlee... Satu ramai..., Dua kadang-kadang..., Tiga jarang-jarang....

Kalau macam itu, pengusaha herba tongkat ali ada harapanlah...ramai pelanggannya nanti... kan GAP.

PAKMALAU said...

salam:

Dia ni penjilat anwar....

tobeng said...

Cuma itulah modal pembangkang yang mengaku bersih,alim lagi warak ini dalam kempen2 mereka sejak dulu lagi iaitu serangan peribadi.

Apa masalahnya kalau berkahwin sampai 4 pun.Pemimpin2 pas pun ramai yang berpoligami.Sejak bila pas memusuhi amalan nabi yang keharusannya terkandung dalam alquran surah annisa' ayat 3 itu?Apakah sejak pandai berkawan dengan kafir harbi dan liberal?Atau sejak mula 'berbaik2' dengan sister in Islam?

ZorroATeam88 said...

"About Me

GAP KEMBALI
gap kembali..BUKAN UMNO TETAPI KHALIFAH ALLAH DAN PEJUANG RASULNYA.SAYANG AGAMA BANGSA DAN NEGARA.PETUALANG DURJANA ANWAR DAN PKR DIHAPUSKAN SEGERA !"

DIATAS UNGKAPAN BLOGGER"GAP PNIPU"
KATA BUKAN UMNO TPI SOKONG UMNO MCM NK RAK!!!COW NI MMG BOHONG GILA
LAH GAP...U CN GO TO HELL.....!!!!!

ZORRO.A.TEAM said...

About Me

GAP KEMBALI
gap kembali..BUKAN UMNO TETAPI KHALIFAH ALLAH DAN PEJUANG RASULNYA.SAYANG AGAMA BANGSA DAN NEGARA.PETUALANG DURJANA ANWAR DAN PKR DIHAPUSKAN SEGERA !

GAP NI PENYOKONG TEGAR UMNO LAH BLOGGOBODOMATE....!!!! CAKAP AJE
NAK JADI ORANG ALLAH...!!!! TAPI SEBENAR NAYA AHLI MUNAFIKOOON.....

Anonymous said...

apa la nak kecoh sangat dengan bini lebih dari satu. biasalah tu.

yg luar biasa ialah anu-war ibrahom yang berbini dua tiga dan empat ( semua dengan jantan) hahahaha.

tu lagi bahaya

Anonymous said...

Apa salah pemimpin PAS kawan lebih dari seorang. Tetapi ianya dimaklumkan kepada masyarakat setempat dan umum. Tidak seperti calun UMNO Rohaizat Othman ang tidak bersedia dan berani mendedahkan identiti sebenar beliau lagi- lagi ini bulan Ramadhan Bulan Makrifat Bulan Keampunan. Apa lagi calon UMNO-BN dedahkan rahsia peribadi anda, para pengundi ingin tahu sifat- sifat anda yang telus. Jika anda tidak mendedahkan bermakna anda silap dan anda bukanlah pemimpin yang baik.

Anonymous said...

Jika Rohaizat Othman merasakan dirinya bukan ahli berkeperibadian Rasulullah, Solifusoleh tak payah beristeri lebih seorang kerana fitnah dah datang. Fitnah penyelewengan diakui oleh Yusri rakan karib Rohaizat....

jun said...

betui tu junah..

cayalah..

patutlah dap tunduk hormat dengar cakap pas

huh cayalah..