Wednesday, August 19, 2009

SELANGOR BANGKIT : GAP IKRAR JIHAD , PERTAHANKAN AGAMA BANGSA DAN KESULTANAN MELAYU !

mencelah hal politik, aku berbicara mudah. mac 2008 umno dan barisan tumbang bukan kerana pembangkang itu kuat, tetapi sebaliknya sebagai signal dan pengocapan tanda protes terhadap ketidak pekaan kerajaan memahami tekanan hidup masyarakat.

anwar sekadar penyangak melayu, tugasnya mengkhianati bangsanya sendiri. manusia ini maha tinggi ilmu gadai nya. terbokti hingga ke hari ini manusia inilah raja segala poaka bangsa. cukup mengenai nya. seluruh rakyat sudah faham akan kebobrokan manusia gila ini.

memandang kepada partai pas lebih jelek dan menjengkelkan kelakuan dan akhlaknya. tiada perlu aku menulis persis khutbah jumaat menyatakan satu persatu lacur politikal mainan pas.

aku berbicara jujur dan suka berterus terang. kerna aku cukup yakin kumpulan kami (bloger) membawa suara rakyat teramai terutamanya bangsa melayu.

sungguh dan berani aku katakan bahawa hampir sebahagian pimpinan umno yang aku temui sudah berani mengakui kesilapan. ada diantaranya hatta berani berkata bahawa 'memang perlu' umno itu dikejutkan daripada lalai yang panjang. mac 2008 meropakan satu hantukan di kepala, menyedarkan mereka untuk pulang memikol tanggungjawap pertahankan agama dan bangsa.

apa yang berlaku sepanjang 1 tahun 6 bulan pasca mac 2008 adalah aturan qada dan qadar. pas yang kononnya selama ini menjuarai perjuangan islam, kini semakin lintang pukang. benarlah pesan guru aku, dakwah yang dibawa pas adalah kesinambungan dakwah bercirikan syiah. senantiasa menghukum dan mencerca. kaedah mereka tiada hikmah dan politikal cara sebegini harus dihentikan demi menyelematkan islam.

bicara tentang pkr ? tak perlu lagi aku membisikkan dakwah ke telinga kamu. semangat pertahankan islam dan jati melayu mereka sudah lamaaa hilang.. hilang dipukul ribut kuasa dan badai pangkat darajat. mereka itu ramai ahlinya, namun ramai mereka (melayu pkr) umpama buih-buih di lautan, nampak gah pada pandangan mata namun akan hapus bersepai bila ombak menghempas di tepian pantai...

yang ada semangat perjoangan kini terletak ditangan kamu. samada sedar atau tidak, suka atau tidak ...kamu lah diantara manusia terpilh , the chosen one. dipilih untuk menjadi panglima islam dan pahlawan bangsa untuk melakukan JIHAD. sudah tiba masanya kamu mengangkat semangat juang panglima, bangkit dan pertahan suci islam dan bangsa.

ini adalah ulangan sejarah. perang badar pernah membuka cerita akan kesucian islam itu dipangku atas pundak manusia-manusia terpilih. hamba abdi,anak yatim kaya dan miskin semuanya pernah bertarong dan berjihad atas dasar mahu mengangkat islam dan kehendak kalimah LAILLAHHAILLAH MUHAMMADURASULULLAH.

badar telah memperlihatkan kepada kita akan sifat yakin para sahabat r.a. 313 menentang 1000 kafirin. kafirin ini tumpas dengan senjata-senjata pelepah tamar sahaja. senjata bukan perkiraan otama, tetapi hati dan iman semangat juang menegakkan islam sentiasa di jiwa.

hari ini suasana kelam itu kembali. islam itu bukan tergugat..sebaliknya digugat oleh puak pakatan haram jadah . ya didalam pakatan itu memang ada kelompok islam namun joang mereka sekadar melacorkan islam itu semahu-mahunya...aku semakin terhiris akan permainan brengset lakonan mereka..

apatah lagi melayu-melayu pkr yang ada dalam pakatan haram ini. bagaimana mereka ini boleh tuli dan buta membiarkan penghinaan demi penghinaan rakan keparat dap mereka yang senantiasa memijak-mijak maruah agama dan bangsa ?!

sebenarnya aku sudah tiada peduli, memang benar aku melayu biasa. namun aku telah berikrar dalam doa solat aku... kali ini aku sedia meletakkan nyawa aku sebagai tarohan dalam perhitongan. islam,bangsa dan raja-raja melayu akan aku pertahankan walau pun raga ini menjadi tarohan !

MENENTANG PAKATAN HARAM DI SELANGOR DAN SELURUH NEGARA ADALAH JIHAD ! AKU TIADA AKAN DUDUK DIAM, SELAGI NYAWA DIKANDUNG BADAN SELAGI ITU AKAN AKU LAWAN DAN TERUS LAWAN ! INSYAALLAH ... SIRIH AKAN KAMI PULANGKAN KE GAGANGNYA SEMULA !
klik di bawah . petikan klip video dpd rakan KMU

16 comments:

Anonymous said...

Baru aku tau ada Malaikat baru yang diberi tugas istimewa untuk memilih siapa yang boleh dan tak boleh jadi ahli Syurga dan Neraka?

Orang tua ni dah naik mengarut.. Ni dah kena penendang Kangkang si Eli Wong sampai tersasul akidah!

kangkangEli

Anonymous said...

Bangkit untuk Khir Toyo...pergi jahanamlah

Anonymous said...

Kepada PENGUNDI2 Permatang Pasir.... Dap MUNGKIN telah menjanjikan KUIL BUDDHA terbesar di Permatang Pasir sekiranya Pas menang PRK kelak. Inilah janji Dap kepada PENGUNDI2 Cina sempena mengambil langkah serupa Kerajaan sahabat mereka di Selangor.

Mereka terlepas peluang di PERAK maka kali ini sejurus menang projek pembangunan akan disegerakan.

Anonymous said...

piiirahhhhhhhhhhhhhhhhhhh!!!!!!!

tobeng said...

Agenda halus illuminati sedang berjalan melalui proksinya pkr yg benderanya berlambangkan simata satu/the all seing eye.Sangat terang dan nyata tapi Melayu masih buta.

Melayu tidak boleh jatuh melainkan dengan pengkhianatan Melayu sendiri.Kajilah sejarah kejatuhan Melaka.

Dap tidak mungkin menguasai Malaysia tanpa sekongkolan dan pakatan parti Melayu/Islam seperti Pas,sebagaimana PAP yang memenangi pilihanraya di Singapora dulu juga dengan sokongan dan undi2 Melayu yang terpesona dengan imej 'kemelayuan' Lee Kuan Yew.

Melayu akan dijatuhkan oleh Melayu juga tapi orang lain yang akan menuai hasilnya.Inilah ulangan sejarah yang tidak mahu dipelajari oleh Melayu.

Bangkitlah Melayu,bangkitlah Islam!Persetankan semangat kepartian ciptaan yahudi.Bersatulah di bawah kalimah Lailahaillah Muhammadarrasulullah!!

DozzVader said...

SALAM GAP

Perjuangan saudara bukan seorang. Semoga Allah merahmati semua.
Insyallah.

melayulupalagi said...

ULAMA' PAS bacul utk komen ISU HINA ISLAM oleh DAP?

ermmm...

mana hadi awang???
mana harun din???

mana si barua mat sabu
mana si barua hussam musa

nie semua ckp x srupa bikin...ckp psl agama ISLAM hanya utk kepentingan UNDI...

Anonymous said...

I'M WITH U BRO!!..EVEN ITS TAKE A HUNDRED YEAR TO GET BACK..LET THEM FEEL THE HEAT..THE HEAT DAT CAN BURN THEIR MIND AND SOUL THEY'LL NEVA 4GET!!..KEHKEHKEH!!!!

Anonymous said...

salam Gap..

bersatulah kita umat2 melayu,pertahankan hak rakyat termasuk tanah2 & harta benda yg selama ini milik org melayu sudah digadaikan ke singapura, taiwan, Hong Kong & China- (UmNGOK)...,

kembalikan hak kekebalan Sultan2 Melayu yg telah di'tanggalkan' oleh satu parti melayu yg durjana, yg hanya mementingkan kroni & tembolok memasing...-(UmNGOK)

kembalikan Nur Islam dinegara tercinta kita, Malaysia, yg mana selama ini, kita Umat melayu didodoikan dgn lagu2 khayal oleh parti durjana ini....(UmNGOK)

Benamkan terus parti pengkhianat Umat Melayu ini selama-lamanya dari muka bumi mesia kita...

dah 50 thn pegang, masih ramai lagi umat melayu kita dibelanggu kemiskinan,mereka(pemimpin parti pengkhianat melayu)ini hanya pentingkan kroni & perut2 mereka shaja.....JAHANAM UMNGOK.....

ikhlas

-najib Altantuya-

joejet said...

fuuuyooo...takutnye gap nk jihad..sblm jihad ko kena pikir bala tentera ko tu ckp tak nk behadapan ngan bala tentera pr???smgt jihad korang tu blh lwn ke ngan smgt jihad org2 pas..silap2 gap uduk alm longkang nanti...maklumlah parti awwwww???///

joejet said...

pergi jahanam ngan umnoooo....AWWWW!!!///

Anonymous said...

salam,

saudara joojet,

why you sounded like you are so depressed with gap's jihad. Gentar? - noor

Anonymous said...

joejet ... lu pondan ke ngok??
nape bunyi awwwww... tu???

xpun ko gay mcm anuar gak???!!! hahaha

Sir Shah said...

jihad org2 pas di selangor mempertahankan pentadbiran pakatan haram? jihad jenis ape tu? jihad mempertahankan penentang2 Islam, mempertahankan pembina kuil, mempertahankan kaki salahguna kuasa, mempertahankan penyeleweng duit rakyat, mempertahankan kaki arak, mempertahankan kongsi2 gelap. inilah jihad pas selangor. ini yg mereka sedang pertahankan.

amier said...

saudara joejet
tidak perlu bernada bongkak dengan kenyataan saudara...Allah tidak suka pada orang2 yang bongkak dan angkuh..

Anonymous said...

PR haram jadah dah terketar2 dgn Jihad GAP dan yg menyokong GAP..teruskan serang totk2 PR yg buta mata hati ni...