IKLAN BERBAYAR

Thursday, September 17, 2009

16 SEPT ANWAR SANG PUAKA BANGSA

dang nila memangku puan
berembang buah pedada
adakah gila bagimu tuan
burung terbang dipipiskan lada

kuning ledang bagai dikarang
riang-riang disambar wakab
hairan melihat dunia sekarang
bayang-bayang hendak ditangkap

ini antara pantun seloka pemboka bicara, tun mamat dengan dengan penjaga puteri gunung ledang dang raya rani. hajat di hati meminang puteri yang cantik lagi wangi, sang puteri gunung ledang coba diperisterikan kepada soltan.

sayang hajat tiada kesampaian apabila darah semangkok menjadi tarohan. hari ini peristiwa seakan ulangan ceritera melayu kembali berolang. watak dan isi nya sahaja yang membeza.

anwar sang puaka bangsa, mengidamkan kerusi empuk di putrajaya.we have the numbers. berolang-olang katanya bagai jenin gilakan wanita. anwar sang puaka bangsa, melanggar adab dan seluruhan tatasusila agama dan bangsa.

depan cina si yahudi kedua, dia berkata ini malaysia cina yang punya. depan kelompok india dia berkata sama. jurus selepas membohong bicara depan partai pas kita lah pejoang liberalisme agama. ALLAH gereja boleh guna,murtad kita bicara mengguna waduk hak asasi dan demokrasi ciptaan manusia, maka angguk angguk lah si tua nik ajis dan hadi, telor dipegang agama digadai hanya kerna terpadaya janji kepala munafik anwar attaturki.

anwar sang puaka bangsa, dengar baik baik. biar ombak ganas datang menghempas,biar angin badai datang melanda, percayalah kami puing-puing tonggak agama dan bangsa sodah bangkit dan bersedia menghancorkan riwayat sialan kamu!.

ini tanah bertuah, melayu namanya. dulu kala disebut tanah melayu,sejarah misterinya disebut sebagai tanah mada-yo. sarjana i-tsing menggelarkannya sebagai ma-la-yao. kitab sanskit lama menggelarkannya sebagai the promise land. tanah di penghujung benua.

ini bangsa punyai jiwa akidah luar biasa. ini bangsa ada darah keturunan mulia. hanya ini bangsa sahaja yang belum dapat yahudi tembusi.9 sultan ini masih bertahan tatkala seluruh waris kesoltanan telah menemui ajalnya. 9 naga ini paksi agama dan bangsa yang akan kami pertahankan. sejarah tiada melopakan agenda sialan dan sejarah tiada mungkin melopakan petualang. anwar kamulah lidah dajjal lahanat, insyaallah akan kami haposkan kamu dari muka bumi mada-yo ini !

19 comments:

Anonymous said...

Apamacam kat stadium ader buat perhimpunan macam tahun lepaih ker,

bergema dak bunyi "PUTRAJAYA! PUTRAJAYA"?

Kesian..

Tapi takpa, jum ramai ramai pi berhari raya kat Putrajaya openhouse.. setidaknya dapat rasa pun cukup ler

antar

Jeffry said...

SLM BRO..ATTARTUEK SI GILA BAYANG..DEPAN BELAKANG DIA HENTAM..MAIN SAMPAI PITAM..MANE ADE LOBANG DI SITU DIA BENAM DALAM2..AZIZAH MERANE JIWA TERPENDAM..TUNGGU BILA LAGI LAKI DIA NAK PADAM!..ADUHAI LAKI KU JAHANAM!!

KEHKEHKEH FIRST TAIM SAHUR TERUS DLM ILHAM!

KUNYiiL said...

salam i'd fitri
ziarah sebelum raya
maaf zahir & batin

ejarll said...

As'kum,

Setahun yang lalu ANUAR BERKEMPEN 'ROAD TO PUTRAJA'.
Tapi hingga kini, PENIPUAN BESAR tersebut hanya tinggal slogan.

Aku tak pasti, berapa malu agaknya budak-budak suruhan anuar yg memegang sepanduk 'ROAD TO PUTRAJA' setahun yang lalu, apabila sehingga jam 10.51 pagi ini bertarikh 17 September '09 anuar masih di takuk lama.

Gegak gempita seantero dunia apabila anuar bin ibrahim akan jadi PM MALAYSIA apabila di gembar gemburkan ada MP BN yang akan terjun ke PR.

Setiap pelusuk kampung di canangkan bahawa 16 September '08 ada PM baru di MALAYSIA.

Hari demi hari, tarikh bertukar tarikh, bulan bertukar bulan, namun anuar tetap tidak duduk di kerusi empuk, empunya orang yang bergelar PERDANA MENTERI MALAYSIA.

Agak malang juga apabila PERAK akhirnya jatuh semula ke tangan BN apabila beberapa ADUN dari PR keluar parti menjadi ADUN BEBAS dan menyokong BN.

Ketika ini, aku terkenang kembali lagu kanak-kanak yang biasa aku dendangkan ketika zaman kanak-kanak dahulu :-

"Kesian dia, kesian dia, kesian dia kesian dia"

dubaque said...

key master >> WAN AZIZAH
fikir-fikirkan lah

Anonymous said...

GAP, aku heran kenapa orang yang kononnya begitu berani menghadapi segala rintangan, tiba-tiba takut untuk berdepan dengan bekas pekerjanya sendiri Saiful Bukhari.

Kalau dah rasa dia dipihak yang benar, segerakanlah perbicaraan itu supaya dapat dibuktikan siapa yang benar dan siapa yang bersalah
didalam mahkamah.

Pada pendapat akulah, hanya yang bersalah takut untuk dibicarakan.Sedangkan Sdra Saiful tidak sabar2 untuk dibicarakan.
Disini jelas bahawa Anwar takut untuk menghadapi perbicaraan kes liwatnya.

Apa maknaya itu? Fikirlah sendiri.

ONE said...

salam,

SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDILFITRI..
DENGAN INGATAN TULUS IKHLAS..
MAAF ZAHIR DAN BATIN!

mat yen said...

Salam,

Anuar adalah perosak bangsa melayu dan penmghancur dalam negara, rakyat telah mula sedar dan akan kembali kepada BN.
Selamat menyambut Hari Raya Puasa.

Aniq Ruzaien said...

Bagus post GAP yang ni.. berderau darah muda aku membacanya.. Aku berikrar sampai mati pun hak Melayu akan aku pertahankan, Bangsa lain tetap aku sayangi, sampai bila2.. Masing2 biar dengan hak masing-masing.. Jangan terlebih, jangan terkurang. Takut ada yang tertindas.

Alizul said...

Saya ada menulis tentang isu 16 Sept ini di blog baru saya:

http://alizul2.blogspot.com/

Selamat Hari Raya Maaf Zahir Batin kepada saudara dan keluarga.

YANG GAMBI said...

Salam,

Anwar hanya berani bila nampak punggung, tapi sebenarnya manusia paling bacul dan dayus yang pernah aku jumpa......

Selamat Hari Raya ‘Idil Fitri, maaf zahir batin.

lenzaidi said...

I salute you for this post, very patriotik dan nationalistic.
If you could do this brilliantly think of an approach how to bring back the malays and the people to the fore from DSAI desperate attampts to topple the country peace and harmony.This is very worrying.If anything i will blame DSAI for choas in the country.

Anonymous said...

btol ke ade video clip najib 1 malaysia tengah beromen ngan altantuya..org yg ckp kt aku tu kate mmg sbijik najib mse bromen ngn altantuya..tp aku ttp x pcye slg x tgk dpn mate..tp lau btol video tu wujud..alamatnye aku x pangkah bn ler pru13 nnt..aiya..bro gap tlg siasat..

denaihati said...

salam Aidil Fitri, Maaf zahir batin

tanpa nama said...

umno lg penipu......hampa yg nk jatuhkan bangsa sendiri....umno bengong,,,

AnTi AljUbuRi said...

Tuan tidak akan dibiarkan berseorangan... InsyaAllah .. selagi hayat dikandung badan, patah sayap bertongkat paruh..biar berputih tulang, berputih mata tidak sekali !!!!

Salam Idul Fitri...

Tok Jerai said...

Orang gila bukan semacam.

Kata orang gila boleh cecah 144, tapi lani mungkin dah jadi 169 (daripada angka 16 Sept.) Kehkehkeh...

Gila 169 ni tak ada bomoh boleh berubat, dia gila sendiri dan baikpun sendiri.

Selamat Hariraya.

Arif Omar said...

selamat hari raya aidl fitri maaf zahir batin

sunanjaga said...

dari dulu2 dah dengar anokwar jadi PM.mereka kata bila anokwarkeluar penjara,mahatir dan isteri dia main taik,dah pikun!SEMUA firasat ahli2 muniafik itu MELESET.Tapi masih juga orang percaya anokwar dan kuncu2nya.pengikut dia nampak anokwar tu berseh macm malaikat!DAP kata dgn PAS,kau lanyaklah habis2 tempat UMNO tu,supaya kau jadi parti dominan pakatan rakyat.Jadi PAS lanyak lah habis2 sampai keluar fatwa2 sesat.Jadi undi UMNO tdk masuk surga!sedangkan dia nik ajis pun belum tentu mati dapat masuk surga.Tahukah nik ajis dimanakah surga tu???