Wednesday, September 23, 2009

3 NOV : ANWAR SANGGUP BAYAR RM20 JUTA ?


ini kabaran baru yang kami terima. datang daripada sumber yang dirahsiakan. sebelum menceritakan dengan lebih dalam tajuk besar ini, harusnya kita memahami situasi rasa dan perasaan yang dialami oleh dua pihak yang terlibat, saiful dan anwar.

menyelongkari permaslahan dan rintihan saiful, di situ tersembunyi indikasi-indikasi yang cukup penting yang telah saiful keluarkan sejak seminggu yang lalu.

video pertama ramadhan daripada saiful punyai maksud yang penuh tersirat. tanggal 14 september itulah buat julung kalinya saiful bukhari 'keluar' daripada persembunyian dan berani melangkah ke masjid wilayah untuk buat pertama kalinya bersolat tarawih .

kenapa saiful berani untuk keluar walhal dia adalah seorang mangsa. seorang mangsa pada dasar normalnya sepatutnya sudah lama keluar dan mempertahankan dirinya di depan public. keadaan sudah menjadi terbalik apabila sebaliknya sang master peliwat pulak yang bertindak lebih. cukup lebih hingga pasukan prosekution pun mahu ditukarnya.

apa maksud dalam saiful pertama kali keluar tanggal 14 september ? saiful ada memberitahu bahawa inilah pertama kali dalam sejarah pasca dia diliwat, dia bertindak berani untuk keluar ? apa yang saiful mahu sampaikan disini ? tiada lain kerna anwar telah memasang konco-konconya untuk mencari saiful. dikabarkan bahawa saiful telah hampir 20 kali berpindah randah demi mengelakkan keselamatan dirinya diganggu atau mungkin di apa-apakan kan.

memahami kata-kata saiful dalam bicara video ocapan idulfitrinya sudah terjawap persoalan keselamatannya. saiful bukahri ada menyebut bahawa 'orang yang terdesak sanggup melakukan apa sahaja' ...siapa orang terdesak ? apa yang sanggup dilakukan dengan maksud ayat melakukan apa sahaja ? kenapa saiful menyebut kes teoh beng hock ?ADAKAH NYAWA SAIFUL DIDALAM BAHAYA ?

maklumat bocor atau anwar sudah memasang spy ? kenapa saiful apabila menjawap pertanyaan gap, dia ada menyebut bukan sekadar ada bloger yang menyamar menjadi musang berbulu ayam, bahkan ada vvip,politician,orang kenamaan dan penjaganya juga meropakan talibarut anwar ? buktinya kenapa 4 kali percobaan saiful sebelum 14 september telah bocor dan diketahui anwar !? siapa culprit bangsat yang ada dalam kerajaan ni !?

maklumat yang kami terima ada memberitahu bahawa anwar sanggup memasang beberapa konco untuk mencari bapa saiful dan adik perempuannya ? aku terpaksa mengeluarkan kenyataan ini sebagai langkah pre emptive, kiranya apa-apa berlaku kepada keluarga saiful maka kita tahu mencari pelakunya.

malah sumber telah memecah cerita, bahawa wakil anwar kabarnya telah berjumpa dengan ayah saiful untuk meredakan ketegangan sebelum 3 november. mohon agar saiful menarik segala pertuduhan dan RM20 juta sedia dijadikan barang tukar ganti. perkara yang sama yang berlaku apabila anwar sanggup menggadaikan kerajaan pakatan selangor dengan meminta agar najib 'melepaskannya' dan dia sanggup menetap sampai mati diluar negara.

namun, perkara pertama telah pun dijawap oleh saiful bukhari. YANG HAK PASTI BERDIRI,YANG BATHIL PASTI JATUH !

SESUATU YANG BESAR DIJANGKA AKAN BERLAKU,PASTINYA AKAN MENGEJUTKAN PIHAK ANWAR DAN SELURUH TALIBARUTNYA DALAM KERAJAAN .KEPADA GANI PATAIL DAN HISHAMUDIN, RAKYAT AKAN MELIHAT KEBERANIAN KAMU UNTUK BERANI MENJADI JANTAN MENERUSKAN PERBICARAAN 3 NOV INI. JANGAN KERNA SAIFUL INI BANGSANYA MELAYU, KAMU DIAM DAN TERUS-TERUSAN TIDOR DAN TIDOR ! CUKUPLAH MENJADI HERO BANGSA LAIN WAHAI VVIP !

13 comments:

Yb Raz said...

laaa xkan lah saiful nak menyorok seumur hidup..

anwar yang salahpun tak malu tunjuk muka, takkan orang yang tak salah pula yang nak malu..

lawak betullah budak saiful ni..

Dr.Sid said...

jangan 20 juta bro, 200 juta pun dia takda hal..jadi menteri kewangan 8 tahun takkan kantung kosong kot..

anakbukitgantang said...

dunia sudah akhir zaman, maka segala yg dulunya haram dah jadi halal, ularmak yg bukan arif dalam urusan ugama jua yg disanjung, org yang salah jua yang dipertahankan dan org yang innocent dan jujur jua yang merana...........

pohon include article anakbukitgantang (ABG) disini

http://anakbukitgantang.blogspot.com/2009/09/2013-back-to-future-simulation-on.html

BAGI ULASAN KEPADA KEJADIAN TAKBIR YG DIHARAMKAN DI PULAU PINANG

http://www.wenkt.com/blog/apabila-takbir-raya-diharamkan-di-pulau-pinang/

TukJanggut said...

Semoga anak-anak nko tak kena liwat.

GAP KEMBALI said...

yb raz
komen kau biarlah untuk pertama kalinya gunakan akal , bukan dangkal dan sombong angkuh tak bertempat.

apa mungkin kerna nasib kau tak sama seperti dia, maka kau boleh angkuh dan sombong dalam menilai masalah yang dialami saiful.

moga tuhan tunjukkan kepada kau siapa sebenarnya pak lawak.

pak janggut
aku juga doakan yang sama pada keluarga kamu.

dato' said...

bro...cari le cerita lain... saiful ni dah tak laku dah...
ko asyik layan saiful ni...ade main di belakang kut..???

The Hobbit Frodo said...

whoaaaaa .... keyword "VVIP" !!!


berhati2 bro GAP & Saiful!!


pe pown selmat hari raya Bro Gap!


((nak mencaroot jap))


Hoiiii YB RAZ!!! cuba kalu ko tempat saiful! ko x paham mende sebab hotak dah tepu x leh pikir and timbang dengan baix! bolayaannn lah bapoook! Ini bukan soal malu kerr haper!!! kalau dia malu dah budak saiful ni rahsiakan dia kene liwat ... ko kene ingat satu dunia tau dia ada kes "liwat"!!! kalau ko tempat dia mende ko buat??? dah kene ancam pulak ... waras sikit!


wateve, aku tetap x ske anwar tuh! walaupun hotak aku lembik lagi masa di derhaka rosakkan kl dulu, tp aku tau bapak jin konceng tu mmg xleh pakai!!! x leh memimpin!!


dahhhhh .... huhuhuhu


p/s: ko pown agak2 arr nak guna link & nama org lain!!! BODOH!!! Wat malu kompeni! choiiiiii

antipkrsarawak said...

SALAM GAP!
SAIFUL TELAH MELAKUKAN APA YG SEPATUTNYA DIA LAKUKAN SEJAK DARI DULU LAGI. SELEPAS NI SAYA PECAYA SAIFUL AKAN DEDAHKAN SEDIKIT DEMI SEDIKIT CERITA DI BELAKANG TABIR SEPERTI YG SAYA SARANKAN KEPADA SAIFUL. MALAH PENDUDUK SARAWAK SECARA UMUMNYA SUDAH MULA "MELUPAKAN" KES LIWAT ANWAR AL-KAZZAB. RATA2 MEREKA YG DITEMUBUAL MENGAKUI LEBIH PERCAYAKAN ANWAR SEBAGAI MANGSA FITNAH DARIPADA MEMPERCAYAI DAKWAAN SAIFUL DIRINYA DILIWAT.

KEPADA GAP, TERUSKAN PERJUANGAN KITA MENJAHANAMKAN PETUALANG BANGSA AGANA DAN NEGARA KE DALAM NERAKA DUNIA!

Anonymous said...

Yb Raz
napa kamu ni taksub sangat dengan si aljuburi ..... kamu ada share ke? kalau si kaki jubur mana tau malu .... yang tau malu tu yang kena jubur .... bagaimana pula yang kena jubur kena kidnapp dengan agen2 dan orang2 mereka ... kan yang kaki jubur ni vvip wang dia no problem ..... kamu jangan jadi otak mati tak tau berfikir

AnTi AljUbuRi said...

Saya sebenarnya sangat bimbang dengan keselamatan Saiful.. setiap kali saya posting ke blognya pasti saya mengingatkan perkara tersebut.

Lemah sungguh pemikiran mereka yang tidak memahami betapa Saiful berada di dalam keadaan yang 'bahaya' .. takziah untuk YB Raz .. kerana buta hati!!

Kang kala senghaja saya cari artikel berkenaan Ummi Hafilada dan Azizan yang "digempar" untuk merubah kenyataan. Namun saya masih belum dapat kisah jitu di sebalik kemalangan yang mengakibatkan isteri Azizan dan anaknya terbunuh!

Saya berharap Saiful terus teguh menghadapi segela bentuk tekanan dan saya yakin dia telah mengetahui situasi yang bakal dan harus dilaluinya sebelum berani mendedahkan 'kebinatangan' al juburi laknatullah!!! Kekuatan itu tidak ada pada semua orang - semoga Allah meneguhkan pendiriannya!!!

Tok Jerai said...

Nak heran apa, bagi dia 20 juta macam 20 ribu saja, pulaktu tak payah keluak duit poket, pakai duit saman orang pun tak habih2, belum lagi usek duit masa jadi Menteri Keewangan dulu

Akan sampai satu masa nanti sapa yang malu nak tunjuk muka dan sapa pulak yang akan menyorok...

Anonymous said...

Salam Bro:
Hi Bang Nuar jadi gentlemen lah sikit, jangan jadi bacul, dah liwat ngaku jelah. Ingatkan banga nuar dah keluar penjara dah bertaubat ni jadi malaun plak. Perangai bang nuar dari tahun 70an, kalau ambila dari pengakuan sukma dah masuk 30tahun lebih, perbuatan terkotok bang nuar masih berterusan, Bang Nuar dah terlalu lama bergelumang dalam aktiviti terkutok terlalu lama. NI plak dah liwat Saiful, ada muka suroh bawa 4 saksi, ini adil ke? Suroh buat Sumpah di mesjid, kata tak Islam, ishh ishh ishh Bang Nuar pokemon betul. Semoga Bang kena laknat dunia akhirat. Keadilan buat Saiful, Keadilan for anak2 bangsa, Keadilan dan pembelaan untuk hak2 orang miskin dan bangsa Melayu Islam. Amin

Anonymous said...

Menurut Dr M, anwar kumpul rm3billion
6 tahun dalam penjara, 5 tahun xkerja, tp duit masih byk!

Sebab: rm3b, yearly interest rm100j

Anwar said: "finish him"

Thats why saiful pindah randah 30kali