IKLAN BERBAYAR

Friday, September 25, 2009

3 NOV : ANWAR ATTATURK SEMAKIN 'MATI' ?!


bulan ini hingga ke tarikh 3 nov, anwar attaturk tiada bisa duduk senang dan lenang. tidornya tiada nyenyak, kata-katanya semakin hambar. di pihak lobiyist amarikan dia sudah digelar kameleon, binatang politik malaysia yang senantiasa berobah kata dan iktikad iman bila berbicara.

ini macam manyak celaka, bisik hati anwar. kalau yahudi pun sudah mulai sangsi kataku, mana kan aku pergi membawa diri. meminta nyawa dari dajal lahanat entah bila tiba masanya. najib tiada kepingin melayan karenah aku,bogeyman altantuya retorikal politik ciptaan aku ditepis begitu sahaja oleh pak najib. arrgh anwar menepuk dahi sundalnya.mana haros aku pergi ??!

saiful semakin berani menonjol diri. tonjolan ini memeningkan kepala hotak bapak segala pengkhianat agama dan bangsa.

anwar attaturk tahu 'dia' sudah lama mati. lama mati umpama tamsilan kiasan tongkat nabi sulaiman a.s. segala mergastua dan para jin tiada mengetahui berdirinya nabi sulaiman itu sebenarnya membawa cerita rahasia. nabi sulaiman berdiri mati, dan matinya ini hanya disedari tatkala tongkat yang menampung nya telah hancur dimakan anai-anai.hancur tongkat, maka tombanglah nabi sulaiman jatuh ke bumi.

anwar attaturk bisa membilang hayat diri.saiful bukhari lebih digeruni daripada hadirnya malakatul maut. saiful bukhari bisa membongkar cerita, cerita luar biasa ampuhnya. anak muda ini kabarannya sudah bersedia bertarung nyawa, biarpun banyak bangsat dan talibarut anwar di dalam dan di luar sana, biar pun kabaran wang jutaan bakal dilimpah...namun maruah tetap akan dipertahankan.

insyaallah ada cerita luar biasa bakal tercipta. cerita anwar sundalan akan ketemui ajal politiknya gara-gara hobi bukan normal manusia azali...

sejarah pasti berolang. anwar bukan mani purindan yang bisa membohongi umat melayu di zaman kesoltanan melaka. anwar sekadar bayangan dajal-dajal kecil, dahi suak tapi leper, jahat lebih syaiton daripada syaiton...dia coba merosakkan kisah mistikal 500 tahun 9 naga melayu, naga terakhir di ufuk timur yang belum lagi dapat dihancorkan oleh portugis,belanda,inggeris dan yahudi. apatahlagi cobaan menghancorkan maruah hamba-hamba yang bangsanya bernama melayu, dahulu disebut sebagai malai,sarjana i-tsing menggelarkannya sebagai ma-la-yao.

ini bukan sebarangan bangsa yang bisa anwar attaturk tunjal dan lacurkan. ini bangsa punyai maruah,ini bangsa punyai akidah loar biasa... barang diganggu kalimah syahadah ini bangsa jurus akan bangkit dan pertahankannya walau nyawa jadi tarohan.

ini bangsa melayu namanya. inilah satu-satunya bangsa yang meletakkan agama dan bangsanya mesti sekata,sehati dan sejiwa. melayu itu mesti islam dan islam itu mesti melayu.

ini bangsa sudah bersedia menjadi kiasu , kiasu kerna mempertahankan maruah agama bangsa dan negara. anwar attaturk jangan tersilap jangka, ini bangsa bukan melankolik...tak percaya, tunggu 3 november ! tanggal keramat itu anwar akan bertemu buku dan ruasnya. jadi apa tugas kita ? ya ..aku dan kamu ? tiada lain meletakkan agama sebagai keutamaan..berkata benar dan terus berkata benar...INGAT BANGSAKU..PERTAHANKAN KALIMAH MULIA,PERTAHANKAN BANGSA,PERTAHANKAN 9 NAGA DAN PERTAHANKAN NEGARA ! PAKATAN BANGSAT MESTI DIHAPOSKAN SEGERA...INI MOTO PERJUANGAN KITA !!!

10 comments:

Jeffry said...

AKU SOKONG BRO!!!..PENGKHIANAT HARUS DI HAPUSKAN..'ANU'WAR JGN TANGGUH2..JGN BUANG MASA ORG LAIN!..LANGKAH DIA DH SUMBANG DH BROO..HARI DIA AKAN SAMPAI JUGAK! HUHUHU

P.M SDAR said...

YA YA!!!BETUL!!!!PERGI MAMPOS LA ANWAR....

Rahman,Ahchong,Muniandy said...

yo yo yo.... ambo stuju melayu dan isle di imarahkan di pertahankan di julang di sanjung dan di tarbiahkan kpd semua.

anakbukitgantang said...

as usual, this A_war guy will find one thousand and one excuses and wiggle his way through the lame system.......to escape his ass from University Sungai Buluh

if only the end story is like Si Tanggang; where the wronged mother curse were instantly seen...hmm how I wish this guy and all his cohorts will be turned into stone

NUAR BERAHI BEKAS BANDUAN said...

brother!!!!! naik bulu roma membaca artikal ni,tahniah brother GAP.Sambil tu kita perhatikan juga mana tau nanti sebelum 3nov tu dia lari ke kedutaan turki atau denmark,aljub tu sanggup lakukan apa saja untuk selamatkan diri dia.

Anonymous said...

Sepandai-pandai tupai melompat ada ketikanya ke tanah juga.

Anwar tidak boleh membohongi rakyat selamanya.

ajijasin said...

salam alaikum...

salam aidil fitri
maaf zahir batin...

inilah KATA KATA DAN AYAT AYAT
YG TEPAT DAN PENUH JATI DIRI
MELAYU ISLAM!!!

MEREMANG DAN BERGEMA DALAM SETIAP
HATI DAN URAT SARAF SERTA NADI AKU!!!

KATA KATA DAN AYAT AYAT YANG CANTIK
DAN MENUSUK MEMBENAM SIFAT KEMELAYUAN!!!
SERTA AKIDAH KEISLAMAN!!!

TAHNIAH BRO!!!
BUDI BAHASA TAK DI JUAL BELI!!!

AnTi AljUbuRi said...

Alamak ... gua jadi bisu, tak tahu nak cakap apa..

Tapi tangan gua masih boleh diangkat ..

Lalu gua tabik sama lu .. prisis aku menabik spring kepada seorang General 4 bintang !!!

Anonymous said...

Salam Bro:
Selamatkanlah anak2 bangsa dari menjadi mangsa nafsu serakah diliwat oleh Dajjal2 yg tak berperi kemanusiaan, dah liwat satu hal, tuduh kerajaan membuat fitnah, menjaja dan memburokkan nama negera di dalam dan luar negeri satu dunia, buat aduaan kes ke mahkamah syariah minta Saifaul bawa 4 saksi dan minta hukuman sebatan buat Saiful jika gagal, adil sungguh Dajjal pokemon ni. Selamatkanlah anak2 bangsa!!! Keadilan buat anak2 bangsa yg tidak dapat pembelaan dan keadilan, yg dapat hak2 dan keadilan adalah ALjuburi, masih bebas bole kemana saja, terbang ke satu dunia dunia memburokan nama negara, mampu membayar 9 peguan yg handal2 untk membela beliau, tapi Saiful sungguh merana melalui semua ini. Selamatkanlah anak2 bangsa dari menjadi mangsa nafsu serakah perbuatan terkutok yg telah bebas berlaku selama lebih dari 30tahun dan tak tahu bertaubat. Aljuburi adalah peliwat tegar yg tak akan bertaubat. Selamatkanlah anak2 bangsa kita dari menjadi mangsa nafsu serakah perbuatan terkutok beliau. Keadilan for anak2 bangsa, keadilan for Saiful !!!

Anonymous said...

GAP ,

Izinkan saya memperbetulkan fakta.Sebenarnya menurut penulis buku Keturunan Ahlul Bait dan Raja2 Melayu iaitu Hj. Muzaffar dan (tun)(tun)Suzana Othman bukannya 9naga tapi 5 orang naga Melayu tidak termasuk Perak , Kedah , Selangor dan Negeri Sembilan. Itu yang di Malaysia. Di tempat lain dan masih lagi mempunyai titis menitis ialah Kesultanan Patani , Thai dan Brunei. Di Filipina pula ialah Kesultanan Sulu.
Dan juga menurut penulis buku itu, yang paling ramai berketurunan tersebut bukan terdapat di tanah Arab tapi di Tanah Melayu. Ya.. di sini memang paling ramai orang Melayu kita yang berketurunan naga Melayu tapi ramai di antara kita tidak menyedarinya kerana perangai orang kita yang tak kisah ambil tahu tentang salasilah keluarga kita tidak seperti orang putih.
Sebab itulah Yahudi dan agen provocatuernya cuba melemahkan kesultanan Melayu dan Islam.Oleh itu , sy sarankan agar pembaca blog ini carilah buku itu terbitan crescent publishing dan 2 bulan lepas ada dijual di MPH.

Pengundi Atas Pagar