IKLAN BERBAYAR

Wednesday, September 9, 2009

ADUN PAKATAN MELAYU MEMANG LEMBU.

16 comments:

sasha2020 said...

Bila dengar penjelasan Bekas MB Selangor ni, memang sah lah, Pakatan rakyat yg memerintah sebenarnya menipu rakyat..

Siapa yg sebenarnya penipu?? MB gagap dan Ronniu Liu dan konco-konco nya

kembara putih said...

Kesan daripada krisis Anwar-Mahathir, baca di sini;

http://www.ikutsukaakuisa.co.cc/2009/09/nizar-apakah-rakyat-malaysia-tahu.html

NUAR BERAHI BEKAS BANDUAN said...

Apa pendapat blogger tentang India yang mempertikaikan laungan azan semasa dialog dengan khalid guthrie,bukankah dia juga menghasut penganut ugama lain membenci Islam,takde ke orang melayu Islam yang hadir sama membuat lapuran

Anonymous said...

bro aku cadang letak lagu ni utk anwar.. hahaha
http://www.youtube.com/watch?v=Nlp-KjbbIck

ManLemang said...

Salam GAP. Aku cadangkan kau tubuhkan satu tabung untuk megutip derma bagi membantu saudara kita yg kena tangkap smlm atas akta hasutan.

Kita patut tolong mereka ini. Sebab mereka adalah pejuang bangsa dan agama kita yg sebenar.

Dengan duit derma ini bolehlah kita bayar denda mereka.

Saya harap dapatlah GAP berjumpa dgn wakil penduduk seksyen 23 untuk menjayakan aktiviti ini.

daaksaytunk said...

TERBUKTI bahawa Pakatan Rakyat memang lembu... JANJI sangat.. last2 tak tertunai, pastu nak salahkan orang len..apara...

ejarll said...

as'kum...

itulah kebodohan kerajaan selangor d bwh pmpinan kalid...

Anonymous said...

diaorang tak tau apa2 pun sebenarnya...pastu salahkan orang lain...diorang semua betul...MANGKUK punya PR...bodoh takleh diajar..pandai takleh diikut...inilah dia...kerajaan yg dikatakan telus..jujur..mcm2 lagilah yg hebat2..dan terloponglah semua penyokong mereka yg memang KAYU tu...

fadzli said...

salam,
betul la cadangan ManLemang tu aku pun setuju. Jihad tu, diorang pertahankan tanah tumpah dari di cemari indu-indu tu.

Anonymous said...

Khalid Gagap, Father Khalid Gereja, Rodziah kuil n semua lembu2 PR, semua macam bangkai. Perosak Rakyat pasti akan tumbang........

kulatlapok said...

Aku hnaya mampu tersenyum bila terbaca titipan dari MANLEMANG,

"...mereka adalah pejuang bangsa dan agama kita yg sebenar??

rumah Allah yg terang2 depan mata diganyangnya oleh Khir Toyo dulu, tak ada seorangpun yg mempertahankannya. Betullah korang semua perjuang bangsa Melayu yg sebenar..tapi bukan peerjuang agama Islam yg sebenar....

joejet said...

hari2 khir poyo main bola...!!!hari2 khir poyo kencing rakyat...!!!

AMNOBODO said...

bodoh sasha2020 nih...ko dgr bekas mb jelas kan mender tuh..tapi ko tak tanya laks MB selangor perabih duit buat facial kat opis dulu...ko tak tanya bekas MB selangor tuh..banglo kat shah alam....ko tak tanya...baper ratus ribu lori pasir kroni die kerjakan...ko tak tanya kemana wang BAKTI bini dia wak pelari?....huh...?..bodo piaQ...

hek eleh..man lemang....nak kutip derma pala hangguk ko nak wat apa...mintak jer kat geng2 rahman palil yang mentekedarah duit PKFZ tuh haa...kalau dia tak mau kasik..mintak kat Presiden MCa...hahaha..tunggu laa..ramai lagik geng BN akan terkeluar dalam list penerima duit PKFZ tuh..huhuhuh..

Kalau mereka pejuang bangsa dan agama yang sebenar...kenapa Mr Ghani Patail yang tertakluk kepada Kementerian Dalam Negeri (hishamuddin kapten nya) nak ambil tindakan?...mana boleh pejuang2 bangsa dan agama yang sebenar ini didakwa oleh orang islam cam ghani patail ngan hishamuddin....sepatutnya mereka dipertahankan?...huhuhuhu...aPolah korang nih...bodo sungguh...

ManLemang said...

Kepada kulatlapok (Dah nak mampus sebab dah lapok) & joejet.
Mcmlah kau tu pejuang Islam. Bila kena batang hidung sendiri pandai2 laaa senyap. Cuba kalau yg buat hal ni semua UMNO? Confirm kau oranglaaa yg akan tampil kedepan dan mengatakan "LIHATLAH TERBUKTI UMNOLAH KAFIR, TIDAK MENJAGA HAK ISLAM DAN MELAYU".
Hahhhh Take Beerlahh kau orang......

anakbukitgantang said...

salam, dijemput baca komen hamba di sini

http://anakbukitgantang.blogspot.com/2009/09/isu-kecoh-kuil-tak-timbul-jika-pbt-dan.html

anakbukitgantang said...

http://anakbukitgantang.blogspot.com/2009/09/isu-kecoh-kuil-tak-timbul-jika-pbt-dan.html