IKLAN BERBAYAR

Wednesday, September 9, 2009

ALAHAI RODZIAH DAN KALID ! INI BUKAN SOAL UMNO,PKR DAN PAS !


11 comments:

Anonymous said...

apa yg ko nk tunjukkan ni GAP..??

Aku tak paham la...

tlg jelaskan..??

ejarll said...

nie org bodoh yg ckp,

bis HINDRAF yg buat keco dl 2 yg ANTA PAS PKR OR DAP?????

YB2 yg BODOH...

hensem kali said...

Anon 12:29

aku ingat mula nak kata kau berlakon tak faham, buat buat tbodoh

tapi aku rasa kau memang bodoh dan bebal tahap ultraman bontot tonggek

kau pergilah minum air tujuh jamban supaya terang sikit hati kau

Anonymous said...

Salam Bro:
Hi Kesian umat2 Melayu di sek. 23, di pinggirkan dan dihinakan dan hak2 di bumi nenek moyang di injak injak. Inilah dikatakan keadilan oleh Parti PAS dan Parti PKR. Senang saja memperbodoh bodohkan bangsa sendiri. Sekarang sedarlah bangsa ku, bangsa Melayu, ni baru sek. 23, di Perak di berk hak milik 999tahun, kalau Aljuburi jadi PM, alamat lah jadi pengemis di bumi neneek moyang sendiri. ishh ishh ishh bahalulnya Melayu kita.

Melayu Berwawasan said...

macam macam ada..bersabar jer la si Anon 12:29... bulan puasa banyak bersabau

ejarll said...

kalid gagap ko pndai nax sruh penddk tsebut bersabar, ko pndai ckp kite org melayu, nie bkn budaya kite...

HABIS MASE KO AJAX ORG2 WT DEMO KT KL KO X CKP PLAX KT D'ORG CM 2 R BANGANG!!!!!!!!!!!!

BLER KENE BATANG IDUNG KO PNDAI PLAX KO CKP CM 2....

DASAR SIALLLLL KO NIE PEMIMPIN PR...

Anonymous said...

haha.. siyes khalid gagap ni buduh anjing.. ckp baek punye ni bukan budaya kita.. spe yg selalu wat demo2 neh?? memang sialan btol PKR!!

Anonymous said...

To 1st anon

Kan aku dah cakap penyokong depa ni bengap tahap tertinggi dan tak boleh di ajar.1) mungkin dia betulx2 kurang faham 2)mungkin faham tapi buat tak reti sebab takut hilang camry/kuasa 3)Memang buta hati/sombong bodoh dan memang bingai tahap tak boleh nak di betulkkan kerana taksub.
by Aramak

Zulkarnain said...

GAP, ko maafkan je la anon 12:29 tu. Dia memang tak paham sangat orang cakap bahasa melayu. kepariaan dia tu memang takleh nak ubah walaupun duk Tanah Melayu.

Anonymous said...

Kalau melayu nak memerentah negeri ni, tak payah lah sibuk2 ada Barisan dan Pakatan. Orang melayu lama dikelentong raja - bagi spore dan pinang pada british, belakang umno bagi hak dan bahasa ibunda cina dan india digunapakai, sekarang politik nak di hadiahkan pada orang pendatang - orang melayu pun pendatang juga so, apa nak dikata - nasi dah jadi bubur, makan je lah

Anonymous said...

Bodoh Punya MB