IKLAN BERBAYAR

Monday, September 7, 2009

GEMPAR ! PIMPINAN PAKATAN SELANGOR MENCARI EZAM ?!


3 hari yang berlalu benar-benar mengeluh resah beberapa pimpinan pkr selangor. ada kabaran diterima mengatakan nama ezam mohd nor kembali meniti di bibir beberapa pimpinan tertinggi pkr selangor. bermola dengan adun-adun melayu pkr,ketua bahagian dan ajk, ahli-ahli majlis pkr yang melayu cina dan india, beberapa ketua AMK bahagian selangor kabarnya coba-coba menghampiri ezam.

hendak dikatakan ribut tiada lah sangat, namun ribut 2 kejadian terbaru benar-benar membikin ribut di kalangan pkr selangor. kes rumah anwar diserbu oleh landlord (kondo liwat) kini menjadi bahan bualan,ditambah dengan kejadian hebat kebangkitan melayu dalam krisis kuil di seksyen 23 shah alam, membuatkan telefon sel kepunyaan ezam berdering tanpa henti sejak 3 hari lepas.

agak mengejutkan tatkala 3 hari kebelakangan ini hampir sebahagian pimpinan pkr begitu rakus untuk mencari ezam. ada bertanya di mana gerangan rumahnya, nomor telefon sel terbaru ezam hatta ada segelintir adun coba-coba membuat temujanji berbuka puasa bersama beliau.cerita panas ini telah disampaikan oleh bekas setiausaha pkr selangor dan bekas setiausaha AMK pusat.

gap bertanya apa kejadah gila mereka menyerbu ezam, sedangkan selama ini ezamlah manusia dianggap musuh paling utama dikalangan pimpinan pkr malaysia ? bodoh atau mereka sudah datang gila !?

bisik dan risik ropanya mereka ketandusan jiwa, akal resah melanda,hati tiada tenteram kerna melihatkan gawat politik selangor. mudah cerita ropanya mereka meminta nyawa.kerajaan selangor bisa tombang pada bila-bila masa sahaja.

ada kalangan mereka, saling coba tikam menikam diantara. ada dikalangan mereka bersedia mendedahkan dokumen dan rasuah penyelewengan kuasa. sumpah mereka kononnya mereka senantiasa bersama ezam dalam membenteras rasuah dan korupsi dalam pakatan selangor.gap kata pada 2 pegawai khas ezam, mereka ini mintak nyawa ke ?!

umum harus mengetahui sejarahnya, bahawa sebilangan besar adun,ahli majlis dari pkr selangor merupakan anak buah ezam. maka tiada mengejutkan lah kiranya bekas bos mereka di cari kembali setelah sekian lama menjadi si tanggang politik yang lupa bosnya.

ezam telah mengambil langkah politik yang bijak walaupun bisa mendapat pangkat dan darajat dalam pkr ,namun persoalan akhlak dan nasib umat dijadikan perkiraan. di kala tumbang 5 negeri ke tangan pakatan barulah dia mengistiharkan dirinya masuk semula ke dalam umno. alasannya mudah, anwar (pakatan) itu bakal memusnahkan nasib umat melayu dan islam ! hari ini alasan ezam itu benar-benar berlaku ! anwar dan pakatan memang pengkhianat bangsa.

aku menyeru kepada seluruh penyokong dan ahli pakatan dari pas dan pkr, kembalilah bertaubat. kami sedia memaafkan kesalahan kamu.

7 comments:

TakerRules95 said...

sebenarnya GAP yang perlu insaf kerani undi umno yang banyak rasuah . Agaknya GAP kalau Khir Toyo jadi mb balik rumah yang kau akan dpt guna duit rakyat rumah jenis ape ye?

ejarll said...

tp bkn kuil yg nax d buat d seksyen 3 la beb

orangkampung said...

TakerRules95 said...
sebenarnya GAP yang perlu insaf kerani undi umno yang banyak rasuah . Agaknya GAP kalau Khir Toyo jadi mb balik rumah yang kau akan dpt guna duit rakyat rumah jenis ape ye?

September 7, 2009 4:52 PM

Lu ni bangang..kalau lu keling atau cina babi lu memang tak tau di untung. Duduk kat negeri Melayu..

Kalau lu melayu...Inilah pengkhianat bangsa.. Aku ingat kau ni gay. Sebab suka sangat dengan pemerintahan Al- Juburi..Sedang kau nak liwat sesama korang...Pegi mamposlah barua pencacai DAP. Babi, bahlol barghal...

Syammil said...

brita baik ni..

Pejuang Bangsa said...

GAP ,memang ini berita baik ...

berita baik utk umat Islam di Selangor di bulan Ramadhan yang mulia ini iaitu kerajaan yg gadai maruah agama dan bangsa bakal tumbang ...

TakerRules95 said...

orangkampung aku rasa ko ni suspek kut sebab kau anak didik mat mongol.Mat Mongol beri kau bom aku nak tanya kau bom jenis apa mat mongol beri kat kau? kau mesti ada simpan bom kan lagi satu kau yang pengkhianat bangsa yang sokong umno sebab umno kan kan bunuh bahasa melayu dan aku kesian tgk kau.Kau org kampung tetapi masih lagi undi bn walaupun dia banyak ambil duit kampunk.Pelik betul

Anonymous said...

aku tak paham lah bila pulak umno yg bunuh bahasa melayu?setau aku yg bunuh bahasa melayu org2 PR sampai kan kat penang nama jalan pun tulis bahasa lain selain bahasa melayu.kalau ppsmi tu takdelah nak bunuh bahasa melayu cuma nak melihat anak melayu boleh berbahasa english kerana didalam sektor swasta company2 cina dia tak main bahasa melayu yg dorang main bahasa cina dan english sahaja aku rasa si takerules95 nie bodoh ler atau pun dia sedap dapat main bun??? nuar