IKLAN BERBAYAR

Monday, September 7, 2009

SAH ! 5 ADUN PAKATAN SELANGOR JUMPA NAJIB MALAM TADI !

detailnya kamu baca di blog sahabat SELANGOR BANGKIT disini
http://ruangbicarafaisal.blogspot.com/2009/09/gelora-politik-kerajaan-pakatan-yang.html

insyaallah ulangan peristiwa bersejarah pergabongan muhajirin dan ansar akan berolang di bumi selangor, bumi pemerintahan sultan yang amat kami sayangi sultan sharafuddin idris shah alhaj. ampun tuanku.

kumpulan SELANGOR BANGKIT bersedia menerima siapa sahaja adun melayu yang yang dilantik kebawah duli tuanku menjadi menteri besar, asalkan bukan pkr lahanat bangsa !

perjumpaan 5 adun pakatan selangor bertemu najib malam tadi juga akan merongkai meletupkan semola pertembongan fraksi anwar (erdogan) dan kumpulan perpaduan umno-pas.

insyaallah pas akan mati tanpa sempat mengocap meminta taubat atas segala lacuran agama yang telah mereka lakukan !

12 comments:

chacha.2020 said...

Biaq betui cow ni jang....SB mana beritau cow ni???Korupkop ke???
Kalau betui,habehlah satu riwayat Khalid Ibrahim memerintah Selangor!

Melayu Berwawasan said...

betul ker ...syukurnya.

Dr.Sid said...

hasan ali jd MB..confirm..

http://writtenbyhim.wordpress.com/

sasha2020 said...

Eloklah tu...sebelum lebih banyak kerosakan dilakukan oleh mereka.

antipkrsarawak said...

"salam sahabat
kami sedia turun sarawak pada pru-dun nanti. jumpakan kami dengan pimpinan kamu untuk kita rencana serangan terhadap pkr!" - KOMEN GAP DALAM WWW.ANTIPKRSARAWAK.BLOGSPOT.COM PADA 7 SEPTEMBER 2009 3:35 PM.

insya-allah gap, kami akan usahakan seperti yang gap inginkan. kami juga sedang memantau blog PIEE BIN LING, SETIAUSAHA KERJA PERHUBUNGAN PKR SARAWAK YANG JUGA CALON PKR YANG MENENTANG CALON BN DI KAWASAN P.200BATANG SADONG, YB HAJJAH NANCY HAJI SHUKRI PADA PRU-12 LALU.

BLOG PIEE: http://pieelingchee.blogspot.com

kami akan menghubungi gap jika ada apa2 pertolongan dari sana!

Pejuang Bangsa said...

syukur negeri Selangor dilindungi oleh Allah daripada rancangan jahat kafir harbi ..

semoga Ramadhan Al Mubarak ini memberi kita kemenangan kepada Umat Islam !!

TakerRules95 said...

mereka dibayar kut yang akan masuk tu mcm kat perak dan aku harap kalau jadi sultan bertitah untuk bubar dun selangor

TakerRules95 said...

khir toyo pakai tempe dan rasuah beli rumah guna duit rakyat

iceman said...

hehehe

Anonymous said...

apa punya mentaliti si takerrules95.Orang tengah berjihad dia buat fitnah. tak habis-habis fikir orang tak de maruah, senang kena beli. mereka fikirkan bangsa sebab tu keluar parti.

ejarll said...

Blogger TakerRules95 said...

mereka dibayar kut yang akan masuk tu mcm kat perak dan aku harap kalau jadi sultan bertitah untuk bubar dun selangor

September 7, 2009 4:48 PM

AS'KUM BRO,

DL MASE ANUAR KEMPEN 16 SEPT. PE CITE BRO..DA DKT SETAUN NIE BRO..

PNYOKONG2 PR SIAP BUAT BANNER "ROAD 2 PUTRAJAYA"..

PE CITE 2 BRO...

ANUAR GUNE APE PLAX UTK PANCING MP BN, SMPI 4LO G LUA NEGARA..

KO X PK KE BRO???

OOOO AKU HMPIR TLUPA, KORANG NIE MENGHALALKAN CARA WALAUPN HARAM, KLU KORANG BUAT SEMUA HALAL, KLU UMNO BN BUAT SEMUA NYA HARAM...

SAMA GK MASE NIK AJIS CKP "ALLAH PN MENCARUT"...

SUBHAANALLAH...

Anonymous said...

takerule tu je yg kena bayar berapa sen pun sanggup ambil...... tak pun eli dah bagi gambar tido kat dia.......