Sunday, September 6, 2009

KERAJAAN SELANGOR BAKAL BERTUKAR ?!







malaysiakini pembohong. web dajal ini telah memperlahan aksi anak indu yang menghina laungan azan ini seolah-olah dia di ditolak. silap, sebenarnya di terjatuh tergolek dog sewaktu komosyen hangat sedang berlaku.

memang perangai laksana dajal, manakan tidak jika ikon utama mereka juga adalah dajal politik melayu anwar dan pas ! jilat lah kamu, insyaallah kamu takkan sempat mengocap taubat ! pakatan selangor di ambang maut, umpama telor di hujung tandok . jangan terkejut kiranya pada satu pagi itu, tiba-tiba kerajaan negeri ini runtuh jurus bertokar tangan. SELANGOR BANGKIT, KE ARAH MEMULANGKAN SEMULA SIRIH KE GAGANGNYA !

9 comments:

Syameer Firdaus said...

orang sekarang ni segelintirnya memang suka berpolitik 24 jam sampai tak ingat batas2 agama!!!!!! kurang ajar betul!!!!!!!!!!! hidup BN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Anonymous said...

Bila ada masaalah,menteri besar Selangor asyik salahkan orang lain.

Memang bodoh macam lembu.

joejet said...

WOI GAP=GAY AND PONDAN...lu ingat nk tukar kerajaan mcm nk tukar duit???gua nk kasi tau lu org semua khasnya pencacai2 umno bhw majoriti rakyat selangor masih menyokong kerajaan PR...simpan la angan2 mat jenin lu org..LAGI TEKAN LAGI LAWAN|||

Anonymous said...

ANWAR IBRAHIM TAHI NEGARA

Anonymous said...

GAP bodoh!!! racist

Yeop Maz said...

memang benar sangat...
malaysiakini memang kaki pengubah fakta...
samelah ngan anwar gila kuasa...

Yeop Maz said...

biarlah rakyat menentukan semua ini...
kalo rakyat masih memilih mereka, memang dasar lupa diri betul nie...

revolusi pedang srikandi said...

salam ziarah...kenapa joejet, wcw_rocks1997 ni marah betul ek?oh...sebab selama ni mereka orang upahan untuk mempertahankan kerajaan pincang Selangor...patutlah marah sangat2.janganlah marah..terimalah kenyataan...PR adalah Pakatan Rapuh...

Unknown said...

wahai orang melayu yang beragama islam lihat lah apa yang di perkatakan oleh kaum india tu...dah jelaskan..yaallah dia orang boleh mempertikaikan laungan Azan 5 waktu sekarang ni..apa dah jadi ...niberani sungguh yer.KITA MESTI PULAU PUAK PAKATAN RAKYAT bermula hari ni.mananya orang PAS ni...katakan untuk menegakkan umat islam...PAS sekarang tak macam dulu...HIDUP UMNO.