IKLAN BERBAYAR

Monday, September 7, 2009

KHALID BERAHIM SEMAKIN BEBAL MAKROP !

jam 3 petang tadi, mb selangor kalid berahim mengumumkan tapak baru kuil. lokasinya 100 meter daripada tapak cadangan asal di seksyen 23.

wei mangkok, tak serik lagi ke kena belasah dengan penduduk. kan penduduk dah kata MEREKA TAK NAK KUIL itu di sekseyen 23 , paham tak.

yang kau pi umum kuil baru tu jaraknya 100 meter daripada tapak asal apa kejadah bodoh sungguh kalid berahim,rodziah dan kalid gereja ni !?

wei mangkok, pindahkan je la kat seksyen 22 yang BN dah peruntukkan tanah kat situ bodoh !

percayalah kalid dan pakatan selangor masih pekakkan telingan atas bantahan penduduk 23 sabtu lepas, LEPAS INI BERSEDIALAH KAMU UNTUK TERIMA BANTAHAN MELAYU LEBIH BESAR DI SELURUH SELANGOR ! YA ALLAH, KENAPALAH MB SELANGOR NI BEBAL MAKROP SANGATTTTT !!!

17 comments:

Anonymous said...

MB Selangor bukan tak faham kehendak penduduk Melayu TIDAK MAHU KUIL,tapi kerana ingin menjaga hati kaum lain,kaum sendiri hendak di kelentong.

Ubah 100 m konon dah selesai.Agaknya penduduk2 Melayu situ semuanya bodoh2 belaka.

TakerRules95 said...

ala buat apa khalid nak takut yang membantah tu khir toyo yang upah bukannya penduduk shah alam pon.Lagi satu kenapa kau suka GAP Khir Toyo beli dia punya rumah guna duit kau kenapa kau suka kalau dia jadi MB aku rasa kalau dia jadi MB balik aku rasa ko dh takde duit langsung la

Shahnizat bin Sakiran said...

Tak lama lagi akan ada la patung sebesar klcc kat ss23

Anonymous said...

Dah le bebal, bangang pulak tu. Majal sungguh mamat sekor ni

SAMAKITA said...

Nampaknya kuasa digunakan oleh mereka untuk menggekalkan pembinaan kuil itu diatas tanah yang sama

anoy-anoy said...

wei khalid mangkok...
buat kuil kat rumah ko lagi cantik lah ngok...
kalau x pon korang bertiga share lah buat kat rumah masing2..
bodoh !! memang nak makan kasut lah korang nih...

anoy-anoy said...
This comment has been removed by the author.
anoy-anoy said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

ini lah masa NGO-NGO Islam seperti pewaris dan sebagainya membantu penduduk seksyen 23 sebelum terlambat, jangan tunggu lepas raya...nanti terlepas peluang untuk pertahankan hak kita selaku umat Islam yang hidup di negara agama rasminya ialah ISLAM

jiwakita said...

salam....

kalau dah ramai orang kata macam-macam
yg tak molek kat dia...kalau ikutkan
plan dato khir buat kat seksyen 22 nanti
..mana nak letak muka dia...nampak sangat
ngaku memang betollah orang kata yg bukan-bukan tu...malu-malu...

jadinya anjaklah sikit dari tapak cadang
di seksyen 23 tu...mana tahu untung sabut
timbul untung batu tengelam...suhu penduduk dah reda kot...

Anonymous said...

GAP ,

Agaknya bukan diaorg tak faham ? Tapi mungkin ada sebab lain, kot? Ada 'undertable' dengan pihak tertentu kot ; dengan developer nak develop tanah kat sebelah kuil dengan hartanah mewah yang orang Melayu tak mampu beli .. Lepas tu masuklah kaum bukan Melayu dan rumah urut , pusat judi.. Taktik diorg utk megusir Melayu dan Islam.Ini teori je .. Tapi korang siasat lah , mungkin logik ??

Anonymous said...

Pertahankan hak kita...apa la yang kau faham ttg hak kita...pertahan agama islam...apa la yang kau faham ttg ajaran agama islam...kalau kau faham...tak berlaku perkara2 nie semua....sekrg nie makin tersalah kejahilan puak2 UMNO....kesian aku tgk...gunakanlah bulan Ramadhan nie utk mencari keredhaan Allah...semoga semua mendapat hidayahnya....Amin...

anti bengap tegar said...

takerrules,
Kau ni bengap semacam aje aku nampak.Yang datang majlis diskusi bersama penduduk S23 tu semua orang2 situ,itu memang syaratnya,tak boleh ada orang luar langsung kecuali pihak media.1 rumah kena hantar wakil seorang saja,kalau lebih kena halau balik.Celah mana nak diupah orang luar pulak.

Semua yang membantah pembinaan kuil tu pun orang2 itulah juga dari pelbagai parti,sebab ini adalah masalah penduduk Islam bukan masalah kepartian bengap.Sikit2 parti,sikit2 umno,sikit2 rasuah.Bagilah bukti kurang2 pun,bukan main dengar cakap orang.

Tuduh orang membunuh tanpa bukti,bukan fitnahlah ya,tak berdosa ke?Gunakanlah akal lebih sikit,jangan asik kena kencing dgn anwar ibrahim.

Kau ni baru nak kenal politik ke?Kalau masih belajar tu,tumpukanlah pada studi jgn sibuk nak berpolitik.Serahkan urusan politik pada org dewasa.

Local Fighter said...

takde bezanye tapak asal ngn tapak alternatif ni.

kalau usain bolt lari, bwh 10 saat dah sampai! hehe

tapi ko khalid kne ingat, penampor penduduk ss23 pun akan sampai kat pipi ko bwh 10 saat gak!

Anonymous said...

Melayu skg dh dibodohkan keling. Kaum yg hanya 6% tu saja pun dia nk layan lebih2. keling ni mmg dh perangai dia suka belit.

Jgn lah malu2 kucing pulak, guna jer lah tapak yg dh ditetapkan BN di sek22 tu. RM600 juta untuk prasarana pun kerjaan dulu dh belanja. Nk belanja apa lgi untuk penyembah2 patung tu. Layan lebih2 undi dia berapa saja halid ooi, ko tak reti kira ke undi Melayu byk mana. Ko ni boleh tergelincir aqidah ni - nik acis tak kata apa ke? Ooo aku lupa, kat kelantan bukankah dh ada patung buddha yg palong besar? Silap2 kalah yg ada dekat siam nooo. Apalah Melayu, tak mau sedar2. Dah lah umno perangai macam tu, pas dan pkr pun dua kali lima juga. Mmg betullah Melayu ni tak sedar dek untung. Itu sbb lah kaum lain boleh pijak kepala.

ejarll said...

anti bengap tegar...

AS'KUM BRO,

AKU STUJU DGN KO,TakerRules95 NIE BKN NYE SAJE BENGAP MALAH BANGANG DLM ISU NIE, ENTAH2 MMG BENGAP DAN BANGANG KT...

KALID BANGANG 2 X BERI TAU KO KE CUMA PENDUDUK SYEKSYEN TERSEBUT JEK YG BOLE MASUK DWN, ORG LUA X BOLE...JD DR MANE DTGNYE ORG YG D UPAH OLEH KHIR TOYO...

OOOO BRU AKU INGAT, PR KN MMG SUKA MAIN UPAH2 ORG, CM DEMONSTRASI BRU2NIE D KL BG BDK RM20 KATA NAX G LAWATAN D KL...PADA HL NAX WT DEMO..

HAHHAAAAAAA...

SBB KO DA TBIASA BUAT CM 2 JD KO ANGGAP BN PN SAME CM KO GK KE BRO...

HaiRe said...

Siapa yang sokong buat kuil tu kan... cuba lah beli rumah dekat tepi kuil... baru rasa macam mana perasaan org seksyen 23 tu...

kalau tak kena batang hidung sendiri, memang laa boleh eksyen bro...

sekarang nie, nak sembelih lembu pun dah tak boleh sebab nanti org india marah beb...
paling kurang kena report polis, kalau pijak kepala lembu pun dah dikira jenayah...
tak makan lembu la raya nie...