Monday, September 7, 2009

DEMI ALLAH, AKAN AKU TAMPAR MUKA KALID BERAHIM DAN KALID GEREJA !

Kalid nentanyahu berahim,kalid gereja dan rodziah makin biadap. tak sampai 2 hari lepas kamu dibasuh oleh penduduk melayu , kamu tetap dengan pendirian kamu. menjadi pejuang hindu paling ulung dalam sejarah melayu.

memang sialan benar akhlak kamu pas dan pkr. begitu bodoh dan hina kamu layan penduduk melayu.

sungguh la, aku dengan ini berikrar akan mencari dan menampar muka kamu ! SUNGGUH ! akan akau cari dan tampar muka kamu !

zionis di palestin telah merampas tanah penduduk islam , tanah asal mereka dan disumbatkan dengan penempatan haram yahudi.

apa beza perangai akhlak pas dan pkr apabila buat tidak endah tentangan penduduk melayu terhadap kuil besar di kawasan majoritinya melayu.

bagi aku masa untuk berdiplomatik sudah tamat, AKAN AKU CARI DAN TAMPAR MUKA 3 EKOR BARUA INDU INI !

33 comments:

TakerRules95 said...

GAP ulamak ataupun mufti mana ajar kau bahawa islam bole memaki hamun agama lain?

Anonymous said...

Jenuh ler nanti Syah Alam akan dibanjiri tikus kepala hitam duk sembunyi atas bumbung.

Kat deretan kedai aku, hanya dua pengusaha Hindu, dah 10tahun keluaq masuk PATI..

Macam tikus, keluaq lari sat hanya sekadar pi beli barang keperluan dapur.

Mai beli barang kat kedai kami, cakap melayu tak tau, orang putih pun tak tau.. Hah!

Mungkin PR ada rancangan nak bawa masuk DEPA DEPA ni kut? Tengok Teresa Kok, awal2 lagi dah nak tukaq semua signboard jalan supaya tikus tikus ini semua tak sesat jalan kat Malaysia!

Bota

Anonymous said...

Bukan setakat maki hamun tapi wajib perangi orang-orang kafir yang melanggar perjanjian, persetujuan dan sumpah-setia terhadap orang muslimin.Sebelum ini mereka bersetuju dalam perundingan n perbincangan tetapi berdolak-dalik akhirnya.

orangkampung said...

TakerRules95 said...
GAP ulamak ataupun mufti mana ajar kau bahawa islam bole memaki hamun agama lain?

Kau ni memang bangang.KOLOPIE abah kau. GAP citer tontang 2 khalid bangang. ekau ni memang budak hingusan tak tahu nak mempertahankan hak bangsa sendiri. Ini kalau kau Melayu den cakap macam tu..

Tapi kalau kau Cino kapir dan Koling hindu..sonang yo...kalau balik nogori kau...Pundek punyo anjing kurap, kucing kurap..

ni lah bangsa yang akan jual bangso, anak bini dio....ekau ni den raso konek kau, butuh kau dan KOLOPIE kau tu kociklah...

orangkampung said...

Satu lagi den tahu sapo yang membulihkan memaki agamo lain ni tak lain tak bukan...pak sedaro sepupu kau tu..niki ajis.

tak pecayo, poi tanyo dio...keh keh keh

ejarll said...

nik ajis yg aja bro...

lu lpe nix ajis benarkn maki memaki...

wiegreat a.k.a. zeq said...

penah skali anak murid islam aku bermain2 dalam tmple, siap ikut cara depa smbahyg...
nak ke masjid jaraknye jauh... temple bukak pintu dah boleh nmpak...
hmmmm.....

bukan nak racis tp kita kene perjuangan dan memartabatkan bangsa melayu dan agama islam kita dahulu....

Anonymous said...

Takerrules, bila plak GAP hina agama orng lain? Khalid gereja yang hina agama Islam, bagi Gereja kritian guna "ALLAH'. bendera PAS megah dalam gereja. apa cite? bodoh totok pas.

EdexJB

PengkhianatRakyat Rules said...

TakerRules95,
Bukan ke amalan memaki hamun dan mengkafirkan orang lain berasal dari penyokong-penyokong Pengkhianat Rakyat ? Bukan itu budaya yang korang di PR amalakn ke ? Takkan terkena batang hidung sendiri rasa heran plak ? Buta-tuli-bahlol sungguh kamu ni. Lepas ni misti tuduh aku ni cybertrooper UMNO plakkan?

Anonymous said...

tak baik nak tampar orang
tak pasal-pasal
aku rasa orang melayu
kat tempat tu pun
x akan tampar
ko pun hanya setakat dalam
blog ni ajer berani
kata tampar...subdulte

ikutsukakula said...

TakerRules95
selamat datang ... err.. dari planet maner tadi ??
Untuk pengetahuan Encik/Ko/Hang/Lu/Anta ... saper2 la ... manusia di Negara yang bernama Malaysia ni boleh memaki hamun aper2 jer yang dier suka manusia ke,parti ke, negeri ke ..aper2 la sebab kami telah diajar oleh seorang ULAMAK bernama Nik Ajiz bukan setakat manusia jer TUHAN pun mencarut. tapi jangan risau kami semua dijamin tak berdosa hatta tiket kami ke syurga pun dah siap dibooking Nik Ajiz .. aper ingat tiket bas balik kampung jer nak kena booking ??
Cuba la jengok2 pulak kat gereja2 di Selangor, nama tuhan kami pun boleh syer.... HEBAT TAK ??!!!

kamarul said...

Hello TakerRules95,

Maki hamun ini sudah menjadi lumrah PARTI PAS dan kalau nak masuk syurga inilah yang terbaik untuk kita mengikut politik yang diamalkan oleh PAS selama hari ini.

TIPAH TERTIPU....Hey...Hey....Hey..

Anonymous said...

agama ikutan ularmak hamPAS.....

cuba tanya nik najis...dia kata Allah pun mencarut....nak salahkan siapa ???

orang india tidak tahu hal ugama islam.....jadi kita orng islam pun tidak tahu hal ugama hindu...(ini ungkapan nik najis)

itu sebab nya kepala lembu di arak ka SUK Selangor....sebab orang islam tidak tahu lembu itu suci untuk ugama hindu...

ini nik najis yang cakap bila
DAP hina islam !!!!!


betul tak ???

Anonymous said...

GAP aku cadangkan pada kau sebelum kau tampar dia org tu lebih baik kau tampar muka kau sekuat hati kau biar kau sedar dari lamunan....tak tahu la sapa pelacur agama sebenarnya mereka atau kau.....ni dah masuk 18 ramadhan...selalu la buat qiamullail, mengaji...mudah2an semua mendapat petunjuk dari Allah SWT...Amin

Kucing Pembela said...

takerulez. ada kame kesah???


owh ckp ulamak n mufti yg maki hamun insan seagama sbb org tu umno buleh arr yerr??


bolayan arr ngan ulamak mufti ni!! buhsan ~ kalau takat nak tunjuk hero akulah yg benar, betulkan ulamak pemegang pintu syurga tuh dulu!!!


Bro GAP, sepak jer 2 org ni. cam, cibaii jer.


untuk member india, peace fren .. ada org dangkal yg bodoh buat keputusan yg buatkan kita semua tersepit. Aku tau korank paham. tapi tulah atookk2 kita gilerr pangkat n galmer tuk survival politik picisan meka ni yg buatkan semua ni jadik!!


1 malaysia ramesh. hug bro


huhuhu, lari topik sat .. xoxot

Kucing Pembela said...

takerulez. ada kame kesah???


owh ckp ulamak n mufti yg maki hamun insan seagama sbb org tu umno buleh arr yerr??


bolayan arr ngan ulamak mufti ni!! buhsan ~ kalau takat nak tunjuk hero akulah yg benar, betulkan ulamak pemegang pintu syurga tuh dulu!!!


Bro GAP, sepak jer 2 org ni. cam, cibaii jer.


untuk member india, peace fren .. ada org dangkal yg bodoh buat keputusan yg buatkan kita semua tersepit. Aku tau korank paham. tapi tulah atookk2 kita gilerr pangkat n galmer tuk survival politik picisan meka ni yg buatkan semua ni jadik!!


1 malaysia ramesh. hug bro


huhuhu, lari topik sat .. xoxot

DR 1221 said...

SOKONG GAP. ALANG2 GAGAP BIAR TERUS BISU SI KHALID OTAK BLUE NI

dedak said...

ko nk kene letup telur zakar usik le pimpinan pkr....hahahaha....macam berani...lu mcm bapuk daaaaa

Anonymous said...

untuk TakerRules95..
Jawapan Saya Ularmak Nik N Ajis Nikmat

warfeel-efairy said...

Jangan sampai alter bangsa melayu keluar tanpa dapat dihalang lagi. Even aku ni bukan orang politik or apa tapi aku agak panas tentang isu kuil nie. aku bukan org UMNO dan bukan juga org PKR. bagi aku PKR ni umpama api dalam sekam. menjatuhkan org melayu islam di tanah air sendiri. Fikirlah wahai saudaraku sekalian. Jangan bila cina, india duk perintah negara baru nak sedar. Memang patut mereka semua ni dikategorikan sebagai pengkhianat agama dan bangsa!

azrul said...

Selepas GAP memahami fatwa Nik Ajis yang membenarkan sesiapa sahaja boleh menghina mana2 agama jika mereka tidak faham.

Anonymous said...

engkau yg bercakap tu boleh pulak..lain kali jgn kata org..allah tak lihat pada baju yg kau pakai..allah lihat pada hati..aku perhatikan kau pun suka maki hamun org..

melayusejati said...

Sebenarnya Khalid bangang org korprat lah katakan akan jual apa saja walaupun maruah Melayu ataupun Islam atas nasihat kaki putar,tipu,kelengtong,pengkhianat,lidah bercabang Al-Jub ni memang sengaja nak buat kuil indu kat Shah Alam yang mejoriti penduduknya terdiri dari org Melayu Islam supaya biar Melayu protes mengamok supaya dapatlah undi puak2 Hindraf ni...itulah realiti permaianan politik rakus dan kotor mereka yg dapat laungan takbir dari pengikut2 Pas....lepas ni puak2 indu bolehlah isi borang jadi ahli Pas.......jgn besok dalam Mesjidpun ada kuil sudahlah ...Busuuuuuuuuuuknya perangai puak2 PR ni!!!!

Anonymous said...

bro, penduduk seksyen 23 kena panggil NGO ISlam mcm Pewaris & PPIM, mcm penduduk seksyen 19 buat, kena buat segera sebelum raya, diorang mesti tunggu org Islam leka raya untuk buat kerja mereka...percayalah, masa kita leka diorang akan buat kerja diorang

Anonymous said...

Bravo Bro!

Gua kalau ada mandat tampo orang pun, itula 3 mangkuk yang gua nak tampo...

Anonymous said...

salam...gerakan anti pkr...mengapa kamu marah sangat ngan anwar ibrahim, hj hadi, nik aziz n khususnya pakatan rakyat? kamu sedar sekarang bulan ramadhan? sesungguhnya bulan yang mulia ini perbanyakkan amal ibadah kamu..kamu ada blog, mengapa kamu menggunakan untuk mamaki hamun orang, mencaci, menghina...adakah kamu dilahirkan ke dunia untuk bersikap sebegitu?adakah keluarga kamu tidak pernah memberikan didikan agama yang cukup sempurna kepada kamu? pr yang perintah xsampai 2 tahun di selangor tapi boleh berlaku adil kepada semua kaum kamu tidak boleh menerima kenyataan sebegitu? sedangkan umno yang memerintah selama 52 tahun dengan berbagai-bagai penghinaan ke ats orang Islam, kamu tidak pernah memaki dan menghina mereka? kamu kenal Allahyarham Ishak Baharom? Dia dipecat dari jawatan mufti hanya kerana ingin menegakkan amar ma'ruf nahi munkar...ketika itu kamu dimana? kamu kenal sangat ke Anwar IbrahiM? kamu lihat ke dia meliwat saiful? kamu ada bukti ke anwar memang seorang peliwat? kamu ada bukti ke untuk semua fitnah yang kamu lemparkan kepada mereka? kamu pernah belajar fiqh al-Aulawiyat? kamu pernah belajar Qawaid Fiqhiyyah? kamu pernah belajar Fiqh Manhaji? KAmu pernah beljar Siasah Syariyyah? kamu terlalu emosi dalam blog kamu? blog kamu nie sebenarnya lebih mengkhinati agama, bangsa, dan negara? anwar pengkhinat? bukti kamu langsung tidak jelas? umno yang terang jelas dan nyata menolak islam, di mana kamu ketika itu? penghinaan sunnah nabi berlaku, di mana kamu ketika itu? jangan mendabik dada dengan tuduhan yang belum terbukti kebenarannya? kamu bayangkan yang kamu mati sebelum sempat bertaubat, meminta maaf kepada anwar ibrahim, nik aziz, hd awang? kerana kamu melakukan tuduhan kepada individu.........maka dosa kepada Allah dengan bertaubat..dosa kepada manusia dengan memohon maaf........adakah syurga yang diimpikan akan kamu miliki seandainya mereka ini tidak memaafkan kamu......amat seronok untuk menghina tetapi amat malu untuk menerima teguran...amat suka untuk memaki dan mencaci tetapi amat emosi untuk menerima teguran..sejak bila umno mementingkan islam...apa pandangan kamu bulan depan akan ada pesta arak sedunia termasuk di malaysia? adakah kamu akan menajiskan umno, bn dan najib? JIKA ANDA PEJUANG ISLAM YANG TULEN SIARKAN KOMEN ANA DALAM BLOG ANTA UNTUK TATAPAN SEMUA PEMBACA BAGI DINILAI DENGAN SEADIL_ADILNYA OLEH PEMBACA..ingatlah segala tuduhan dan fitnah anda akan dipersoalkan di dalam kubur dan di hadapan ALLAH SWT...SHUKRON KASIR GAP...

TakerRules95 said...

dan lagi satu apa komen kau mengenai Menteri Pertahanan Zahid Yahudi jumpa orang israel?

Anonymous said...

Maki memaki adalah amalan PAS.Cuba GAP buat koleksi video ulama2 PAS memaki supaya orang sedar siapa sebenar PAS.

Anonymous said...

umno semakin meroyan...tanda kehancuran semakin hampir..saat yg dinantikan dan ditunggu akan mejelma akhirnye...maka merdeka kita dari umnogok...

ejarll said...

salam...gerakan anti pkr...mengapa kamu marah sangat ngan anwar ibrahim, hj hadi, nik aziz n khususnya pakatan rakyat? kamu sedar sekarang bulan ramadhan? sesungguhnya bulan yang mulia ini perbanyakkan amal ibadah kamu..kamu ada blog, mengapa kamu menggunakan untuk mamaki hamun orang, mencaci, menghina...adakah kamu dilahirkan ke dunia untuk bersikap sebegitu?adakah keluarga kamu tidak pernah memberikan didikan agama yang cukup sempurna kepada kamu? pr yang perintah xsampai 2 tahun di selangor tapi boleh berlaku adil kepada semua kaum kamu tidak boleh menerima kenyataan sebegitu? sedangkan umno yang memerintah selama 52 tahun dengan berbagai-bagai penghinaan ke ats orang Islam, kamu tidak pernah memaki dan menghina mereka? kamu kenal Allahyarham Ishak Baharom? Dia dipecat dari jawatan mufti hanya kerana ingin menegakkan amar ma'ruf nahi munkar...ketika itu kamu dimana? kamu kenal sangat ke Anwar IbrahiM? kamu lihat ke dia meliwat saiful? kamu ada bukti ke anwar memang seorang peliwat? kamu ada bukti ke untuk semua fitnah yang kamu lemparkan kepada mereka? kamu pernah belajar fiqh al-Aulawiyat? kamu pernah belajar Qawaid Fiqhiyyah? kamu pernah belajar Fiqh Manhaji? KAmu pernah beljar Siasah Syariyyah? kamu terlalu emosi dalam blog kamu? blog kamu nie sebenarnya lebih mengkhinati agama, bangsa, dan negara? anwar pengkhinat? bukti kamu langsung tidak jelas? umno yang terang jelas dan nyata menolak islam, di mana kamu ketika itu? penghinaan sunnah nabi berlaku, di mana kamu ketika itu? jangan mendabik dada dengan tuduhan yang belum terbukti kebenarannya? kamu bayangkan yang kamu mati sebelum sempat bertaubat, meminta maaf kepada anwar ibrahim, nik aziz, hd awang? kerana kamu melakukan tuduhan kepada individu.........maka dosa kepada Allah dengan bertaubat..dosa kepada manusia dengan memohon maaf........adakah syurga yang diimpikan akan kamu miliki seandainya mereka ini tidak memaafkan kamu......amat seronok untuk menghina tetapi amat malu untuk menerima teguran...amat suka untuk memaki dan mencaci tetapi amat emosi untuk menerima teguran..sejak bila umno mementingkan islam...apa pandangan kamu bulan depan akan ada pesta arak sedunia termasuk di malaysia? adakah kamu akan menajiskan umno, bn dan najib? JIKA ANDA PEJUANG ISLAM YANG TULEN SIARKAN KOMEN ANA DALAM BLOG ANTA UNTUK TATAPAN SEMUA PEMBACA BAGI DINILAI DENGAN SEADIL_ADILNYA OLEH PEMBACA..ingatlah segala tuduhan dan fitnah anda akan dipersoalkan di dalam kubur dan di hadapan ALLAH SWT...SHUKRON KASIR GAP...

September 8, 2009 1:02 PM

AS'KUM BRO,

BIS CMNE PLAX ANUR N PEMBANGKANG TUDUH NAJIB BUNUH ALTANTUYA???

KORANG DE BUKTI KE BRO??

NIK AJIS CKP ALLAH MENCARUT, PE KOMEN KO BRO??

NIX AJIS CKP PENYOKONG UMNO X MASUK SYURGA.. SAPE DIE NAX TENTUKAN SYURGA NERAKA SESEORG..DIE SURE MASUK SYURGA KE BRO??

BRO!!!!!!

PR DA PEGANG 4 NEGERI SKRG NIE, MANE PEGI HUDUD BRO??????

AZIAN CKP HUDUD CME 0.000001 JEK DLM ISLAM JD XPERLU BUAT.. PE CITE BROOO????

PEMIMPIN KORANG PN CKP X SERUPA BIKIN..

JD NIX AJIS NIE SYOK SENDIRI JEK YE RUPE NYE...

PE CITE KES ARAK D SELANGOR???

PE CITE PAS DLM HL NIE...X BUAT DEMO PN!!!!

STAKAT ANTAR MEMORUNDUM JEK, KLU UMNO BN YG BUAT KORANG DA SERANG HABIS2SAN KAN....

PE CITE PEMIMPIN DAP HINA ISLAM, PE PEMIMPIN PAS BUAT BRO????

MENGHALALKAN CARA 2 PENDEKETAN YG PEMIMPIN KORANG GUNE SKRG NIE...

KO X YAH NAX CITE PSL ILMU fiqh al-Aulawiyat,Qawaid Fiqhiyyah, Fiqh Manhaji,Siasah Syariyyah KLU KO PN CM PEMIMPIN KO YG HANYA GUNA KN ILMU 2 UTK KEPENTINGAN UNDI...

KLU ANAUR X SALAH NAPE TKT NAX MASUK MHKAMAH HADAPI KES LIWAT DIE, NAPE XNAX WT SUMPAH MUHABALAH????

KO PK SENDIRI R KLU KO DA PHM SGT PASAL AGAMA ISLAM...

YG EGO TENTANG ILMU YG KO ADA... ALLAH X SUKE ORG YG SOMBONG BONGKAK NIE BRO..

WALLAHUALAM...

Anonymous said...

Ahli2 PAS kalau nak menegur orang lain,rumahtangga sendiri tu tengok juga.

Ceramah PAS penuh mencarut.
Ahli PAS bergolek atas jalan.
Ulama PAS kafirkan lawan.
Nik Aziz perangai macam setan.

Cakap tak serupa bikin aje.

Anonymous said...

Saya bimbang jika kita berfikiran Apartheid. Bila kah akan wujud One Malaysia? Kekadang tanpa sedar kita menghina saranan PM yang mahu 1 Malaysia. Nanti orang bukan melayu tak akan sokong lagi One Malasia. Atau one Mlaysia sebenarnya ialah One Malay?
\Idea yang dibawa blog ini agak merugikan.

Zulkarnain said...

anon 1:02 memang mentaliti penceramah pas. mengkudakan agama untuk menghalalkan yang haram. menghakkan yang batil. dia taknak cerita pulak puak pas ni maki hamun mufti perak sebab mufti cakap kene patuh pemerintah. ko pegi la kat kelantan yang konon2 serambi mekah tu, tengok berapa banyak masjid pas buat. pegi la survey. jangan cakap je pandai. dan toksah la nak nafikan puak pas la yang kaki maki hamun sesama islam ni. melambak bukti leh carik. kat youtube pun bersepah.

nak cerita bukti liwat, dah tentu la kene masuk mahkamah. apela "cerdik" sangat ko ni. kalau dah bersumpah pun takut, masuk mahkamah pun takut, kira anwar tu bersih ke? mane punya undang2 ko ikut ni? memang patut pun ko jadi orang pas. dari mentaliti dah tau dah.

awas, ketotokkan ko dalam pas belum pasti menjamin syurga. itu hak Allah.