Tuesday, September 8, 2009

DENGAR SEMUA !! BANGSA MELAYU ADALAH TUAN DI MALAYSIA !



ada orang pas tuduh aku radikal melayu, ada orang pas tuduh aku ultra melayu, ada orang tuduh aku racist.

aku setuju dengan pendapat-pendapat yang semakin gila mengirimkan sms bertalu-talu kepada aku. memang aku racist,memang aku ultra melayu dan memang aku radikal melayu.

kalau kamu tanya pada aku apa aku nak buat dan utarakan kepada seluruh rakyat akan pendirian aku ? akan aku jawap bahawa bangsa melayu adalah tuan kepada tanah melayu . tuan harus berkelakukan sebagai tuan, bukan sebagai penumpang !

kalau kamu tanya pada aku apa akan aku buat pada negara ini ? antara jawapku bahawa matlamat aku mahu mengembalikan semula HAK asal nama negara ini daripada malaysia kepada TANAH MELAYU, sama seperti tanah bangsa english di england, sama seperti tanah bangsa belanda di holland, sama seperti tanah bangsa irish di ireland dan seangkatan denganya.lebih radikal bila aku sentuh bab politik,pendidikan dan ekonomi. nanti itu tuntutan besar yang akan aku kemukan kemudian ! tuntutan ekonomi aku lebih radikal daripada DEB !

bangsa eropah punyai kecintaan luar biasa pada bangsa dan tanah tumpah darahnya. mereka punyai pride atau kebanggaan. kenapa mereka tidak digelar racist ? kenapa kau yang berbangsa melayu takut terkincit telornya apabila digelar racist oleh kit siang ?

hari ini ada melayu menjadi pelacur bangsa. dia lebih hindu daripada hindu. dia lebih kristus daripada paderi gereja. bangsa india dan cina tidak salah dalam percaturan politik di malaysia, yang bersalah adalah sundal-sundal melayu dari pakatan lahanat, pas dan pkr.

ini mangkok wajar ditempeleng cara jepun. ini sundalan lebih jahat daripada sundal bolong mahupun puaka nyiang rapek.

siapa puaka melayu ini ? dia ialah anwar, dia ialah pas dan dia adalah melayu pkr. rukun politik maha brengset mereka adalah KETUANAN RAKYAT. ini slogan puaka, jahat menusuk kalbu, jarum halusnya menghancurkan nasib agama dan bangsa lebih teruk daripada kisah hasutan iblis kepada adam dan hawa.

p ramlee pada tahun 1955, telah menerbitkan karya filem terbaik sarjan hassan. filem ini diterbitkan 2 tahun sebelum hari merdeka. dalam sinopsis akhir filem hebat ini, watak buang yang menjadi agen kempetei nipon lakonan salleh kamil telah dibunuh. dialog akhir sarjan hassan ada menyebut akan doa agar dalam bangsanya diharap tiada lagi manusia melayu yang menjadi pengkhianat. nampaknya doa p ramlee tidak dimakbul tuhan.

hari ini ada melayu lebih hina wataknya daripada buang. nama anwar attaturk sudah melambangkan kemegahan watak dajal, khalid gereja,khalid nentanyahu berahim,pimpinan pas dan melayu pkr antara berpuluh watak buang yang perlu kita lawan dan kita hapuskan !

kita tiada pilihan, bangsa lain mengambil kesempatan memijak dan berani biadap kepada kita kerana ada melayu berperangai keparat. melayu ini adalah pakatan haram.

aku tiada menaruh keyakinan anak cucu aku sedia menerima hentakan sebegini. terpulang pada kau dan aku. kalau kau mahu agama dan bangsa kau ini kembali bermaruah, tiada jalan lain kita PERANGI pakatan haram jadah ini sampai habis. sampai mereka tidak bisa bernafas.

melayu semakin kuat. sungguh aku berani katakan melayu sudah bangkit . ingat bangsa lain akan tunduk dan taat pada kita jika kita berani,jika kita tegas dan perlu ada sikap kurang ajar.

dalam kitab ada disebut bahawa kita adalah khalifah di muka bumi. bukan hamba abdi yang sanggup jual maruah diri demi undi ! kita adalah khalifah dan secara automatiknya melayu adalah khalifah di bumi malaysia...yang akan aku tukar namanya daripada malaysia kepada bumi tanah melayu.!

islam dan bangsa melayu tidak boleh dipisahkan ! fahamkan maksud ini betul-betul . ini tanah ..melayu yang punya ! ingat bukan india yang punya dan bukan cina yang punya !

9 comments:

PUTRAKENCANA said...

Ya betoi tu Tanah Melayu ini adalah milik mutlak Melayu.

Bangsa Pendatang, tolonglah sedar sikit. Akuilah hakikat ini.

Jangan sesekali kamu semua mempertikaikannya.

Jika kamu semua mempertikaikannya.
Kami Umat Melayu akan juga mempertikaikan kewujudan kaum anda di Tanah Melayu ini.

Melayu terlalu baik hati, jangan sesekali memijak kepala kami.

Parpu Kari said...

Bodoh punya n3. Ngko melalaklah sepuas2nya. Tanah melayu konon... Ngko tak tau ker!... pemimpin2 UMNO lah yang banyak gadai tanah rezab melayu, tukarkan subjek sains dan matematik dari bahasa melayu kepada b.inggeris dan macam2 lagi bagi melenyapkan identiti melayu. Ngko melalaklah lagi wahai pencacai UMNO kepada pemimpin ngko sampai putus nyawa, namun bangsa melayu tetap ditakok lama. Sapa nak hormat jika melayu sendiri merendahkan bahasa dan bangsanya. Harapkan UMNO makin punahlah bangsa melayu di malaysia nie. Berjuang untuk melayu konon tapi tanah2 ladang semua serah pada taukeh cina kerana apa? sebab dapat komesyen. Tak reti2 melayu bodo...

The Hobbit Frodo said...

sekali semangat pahlawan Melayu meresap masuk, we will fight to the last drop of our blood!!! biar kita genggam tanah kelahiran kita sendiri~

aku said...

Hapuskan Petualang Bangsa!!

bungaraya said...

Bravo brother!!!
Meremang bulu tengkokku.
Aku setuju bro. Cumanya Sabah dan Sarawak nak gelar apa? Dan negara ini nak pakai nama apa? Kerana yang terlibat sama juga Kadazan dan Iban. Mereka lebih layak dari setengah melayu yang terdiri dari kaum jawa, bugis, minangkabau dan batak.

sasha2020 said...

Ada sorang mamat tu tulis,
....Ngko melalaklah lagi wahai pencacai UMNO kepada pemimpin ngko sampai putus nyawa, namun bangsa melayu tetap ditakok lama.

--> Apa yg ditakuk lama? Mamat ni buta mata dan hati ke? Dia ni duduk dlm hutan lagi ke? Inilah akibat, kalau manusia tak pernah bersyukur,...mata dan hati jadi hitam dan mereka menjadi kufur (kufur nikmat).

sasha2020 said...

Malaysia memang negara berbagai kaum. Tapi dari sudut perlembagaan, melayu diberi keistimewaan dan hak-hak yg istimewa. Kaum lain pun diberi jaminan dan tidak akan dipinggirkan.

In other words, Malaysia dipimpin oleh berbagai kaum yg ditunjangi oleh orang Melayu.

Perkataan "Tuan tanah melayu" dan "bangsa pendatang" tidak akan muncul atau diperkatakan orang, jika kaum-kaum lain menghormati hak-hak istimewa orang melayu seperti termaktub dlm perlembagaan.

Perkatan ini timbul sebagai reaksi marah orang melayu, bila kaum lain cuba mempertikaikan hak-hak istimewa orang melayu....

ajakq said...

kalau bab jual tanah tu hang pi la cek kat pejabat tanah, yg mana byk jual tanah kat org cina, institusi kerajaan ka atau individu. kalau hang ambik statistik bancian negara mengenai pemilikan tanah tanpa mengkaji sbb apa cina memiliki hartanah yg byk mmgla la hang marah. statistik bancian/demografi pemilikan tanah negara menujukkan cina adalah kaum yg paling aktif memiliki hartanah dlam 30 tahun ini disebabkan dua perkara.
1. pemilikan tanah melalui pembelian peumahan dan bangunan komersial (80% premis perniagaan seluruh negara dimiliki olh non bumi/cina. manakala taman perumahan hang kaji sendiri
2. penjualan tanah olh individu termasuklah org2 kampung yg terdesak duit

mmg ada institusi kerajaan yang juga menjual tanah/menyerahkan tanah tersebut termasuklah melalui menteri @ mb, tp jumlahnya terlalu kecil cuma itula yg diperbesarkan sesuailah dgn zaman fitnah, diorg pun tk brani bg byk2 sgt, kang kena heret ke mahkamah. mmg umno ada kelemahan, tapi hak samarata antara kaum yg pr perjuangkan sbnrnya akan membawa 10 kali ganda musibah kpd org melayu berbanding musibah yg umno bawa. dulu di perak baru sehari memerintah nizar dah umum bg tanah kpd org cina. diperak ada berpuluh kg baru, dan semua kg baru terletak dibandar2, cuba kira brp harga tanah dibandar2, tak sampai seminggu perintah dahberatus juta bg kat cina, melayu dpt apa, tk lama lps tu bg tanah kat sekolah cina pulak...bayangkan kalau 50 tahun memerintah...merempatla melayu. fikirla parpu kari, jgn taksub sgt

ajakq said...

hang dah cek ka kat pejabat tanah sapa yg paling byk jual tanah kpd org cina. kalau ikut statistik bancian/demografi. kaum cina adalah paling aktif memiliki hartanah diseluruh negara dlm masa 30 tahun ni, disebabkan olh 2 perkara
1. pemlikan hartanah melalui pembelian bangunan, lot komersial (80% premis perniagaan adalah dimiliki olh cina. manakala perumahan hang kira sendiri la)
2. penjualan tanah olh individu cthnya org2 kampung yg terdesak duit.

so hang pi check dulula kat pejabat tanah, aku dah nk termuntah dah dengar tuduhan sama sejak 10 tahun yg lalu. mmgla ada pak2 menteri @ mb yg serah tanah kpd cina, tp jumlahnya byk mn, byk lg depa bg tanah kat org melayu menerusi kroni ka atau institusi kerajaan.depa pun tau, kalau byk sgt seleweng kang kena heret ke mahkamah. umno mmg banyak kelemahan, cara umno yg mengutamakan melayu pun kesannya mcm ni, bayangkanla dasar hak samarata pr, 10 kali ganda musibah yg akanmenimpa org melayu nanti

di perak satu masa dulu nizar bg tanah kpd org cina pada hari pertama memerintah, semua tanah kat kg baru terletak di bandar2, ada berpuluh kg baru di perak, tau ka harga tanah di bandar..dlm masa seminggu ja beratus juta ringgit diberikan kpd cina, org melayu dpt apa, tak lama lepas tu bg tanah kpd sekolah cina lak..bayangkanlah kalau 50 tahun memerintah