Tuesday, September 15, 2009

SALAM AIDILFITRI BUAT ADINDAKU SAIFUL BUKHARI BIN AZLAN.





ramadhan semakin menghampiri penghujungnya. memandang keliling kelihatan umat semakin bersedia ke arah persiapan aidilfitri. aku melihat gambar seseorang sebentar tadi.

aku kasihan pada nasib seorang anak melayu, namanya saiful bukhari bin azlan. anak muda ini hilang 'kehidupan mudanya' kerna diliwat anwar attaturk. pada awal ramadhan aku pernah berkata bahawa aku sedia kehilangan satu hari pahala puasa jika pahala puasa aku terbatal kerana memaki hamun anwar lahanat bangsa.

apa yang saiful sedang lakukan ? mungkin tarawih nya bersendirian ? apa menu berbuka puasa nya ? ibunya telah lama meninggal dunia, apa rasa anda jika anda menjadi saiful tatkala mendengar lagu musafir di aidilfitri nyanyian s jibeng ? baju melayu apa yang saiful pakai nanti ? dimana dia akan bersolat sunat aidilfitri nanti ? merasakah dia masakan rendang ketupat masakan keluarga dan saudara maranya ?

pernahkan aku dan engkau fikirkan nasib dan bebanan hidup anak muda ini ?

saiful bukhari, percayalah jutaan doa umat akan senantiasa bersamamu. aku tidak mahu menulis panjang akan nasib anak muda ini, kisahnya mampu mengundang sedih pada hati aku. namun sedih ini tiada akan terubat selagi anwar sang penjahanam bangsa belum musnah dan mampos dari muka bumi ini !

kepada pembaca sekalian, doakanlah agar anwar mampos ! mamposnya anwar maka selamatlah islam dan bangsa di tanah air tercinta ! SALAM AIDIFILRI BUAT ADINDA KU SAIFUL BUKHARI BIN AZLAN, INSYAALLAH KITA AKAN KETEMU SUATU HARI NANTI !

kepada pembaca, saiful membaca blog aku. sila berikan dorongan semangat untuk anak muda ini dan jangan lupa komen-komen khas untuk anwar attaturk harus disertakan sekali.

28 comments:

Anonymous said...

Salam GAP & Sdr Saiful,

Berat yg bahu mata memandang, berat lagi bahu yg memikul..mungkin Sdr Saiful terbeban dgn dugaan yg maha dashyat ini tp YAKINLAH, seberat mana bebanan yg digalas, ianya mampu untuk Sdr Saiful tanggung..mungkin berat tp itulah yg Sdr Saiful sedang pikul skrg..engkau MAMPU dan engkau TIDAK BERSEORANGAN!!
Melayu akan terus berpecah bukan dua bukan tiga tapi akan terus hancur selagi wujud si pelacur politik petualang bangsa, Anwar!

ahmad said...

saiful anak muda yang tiada maruah , sanggup gadai maruah diri & fitnah Anwar Ibrahim utk mencapai cita-cita pemimpin UMNO bagi menghapuskan pengaruh Anwar Ibrahim. Tetapi Allah lebih berkuasa, Anwar semakin maju ke depan dalam politik manakala saiful & pemimpin UMNO semakin dihina oleh rakyat Malaysia.Bertaubatlah saiful & GAP , janganlah jadikan diri kamu mangsa kerakusan pemimipin UMNO.

Anonymous said...

Salam Aidilfitri buta Altantuya.. Beliau meninggalkan seorang anak semasa hari perayaan ini.. kekejaman membunuh pakai c4 amat menyedihkan... kita semua tahu sapa membunuhnya.. tetapi umno tetap menganggapnya tuhan.. kesian sungguh puak umno nie.. aku cabar ko gap.. paparkan komen aku nie..

Anonymous said...

kah kah.. 3 doktor mengatakan tiada kesan mencucuk di bontot dia.. ada dna timun jer.. ni mesti si najib cucuk

The Hobbit Frodo said...

Saiful ...

Aku tak rasa apa yang kau rasa. Satu Malaysia ... bukan ... tp satu dunia tahu kes ni. Mana nak letak muka. Berjalan kemana2 diperhatikan. Mungkin.

Sayang org lebih mempercayai durjana celaka tu. Semoga tabah saiful. Aku nak kau tahu, kau tidak keseorangan menghadapi semua ini. just remember that saiful ... kuatlah hadapi semua ini.

Jika Takdir-Nya kau tidak dapat tuntut di dunia ini, jangan lupa tiada yg terlepas di akhirat kelak.

Selamat Hari Raya ~


p/s: kepada bapok durjana yg cam syialll ... tangguh tetap tanggu?? poorahhh .. ((huhuhu, merasalah pahala aku jd seringan kapas))

anakbukitgantang said...

salam,

semoga dikuatkan hati menjalani hidup ini

percayalah doa org yg teriniaya tiada hijabnya di sisi Allah

Anonymous said...

Di bulan Ramadhan yang mulia ini(Bulan Makrifah) bulan Keampunan disarankan Saiful Bukhari Azlan(anak Pak Lan) bertaubat dengan taubat nasuha. Dalam 10 malam terkahir ini jika umatnya Muhammad SAW memohon keampunan dariNya nescaya ALLAH SWT mengampunkan dosa hambanya. Tetapi biarlah ia benar- benar taubat yang sebenar!

Keduanya jika anda mereka cipta bukti dan mengadakan perkara- perkara tipu muslihat tampillah kepada kebenaran untuk memohon kemaafan kepada mereka yang difitnah. Sesungguhnya jangan persiakan usia muda anda dengan kerja- kerja terkutuk mengaibkan orang yang tidak berdosa. Jika ajal maut itu datang memanggil anda hanya amalan yang dapat menghitung segala keburukan yang dilakukan kepada ALLAH dan kepada manusia.

ejarll said...

Anonymous ahmad said...

saiful anak muda yang tiada maruah , sanggup gadai maruah diri & fitnah Anwar Ibrahim utk mencapai cita-cita pemimpin UMNO bagi menghapuskan pengaruh Anwar Ibrahim. Tetapi Allah lebih berkuasa, Anwar semakin maju ke depan dalam politik manakala saiful & pemimpin UMNO semakin dihina oleh rakyat Malaysia.Bertaubatlah saiful & GAP , janganlah jadikan diri kamu mangsa kerakusan pemimipin UMNO.

September 15, 2009 8:12 AM

AS'KUM BRO AHMAD,

ANDA SILAP, SAPA KATE ANUAR DA MAJU KEDPN?????

KLU ANUAR MAJU KE DPN DIE XKN TKT UTK MARA KE MAHKAMAH MENGHADAPI KES NYE...

KES BELUM JLN TP ANUAR DA BANYK KALI MNTK TANGGUH, YG TERBARU MNTK HAKIM KETEPIKN SEMUA PENDAKWARAYA..

APA KES NIE BRO?????

NIE PENAKUT NAMANYA!!!!!!!

NAPE ANUAR XNAX BERSUMPAH???

KALU XNAX PG MAHKAMAH PN G LA BERSUMPAH MUHABALAH/LAKNAT...

WALAUPN AKU PENYOKONG TEGAR UMNO, TP SKIRANYA ANUAR BUAT SUMPAH LAKNAT PSL KES LIWAT DIE SEPERTIMANA SAIFUL, SURE AKU X KAN PERTIKAI LG KEBENARAN ANUAR DLM KES INI...

JD BRO AHMAD,ANDA FIKIR SENDIRI...

ANUAR MAJU KE DPN DLM POLITIK DGN CR TERKUTUK BRO...TP 2 BKN MAJU PN...CBE ANDA LIHAT STATISTIK PENGUNDI MELAYU DLM PRK SEBELUM NIE YG KEMBALI MENYOKONG PR...

JATUH TERUK BRO...

ejarll said...

Anonymous Anonymous said...

Salam Aidilfitri buta Altantuya.. Beliau meninggalkan seorang anak semasa hari perayaan ini.. kekejaman membunuh pakai c4 amat menyedihkan... kita semua tahu sapa membunuhnya.. tetapi umno tetap menganggapnya tuhan.. kesian sungguh puak umno nie.. aku cabar ko gap.. paparkan komen aku nie..

September 15, 2009 8:43 AM

AS'KUM BRO,

ANDA DA TAU SAPA PMBUNUH Altantuya???

JD AKU CABAR KAU UTK JD SAKSI DLM KES NIE...BW BUKTI YG KAU ADA SEKALI K BRO...

CMNE LAX KES LIWAT ANUAR BRO???

MANGSA DA ADE DPN MATA, CUMA TGGU ARI UTK MASUK MAHKAMAH BG KE D SEBUT.TP SI ANUAR NIE ASYIK MENCARIA ALASAN AGAR KES DIE X D SEBUT LANGSUNG...

MANE KEADILAN NIE BRO?????

KATE KEADILAN UTK SEMUA!!!!!

KES BELUM SEBUT DA NAX MAHKAMAH BUANG KES, PE CITE NIE BRO???

ANUAR PETUALANG KEADILAN SEBENARNYA BRO...

ejarll said...

Saiful, sekiranya anda berada di pihak yg benar, maka anda TERUS AKAN BERADA DLM KEBENARAN...

usah anda gentar dgn tikusan yg mengherdik, menghina anda...

mereka ini hanya pandai menyalak dan menyalak demi kerakusan kuasa...

insya ALLAH, dlm brapa hari yg ade d bln ramadhan sblum syawal ini, mohonlah kpd ALLAH S.W.T agar KEBENARAN AKAN TERUS TEGUH BERSAMA ANDA...

AMINNN...

Anonymous said...

Apakah punca kebangkitan pembangkang pada tahun 1998? Jawapannya kerana isu Liwat.

Apakah juga punca kebangkitan pembangkang dalam PRU 2008?
Jawapannya juga isu Liwat.

Adakah ianya kebetulan? Atapun dirancang?

Anonymous said...

Biasakah kita ditipu oleh penulis Skrip? Jawapannya biasa dan seringkali kita ditipu. Bukan sahaja petani ditipu, bahkan pemimpin tertinggi juga ditipu oleh penulis skrip sesebuah filem.

Fikir-fikrikan.

Anonymous said...

aku muskil la....sepatutnya dua dua kena dakwa.....sorang bagi sorang tibai....baru adil....dua dua kena hukum....yang yukang taji kena potong anu...yang bagi jubor kena sula.....baru adil....ni dak ...dok dakwa anwar sekoq saja...mana aci....budak berhinguspon boleh fikir....bingai punya orang....

joejet said...

saiful albontoti...KENCING KUAT!!!kpd ejarl:Komen lu mcm budak2 br nk belajar nk main politik...

Anonymous said...

bro, aku kesian kat saipul ni.....tu la ramai sangt org melayu yg bengap sekarang ni.....aku dulu pecaya gak kat anwar sodom ni....tapi lama2.....dia makin merapu.......ni kes dia ngan saipul...hal lain yg dia sibukan.......kalau betul la parti adil, kasih settle la cepat2.....ni tak, masaalah loyar la, hakim la......klu betul2 tengok la.....ni si sodom ni mcm cari alasan tak nak kes ni ke mahkamah.....sumpah pun tak nak.....harap janggut ngan songkok...tu la org kita...ada janggut ngan songkok........org alim...tak tipu.....boleh pecaya.......org tua aku sampai sekarang tak pecaya kat dia.....dia dah kenal si sodom ni sejak awal 70 an...lagi....takan org tua aku pun nak pitnah.....ko org baru nak kenal dia...tu pun baca internet.....piiiraahhhhh...aku sokong ko saipul..tapi ko biar betul2.....

-jeman-

Anonymous said...

Tabahlah Saiful, berdoa dan terus berdoa...Terus MARA dan jgn2 sesekali mengalah walauapepun dugaan.

Semoga kebenaran akan muncul jua.

Tok Jerai said...

Assalamualaikum Saiful.

Saya merasakan awak dipihak yang benar, dan diharapkan Saiful adalah benar.

Walaupun ada yang tuduh Saiful anak muda yang tiada maruah, sanggup gadai maruah diri fitnah Anuar Ibrahim.

Sabenarnya orang yang berkata tulah yang langsong tak bermaruah, tak boleh guna otak,mungkin kepala saja besar tapi otak kecik, tak tengok kah macam macam helah yang dimain kan oleh Anwar, kalau dia rasa tak bersalah...hoh..sampai keshiling dia lompat kerana nak tunjuk betoinya, ini dak lari pi sembunyi lepas tu reka pula cerita macam macam, orang pun ada yang pecaya temasoklah kawan kita yang sorang tu..dah sampai fikir ke???.

Haritu masa berucap mengenai kes ni, Anwar asyik dok kesat peloh sahaja, yang heran orang ramai sorang pun tak berpeloh, tenok pula macamana dia tekan suara nak bagi nampak betoi2, tapi orang tau itu cuma lakunan saja, nak bersumpah kena rojok Ulamak dulu, tapi pasai tuduh orang lain tak payah rojok
pun.

Saiful percayalah awak tiada kesaorangan, ramai yang bersama2mu samada dalam terang2 atau secara diam.

Dan yang lebeh meyakinkan lagi adalah Allah bersama2 orang yang benar.

Tabahkan hati..tunaikan ibadat dengan sempurna.

adi jagat said...

salam.......
perteguhkanlah dirimu sdr saiful d dlm menempuh2 kecaman oleh mereka yg ternyata jahil dlm berpolitik,cara mereka berpolitik sbnrnya mengikut nafsu amarah yg kolot,mereka ghairah membangkang tanpa mengikut lunas2 sbg seorg islam sejati,tiada bezanya mereka dgn seekor keldai yg hauskan air,diberi minum olh sang pengembala setiap hari,hidup berimamkan seorang yg dilaknat iaitu saudara ANWAR AL-JUBURI..
perkuatlah dirimu saudara saiful,sesungguhnya Allah di pihak org yg benar,teruskanlah berjuang membuktikan yg dirimu adalah benar,perkemaskan jentera d dlm menentang musuh2 islam yg sbnrnya..

Anonymous said...

A'kum semua,

Tak pernah lagi aku jumpa umat manusia yang mengaku diSONTOT buntutnya begitu bangga bila dituju lensa kamera. Jelas kelihatan tiada iras-iras penyesalan atau gundah gulana, cuma terbayang kegembiraan. Kegembiraan diSONTOT atau ada ganjaran yang diterima.

Pemuda begitu tegap dan sihat tidak mampu untuk melawan kuderat DSAI yang dah pun tua nak mampos ddan ada penyakit pinggang? Atau kamu meralakan bontot kamu untuk diSONTOT?

Kamu sebagai umat ISLAM telah bersumpah mengatakan kamu telah diSONTOT oleh DSAI, jika benar LAKNATlah DSAI oleh ALLAH. Tetapi jika tidak kamu telah mempermainkan Tuhan kamu tunggu sahajalah balasanya kelak.

-Zackry-

NUAR BERAHI BEKAS BANDUAN said...

SELAMAT HARI RAYA KEPADA GAP,SAIFUL DAN SEMUA PEMBACA.SAMA2 DOAKAN SUPAYA KONEK ALJUBURI BERALIH KEPUSAT SUPAYA SUSAH LA SIKIT DIA NAK MELIWAT LAGI MUAHAHAHAHAHAHAAA PEACE

Anonymous said...

siapa yg harus bertaubat?

kalau betul2 si anwar tu suci, bersumpah kerana allah la..

kenapa takut?

turun naik mahkamah, asyik tangguh aje. takut ke?

bacul manusia bernama anwar ibrahim.

macam ni nak jadi perdana menteri malaysia?

si bacul tu?

TakerRules95 said...

aku rasa GAP dah memang gay la sebab tu la dia support Say Fool sebab kan Saf Fool tu gay

Anonymous said...

Salam GAP, Salam Sdr Saiful
Sokongan kami terus bersama anda...Bersabarlah, balasan tuhan itu pasti.
Pengkhianat bangsa itu akan dihukum, jika tidak disini, disana kelak...
Doa kami bersama anda....

Anonymous said...

mcm nilah GAP anak haram.. kalau kesian sangat kat saiful, kau kahwim la ngan dia.. jelasnya kau tu yg gila bontot saiful.. tak sudah2 cite pasal dia..

dasar UMNNO.. parti org kafir..

Anonymous said...

Lihatlah pembohongan Anwar di sini
:http://www.youtube.com/watch?v=aX0MXJ-JwwA&feature=channel_page

ejarll said...

joejet,

BRO LU YG MCM BDK2 LA BRO...

LU CKP PN X PK

GAP KEMBALI said...

sengaja aku provoke supaya doa anwar mampos dipercepatkan.nampaknya mereka melatah gila.

saiful, penghinaan mereka satu rahmat buat kau. kau tidak keseorangan .

kau dalam agenda utama perjuangan kami.

salam aidilfitri saiful bukhari.tabahkan hati dan kamu mesti lawan anwar sampai mati !

Anonymous said...

GAP... AKU DAH LAMA DOAKAN TUA KUTUK TU MAMPOS CEPAT...MALAH SIANG MALAM DOA......... KEHKEH