IKLAN BERBAYAR

Wednesday, September 30, 2009

SELANGOR BANGKIT :MELAYU PAKATAN MEMANG BRENGSET !

MELAYU INI DIBUNUH KEJAM OLEH KOMUNIS 13 MAY..HARI INI MELAYU PAS/PKR MENJADI BARUA YANG TUNDUK TO'AT PADA CICIT KOMUNIS !!

ISI BORANG DAP . HASIL DAKWAH LAHANAT MELAYU PAS/PKR !

KEPALA BARUA BRENGSET MELAYU DI SELANGOR !

ANTARA WAJAH BRENGSET MELAYU PAKATAN !

ini kali kedua DAP menerima durian runtuh hasil politik lacuran pemain politik brengset pemimpin melayu pakatan.gambar ini adalah jamuan hari raya DAP ampang, jurus merasmikan penubuhan cawangan DAP melayu yang dikenali sebagai cawangan saga.

lihat muka melayu yang hadir,lihat muka wanita melayu bertudung yang mendaftar keahlian,lihat wajah brengset hasan ali pakar sundalan politik,wajah kepala barua kalid berahim dll...
samada melayu pas dan pkr, samada anwar ,nik ajis,hadi,haron din. zulkifli nordin dan segala bala tentera melayu dalam pakatan sundalan .. aku ucapkan tahniah pada kamu kerna telah menyundalkan agama dan bangsa kamu !
DAP pernah menghina hudud,pernah menghina azan,pernah menghina raja,pernah menghina bangsa melayu,pernah menggelarkan islam ekstremis,pernah menghina mahkamah syariah,pernah menghina hukum quran dll... hari ini kerna dakwah maha gampangan kamu orang islam SUDAH TIADA MERASAI 'PILU' LAGI AKAN PENGHINAAN BERTALU-TALU DAP TERHADAP ISLAM DAN BANGSA MELAYU !
pemimpin melayu pakatan, memang kamu inilah wajah brengset.. sundalan politik yang tarafnya lebih teruk akhlaknya daripada pelacur tua yang sedang mengangkang untuk disundal dan dilacur!
kamu sanggup membiarkan islam dan bangsa kamu menjadi sial di mata dan hati, demi menjaga undi ! memang sialan kamu !
SUNGGUH... AKU GAP AKAN SERANG KAMU SAMPAI HABIS ! SAMADA AKU MATI ATAU KAMU MATI..INI SAHAJA JALAN PERJUANGAN AKU ! DEMI ISLAM DEMI MELAYU !

22 comments:

antipkrsarawak said...

celaka dan sial pemimpin melayu islam dalam pakatan pembangkang! celaka dan sial orang2 melayu islam yang masuk dap serta menyokong dap! aku doakan anwar ibrahim cepat mampus! nik aziz pun tak lama lagi... dah sewel!

Org Johor said...

Aku tergelak beso tgk akak tu isi borang roket, bodoh punya melayu. DAP lagi la tergelak2 besar dari aku dan ckp dalam hati - "BODOH PUNYA MELAYU"!

NUAR BERAHI BEKAS BANDUAN said...

Melayu yang join dap adalah melayu yang baru keluar dari lubang jubur hasil dari kerja liwat aljuburi.Mereka umpama najis yang baru keluar dari lubang jubur hanya layak berkumpul dikumbahan najis.Mungkin mereka ni tak layak dipanggil sebagai melayu tetapi layak dipanggil yahudi mabuk.

Jeffry said...

SLM BRO...MELAYU2 PAKATAN ADALAH MELAYU MURTAD!..NAMA JEK BANGSA MELAYU TP PEMIKIRAN KOMINIS PAILANG. HARKKK PTUIHH!!

ejarll said...

inilah die KEBODOHAN MELAYU ISLAM PKR, PAS DAN TERBARU DAP...

sangguna said...

DEMI ALLAH DAN RASULNYA MUHAMMAD SAW, AKU HARAMKAN DIRIKU SERTA ANAK CUCUKU DARI MEYERTAI PARTAI SIAL DAP.

TakerRules95 said...

DEMI ALLAH DAN RASULNYA MUHAMMAD SAW, AKU HARAMKAN DIRIKU SERTA ANAK CUCUKU PARTI BN kerana rasuah,gay dan tolak islam

TakerRules95 said...

NUAR BERAHI BEKAS BANDUAN saya rasa kamu perlu belajar lagi pasal dunia ni kerana Nelson Mandelas pernah masuk penjara 10 tahun dan mcm mana dia jadi PM untuk Afrika Selatan?

Anonymous said...

hentam bro jangan biar

bg yang mencari jalan keluar dalam kemelut kewangan
lawati

www.e-jariah.net/mabaw

Anonymous said...

Jangankan nak masuk parti DAP, nak masuk PASberg pun akan aku haramkan buat keluargaku. PAS pendukung Ajaran Syaitan yang ditungjangi DAPigs. Melayu PKR pun sama bangsat...

anak johor said...

pergi jahanam dgn nik ajis!
pergi jahanam dgn nizar!
pergi jahanam dgn anwar!
pergi jahanam dgn khalid ibrahim!

Anonymous said...

kalu betullah dia tu isi borang masuk dap...aku nak tengok muka melayu bangang tu..betul ke melayu atau pelakun upahan

Anonymous said...

teresa akan panggang ko semua mcm babi psnggsng.

pro-sak36d said...

apa punya melayu tu pun aku tak tau la,kalu sanggup masuk parti babi@kristian.??????

Anonymous said...

bingai punya melayu....apa jenis babi ko makan hah?
aku tak mengaku sedara seagama dgn melayu melayu nih.....

YB_ajak said...

GAP,

kita kena memperkuatkan langkah sebagai masyarakat yang prihatin, DAP dah melampaui batas....kita kena sedarkan orang2 yang seperti ini supaya mereka tahu apa agenda DAP si sundal....

kepada saudara2 sekalian bangkitlah, sedarlah mereka ini orang kafir yang cuba menghancurkan ISLAM....

Melayu Mudah Lupa!!!!!!!

YB Ajak

Anonymous said...

Takerules95,
jangan nak bohong Nelson Mandela masuk penjara 26 tahun..masuk 12 Jun 1964 keluar 11 Feb 1990..kalau tak tau jangan nak bohong..kaji dulu kes dia macamana.

Anonymous said...

Siapa kerjasama dgn DAP memang bodoh, bodoh taik anjing.Orang Pas pun satu,ugama saje islam, kerja sama dgn parti Dap yang memamg anti islam, mcm Kapla sing.

bumblebee said...

bodohnye akak tu...nape sangup menyundal dengan DAP..barua..haram jadah!!otak mane la...sian melayu2 skang ni...baik ati sgt..jgn dijajah trus negara ini sudah...pikirlah wahai melayu...

Mikhail271 said...

Bodoh betul orang2 Melayu nie...Korang tahu x,Salah satu Cara
Orang kristian nak hancurkan isam..Dengan cara diaorang "masuk islam" dulu...Dap parti kristian..Diorang wat cara yang Sama untuk hancurkan islam...Baca Quran konon,pakai tudung..Bodaoh punya nik Aziz..!!!!!!

Anonymous said...

Cam budak-2 darjah enam je kamu semua sini

IPOHMALAY said...

aku kalau jumpa anjing bertudung tu.. aku ludah muka dia