Sunday, October 11, 2009

KEPUTUSAN TAK RASMI BAGAN PINANG

KEPUTUSAN TAK RASMI, ISA SAMAD MENDAHULUI DENGAN UNDI MAJORITI 5434 ! NANTIKAN KEPUTUSAN RASMINYA NANTI..

17 comments:

Melayu Berwawasan said...

aku bersyukur BN mendahului PAS....BN menang...malunya orang PAS.hidup BN

chelsy said...

Congratz to UMNO-BN-ISA, Thanks to the people of Bagan Pinang for your brilliant votes...

Syhh syhhh..to the Dogs N Pigs plz clean your shit and get lost from Bagan Pinang on your way out:)

Jeffry said...

SLM BRO...SAH BN MENANG TKO!...YEZZEKKKK!!!

shonzu said...

Alhamdulillah...

Tahniah TS Isa kerna dipilih menjadi ADUN Bagan Pinang. Tahniah juga pada penyokong dan blogger penyokong Barisan Nasional kerana membuatkan TS Isa menang dengan majoriti besar.

Tapi percayalah, selepas ini pelbagai tuduhan dari Pengencing Rakyat terutama PAS akan lempar pada pihak SPR, Polis, Tentera, UMNO dan BN.

Usaha kita sebenarnya tidak berakhir disini, langkah yang seterusnya adalah terus mendedahkan segala pembohongan puak Pengencing Rakyat ini. Biar rakyat menghukum semua tindakan mereka pada PRU ke-13 nanti. InsyaAllah.....


PAS 4 all = Israel 4 all = Piss 2 all
www.israel4all.com

Anonymous said...

Pengundi Bagan Pinang Sudah Menghukum Pembohong!

PAS parti militan dan pembohong sudah dikalahkan di Bagan Pinang.

PAS tidak akan dapat menipu rakyat setiap masa.Kepala penipu Nik Aziz bagus resign aje.

Malaysia Bebas dari Pakatan Rakyat said...

kita menang dgn majoriti 5435..
hidup barisan!!allah hu akbar!!

Anonymous said...

TAHNIAH BN
MENANG LG BESAR..
PAS U LOSER..
LOSER...

PUKIMAKUMNO said...

PUKIMAKUMNO

Anonymous said...

salam..dari bagan pinang..faktor utama cuma 2 sahaja pertama silap langkah dari perjuangan ching peng pembangkang dan faktor sedih yg mempengaruhi rakyat d bangan pinag, kalau sebelum ini pembangkang pandai bermuka2 serta membuat lakonan sedih dan ini mempengaruhi emosi pengundi,dengan sikap ganas dan provokasi ini lah faktor utama memakan tuan..luuuu pikirrrrr lah sendiri tuan hadi bin anuar lim....

Anonymous said...

Kemenangan untuk pengundi Bagan Pinang. Lepas ni kita tingkat usaha, kita mencari kemenangan untuk Mohd Saiful Bukhari Azlan.

Anonymous said...

menang yezza!

Anonymous said...

Yang paling penting ialah terdedahnya cara penipuan dan keganasan PAS supaya rakyat tahu wajah PAS yang sebenarnya.

Keganasan PAS tidak boleh disembunyikan selama2nya.

TakerRules95 said...

Hidup Isa! Hidup Rasuah! Hidup Be End!

TebuHitam said...

tahniah buat UMNO/BN.
Jangan tidor lena plak dah menang besar nie.
Kita masih ada lagi kekurangan.tolong tingkatkan dan perbaiki kelemahan yg ada.
Bukan senang dan mudah untuk berjaya seperti ini.Perlu pergorbanan dan kuat bekerja.
Tahniah pengundi BP.pilihan anda adalah tepat.
Pemimpin Pas dan penyokongnya boleh angkat kaki blah.dah kalah buat cara kalah.jangan nak menyalak macam anjing lagi.

shonzu said...

Opppsss... I smell 'hancing' here.

Oh I see, it comes from TakerRules95.

Hahahaha..... just for you
PAS 4 all = Israel 4 all = Piss 2 all
www.israel4all.com

ejarll said...

Blogger TakerRules95 said...

Hidup Isa! Hidup Rasuah! Hidup Be End!

October 12, 2009 7:42 AM

As'kum BRO...

ko xtgk ke secara terang-terangan pemimpin ko SALAH HUDDIN AYOB buat PEMBOHONGAN TAHAP CIPAN...

hahahaaaa...nax men politik kotor tp mkn dr sendiri...

ko g bandingkan MAJORITI KEMENANGAN PR pd PRK yg lepas dgn KEMENANGAN BN pd PRK kali ini...

HALO HALO HALOOOO...

ORG MELAYU, CINA INDIA MULA MENYOKONG UMNO /BN....

oppssss bro,

BOLE AKU BELAJA ILMU KEBAL DGN ORG PAS X...CM ORG YG KENE LIBAS DGN PEDANG SAMURAI UMNO TP XDE PAPE BDN DIE KT BAGAN PINANG 2...

KEBAL SIOT ORG2 PAS NIE...SBB 2 LA TANTAWI PANGGIL SEMUA PEMUDA PAS TURUN PAGAN PIANG UTK PERANGI UMNO, RUPA2 NYA D'ORG NIE KEBAL...

BN menang, syukur ALHAMDULILLAH rahmat dr ALLAH S.W.T...

tp harus d ingat wahai PIMPINAN UMNO...

teruskan usaha MEMBENTERAS AMALAN RASUAH...

Anonymous said...

wei zaid ibrahim pun rasuah gak... nape pkr leh trime die?..... nape pas snyp je...lain kali pikr dl sblm nak ngata org lain...bodo nye pr.