IKLAN BERBAYAR

Sunday, October 11, 2009

PRK-N31 : ANWAR KATA PUNDEK ! YAHOO PUNDEK !

ajo kadavalek ! anwar kate pundek ! ulang pundek ! tara parcaya sama ane gap ka ? ajo anwar kate pundek ! siapa pundek ? anwar pundek ... mari dengar anwar kate pundek !

10 comments:

Aku,Pasbuih Dan Siamang said...

salam.

Anwar memang sudah gelabah bewak GAP!

orang bila dah gelabah biawak...apa bahasa pun dia mampu berbicara...

Syabas Anwar puuuuuuDEEK!

joejet said...

cayalah dsai...ramai tu org dtg dgr ceramah smlm...jgn jd muhyiddin sdh la...org x da kerusi plak jd tukang sorak...ha...ha...ha...

orangkampung said...

Ane nuar ni boleh masuk raja lawak..mesti kalah nabil dibuek nyo...lawak...lawak

chelsy said...

This greatest Chameleon is trying so hard, isn't he? Now you see, who is PUNDEK POOCHII POODAH??

Not the type of a leader that I want to be my next PM!!! Hellya NOOOOO..not in a million yrs!

Anonymous said...

Hamsap punya mulut, Samy Vellu pun tarak cakap itu macam. Lagi ada hati mau jadi PM? Poooddah!

Lesung Opah said...

bilo si nuor nih nak sodar diri.....

Anonymous said...

ayoyoo..
ini orang kah mahu jadi pm..
tolak lah orang macam ini..
x sesuailah untuk memimpin rakyat

DNL said...

dah memang jenis mulut celupar ....takde ke yang nak bagi kalungan selipar kat dia.....

Anonymous said...

Klu ngan N.Ajis,PASetan& PuKiR; Anuwar aljuburi ucapkan: takbir/takebeer, takbir/takebeer!

Klu ngan kittysiang,DAPig & PuKiR; Anuwar aljuburi ucapkan: yamseng/takebeer, yamseng/takebeer!

Ngan kapal and son, DAPig & PuKiR; Anuwar aljuburi ucapkan: pundek/takebeer,pundek/takebeer! ;)

asfarina fatin redzuan said...

anwar yang pundek..
bluekkkk !