IKLAN BERBAYAR

Saturday, October 10, 2009

PRK-N31 :MALAM TADI ANWAR KANTOI BESAR !



UPDATE : AUDIO SUDAH OK ! KITA DENGAR ANWAR TERKANTOI !

malam tadi aku di ceramah anwar di taman PD utama. menyaksikan aksi-aksi hebat berbelas penceramah pakatan haram daripada pas,pkr dan dap. memang hebat bergentayangan fitnah itu berterbangan.bau hapak yang keluar dari mulut penceramah begitu menusuk hidung.

aku tiada fokus pada mereka,kerna ceritera yang dipropagandakan adalah lebih menjurus kepada retorikal politik sampah. bagaimana ahli parlimen pkr kuala langat abdullah sani membohongi pengundi bagan pinang. dia memberitahu bahawa seluruh manifesto pilihanraya pakatan selangor telah ditunaikan...nak termuntah aku dengar.

tiba masa anwar attaturk datang. dia kata dia baru balik dari amarikan. datang anwar kali ini dengan nada cukup marah ! sungguh, inilah pertama kali aku dengar ceramah kepala pengkhianat ini setelah aku meninggalkan pkr.

jurus memegang mikrofon, nadanya memuncak marah. umpama ceramah hitler dalam mempromosikan agenda mein kampf, begitu jugalah anwar attaturk beretorikal mengenai ketuanan rakyat.

isu 3 billion yang mula dimainkan oleh nallakarupan nampaknya membuat anwar naik hantu. bermula dengan kj,vikneswaran dituruti pula dengan nama najib,muhyidin,tun mahathir dan paklah habis semuanya dibelasah. habis seluruhan pimpinan umno itu dibelasah dengan geramnya oleh anwar attaturk.

3billion isu besar. 3 billion isu itu menyembunyikan rahasia. isu 3 billion itu adalah isu misteri.ini isu membabitkan nama besar teman mesra anwar attaturk , iaitu azmin ali.

KERANA APA ? SAKSIKAN VIDEO DI ATAS !

14 comments:

Anonymous said...

yang maha hebat dan maha agung hanyalah UMNO

mudz said...

Kenapa UMNO pilih Isa III

Kesetian ibu-bapa aku kepada UMNO hancur berkecai bila Isa dipilih menjadi calon PRK N31 Bagan Pinang walaupun beliau didapati bersalah kerana rasuah.Adakah UMNO ketandusan calon yang berwibawa dan bersih? Berilah peluang kepada pelapis untuk menerajui UMNO.

Pemilihan Isa bermakna UMNO merestui PRK yang paling kotor dalam sejarah.Penipuan, rasuah dalam bentuk wang atau
bukan wang, sogokan akan menjadi modal UMNO untuk menang kali ini.

Sifat jijik UMNO ini sudah sebati sejiwa sukar untuk dikikis bukan lagi bersifat rakyat.

UMNO tidak perlu PAS, DAP atau PKR untuk menamatkan usianya. UMNO akan mati berangan.UMNO dah tenat.

Ibu- bapa aku dulu lantang bersuara memperjuangkan UMNO, tapi sekarang membisu kelu menunggu matinya UMNO.

Aku merayu kepada penduduk Bagan Pinang, demi masa depan UMNO,hanya kekalahan dapat mengembalikan UMNO ke landasan yang betul.

Pastikan UMNO kalah di Bagan Pinang.

Anonymous said...

Suara takde.... Tolong... nak dengar anwar punya mengarut nie... please..

Din

Anonymous said...

kenapa X audio?

Anonymous said...

Bro GAP, suara video tu tak ada.

Anonymous said...

Salam Bro:
Video sound takde lah. Tolong check video.

CHAIRMAN KAGA said...

GAP MENGAPA KAO BERLEGAR LEGAR DISANA. RINDU KAN? APA YANG DIJANJIKAN OLEH UBN? BEKALAN Bir SEPANJANG HAYAT.
HE HE HE HE HE
PEMBELOT ITU PARIAH!

YANG GAMBI said...

Kawan dapat khabar, di Bagan Pinanglah tempatnya Anwar akan bersumpah syarie berhubung kes liwatnya....... tapi sampai sekarang dia masih tak buat pun, esok dah nak mengundi......

sri mersing said...

GAP,sound video ni tarak..camno den nak donga

GAP KEMBALI said...

SALAM BRO !

AUDIO DAH OK ! KITA DENGAR ANWAR KANTOI !!

The Hobbit Frodo said...

hahahahaha tunggu saya jd PM br saya gtau??? BODOH!


>_____<


lu dah kene kantoiiii!

Anonymous said...

memang patut pn gelarkan parti PAS yahudi sebab munasabah adalah seperti berikutA.suke mengata sesama islam,B.snggup memukul dan menghina sesame islam,C.sanggup mendengar dan menghayati bacaan ayat suci yg di baca oleh iblis besar setan besar hantu besar,perompak besar,penyamun besar(ustaz gobala& ustaz dari DAP) dan akhir sekali bersengkongkol dengan kaki bontot

Anonymous said...

Rupo ruponya tok ompek yang masuk pkr tu bapak kpd mudz. Padan le, bapak setan anak iblis

Anonymous said...

PAS tidak akan menjadi tunjang pemerintahan negara. PAS tidak akan dapat melaksanakan Islam asas pentabiran negara. PAS tunduk kepada DAP. Lihatlah apa yang berlaku di Selangor. Dulu takbir sekarang take beer...

Kalau PAS menang, PAS menjadi boneka kepada DAP. Kalau PAS menang, PAS akan membangun bersama DAP. Kalau PAS menang, kaki bontot akan PM. Kalau PAS menang, banyak bini di dahulukan, duit rasuah balak di gandakan